Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Това може да обяснява защо не може да се взима членство за дете. Ние така и не успяхме и отказахме и нашето членство. Децата могат да пътуват само с придружител, което означава минимум двама с членство на един и същи полет.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Със съпругата ми закупихме абонамченти (за първи път поради очаквано увеличение на полетите). След първа резервация (полет) ще дам отзив :). BTW в условията няма изискване за 1 пътник или поне аз не съм видял такова  

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 1 час, Ovcharski каза:

В Reddit се появи една снимка от съпорта на Wizz и твърдението, че само 1 човек с All You Can Fly трябва да е на полет.

 

Източник:

 

ookwha2ftljd1.jpeg

Прилича на фейк партенка. Изказът на Уиз съпорта е в пъти по-обран, плюс че в такова правило няма грам логика, особено за непълни полети.

 

Ако имах фотошоп подръка щях да извадя скриншот, на който съпорта обещава по една мусакичка с кисело мляко за всеки All You Can Fly член 🙂

 

Септември ще разберем подробно целия механизъм. Дотогава всичко са спекулации.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Трябва да призная, че става дума за чудесен маркетингов ход зад който по мое лично мнение не стои авиокомпанията, а посредник, който е успял да убеди авиокомпанията в огромната възможност бързо да генерират сериозен финансов актив. Пак според мен, тук се разчита на спонтанността на конкретна таргет група и неслучайно употребяват именно този слоган. Извън очевидното, че този пас е насочен към несемейни фрийлансъри с достатъчно авантюристичен манталитет на пътуване, трябва да отбележа, че е практически неизползваем за масовия потребител на услугата. За мен един от препъникамъните на който в темата не открих отговор е в какво се изразява ангажимента за автоматично подновяване на членството и това означава ли, че веднъж записан като член няма отърване от посредника на виолетовите... 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Първите 10 000 абонамента са продадени! цък

 

Ето малко сметки и от мен за шансовете на притежателите на абонамент. Миналата година Wizz air са имали 60 милиона пътници и 91% средна запълняемост на самолетите. Това означава, че са имали близо 6  милиона празни седалки или средно по 20-22 седалки на полет. Много сериозен бизнес за авиокомпаниите е продажбите на билети last minute на високи цени, но бройката на тези билети вероятно не е голяма. Ако предлоположим, че Wizz air си запази 15-20% от контингента за продажвби в последния момент на високи цени, това означава, че за собствениците на абонамента ще останат около 5 милиона свободни билета или средно около 500 полета на година на човек. Следващите две години Уиз ер се очаква да си удвои броя на самолетите, което означава, че свободните места минимум ще се удвоят. Броят на абонаментите естествено също може да се увеличи, но най вероятно не би било голям проблем, ако увеличат абонаментите дори до 80-100 хиляди. Точна статистика за това как са разпределени тези свободни седалки по сезони, дестинации и т.н. имат само инсайдерите в Уиз ер, но според мен за сега собствениците на абонаменти вероятно няма да бъдат разочаровани.

  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
On 8/20/2024 at 12:07 PM, Duke said:

За мен един от препъникамъните на който в темата не открих отговор е в какво се изразява ангажимента за автоматично подновяване на членството и това означава ли, че веднъж записан като член няма отърване от посредника на виолетовите... 

Е , това е стандартно за всички подобни абонаменти.Подновява се автоматично, в случай че не изявиш желание за прекратяване в определен срок (според условията на договора). 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 минути , stanimir каза:

Е , това е стандартно за всички подобни абонаменти.Подновява се автоматично, в случай че не изявиш желание за прекратяване в определен срок (според условията на договора). 

По всяка вероятност е точно така (безплатен отказ от услуга при спазване на определени условия), но уловката е именно в посочения срок, който обикновено е преклузивен и след неговото изтичане нещата могат да станат доста неприятни...

Връзка към коментар
преди 29 минути , stanimir каза:

Е , това е стандартно за всички подобни абонаменти.Подновява се автоматично, в случай че не изявиш желание за прекратяване в определен срок (според условията на договора). 

WDC не се подновява автоматично, а тук става дума все пак за абонамент от 600 евро.

Връзка към коментар
На 19.08.2024 г. в 14:18, Ovcharski каза:

В Reddit се появи една снимка от съпорта на Wizz и твърдението, че само 1 човек с All You Can Fly трябва да е на полет.

ookwha2ftljd1.jpeg

В съпорта на Уиз ер работят чужденци, на които английският не им е майчин език. Най-вероятно смисълът на отговора е, че с едно членство може да пътува само един човек, а не че само един човек с членство може да има на полет.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 1 час, Topfly каза:

В съпорта на Уиз ер работят чужденци, на които английският не им е майчин език. Най-вероятно смисълът на отговора е, че с едно членство може да пътува само един човек, а не че само един човек с членство може да има на полет.

Най-вероятно чужденецът е някой от тия индийци, дето избягаха на запад от нашето черноморие 😄 Сори за офтопика, ама ми стана смешно 🙂

преди 3 часа, Topfly каза:

Първите 10 000 абонамента са продадени! цък

 

 Това означава, че са имали близо 6  милиона празни седалки или средно по 20-22 седалки на полет. 

Иначе, като човек купил членството ми харесва твоята сметка, ама тя е без кръчмар за жалост. Нямаме ключови данни за това как са разпределени тия 6 милиона седалки и разпределени поравно, средната стойност е много добра. Обаче да не забравяме, че има едни периоди преди празници и след тях, както и началото на лятото и края на лятото, когато дадени самолети са ок да пътуват празни в едната посока, защото има твърде много желащи да платят твърде висока цена за обратната посока. Примерно (казвам го примерно, не съм следил дали е точно за дестинация, преди беше от Русия, но...) Финландия - Черноморието в началото на лятото има много желаещи от там насам и почти никой от Черноморието за Финландия и обратното в края на лятото.

Та нека почне промоцията, да се откажат повечето от схемаджиите, дето искат да направят 2 полета и да избият всичко и тогава ще видим, какво ще "намажат" хората, към които е целеви тоя абонамент 🙂 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Само искам да отбележа че тази програма не е измислена от Wizz, a мисля че Американският превозвач Frontier анонсира много подобно нещо преди може би 6 месеца или година

 

https://www.flyfrontier.com/deals/gowild-pass/?mobile=true

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
4 minutes ago, Snail5930 said:

Само искам да отбележа че тази програма не е измислена от Wizz, a мисля че Американският превозвач Frontier анонсира много подобно нещо преди може би 6 месеца или година

 

https://www.flyfrontier.com/deals/gowild-pass/?mobile=true

Не е ясно, нито толкова важно кой е измислил програмата, но Frontier Airlines, Wizzair, JetSmart и Volaris имат един и същи собственик и е нормално да се прилагат сходни програми в различните авиокомпании ако очакват да водят до позитивни резултати.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Ето данните от средната запълняемост на самолетите на Уиз ер през различните месеци. Странното на пръв поглед е, че последните две години декември например е по малка запълняемостта на самолетите от септември, октомври или ноември. Явно декември надуват цените и правят по високи приходи с по малко пътници. Това е добра новина за притежателите на All You Can Fly pass, които искат да пътуват около празниците. Другата добра новина е, че няма месец с над 95% процента запълняемост, което означава, че и лятото има доста свободни места.

 

Passengers     Load factor
    2024     2023     2024     2023
August     6,203,673     6,143,859     95.4%     94.1%
July     5,944,305     6,028,939     93.8%     94.9%
June     5,305,676     5,314,584     91.7%     92.2%
May     5,130,316     5,026,575     91.0%     90.2%
April     4,911,849     4,927,076     90.3%     90.9%
March     4,778,980     4,267,274     90.8%     92.2%
February     4,385,695     3,786,739     90.0%     93.3%
January     4,741,820     4,149,850     82.0%     86.0%

 

2023 2022 2023 2022
December 4,964,857 4,180,310 82.1% 84.5%
November 4,760,154 3,682,516 88.4% 88.1%
October 5,404,480 4,528,248 92.5% 89.40%
September 5,538,773 4,573,889 92.4% 87.1%
August 6,143,859 4.960,116 94.1% 90.5%
July 6,028,939 4,760,725 94.9% 89.7%
June 5,314,584 4,340,115 92.2% 86.1%
May 5,026,575 4,117,271 90.2% 84.2%
April 4,927,076 3,724,770 90.9% 83.5%
March 4,267,274 2,476,105 92.2% 86.2%
February 3,786,739 1,921,153 93.3% 91.0%
January 4,149,850 2,396,684 86.0% 79.6%
  • Харесвам 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Промяна в условията на програмата. Накратко:

- променят неявяването при полет на пасажери от 3 на 2 пъти

- ако в даден момент решат от тяхна страна да прекратят програмата, следват 2 варианта....или частично възстановяване на сумата на абонамента до оставащия период, или членството продължава до отговарящия на условията период. Решението е тяхно.

- допълнително разянение за това, че местата за пътуващи с това членство не са гарантирани и че може броят им да е различен спрямо броят при нормална резервация без членство

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
On 9/21/2024 at 11:16 PM, Iliyan Minchev said:

Промяна в условията на програмата. Накратко:

- променят неявяването при полет на пасажери от 3 на 2 пъти

- ако в даден момент решат от тяхна страна да прекратят програмата, следват 2 варианта....или частично възстановяване на сумата на абонамента до оставащия период, или членството продължава до отговарящия на условията период. Решението е тяхно.

- допълнително разянение за това, че местата за пътуващи с това членство не са гарантирани и че може броят им да е различен спрямо броят при нормална резервация без членство

 

...и всеки несъгласен с новите условия има право да откаже абонамента до 24 октомври, при което сумата ще му бъде изцяло възстановена (в случай че не направи резервация след 25 септември когато отварят сергията )

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Проверих няколко полета и нищо не открих в All You Can Fly, дори до Лондон няма места при 3 полета на ден. 
Едно и също съобщение при над 10 различни дестинации до момента в следващите 3 дни.
някой изобщо намира ли някакви полети?

IMG_0702.png

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Намерих наличен утрешния Бургас-Лондон за покупка през All You Can Fly. Цената му в момента иначе е 969 лв.

 

1 такъв билет избива целия годишен абонамент. За мен програмата определено има смисъл.

  • Харесвам 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Данаил Алеков каза:

Проверих няколко полета и нищо не открих в All You Can Fly, дори до Лондон няма места при 3 полета на ден. 
Едно и също съобщение при над 10 различни дестинации до момента в следващите 3 дни.
някой изобщо намира ли някакви полети?

IMG_0702.png

Ако питаш дали има нещо, има да.

Днес на обяд имах 5 мин да влезна в сайта да видя дали имам достъп вече и на първото избрано - Болоня ми излезна. Ама не съм търсил да купувам конкретно нещо. Та явно ще излизат...ама ... са много ограничени "нашите места". Все пак е първи ден...всеки дебне  😄 

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 16 минути , Георги Матеев каза:

Намерих наличен утрешния Бургас-Лондон за покупка през All You Can Fly.

Утрешния? :huh:

 

Цитат

1 такъв билет избива целия годишен абонамент. 

Ако ти трябва точно този билет, точно в последния момент - да. :yes:

 

Цитат

За мен програмата определено има смисъл.

За теб сигурно ще има, ти хвърчиш по-често отколкото някои ползват градския транспорт! :grin:

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.