Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Аз си мислех за това: София -> Хераклион -> Варшава -> Лондон -> София (Петък - Неделя).

Ама няма да е тая седмица, така че може да го действа някой ако иска.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Браво 2
Публикувано:

Изключително доволен съм от този пас, още отсега мога да кажа, че е най-добрата ми покупка за годината. В следващите 12 месеца ще си водя статистика за всички билети - каква е била нормалната цена и колко реално съм платил, ще е интересно сравнение. Вече взех 2 отсечки, които иначе бяха на стойност €190. Но не това е най-важното. Последната година значително промених начина си на пътуване и рядко планирам нещо за повече от месец напред, а този пас ми дава изключителна ласт минит гъвкавост, като не се притеснявам за цената на билетите.

 

@Фил очевидно когато се планира предварително никога няма да купиш билет за 1000 лв. Имах предвид, че пасът също така е безценен инструмент за непредвидени ситуации. Като например когато някоя авиокомпания те прецака с ласт секънд отмяна на полет и се наложи от днес за утре да купуваш нов билет, когато нормално цените са по €400-500. На мен лично това ми се е случвало поне 5 пъти и е доста неприятно, а невинаги застраховката или обезщетението покриват щетите.

  • Харесвам 12
Публикувано:
преди 8 часа, Георги Матеев каза:

Като например когато някоя авиокомпания те прецака с ласт секънд отмяна на полет и се наложи от днес за утре да купуваш нов билет, когато нормално цените са по €400-500.

Това е така, при положение, че говорим за нискотарифна авиокомпания, защото в общия случай редовна авиокомпания би следвало да предложи безплатни варианти за премаршрутиране... 😉

 

Очевидно този пас е предназначен за хора, които могат да си позволят организиране на пътуване в последния момент и хора, които са гъвкави откъм избор на дестинация. Според мен в този профил се вписват не повече от 20% от редовно пътуващите. За останалите 80% този пас е принципно неприложим...

  • Харесвам 3
Публикувано:

Някъде е написано че паса е за всеки ли ? Мисля това беше изяснено още в самото начало. 

Когото го устройва си е купил , другите продължават да водят досегашния си живот.

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 17 минути , stanimir каза:

Някъде е написано че паса е за всеки ли ? Мисля това беше изяснено още в самото начало. 

Когото го устройва си е купил , другите продължават да водят досегашния си живот.

Естествено, че това е точно така! В същото време по тази логика в темата не може да се изказва и противоположно мнение относно практическата полза от този пас, което ми се струва някак неестествено от гледна точка на дискусията...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Duke каза:

Това е така, при положение, че говорим за нискотарифна авиокомпания, защото в общия случай редовна авиокомпания би следвало да предложи безплатни варианти за премаршрутиране... 😉

 

Очевидно този пас е предназначен за хора, които могат да си позволят организиране на пътуване в последния момент и хора, които са гъвкави откъм избор на дестинация. Според мен в този профил се вписват не повече от 20% от редовно пътуващите. За останалите 80% този пас е принципно неприложим...

Масовият клиент в България ползва нискотарифни авиокомпании, особено за полети из Европа.

 

Вече почти не гледам редовните авиокомпании (с голямото изключение на Turkish Airlines и то само за полети извън Европa). Първо, в 90% от случаите са силно неконкурентни ценово и второ, предлагат директни полети до изключително малко дестинации. Няма сила на света, която при наличието на директен полет да ме накара да летя недиректно, през някой хъб, и то на значително по-висока цена. Лоялността към дадена компания отдавна не носи кой знае какви позитиви, да не кажа направо никакви. И между другото, явно не си попадал в кофти ситуация с отменен на място полет с 300 човека (редовна ак), когато отне 5 часа да ребукнат всичките пътници и то далеч не всеки получи точно това, което желаеше. Аз лично ценя времето си повече и този пас ми дава тотална свобода да правя каквото си искам.

 

Иначе дори да приемем тези подхвърлени от въздуха 20% като реална цифра - пак говорим за милиони потенциални клиенти, та пасът определено има приложение. Този продукт просто няма еквивалент и не мога да повярвам, че го казвам, но в случая - евала на Уиз.

 

В сряда заминавам за любимото си Мароко (SOF-BGY-RAK), нямам никаква идея колко точно ще седя и къде ще отида после... И това искрено ме забавлява 🙂

  • Харесвам 21
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 2 минути , Георги Матеев каза:

И между другото, явно не си попадал в кофти ситуация с отменен на място полет с 300 човека (редовна ак), когато отне 5 часа да ребукнат всичките пътници.

Именно затова по-горе използвах "в общия случай", защото съм наясно, че с интензитета на летене при теб със сигурност ще можеш да контрираш с пример в обратна посока... 😉

 

И още нещо, не разбирам по каква причина приемаш за установено, че подобна издънка (като описаната от теб) в последния момент няма да се случи и с конкретния полет за който си използвал пас?! И тогава какви точно опции имаш?

Публикувано:
преди 10 часа, Георги Матеев каза:

Изключително доволен съм от този пас, още отсега мога да кажа, че е най-добрата ми покупка за годината. В следващите 12 месеца ще си водя статистика за всички билети - каква е била нормалната цена и колко реално съм платил, ще е интересно сравнение. Вече взех 2 отсечки, които иначе бяха на стойност €190. Но не това е най-важното. Последната година значително промених начина си на пътуване и рядко планирам нещо за повече от месец напред, а този пас ми дава изключителна ласт минит гъвкавост, като не се притеснявам за цената на билетите.

 

@Фил очевидно когато се планира предварително никога няма да купиш билет за 1000 лв. Имах предвид, че пасът също така е безценен инструмент за непредвидени ситуации. Като например когато някоя авиокомпания те прецака с ласт секънд отмяна на полет и се наложи от днес за утре да купуваш нов билет, когато нормално цените са по €400-500. На мен лично това ми се е случвало поне 5 пъти и е доста неприятно, а невинаги застраховката или обезщетението покриват щетите.

а пък представяш ли си каква статистика може да извади някой, който всеки четвъртък в годината си планира пътуване за уикенда, и ... не пътува, 104 пъти * 60 евро /оптимистична цена за last minute билет/ - 6240 евро спестявания! :grin: а малко по-сериозно - билети, които са ти известни само за следващите три дни, как точно помагат за планиране за месец напред? на мен ми звучи като да е все тая дали планираш за месец напред, или за след година, след като единственото сигурно е дали ще имаш билет за до максимум три дни? безспорно на теб този пас ти върши отлична работа, явно и като застраховка най-вече, просто аргументите, които споменаваш, ме озадачават :smile:

Публикувано:
преди 6 минути , Duke каза:

И още нещо, не разбирам по каква причина приемаш за установено, че подобна издънка (като описаната от теб) в последния момент няма да се случи и с конкретния полет за който си използвал пас?! И тогава какви точно опции имаш?

Издънки се случват на всички. Иначе са абсолютно същите опции, като с редовна авиокомпания. Хотел, храна, обезщетение и ребукинг на следващ възможен (или подобен еквивалентен) полет. Случвало ми се е многократно и то конкретно с Уиз. Като тук добавям вече и удобството, че с този пас просто мога да реша да си взема изцяло нов билет дори за друга дестинация и да си спестя разправията на място.

 

@antea откровено не разбрах какво имаш предвид. Явно не съм се събудил още 🙂

 

Несъмнено всеки си има своите доводи. Очевидно пасът не е за всеки, но същевременно е абсолютен топ продукт в сегмента си. Това ще е новата ми играчка през следващите 12 месеца.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 4 минути , Георги Матеев каза:

Абсолютно същите опции, като с редовна авиокомпания. Хотел, обезщетение, и ребукинг на следващ възможен полет.

Е, това вече не звучи сериозно! "Ребукинг на следващ възможен полет" при тази авиокомпания означава утре или след три дни с изключение на дестинация Лондон, която поддържа честота от повече от един полета на ден. При редовна авиокомпания, член на някой от съюзите, ребукинг обикновено означава полет в рамките на деня. Разбирам, че много държиш да похвалиш продукта, но както и друг път се е случвало, леко прекаляваш със супeрлативите и обобщенията... 😉  

Публикувано:
преди 12 минути , Duke каза:

Е, това вече не звучи сериозно! "Ребукинг на следващ възможен полет" при тази авиокомпания означава утре или след три дни с изключение на дестинация Лондон, която поддържа честота от повече от един полета на ден. При редовна авиокомпания, член на някой от съюзите, ребукинг обикновено означава полет в рамките на деня. Разбирам, че много държиш да похвалиш продукта, но както и друг път се е случвало, леко прекаляваш със супeрлативите и обобщенията... 😉  

И аз разбирам, че много държиш да водим един и същ разговор през известно време и да подчертаеш колко по-добър е модела на любимите ти редовни авиокомпании, но просто не мога да се съглася с теб. Същевременно любезно ще игнорирам личностното определение, което ми направи току-що 🙂 Само ще спомена, че съвсем неправилно предполагаш, че въпросната ситуация задължително трябва да се случи в София или на друго българско летище. И Ryan и Wizz имат много летища с по поне 3 полета дневно, та опции колкото искаш.

 

И да, напълно сериозно е. При отменен ласт секънд вечерен полет Виена-Барселона Wizz ми дадоха 5 звезден хотел, вечеря, 250 евро и нов полет за след 8 часа (на другата сутрин). Не виждам разлика в случая. Интересно ми е какво би направила Луфтханза в същата ситуация.

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 28 минути , Георги Матеев каза:

 

 

@antea откровено не разбрах какво имаш предвид. Явно не съм се събудил още 🙂

 

 

ами не знам как по-ясно или по друг начин да кажа, че в такава статистика, която ще си водиш, и на финала ще ни я съобщиш, разбира се, реално няма да има нищо интересно, защото е пределно ясна и отсега - купуваш си за 10 евро билет, който в последния момент очевидно ще е струвал много повече, той и затова седи свободен този билет - защото цената му не е приемлива за други хора, естествено, е че на финала ще ти е спестил пари този пас; по втората точка какво не й се разбира? :smile: ако беше казал, че не планираш за повече от три дни напред - е съвсем ясно, то това му е и смисълът на паса, ама ти си написал - за месец напред, как точно ти е супер полезно нещо, което е с 10 пъти по-малък хоризонт от планираното?

  • Харесвам 1
Публикувано:

За мен продължава да е супер нишово и с малко практическо приложение за по-голяма част от хората. Ако ми е толкова безразлично за къде ще летя и сега мога да намеря дестинации с цени след 3-5-7 дни около 15- на евро напр (Салерно, Бари, Болоня и др) без да съм обвързана с абонаменти и без да съм обвързана с Уиз само (и на Раяън могат да се намерят) . А ако ми е толкова важно датата и дестинацията няма да чакам последния момент, дори и да се случи инцидентно едва ли ще е толкова често. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Ами то примерно и "Бугати" е много нишов продукт без практическо приложение за огромната част от хората.Във всеки бизнес има нишови продукти.

Малко като в оня виц , дето мераклия чука на вратата на съседката да и каже да не разчита на него , без да има какъвто и да е шанс при нея.

 

За мен нишов продукт са 32 кг. чекиран багаж и едва ли някога ще си купя , та разни хора - разни ниши.

Сигурен съм , че ако ставаше както с Opodo , пробен период в който да ползваш и откажеш абонамента след това,  всички тук щяха да се изредят поне с по три акаунта.

  • Харесвам 13
Публикувано:
преди 3 часа, Duke каза:

 Според мен в този профил се вписват не повече от 20% от редовно пътуващите. За останалите 80% този пас е принципно неприложим...

Средната запълняемост на полетите на Уиз ер е около 91% и варира между 85 и 95%. Целта на Уиз ер да увеличи запълняемостта на полетите си до средно 96-97%. Реално на 20% от пътниците няма как да продадат такъв продукт, защото просто физически няма толкова свободни места в самолетите. Къпувачите на пасове най-вероятно ще летят доста по често от средното и за да се запълнят 5-6% от седалките ще е нужно максимум 1-2% от клиентите на Уиз ер да си купят пас. В бройка това са 60/120 хиляди паса. До сега са продадени 10 000 паса и в момента и да искаш не може да купиш. Реално по замисъл това си е нишов продукт и няма за цел масово да го купуват хората.

 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 20 минути , Topfly каза:

Средната запълняемост на полетите на Уиз ер е около 91% и варира между 85 и 95%. Целта на Уиз ер да увеличи запълняемостта на полетите си до средно 96-97%. Реално на 20% от пътниците няма как да продадат такъв продукт, защото просто физически няма толкова свободни места в самолетите. Къпувачите на пасове най-вероятно ще летят доста по често от средното и за да се запълнят 5-6% от седалките ще е нужно максимум 1-2% от клиентите на Уиз ер да си купят пас. В бройка това са 60/120 хиляди паса. До сега са продадени 10 000 паса и в момента и да искаш не може да купиш. Реално по замисъл това си е нишов продукт и няма за цел масово да го купуват хората.

 

Звучи напълно логично и математически обосновано! Нали това се опитвам да кажа и аз, че говорим за продукт насочен към изключително ограничен кръг потребители и всяко излишно възхваляване на неговите предимства е пресилено. Да, със сигурност ще има и своите привърженици, в противен случай просто ще изчезне от пазара...

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

В сряда заминавам за любимото си Мароко (SOF-BGY-RAK), нямам никаква идея колко точно ще седя и къде ще отида после... И това искрено ме забавлява 🙂

Ама напомняй ги тия работи....аз Мароко съвсем го забравих, че е опция на WIzz 😄 

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 1 час, Duke каза:

Звучи напълно логично и математически обосновано! Нали това се опитвам да кажа и аз, че говорим за продукт насочен към изключително ограничен кръг потребители и всяко излишно възхваляване на неговите предимства е пресилено. Да, със сигурност ще има и своите привърженици, в противен случай просто ще изчезне от пазара...

По принцип си прав, но сред Магеланци най-вероятно има доста повече от 1-2% на които това предложение напълно им пасва и ще им позволи да пътуват повече и по евтино. Защо искаш да им отнемеш правото да се радват на предложението, което ще им донесе такива предимства? Това е все едно някой да е намерил евтин билет до Нова-Зеландия и ти да му кажеш, че това е много нишова дестинация, защото малко хора могат да си позволят едно такова пътуване и няма нужда да ни занимава с такива нишови дестинации.

 

Пасовете между другото имат и още едно предимство, което до сега не се коментирано и това е летенето с прекачване. Както беше споменал по горе до много дестинации Уиз ер има полети по два или три пъти на седмицата. С прекачване обаче могат да се намерят доста опции и за притежателите на пас подобни опции и като цена биха били доста примамливи.

 

 

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Публикувано:
преди 6 часа, antea каза:

ами не знам как по-ясно или по друг начин да кажа, че в такава статистика, която ще си водиш, и на финала ще ни я съобщиш, разбира се, реално няма да има нищо интересно, защото е пределно ясна и отсега - купуваш си за 10 евро билет, който в последния момент очевидно ще е струвал много повече, той и затова седи свободен този билет - защото цената му не е приемлива за други хора, естествено, е че на финала ще ти е спестил пари този пас; по втората точка какво не й се разбира? :smile: ако беше казал, че не планираш за повече от три дни напред - е съвсем ясно, то това му е и смисълът на паса, ама ти си написал - за месец напред, как точно ти е супер полезно нещо, което е с 10 пъти по-малък хоризонт от планираното?

С цел статистика ще приемем, че средната цена на всеки купен билет е примерно 50 евро, т.е. няма да гледаме ласт минит цената, тъй като наистина няма да е коректно сравнение. Ласт минит цена ще записвам само, ако наистина ми е трябвал ласт минит билет - например при форс мажор и тн. И ще преброим пилците септември догодина. Иначе по втория въпрос - аз ще си набелязвам нужните ми за в бъдеще билети, просто ще ги купувам макс 3 дни преди самия полет, кое е неясно? Пасът по никакъв начин не изключва предварително планиране. Полетите се отварят за покупка от 76 до 78 часа по-рано (а не 72, както пише) и съвсем в началото ВСЕКИ полет без изключение е наличен или поне аз не открих неналичен. Най-голямото ми опасение - че ще ограничат билетите по цена - не се оправда, тъй като вече видях доста 500 еврови билети да се продават през пас-а за 10 евро. Единственото ограничение явно е някаква (неясна) бройка билети за всеки полет и ако се действа още в началото може да купиш всяка отсечка без изключение.

 

преди 4 часа, boogy83 каза:

Ама напомняй ги тия работи....аз Мароко съвсем го забравих, че е опция на WIzz 😄 

Е то не е късно да се включиш, полетите са чаааааааак в сряда и още излизат 🙂

 

преди 2 часа, Topfly каза:

Пасовете между другото имат и още едно предимство, което до сега не се коментирано и това е летенето с прекачване. Както беше споменал по горе до много дестинации Уиз ер има полети по два или три пъти на седмицата. С прекачване обаче могат да се намерят доста опции и за притежателите на пас подобни опции и като цена биха били доста примамливи.

Обяснявах същото преди няколко страници. Особено хъбът в Абу Даби дава изключителни възможности. Нямам търпение да стигна до Малдиви, Египет, Казахстан, Узбекистан, Ирак и прочие за по 40 евро двупосочно.

 

Наистина много ми допада свободата, която получавам с този пас. От мрежата на Уиз са ми останали около 40 непосетени дестинации / летища и си поставям за цел да мина през всичките в следващите 12 месеца. Очертава се забавно 🙂

  • Харесвам 16
  • Браво 5
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 27 минути , Георги Матеев каза:

Е то не е късно да се включиш, полетите са чаааааааак в сряда и още излизат

С уоволствие, но имам други планове.

Виж за Малдиви, Казахстан...ще гледам да те засека, ако не съм в Южна Америка тогава 🙂 

П.П.: А, межу другото не излизат за Мароко, аз още одеве като прочетох ги пробвах и не ми излизаха. Има нещо...

Публикувано:
На 30.09.2024 г. в 18:35, boogy83 каза:

Виж за Малдиви, Казахстан

Не се стърпях, София - Абу Даби - Алмати. Не знам кога ще се връщам, сигурно след седмица 🙂

Чудя се на връщане през Саудитска Арабия, ама там с тия визи така и не разбрах може ли на място да се вадят.

  • Харесвам 7
  • Шок 1
  • Браво 1
Публикувано:
9 hours ago, boogy83 said:

Не се стърпях, София - Абу Даби - Алмати. Не знам кога ще се връщам, сигурно след седмица 🙂

Чудя се на връщане през Саудитска Арабия, ама там с тия визи така и не разбрах може ли на място да се вадят.

Виза за Саудитска Арабия може да се извади при кацането там.

 

И аз направих първо пътуване с паса - опера в Неапол с прибиране от Рим 😀

  • Харесвам 10
  • Браво 2
Публикувано:

Без пас може ли да се следи някъде, колко налични билети има в даден момент към дадена дестинация? Ще съм благодарен на всеки с пас да споделя колко често се случва да има свободни билети в продажба за простосмъртни, но да няма билети с пас.

Публикувано:

На теория не може, май, но евентуално би трябвало да се виждат на https://multipass.wizzair.com/aycf-availability.pdf

Наличните дестинции се публикуват в 07:00 ч. всеки ден, и определено не съвпадат с редовните. В момента, примерно, има пас-билети единствено за Лисабон.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.