Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 52 минути , Hadzhitodorovi каза:

На теория не може, май, но евентуално би трябвало да се виждат на https://multipass.wizzair.com/aycf-availability.pdf

Наличните дестинции се публикуват в 07:00 ч. всеки ден, и определено не съвпадат с редовните. В момента, примерно, има пас-билети единствено за Лисабон.

Вижда се линка! Странно е обаче на какъв принцип избират кои дестинации да предложат. По този начи най-вероятно ще им останат доста празни седалки в което няма логика.

Публикувано:
преди 1 час, Topfly каза:

Ще съм благодарен на всеки с пас да споделя колко често се случва да има свободни билети в продажба за простосмъртни, но да няма билети с пас.

Проверих първите три дестинации от сайта на Уиз от София - Неапол, Бари и Лондон за днес. За всички има билети. Наистина е странно как избират какво да включат в списъка. Билета до Лисабон е близо 400лв, тези до Бари и Неапол са 70 - 130лв. Излиза и Лисабон,Абу Даби, Ларнака, Бергамо, Хераклион, Хамбург - София, btw. Може би ни дават аванс в обратната посока. 🙂

 

Публикувано:
преди 2 часа, Topfly каза:

Без пас може ли да се следи някъде, колко налични билети има в даден момент към дадена дестинация? Ще съм благодарен на всеки с пас да споделя колко често се случва да има свободни билети в продажба за простосмъртни, но да няма билети с пас.

Билети за "простосмъртни" има почти винаги, а билетите с пас са ограничен брой (според мен по един два на полет). Примерно гледам за една врътка събота и неделя през няколко града в европа, но докато излезнат неделните билети, съботните заминават и така втора седмица подред не успявам да направя маршрута. Та затова изчезвам за Абу Даби. Там гледам почти навсякъде из региона има билети с паса, даже и за утрешния ден.

Иначе и в самия сайт на multipass няма информация колко броя билети с пас има за даден полет. 

Примерно сега гледам, София АбуДаби не може вече с пас, обаче Абу Даби - Алмати все още го има.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 30.09.2024 г. в 18:08, Георги Матеев каза:

С цел статистика ще приемем, че средната цена на всеки купен билет е примерно 50 евро, т.е. няма да гледаме ласт минит цената, тъй като наистина няма да е коректно сравнение. Ласт минит цена ще записвам само, ако наистина ми е трябвал ласт минит билет - например при форс мажор и тн. И ще преброим пилците септември догодина. Иначе по втория въпрос - аз ще си набелязвам нужните ми за в бъдеще билети, просто ще ги купувам макс 3 дни преди самия полет, кое е неясно? Пасът по никакъв начин не изключва предварително планиране. Полетите се отварят за покупка от 76 до 78 часа по-рано (а не 72, както пише) и съвсем в началото ВСЕКИ полет без изключение е наличен или поне аз не открих неналичен. Най-голямото ми опасение - че ще ограничат билетите по цена - не се оправда, тъй като вече видях доста 500 еврови билети да се продават през пас-а за 10 евро. Единственото ограничение явно е някаква (неясна) бройка билети за всеки полет и ако се действа още в началото може да купиш всяка отсечка без изключение.

 

Е то не е късно да се включиш, полетите са чаааааааак в сряда и още излизат 🙂

 

Обяснявах същото преди няколко страници. Особено хъбът в Абу Даби дава изключителни възможности. Нямам търпение да стигна до Малдиви, Египет, Казахстан, Узбекистан, Ирак и прочие за по 40 евро двупосочно.

 

Наистина много ми допада свободата, която получавам с този пас. От мрежата на Уиз са ми останали около 40 непосетени дестинации / летища и си поставям за цел да мина през всичките в следващите 12 месеца. Очертава се забавно 🙂

За Малдиви ако вземеш на 5 и 11 януари ще имаш компания.

  • Харесвам 3
Публикувано:
36 minutes ago, boogy83 said:

А цена някаква ориентировъчна?

Мисля, че е 395 SAR (300 за визата и 95 за задължителната застраховка), но не съм 100% сигурна.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Само имайте предвид, че някои държави имат изискване за представяне на билет за напускане на страната, за да ви допуснат в нея. Има шанс дори на чекин при заминаване към съответната държава да ви поискат return ticket-а, ако не го виждат на същата резервация.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 23 минути , jorrro каза:

Само имайте предвид, че някои държави имат изискване за представяне на билет за напускане на страната, за да ви допуснат в нея. Има шанс дори на чекин при заминаване към съответната държава да ви поискат return ticket-а, ако не го виждат на същата резервация.

Кои са тези държави до които лети и Уиз ер? Aз мисля, че няма такава държава. По принцип винаги може да си резервираш на висока тарифа билет, който можеш да го откажеш по късно без последствия.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Topfly каза:

Кои са тези държави до които лети и Уиз ер? Aз мисля, че няма такава държава. По принцип винаги може да си резервираш на висока тарифа билет, който можеш да го откажеш по късно без последствия.

 

Малдиви. При чек-ин в Абу Даби за полет до Мале изискват билет за връщане, хотелска резервация и IMUGA (не знам дали още се попълва това).

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 20 часа, antea каза:

също от там един човек е разработил инструмент, в който се опитва да имплементира въпросния списък, и поне улеснява търсенето на връзки, но пак без информация дали има налично място на полета - https://www.the1491club.com/somewherex

Не знам доколко това приложение помага на хората закупили AYCF паса, но това е най-добрата търсачка за свързващи полети в мрежата на Уиз, която съм виждала и определено ще ми е от полза. 🙂

Браво на човека! Мерси на @antea!

  • Харесвам 15
Публикувано:
преди 22 часа, jorrro каза:

Малдиви. При чек-ин в Абу Даби за полет до Мале изискват билет за връщане, хотелска резервация и IMUGA (не знам дали още се попълва това).

Какво е IMUGA? Дай линк, моля!

Публикувано:
преди 11 часа, iMari каза:

Не знам доколко това приложение помага на хората закупили AYCF паса, но това е най-добрата търсачка за свързващи полети в мрежата на Уиз, която съм виждала и определено ще ми е от полза. 🙂

Браво на човека! Мерси на @antea!

Ами да помолим тогава модераторите да закърфичат мнението на @antea с линка, за да не потъне в чата. 

  • Харесвам 6
Публикувано:

във фейсбук групата разработчиците са написали, че засега ще е безплатно, защото им е нужен фийдбек, имали опит с подобен инструмент за такива пасове от други авиокомпании, но за този са амбицирани повече

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 4 часа, Фил каза:

Ами да помолим тогава модераторите да закърфичат мнението на @antea с линка, за да не потъне в чата. 

То май трябва да се закачи и на другата тема за wizz, че тая я гледат по-малко хора.

Преди малко кацнах в Абу Даби, самолета имаше свободни места, аз даже се опънах на 4ти ред, първоначално на три седалки, после един се премести до мен като излетяхме 😀 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Едно трикче за Абу Даби, ако летите с wizz и имате трансфер, а не искате да излизате от летището (което по принцип е наложително, заради бордната карта).

Когато се чекирате ви издава една бордна карта на pdf, обаче малко преди полета тя изчезва от акаунта. Или си направете скрийншот или си я свалете на телефона. По принцип на това летище, а оказва се и в Алмати трябва да се минава през чекин на wizz. 

Моят случай е такъв, след кацане в Абу Даби реших направо да ходя в транзитната зона и после в лаунджа. Там на транзитна има секюрити контрол, обаче не се проверяват бордни карти. Чекирах се онлайн и ми издаде тази бордна карта с която влезнах в лаунджа без проблем, ама не си я запазих на телефона. На гейта вече нямах бордна карта 😀 Издадоха ми такава на самия гейт но отне към 10 минути и цялата опашка седя да ме чака 😀 

  • Харесвам 7
  • Замислям се 1
Публикувано:
Преди 1 час, boogy83 каза:

Едно трикче за Абу Даби, ако летите с wizz и имате трансфер, а не искате да излизате от летището (което по принцип е наложително, заради бордната карта).

Когато се чекирате ви издава една бордна карта на pdf, обаче малко преди полета тя изчезва от акаунта. Или си направете скрийншот или си я свалете на телефона. По принцип на това летище, а оказва се и в Алмати трябва да се минава през чекин на wizz. 

Моят случай е такъв, след кацане в Абу Даби реших направо да ходя в транзитната зона и после в лаунджа. Там на транзитна има секюрити контрол, обаче не се проверяват бордни карти. Чекирах се онлайн и ми издаде тази бордна карта с която влезнах в лаунджа без проблем, ама не си я запазих на телефона. На гейта вече нямах бордна карта 😀 Издадоха ми такава на самия гейт но отне към 10 минути и цялата опашка седя да ме чака 😀 

Аз утре летя за Абу Даби и после Алмаата,ама полетите от София кацат след полунощ а полета за Алмаата е в 16.40, ти цялото това време на летището ли го изкара или при теб беше друга схема?

 

Публикувано:
преди 5 часа, Милен каза:

Аз утре летя за Абу Даби и после Алмаата,ама полетите от София кацат след полунощ а полета за Алмаата е в 16.40, ти цялото това време на летището ли го изкара или при теб беше друга схема?

 

Да, изкарах го на летището, че първоначалноте ми планове да обиколя из града ми се провалиха.

Сега обаче на връщане схемата която описах не става, защото Абу Даби - София не ми дава бординг пас в приложението и ме кара да ходя на чекин 😞 😞 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 часа, boogy83 каза:

Да, изкарах го на летището, че първоначалноте ми планове да обиколя из града ми се провалиха.

Сега обаче на връщане схемата която описах не става, защото Абу Даби - София не ми дава бординг пас в приложението и ме кара да ходя на чекин 😞 😞 

Причината е че се лети за ЕС, с онлайн чекиране всеки Бангладешки гастарбайтер може да се озове в Европа и Уизз ще трябва да го връщат за тяхна сметка.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, Милен каза:

Причината е че се лети за ЕС, с онлайн чекиране всеки Бангладешки гастарбайтер може да се озове в Европа и Уизз ще трябва да го връщат за тяхна сметка.

 

Да, това не се бях сетил. 

Ама по-тъпото е, че гишетата за чекин на wizz са за всички полети заедно и опашките стават дълги. Освен това не искат да те чекират повече от 4 часа преди полета. Та посока Абу Даби -> София си е тегава с голям престой.

Публикувано:
преди 7 часа, boogy83 каза:

Да, това не се бях сетил. 

Ама по-тъпото е, че гишетата за чекин на wizz са за всички полети заедно и опашките стават дълги. Освен това не искат да те чекират повече от 4 часа преди полета. Та посока Абу Даби -> София си е тегава с голям престой.

И агентите работят със скоростта на смъртно ранен охлюв..

  • Смея се 4
Публикувано:

Здравейте, някой има ли също проблем с купуване на билет с wizz all you can fly? Когато намеря един и искам да го купя ми изписва грешка с картата и не приема никоя карта.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.