Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Оказа се, че нямаме такива тема, а все пак се ползват в огромната Аржентина, както и извън нея.

 

Летял съм два-три пъти и всичко беше наред.

Обаче се сблъсках със стената, както често се случва вече в доста направления в последните години. Как едни няма които да подобряват качество или обслужване, винаги става по-зле.

 

Цените са им от високи,  до много високи.

Не променят  често полети, но когато променят само те уведомяват и ако не си склонен за летиш с новите часове или летища, започва ходенето по мъките, защото трябва да се свържеш с тях, а това не е лесно!

 

Хайде,  ако е 1 час бих приел, но и за 5 часа пак само уведомление, както и за алтернативно летище и после търси ни, ако си нямаш работа и нерви. 
 

Вчера звънях 50 пъти поне в Мадрид и 10-на пъти в Италия, в Европа това са офисите и никой не вдига, обаче ти вървят минутите, все едно говориш.

 

Накрая се свързах с офиса им в САЩ и отказаха да ми променят полета, хем има 5-6 полета  на ден и е за след 20 дни моя.

Имало места -евтини чак за следобедните, за другите нямало евтини- все едно аз съм виновен, затова или ще си летя от далечното летище EZE рано сутринта или чак следобед от близкото АЕР, нищо че съм имал купен полет от близкото АЕР.

Полета е след 20дни, а мейл дори няма за него, случайно го видях вчера.

Ако не ми харесва щели да ми върнат парите..

на познат пак така го сготвиха вътрешен полет на един билет с прекачване в АЕР, му го смениха на EZE, a втория полет  от AEP!! 
 

След  това с много зор ми отговориха и по Фейсбук, но казаха същото, няма места и край.

Аз такова чудо още не съм виждал, но това е положението, ако искаш казват.

 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Миналата година имах 5 полета с тях. Всички полети бяха променени, единия дори 2 пъти със смяна на летището. И двата пъти не съм имала проблеми със свърване по имейл и промяна на полети. Първо ме препращаха към контакт по телефона в САЩ или фейсбук, но след като им казвах, че там не мога да се свържа ми променяха по имейл ventasonline@aerolineas.com.ar

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Допълвам за моята сага с компанията.

След като ударих на камък по телефона в САЩ и по каналите във фейса и инстаграм, реших да отида до офисът им на летището в Мадрид, понеже така и така кацнах  там миналата седмица.

 

Отидох, работеше и същата работа. След проверка казаха, че има само едно място за сутрешните полети, а в бизнес не можело да ме сложат.


Бяха много учтиви и ми дадоха мейл на който да пиша- не официалния в сайта, защото само на по-горно ниво можело да се реши въпроса, иначе си оставам на eze.

 

писах им преди 8-9 дни за полет за 25.11., освен че се жалвах от промяната, подчертах  че държа да летя с някой от двата сутрешни полети от aep. 7:55 и 10:00

 

Чак днес получех мейл, че са прехвърлили мейла-проблема в централата в БА и щели да ме уведомят, ако стане нещо.

Аз влязох сега в резервацията и ново двайсе, има два полета на отиване от едното и от друго летище и като цъкна на подробности пише, че има неприключен процес и телефон за връзка в  Аржентина.


Ще чакам да видим, ама имам няква малка надежда пак.

Ако не се изясни, като кацна на 24.11 ще ходя до офисите им на летището в БА.

 

 

 

 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.