Прескочи до съдържание

"Boarding completed" и други анонси на екипажа, както и малко за летателната етика...


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 25 минути , randi каза:

Виетнамските авиолинии пък например на А321 не дизармират вратите пред и зад крило, което за мен е покъртително.

Това не го разбрах. При положение, че така или иначе тези врати не се използват при напускане на борда от пътниците, защо да е проблем?

Публикувано:
преди 1 минута , Duke каза:

Това не го разбрах. При положение, че така или иначе тези врати не се използват при напускане на борда от пътниците, защо да е проблем?

Ако мина и отворя вратата още ли няма да е проблем?

Публикувано:
преди 1 минута , randi каза:

Ако мина и отворя вратата още ли няма да е проблем?

Чакай, нещо се обърках. По-горе пишеш "не дизармират" и останах с впечатление, че става дума за дизармиране след кацане. Сега разбирам, че по-скоро имаш предвид "не армират" преди излитане. Или нещо друго?

 

 

Публикувано:

Вратите ги оставят в армирано положение на земя, което означава, че ако отвътре вратата бъде отворена пързалката ще се надуе. За мен това е предпоставка за инцидент. Пътник може да отвори вратата и пързалката ще се надуе. Да не говорим, че по правило вратите на земя трябва да са дизармирани! Във Виетнам видях доста плашещи неща, като с Vietjet ме беше леко страх по време на полета, а аз не съм от страхливите, хората които ме познават могат да потвърдят.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 3 минути , randi каза:

Във Виетнам видях доста плашещи неща, като с Vietjet ме беше леко страх по време на полета, а аз не съм от страхливите, хората които ме познават могат да потвърдят.

Аз имам два полета с Vietnam Airlines и имам само хубави спомени от тях. Спомням си, че при бординг за първи път видях на живо онзи ефект (знам, че има точен термин, но не го помня) при който от климатичната инсталация на самолета въздухът излиза под формата на пара. Също така си спомням, че още при бординг раздадоха мокри хавлиени кърпи за охлаждане на пътниците...

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Това с накланянето на облегалката за кратки европейски полети е действително доста досадно. Лично аз никога не го правя за подобни полети, а единствено при полети на далечно разстояние и едва след като хората пред мен и зад мен спуснат своите облегалки. Реално при тези полети и разстоянието между редовете е по-голямо и някак не се усеща дискомфорт...

 

Лично мен най-много ме дразни разположението на прозорците и непрекъснато играя на тото когато буквам места дали ще уцеля правилния ред. От моя гледна точка най-доброто разположение е когато прозорецът е разположен точно встрани от празното пространство между седалката и облегалката на предния ред. При това разположение е най-удобно да се наблюдава излитане/кацане, както и да се спи с подпряна глава на издатината между двата прозореца...

 

И като впечатления от последните няколко полета ще кажа, че започва леко омързеляване на кабинния екипаж по време на кратки европейски полети, като в това отношение май австрийците най- не си дават зор - спестяват се гласови комуникации между пилотската кабина и салонния екипаж, като вместо това се разчита само на звукова сигнализация. И не, не става дума само за полети от/до София, а и за вътрешноевропейски, например Австердам - Виена... 

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 6.03.2025 г. в 11:53, randi каза:

Вратите ги оставят в армирано положение на земя, което означава, че ако отвътре вратата бъде отворена пързалката ще се надуе. За мен това е предпоставка за инцидент. Пътник може да отвори вратата и пързалката ще се надуе. Да не говорим, че по правило вратите на земя трябва да са дизармирани! Във Виетнам видях доста плашещи неща, като с Vietjet ме беше леко страх по време на полета, а аз не съм от страхливите, хората които ме познават могат да потвърдят.

 

Десните врати се използват за обслужване на инвалиди (PMR) също и за кетъринга . 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.