iMari Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април Получихте ли си физическите карти? При мен ни една не е дошла още, а крайния срок е 3.05. А непрекъснато ме атакуват с апп нотификации и мейли да ги активирам.
rik4o Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април преди 7 часа, iMari каза: Получихте ли си физическите карти? Да. Пристигнаха двете по едно и също време и за около 20 дни (04.04. - 23.04.2025 г.), при това с Български пощи. Е, не се разминахме с предварителни нарочни уговорки с пощальонката, но това е по-скоро заради проблем с общата поща на входа ни. P.S. И едно допълнение за ПИН-кодовете. Имайте предвид, че ПИН-кодът на Дайнърса не може да се сменя по никакъв начин (то така беше май и преди - на "оригиналите"), та да не обикаляте два дни по банкоматите като гламави/като мен. Не че не можех още в началото да попитам поддръжката, както упорито настояваше всеки път Банкоматът, ама... 4 1
Dora Popova Публикувано: 1 май Публикувано: 1 май Имам въпрос - ако генерирам и поръчам пластика мастъркард от Payz , към същата сметка ли ще ми бъдат? Сега имам само Diners .
adreno Публикувано: 1 май Публикувано: 1 май преди 4 часа, Dora Popova каза: Имам въпрос - ако генерирам и поръчам пластика мастъркард от Payz , към същата сметка ли ще ми бъдат? Сега имам само Diners . Да 2 1
Георги Матеев Публикувано: 6 май Публикувано: 6 май Важна информация за ползването на Payz Diners извън България. Вчера се логнах в акаунта си от Казахстан с намерение да направя захранване и апп-ът автоматично блокира акаунта ми. Писах на съпорта с обяснение, че логина е от мен и просто в момента пътувам, та отблокираха картата, но отговориха следното: Unfortunately, currently we do not provide a service to the country you are visiting. However, we have lifted the hold on your account to allow the use of your Payz Plus card while you are abroad. Please do not log in to your account during your visit to this country as this will automatically block your account once again. Очевидно има държави, които не са ОК за секюрити системата им и водят до автоматичен блок на акаунта. Ще помоля за техния списък с 'врагове', макар че силно се съмнявам да пратят. Но смело мога да предположа, че всичко дори далечно свързано с Русия ще е под ножа. След няколко дни ще съм в Узбекистан и там също ще имам 1 наум. Та избягвайте логин на неособено западни места и захранвайте картата предварително, ако очаквате да я ползвате по време на пътуване. 7
Alexander Публикувано: 6 май Публикувано: 6 май Аз преди два дни влязох докато бях в Норвегия и искаше наново парола, както и код от пратен от тях мейл. Все едно влизам за първи път. 1
stanimir Публикувано: 6 май Публикувано: 6 май 31 minutes ago, Alexander said: Аз преди два дни влязох докато бях в Норвегия и искаше наново парола, както и код от пратен от тях мейл. Все едно влизам за първи път. Същото е и когато си в България ,но не си влизал в акаунта от известно време, някъде около седмица.
Георги Матеев Публикувано: 6 май Публикувано: 6 май Please be informed that we do not have a list of blocked countries. However, if you specify us the countries you plan to visit, we can advise whether we provide our services there or not. In addition, please do not log in from Turkey, Uzbekistan or Northern Cyprus while you will be visiting them, since we do not provide our services there. Пълен списък не дават, но отговарят на запитване за конкретни държави. Изглежда, че апп-ът е предвиден да работи основно в западния свят. Но картата (поне на теория) би трябвало да работи навсякъде, където се приема Diners. 5
stanimir Публикувано: 6 май Публикувано: 6 май Ами прати им един списък с 200 държави , които планираш да посетиш. 1 3
Dora Popova Публикувано: 7 май Публикувано: 7 май И аз го получих , дори не знаех че го има. Изчислих че е 0.5%.
adreno Публикувано: 7 май Публикувано: 7 май преди 3 часа, Dora Popova каза: И аз го получих , дори не знаех че го има. Изчислих че е 0.5%. 2% e, само за транзакциите с Дайнърс картата (Payz Plus) и е валиднo до 30 юни. 2
Dora Popova Публикувано: 7 май Публикувано: 7 май преди 1 час, adreno каза: 2% e, само за транзакциите с Дайнърс картата (Payz Plus) и е валиднo до 30 юни. Да......грешката е в моят "телевизор". Аз имам само Diners , но изчислих cashback върху цялата сума , а трябваше само на тази , похарчена през месец април. Така излиза точно 2%. Чудя се , дали ако плащам с нея през Curve ще ми начислява този кешбек. Така вместо 2% , ще получа 3%.
adreno Публикувано: 7 май Публикувано: 7 май преди 2 часа, Dora Popova каза: Да......грешката е в моят "телевизор". Аз имам само Diners , но изчислих cashback върху цялата сума , а трябваше само на тази , похарчена през месец април. Така излиза точно 2%. Чудя се , дали ако плащам с нея през Curve ще ми начислява този кешбек. Така вместо 2% , ще получа 3%. Начислява - аз така и не получих физическа карта и всичките транзакции са ми през Curve. И да, там където Curve дават 1% допълнително, той си се начислява отделно. 3
Dora Popova Публикувано: 8 май Публикувано: 8 май преди 10 часа, adreno каза: Начислява - аз така и не получих физическа карта и всичките транзакции са ми през Curve. И да, там където Curve дават 1% допълнително, той си се начислява отделно. А в каква валута е Дайнърс картата? Curve ли прави превалутирането?
Mistela Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май От три дни си пиша с другарите и още не са ме одобрили! Пратих им какви ли не фактури на сметки и все нещо не им харесва! Вие какво пращахте? Как се справихте с тях? Дайте съвет!
Romana Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май Фактура на Виваком при мен свърши работа, като преди това не одобриха от ЕВН. 3
GlobeRider Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май Аз имах неблагоразумието да кандидатствам за payz докато бях в Индия. В крайна сметка след няколко разменени имейли и седмица по-късно ми активираха акаунта (след като се върнах в България). Като цяло съпорта им е ОК, малко тромави процедури имат, но е на светлинни години пред този на Curve. 3
adreno Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май преди 1 час, Mistela каза: От три дни си пиша с другарите и още не са ме одобрили! Пратих им какви ли не фактури на сметки и все нещо не им харесва! Вие какво пращахте? Как се справихте с тях? Дайте съвет! Тъй като имам разминаване между постоянен и настоящ адрес накрая изпратих извлечение от Револют (в Револют адреса може да се сменя и след смяната се отразява на генерираното извлечение) 5
Dora Popova Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май На мен също не ми признаха сметката за ток , защото било разписка. Изпратих им извлечение от банката за къс период /ПИБ/ , и веднага го приеха. 5
Ilian359 Публикувано: 22 май Публикувано: 22 май В какъв формат ги изпращате тези документи - сканирани или copy-paste? На български или преведени?
Romana Публикувано: 23 май Публикувано: 23 май преди 5 часа, Ilian359 каза: В какъв формат ги изпращате тези документи - сканирани или copy-paste? На български или преведени? Ползах електронната фактура, която Виваком пращат по мейла, нищо не е превеждано. Първият път оградих адреса и не го харесаха, вторият път без никаква намеса стана. . 3 1
Mistela Публикувано: 23 май Публикувано: 23 май Ъпдейт, най накрая са ме одобрили! Тегаво беше защото има разлика между настоящ и постоянен адрес. Фактурите за комунални услуги са на името на съпруга ми, освен А1 и отопление - от А1 не я харесаха на тази за отопление нямало улица, пратих за тока и писах че титуляра ми е мъж 🤣 пак не! Пратих пак А1 и им казах, че няма какво друго да им дам 🤣 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега