Прескочи до съдържание

София - Берлин - 79 евро двупосочен


Препоръчани мнения

търсих за 24 май и излизаше с 20 евро по-скъпо - 98 и някакви центове 

 

Естествено не всяка оферта е валидна за абсолютно всички дати. За това винаги се дават примерни дати. Тази между другото е от по-наличните като цяло, често се случва ниската цена да е само за ден-два.

 

 

 

 

Tова ^ е цената без service fee на сайта на FB

 

A това е крайната цена на air.bg


travellers	 	flights	 taxes	       service fee	 		 	
1 adult(s)	 x	(9.78	+	144.51	 +	 9.78)	 =	 164.07 BGN	 	 (83.89 EUR)
total for all travellers	 	 164.07 BGN	 	 (83.89 EUR)

 

За това и дикусията по-рано в темата и линка в първият пост към германския сайт, който спестява тази такса...дадох примера от air.bg просто защото там първо проверих.

Връзка към коментар

За това и дикусията по-рано в темата и линка в първият пост към германския сайт, който спестява тази такса...дадох примера от air.bg просто защото там първо проверих.

Това ясно, следя темата. Исках само да уточня конкретно за air.bg

 

За моето търсене най-добра изглежда цената от сайта на so'90, но не знам кой е :)

Търси се...

Връзка към коментар

Само да кажа,че в момента има двупосочен на EasyJet между 68.00-71.00 евро двупосочен без чекиран багаж.Около края на октомври,началото на ноември.Примерно 31.10 - 05.11. или 05.11 - 07.11.Не можах да се стърпя и "закичих" два билета. :D

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За какво Ербегът се е нахъсал за тази линия, като за сметка на нея, например аз многострадалний не мога да намеря нормални цени между бож и соф - 200 кинта..., ега си, хората до берлин стигат по-бързо и почти на безценица, а когато ни трябва нещо вътрешно - нещата са трагични.

Защото до преди няколко месеца това им беше дойната крава - цени от 200евро и нагоре. Изи и ЕърБерлн се намесиха от този сезон.

Връзка към коментар

Защото до преди няколко месеца това им беше дойната крава - цени от 200евро и нагоре. Изи и ЕърБерлн се намесиха от този сезон.

Да де, то това ясно за преди как беше. Но въпросът е СЕГА защо са я захапали, и продължават да не я пускат? При положение, че очевидно летят на загуба при тези цени.  :rolleyes:

От сантиментални чувства ли, или защото това е една от малкото дестинации, която я има още от предните славни години на БГ авиацията. Нещо като линия-талисман :)

Редактирано от wilks
Връзка към коментар

Просто се надяват EasyJet да се предадат, тях бълха ги ухапала да елиминират губеща дестинация, ще пратят самолета по някоя от другите си няколко стотин линии. 

 

Докато БГ Еър ако загубят и Берлин какво ще правят самолетите им? Те и до сега не се използват оптимално, буквално нямат накъде да летят повече, освен ако не решат да пробиват пазар например в Грузия, Армения и подобни нетрадиционни дестинации. 

Връзка към коментар

Можеше и да помислят за увеличаване на честотите до Виена. Особено след отворената дупка след преместването на AirBerlin/Niki от Виена към Берлин. 

Сега какво се получи - за Берлин "се бият" трима, а Виена остана само на Австрийските авиолинии, и FB само с 3 полета седмично, и то при положение, че имат неизползван напълно ресурс..

 

Точно щях да пускам това, и попаднах на следния анализ в "Капитал"

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2013/01/11/1982636_do_viena_po-nazad/

Тук намерих отговорите.

Ако на някой друг са му интересни комбинациите и очакванията на авиокомпаниите по тези дестинации, може да го погледне. :)

Връзка към коментар

Да де, то това ясно за преди как беше. Но въпросът е СЕГА защо са я захапали, и продължават да не я пускат? При положение, че очевидно летят на загуба при тези цени.  :rolleyes:

От сантиментални чувства ли, или защото това е една от малкото дестинации, която я има още от предните славни години на БГ авиацията. Нещо като линия-талисман :)

Съмнявам се, че са на загуба. Кацат на Тегел, но не ползват ръкав или автобуси, набили са се в пристройката на гейт C. Изобщо са на шпар режим отвсякъде.

Връзка към коментар

еаsyJet пуснаха и зимното си разписание до Берлин ,  та явно БГ Ер ще има още дълго да се пържи на огъня.

 

Не ме разбирайте погрешно - освен цените мисля  , че БГ Ер е на много по-високо ниво от Ryan ,  еаsy или пък Wizz ...

Aко цената нямаше значение БГ Ер ще са ми първи избор при конкурентните полети от София - красиви , усмихнати и най-вече професионално държащи се стюардеси за разлика от повечето полети с нискотарифните.  Повече място между седалките...

Връзка към коментар

Странно....

Аз без да съм летял, с която и да е компания, съм предубеден спрямо БГ Ер и даже не мога да отговоря защо или какво ме е накарало да си съставя такова негативно мнение....

Връзка към коментар

На мен първият ми полет беше BG Air и не бях особено впечатлена от вътрешната част на самолета, честно казано, а на всичкото отгоре ми бяха загубили багажа. Но това беше преди 7 години, сега пак ще летя с тях дано да е по-добре. :)

Wizz Air според мен са в пъти по-добре, но пък на мен никога не ми е правило особено впечатление мястото за краката между седалките, та може би заради това така смятам. :)

Връзка към коментар

Не съм летял още с Ембраерите, , но съм летял с Ербъсите - чисти , малко по-просторни , но както казах най-голямо впечатление прави отношението и усмивките. За храна не коментирам - сандвич сигурно за 2 лева и сокче , но то вече къде не е така ? При ниско тарифните много често имам усещането , че персонала по-скоро е с детски манталитет и не усеща важността на професията , която упражнява.

 

Да не се караме , но Wizz са пълни мърлячи - това мръсотия , разкъсани седалки и джобове , налепени дъвки и хартийки заврени по всяка възможна пролука... Ясно , че въртят нон-стоп , но поне нощем нека има някой дето да ги чисти тия машини.

 

И аз имах предубеждения от многото негативни неща които съм чел , но се оказа , че поне при мен лошите очаквания се оказаха приятна изненада.

Редактирано от stenk
Връзка към коментар

 За храна не коментирам - сандвич сигурно за 2 лева и сокче , но то вече къде не е така ?

Да не се караме , но Wizz са пълни мърлячи - това мръсотия , разкъсани седалки и джобове , налепени дъвки и хартийки заврени по всяка възможна пролука... Ясно , че въртят нон-стоп , но поне нощем нека има някой дето да ги чисти тия машини.

Еми значи е въпрос на късмет при Wizz на какво ще попаднеш. :) При мене всичко беше абсолютно чисто. А точно това не ми хареса в BG Air, че седалките бяха много износени, дори мръснички. Но както чета много хора са доволни, така че дано този път да е OK.:)

А за храната няма какво да се коментира, да. :) Много хора се оплакват от нея, мен лично изобщо не ме интересува какво ще предлагат. За 1-2-3 часов полет изобщо не ми е наложително да ям. :) Вече за дългите полети си е фактор това, но досега не съм летяла толкова надалече. :) То тогава сигурно и на разстоянието между седалките ще обърна внимание. :D

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма да си кривя душата , ако кажа , че не съм изненадан. Последно съм се качвал на чиста машина на Wizz в Мадрид сигурно през 2010 , когато получиха третия чисто нов базиран в БГ Ербъс и аз бях някъде в първите му 3-4 дни -:)

Не съм пътувал с тях от октомври и може да са подобрили хигиената.

Връзка към коментар

Т.к. летя доста често с БгЕР, нямам негативно отношение към тях, напротив - само позитиви. Последната ми грижа е храната на борда, важното е, че има сок, вода, кафе, по-скоро това е необходимо - течности. Хората са усмихнати, позитивен екип, добри пилоти. Самолетите ни не са лоши, изкл. новите ембраери, чиято конфигурация е УБИЙСТВЕНА, за хората над 160 см височина. Не ми се мисли, как се навива вътре човек при 3 часа полет. Не искам и да го изпитвам.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

ХАЙДЕ СЕГА СИ ПРОЧЕТЕТЕ ЗАГЛАВИЕТО НА ТЕМАТА

 

Все пак за друго ставаше въпрос,а вие с вашите сандвичи и ембраери...

Редактирано от Мюнхаузен
Връзка към коментар

Конкретно тук се предполага да има само дискусии по офертата - на кои дати е налична, от кой сайт да резервираме и т.н. Но при положение, че имаме 2 компании с приблизителни предложения няма лошо да се изтъкнат и обсъдят предимствата и недостатъците на едните и на другите. 

 

Като вдигнем активността ще контролирам по-сериозно какво къде се пише, за сега може да го даваме малко по-лежерно.

Връзка към коментар

Затова отворих една тема за АК, в случая БгЕР, т.к. всичко свързано с нея да се пише там. И наистина - когато се спираме на една оферта, при условие, че има близки до нея, все пак трябва да се разгледат +/-, в крайна сметка каква ми е ползата от Уиз, и билет от 50 Е например, когато ще трябва да доплатя още примерно 100 Е в допълнителни неща, а с БгЕр за една цена получавам всичко, без изненади? Та в този ред на мисли, нито Изи, нито Уиз биха ми свършили работа, 

Връзка към коментар

Затова отворих една тема за АК, в случая БгЕР, т.к. всичко свързано с нея да се пише там. И наистина - когато се спираме на една оферта, при условие, че има близки до нея, все пак трябва да се разгледат +/-, в крайна сметка каква ми е ползата от Уиз, и билет от 50 Е например, когато ще трябва да доплатя още примерно 100 Е в допълнителни неща, а с БгЕр за една цена получавам всичко, без изненади? Та в този ред на мисли, нито Изи, нито Уиз биха ми свършили работа, 

И пак всичко е относително, и строго индивидуално.

Примерно ако редовно пътуваш само с ръчен багаж, наясно си, и не представлява за теб проблем он-лайн регистрацията за полет, нямаш нужда да ползваш допълнителни екстри без значение дали летиш с нормална или нискотарифна авиокомпания, не виждам  причина да се пренебрегва единия вид, пред другия вид.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Докато БГ Еър ако загубят и Берлин какво ще правят самолетите им? Те и до сега не се използват оптимално, буквално нямат накъде да летят повече, освен ако не решат да пробиват пазар например в Грузия, Армения и подобни нетрадиционни дестинации. 

 

Абе те до повечето дестинации не летят всеки ден от седмицата. Общо взето, ако изпуснеш връзката като имаш билет от друга компания, пак не можеш да летиш директно, щото БгЕър не летят този ден. (Аз за друго не ги ползвам много много и без това  ;) ). Та биха могли поне да летят всеки ден докъдето летят...

Връзка към коментар

Борбата продължава!

 

 

Цените за Берлин падат още :), че и два полета допълнително
 
Още по-ниски цени до Берлин
Цена за еднопосочен билет: от € 49
Цена за двупосочен билет: от € 78
Повече безплатен багаж до Берлин – 2 броя по 23 кг чекиран и 10 кг ръчен
 
От 18 юни - допълнителни сутрешни полети всеки вторник и събота за вашето удобство!
 
Полетите в сряда и четвъртък предлагат възможност да удобни трансферни връзки. Единствено България Ер предлага сутрешно разписание за дестинацията.
Още по-ниски цени до Берлин и възможност за достигане до всяка точка на Германия.
България Ер предлага и услугата самолетен билет + билет за влак (Deutsche bahn)с възможност за достигане до всяка точка на Германия от Берлин и Франкфурт, с удобно разписание.
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.