Прескочи до съдържание

Авиокомпании и изчакване на пътник ?


Препоръчани мнения

Публикувано:

Доколкото знам авиокомпаниите плащат за определено време престой на летищата.

В случай , че изчакват закъснял пътник как се урежда финансовия въпрос ?

При лоу кост такива неща няма , но при традиционните АК май се случва доста често.

Последно полета на BG Air за Париж излетя с 25 мин. закъснение   заради двама ухилени наглеци , които дори не се извиниха на останалите пътници . Още по-странното беше , че в полета имаше трансферни пътници  двама от които правеха връзката на косъм и не знаеха на кой свят са ... та как авиокомпаниите отчитат всички тия фактори  когато решават дали да чакат някого или не ?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Поправете ме ако греша, но на много летища съм чувала освен последно повикване и заплахата, че ще свалят багажа от самолета (your luggage will be offloaded). Не си спомням подобно предупреждение на летището в София.

Публикувано:

Мен ме издирваха във Виена преди много години, щото се бях отплеснал да си търся малцово уиски. С мъка прередих 100 човека на проверката, за да отида на изхода, където австрийците почти ме псуваха вече на български. А в автобуса се возих сам-самичък. Те са ме викали, ама Швехат голямо летище, магазини много, уискита също.  :huh:

  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)

Поправете ме ако греша, но на много летища съм чувала освен последно повикване и заплахата, че ще свалят багажа от самолета (your luggage will be offloaded). Не си спомням подобно предупреждение на летището в София.

 

 

Никога не съм чувал подобна заплаха и ми е доста интересно на практика дали това е възможно да бъде осъществено без съществено закъснение на полета...

Редактирано от Duke
Публикувано:

Точно това е причината упорито да викат до последно, в противен случай се налага смъкване на багажа, което е още по-бавна процедура, респективно още по-скъпа. И да, заради сигурността на полета никога няма багаж, който да пътува без прикачен пътник, ако не говорим за изостанал багаж от друг полет по вина на компанията и т.н. 

Публикувано:

Обикновено води до закъснение, но го правят, както каза Георги от съображения за сигурност. Случвало ми се е.

А и не винаги води до закъснение, примерно на Хийтроу има една проверка, която ако не я минеш 35 мин преди излитането, вече ти свалят багажа или въобще не го качват, именно за да има достатъчно време за процедурата. И няма полза да протестираш. Там няма празни слотове и малко закъснение води до голямо объркване на разписанието.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Никога не съм чувал подобна заплаха и ми е доста интересно на практика дали това е възможно да бъде осъществено без съществено закъснение на полета...

Ето ти една от Schiphol, качеството не е добро но се чува ясно:

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Да, ясно, сега разбрах след горните обяснения, просто никога не съм чувал или пък не съм се заслушвал в думите по време на подобни съобщения...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.