Прескочи до съдържание

Нискотарифни срещу традиционни авиокомпании


Препоръчани мнения

Малко да освежа темата  :lol:  :lol:  :lol:  Искам да споделя впечателнието си от едно пътуване . София- Мадрид ( Вуелинг )  Мадрид - Лас Палмас ( Норвегиан, в последствие се оказа Вуелинг ) Връщане , Лас Палмас - Мадрид ( Раян ), Мадрид - Болония (Раян ) , Болония - София (Уиз )  .  Пътуваме двама човека с два куфара и места на аварийните изходи . 

 

Вуелинг 

 

Закъсенението на Вуелинг в София, беше два часа и толкова при пристигането си в Барселона . Изпуснах връзката с Норвегиан . Предоверил съм се , виновен съм , но нали сме тръгнали на почивка купувам два билета за 500 евро за следващия полет на Вуелинг . Ако изключим закъсенението от София Вуелинг предлагат един сравнително приличен продукт . Самолетите бяха чисти , пресонала приятно усмихнат, кетеринга нормален за европейска лоу кост компания  . Препоръчвам лимонадата Линда , много приятна напитка , скъпичка , но я сервират ледено студена обърнах две  :lol:  . Закупуването на вторите билети стана на летището през мобилното приложение . Кредитната ми карта не я прие може би заради 3D защитите  , но при плащане през Paypall мина всичко нормално . Чекирането на Барселона  много добре организирано работеха поне десетина гишета за чекирани пътници които само оставяха багажа си  и още толкова за пътници без бордни карти . Нареждаш се на виещата се опашка и до първото гише има електронно табло на което изписват на кое гише да отидеш .  

 

Раян еър . Прекалено лоу кост . В Лас Палмас , чекиранито беше в зоната на пристигащите ????  В самолета , доста по тясно както за краката така и настрани, липсата на джобове доста ме учуди . Седалките не са никак удобни, бяха дебели и стари . Дори коланите са доста по-къси , незнам някой дебел човек как ще се закопчае .В караката ми имаше смачкан чипс от предишен полет .  Бордните продажби не ги интересуват . Не раздават каталог , минават през салона с една количка от сандвичи , после с напитки и снакс, на края с парфюмите . Ако не поискаш каталог няма как да занеш какво предлагат и какво струва . Специално за полета Лас Палмас - Мадрид според мен от това не направиха никакви приходи . Имах чувството , че на всеки 10 минути крещяха какво смятат да ни предложат  и капака на всичко беше 10 минутна представяне на лотарията с благотворителна цел , представена емоционално на два езика .  Крещейки в салона и ушите на пътниците и от тази кампания резулатат според мен беше нула.  На селдващия ден полет от Мадрид до Болония . Като един примерен пътник се явявам на гишетата за чекиране  2 часа и пет минути преди полет . Пред изуминя ми поглед виждам три огромни дебели опашки от пътници и едно по-малка . Над четвъртото гише пише бизен плюс и ласт минит . Това бяха само  пътниците които бяхме с багаж или такива с чекиране на летището . За около 30 минути не михаме и метър напред . Цареше тотален хаос . Оапашката растеше и четвътото гише  което беше бизнес плюс , една жена се изпарвяше и крещеше за полетите които вече нямаше време и от трите опашки около 50-60 човека си пробивха път през куфарите и другите хора за да стигнат до това гише . Тази процедура се повтаряше за всеки следващ полет , което беше през около 15 минути . След един час и двадесет минути пред мен остават двама човека на редовното гише и онази жена вика Болония да се явят при нея . Вече реших , че няма смисъл да се местя и ще остана на място да изчакам още двама души . Разбира се от тези двама души едните бяха проблемни , защото бяха без бордни карти и трябваше да им се обяснява , че трябва да платят . Вече бях доста изнеревен , защото да висиш да се чекираш  почти час и половина си е лудост . Като един съвременен човек  си поглеждам смарт фона в който са ми двете бордни карти и в последния момент виждам , че на борната карта пише Бизннес плюс . Тогава си спомних , че имаше промоция на тарифа Бизнес , когато купувах билетите и излизаше по-евтино ако закупя редовната тарифа + багаж + места . Още я нямаше сегашната тарифа Бизен плюс , но при чекирането явно я признаваха . Можех да си спестя това чакане , но който е завеян  :lol:

 

Уиз Еър 

 

Отново явяване на чек-ин 2 часа преди полет . В Болония няма постоянно отврени гишета, отварят се за конкретен полет . След 2 минути се явяват две агентки . Една на средна възраст с тънки уста и гледаща моного лошо , дургата ведра и усмихната по-младичка . Пред нас има около десетина пътника . Започва чекирането  и сатава страшно, типично по нашенски започват разправиите с вески едн пътник за багаж, брой, размер , голям , малък . Злата леля кара всеки едни да набутва в контейнера багажа за да е сигурна , че дори и дръжката влиза вътре . Тя е абсолютно непреклонна и със забавени движения обяснява какво следва , къде да отиде да се плати . Доброто усмихната момиченце , започва на всеки един при нея да обяснява как да стигнат на гейта от кдъе да минат за секюрити проверка и кога трябва да са на изхода . От време на време давете общуват на италинаски по между си и се преъксват с някакави уж много важни телефонни разговори . Гледах и се смеех , защото след историята с Раян си помислих, че някой ми прави скрита камера . След 25 минути минаха десетте ,човека и дойде нашия ред  . Нямам идея как успяха да чекират целия самолет навреме .  Когато се качихме в самолета на Уиз в сравнение с Раян се почуствах като първа класа на арабска авиокомпания . Полета беше къс и приятен, кабинния състав приятно усмихнат .

 

И така извода за мен е . Ако имам възможност не бих ползвал лоу кост компания . 

 

Лоу кост компаниите направиха достъпни полетите , но няма никакава емоция просто те превозват от точка  А до точка Б . За мен пътуването със самолет е първо емоция и след полет от два часа не бих искал да се чувствам като че ли съм пътувал 12 часа ,

 

Пожелавам на всички магеланци . Чекиране на бизнес гишетата, изчакване на полета в бизнес салоните , широко и просторно пътуване в самолета с хубаво хапване и пийване и бързо изнасяне след това от летището .   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Редактирано от Mitko
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.