Mary Публикувано: 20 април, 2014 Сподели Публикувано: 20 април, 2014 Конкретно ме интересува за Austrian Airlines, но не пречи да се образовам и за други компании. 1. Някакви особености? 2. Къде получавам бордната карта? 3. Има ли нужда да я разпечатвам? 4. Има ли допълнителна такса? Сега се сещам за тези въпроси... ПП Извинявам се, ако има подобна тема. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 20 април, 2014 Сподели Публикувано: 20 април, 2014 1. Няма, почти същото като нормалния онлайн чекин 2. Може да я получиш като атачмънт, който да свалиш. Може да е пдф изпратен на имейла ти, може да е на MMS, може и въобще да не я получиш, твой си избор. 3. Не, няма нужда. Дори може да отидеш на гейта с мобилния си телефон и там на място да сканират кода от екрана. Не знам дали работи от летище София това де, май не. 4. Няма допълнителна такса при всякакъв чекин с Austrian. Просто си направи мобилния чекин, избери си място, а ако искаш на самото летище си вземи хартиените бордни карти Връзка към коментар
Mary Публикувано: 20 април, 2014 Автор Сподели Публикувано: 20 април, 2014 ... Просто си направи мобилния чекин, избери си място, а ако искаш на самото летище си вземи хартиените бордни карти Благодаря! От къде си взимам картите? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 20 април, 2014 Сподели Публикувано: 20 април, 2014 Благодаря! От къде си взимам картите? от гишето на летището, от автомати, ако има такива... общо взето каквато е нормалната процедура. С допълнителната опция, че можеш и просто да представиш баркода директно с телефона, но пак, дано някой каже дали това е възможно на софийското летище. Връзка към коментар
Mary Публикувано: 20 април, 2014 Автор Сподели Публикувано: 20 април, 2014 Георги, благодаря! Имам още време да се почудя дали да пробвам мобилен начин или стандартен. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 20 април, 2014 Сподели Публикувано: 20 април, 2014 Георги, благодаря! Имам още време да се почудя дали да пробвам мобилен начин или стандартен. Честно казано, самото чудене е най-големия проблем, че го мислиш и се тормозиш Действай с мобилния чекин, колкото да си избереш подходящо място, после отиди на гишето да си получиш бордната карта и така. Връзка към коментар
Mary Публикувано: 20 април, 2014 Автор Сподели Публикувано: 20 април, 2014 Ха-ха, прав си Георги! Понеже и в обратната посока ще трябва да направя същото исках да избегна опашката на летището във Виена. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 20 април, 2014 Сподели Публикувано: 20 април, 2014 E то е направено да работи :-) Ако има проблем ще е бъг. А си мисля, че ако няма да работи на дадено летище ще си каже, напр. за Бразилия си казва да вземеш бордна карта. Иначе то си показва бордната карта на екрана с баркод, който се сканира. Но точно на Austrian не съм го ползвал. Връзка към коментар
Mary Публикувано: 25 април, 2014 Автор Сподели Публикувано: 25 април, 2014 neuromancer, благодаря за мнението. Ще пробвам след седмица и ще пиша после как съм се справила. Връзка към коментар
Mary Публикувано: 13 май, 2014 Автор Сподели Публикувано: 13 май, 2014 След като мина пътуването ми, искам да кажа, че исках да вляза в час с новото, но ... от София не се предлага услугата. На връщане от Виена е възможно, като има избор как да си получиш бордната карта. 2 Връзка към коментар
vlady Публикувано: 14 май, 2014 Сподели Публикувано: 14 май, 2014 Винаги когато е възможно си правете онлайн чекин. Мобилен или хартиен, така ще си спестите нерви и време. Факт е, че авиокомпаниите правят стандартен овърбук на местата. Не ви го пожелавам, много е неприятно да не те качат на самолета, защото не си се чекирал предварително. 1 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Винаги когато е възможно си правете онлайн чекин. Мобилен или хартиен, така ще си спестите нерви и време. Факт е, че авиокомпаниите правят стандартен овърбук на местата. Не ви го пожелавам, много е неприятно да не те качат на самолета, защото не си се чекирал предварително. То това не е сигурно. В понеделника като пътувах една жена беше минала чекирането на гише и взела бордната си карта. В последствие дойде една група и каза, че част от тях не е успяла да се чекира, защото нямало места. После дойде и тази част от групата като каза, че са им намерили места. При качването на борда на първата жена излезе дублирано място. При проверката се оказа, че въпреки че преди това е била чекирана са я изтрили от системата и са вкарали друг човек на нейното място. такова поне беше обяснението. Накрая проблемът бе лесно разрешен- пратиха жената в бизнес класа. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега