Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Гледам, че за Куала Лумпур имат два полета на ден и засега няма анулации. Само няколко премествания с по 10-15 минути.  Ако не се лъжа през август излиза зимното разписание. Тогава да не аулират нещо.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Получих мейл от lastminute,че ми е анулиран полета,но в сайта на Търкиш си виждам резервацията и има полет този ден.Преди дни го изместиха с 5 минути. Сега се съгласих с посредника за промяна,но не разбирам в тях ли е причината за това.Да не би просто да искат да ги уведомя,че съм съгласен на тези 5 минути промяна.

 

Ihr Flug wurde annulliert

 Informationen und nächste Schritte

 

 

Hallo , Booking ID:

 

wir setzen uns mit Ihnen in Verbindung, um Sie darüber zu informieren, dass die Fluggesellschaft folgenden Flug annulliert hat:

Von Istanbul nach Kütahya am 07/07/2023

Uns ist bewusst, dass dies eine enttäuschende Nachricht ist und deshalb möchten wir Ihnen helfen, möglichst schnell und bequem umzuplanen.

 

Begeben Sie sich zu Ihrem persönlichen Kundenbereich, um sich darüber zu informieren, was Sie als Nächstes tun können.

 

Сега получих нов мейл

 

Уважаеми клиенти, ние търсим подходящ алтернативен полет заедно с авиокомпанията и ще направим всичко възможно да ви предложим решение в рамките на 7 дни. Ще получите цялата необходима информация от нас по имейл. Моля, имайте предвид, че даваме приоритет на резервации с по-ранни заминавания.

Връзка към коментар

Така като гледам посредника просто е видял, че има промяна и праща шаблонен мейл без да се съобразява с какво действително има да се прави

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

При промяна с 10-15 минути дават опция за еднократна безплатна смяна в рамките на 7 дни преди / 7 дни след оригиналните дати.

Ако полетът е  купуван през агенция вероятно ще може само по телефон или в офис.

 

 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Някой може ли да ми даде линк с цените на THY с мили? Имаше някаква табличка, доколкото помня, по региони, по зони. В смисъл... да не ги търся за всяка дестинация колко мили ще ми даде (като цена) за даден полет. 

Сега като не са в промоция, видях, че на посока от София до Турция и Северен Кипър са по 7000 мили, до Азербайджан, Прибалтика, Скандинавия и др.... са по 13000 за нисък сезон, 22500 за висок сезон, за Узбекистан например 17000 за нисък, 27000 за висок сезон (грубо казано висок, до края на окт., т.е. до края на лятното разписание).

 

Остава да дочакаме някаква промоция за мили, там имаше големи отстъпки, помня. 

Връзка към коментар

Здравейте,

Получих този имейл. Какво трябва да правя, ако съм съгласен с промяната? В имейла пише да я потвърдя чрез прикачения линк. Отварям го и никъде не виждам бутон за потвърждение на промяната. Става въпрос за купените много намалени билети през онази нощ чрез Оподо.

fedwsergf.png

Връзка към коментар

Моят полет също е коригиран с 5 минути... за тези 5 минути разлика се съмнявам да е разрешава корекция на полета, като часове или дати, вероятно промяната е приета служебно и не се налага твоето съгласие, но...   Съветвам те да не приемаш промените до последният момент, защото това ти отваря вратичка за корекции по полетите и тези корекции ще са безплатни. Има още доста време до полета ти /както и до моя полет/, планове се променят и безплатната корекция е огромен плюс. Корекции на полети на Търкиш, купени през посредници, в офисите на авиокомпанията в София и Варна. 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

И аз получих промяната, няма да потвърждавам нищо. Те и без това дотогава ще ги променят сто пъти, като остане месец до пътуването тогава, или ако не променят датите.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Имам две различни резервации със сменени полети и двете с по 5 минути. Едната е директна, другата през посредник. 

На едната-директната  ми дава да избирам нови полети, но на другата не и полетите се показват с новите часове.

Кой ги знае как решават кога може и кога не може да се сменят полети.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И на мен ми промениха 5 минути в един от полетите. Мисля, че изобщо не искат да потвърдя, а само ме уведомяват за промяната, тъй като е незначителна. Пробвах да променя ръчно някой полет, но не ми дава. Билетите съм купувал директно от Търкиш.

Връзка към коментар

Преди 3 месеца за купените билети за септември месец същата работа. Две седмици след купуването получих съобщение за промяна на час излитане с 5 минути. Купувани са директно от Търкиш. Явно повсеместно нещо сменят с 5 минути.. 

Връзка към коментар

За полета който вчера ми даваше да сменям дати, но накрая искаше пари, днес като вляза ми дава това съобщение.

Купуван е директно от турците

 

1883574946__2023-05-31_152718081.png.0648825066479b4896ac2b7a70c3fff1.png

 

 

Сега им звъннах и казаха, че за 5 мин не правят безплатни смени, макар да пишеше така вчера и днес. Просто тези съобщения били грешки.

При 30-40мин промени  вече давали, явно е малко на тото.

Връзка към коментар
На 28.05.2023 г. в 11:25, Hakkâri Spor каза:

Някой може ли да ми даде линк с цените на THY с мили? Имаше някаква табличка, доколкото помня, по региони, по зони. В смисъл... да не ги търся за всяка дестинация колко мили ще ми даде (като цена) за даден полет. 

Сега като не са в промоция, видях, че на посока от София до Турция и Северен Кипър са по 7000 мили, до Азербайджан, Прибалтика, Скандинавия и др.... са по 13000 за нисък сезон, 22500 за висок сезон, за Узбекистан например 17000 за нисък, 27000 за висок сезон (грубо казано висок, до края на окт., т.е. до края на лятното разписание).

 

Остава да дочакаме някаква промоция за мили, там имаше големи отстъпки, помня. 

Заповядай - https://www.turkishairlines.com/en-int/miles-and-smiles/redeem-miles/redeem-miles-on-flights/turkish-airlines-award-tickets/

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Мерси много. Сега гледам таблицата, не, че ми става ясно какво е Europe 1 и Еurope 2, но няма значение. Даже цифрите в таблицата са по-високи от това, което видях онзи ден при случайно търсене (7000 мили от България до Турция или ККТС). Ще чакам промоционална кампания 😉 Благодаря още веднъж.

Връзка към коментар

Краят на декември винаги има промоция за купуване на билети с мили, защото тогава изтичат по давност. Миналата година беше 30% на всички дестинации. Тази година бяха ограничени, но пак имаше опции. Дори тогава, таксите се плащат отделно, така че не е напълно безплатно. Аз лично предпочитам да си ъпгрейдвам закупените билети - така хем пак печеля мили, хем пътувам доста по-удобно 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Взех едни билети с Търкиш. През ден ми изпращат разни съобщения и ми пълнят яко пощата с разни незначителни промени (поне засега) на полетите. НЕ знам дали това за тях е някаква практика, но почти през ден ги получавам и така все съм под напрежение да не ми развалят програмата с някоя промяна. Излиза ми каква е промяната и това съобщение:

You can confirm the new flight option or make necessary change transactions via manage booking page on our Mobile app and Website

Под самото съобщение няма опция за потвърждаване, отворих Manage booking, но и там няма опция за потвърждаване на промените, а само за отказ, преместване и т.н. Не смятам нищо да потвърждавам. От текста човек остава с убеждението, че трябва нещо да предприеме. Ако обаче трябва нещо да потвърждавам, то това значи, че през ден трябва да се занимавам само с  това, което е абсурд! Какво мислите? Дали пък да не се обадя в офиса им в София и да питам какво да правя, за да не излезе изведнъж, че виждаш ли, не съм потвърдил и няма да летя. Знам ли! 

Връзка към коментар
10 minutes ago, Pantelej Putnik said:

Взех едни билети с Търкиш. През ден ми изпращат разни съобщения и ми пълнят яко пощата с разни незначителни промени (поне засега) на полетите. НЕ знам дали това за тях е някаква практика, но почти през ден ги получавам и така все съм под напрежение да не ми развалят програмата с някоя промяна. Излиза ми каква е промяната и това съобщение:

You can confirm the new flight option or make necessary change transactions via manage booking page on our Mobile app and Website

Под самото съобщение няма опция за потвърждаване, отворих Manage booking, но и там няма опция за потвърждаване на промените, а само за отказ, преместване и т.н. Не смятам нищо да потвърждавам. От текста човек остава с убеждението, че трябва нещо да предприеме. Ако обаче трябва нещо да потвърждавам, то това значи, че през ден трябва да се занимавам само с  това, което е абсурд! Какво мислите? Дали пък да не се обадя в офиса им в София и да питам какво да правя, за да не излезе изведнъж, че виждаш ли, не съм потвърдил и няма да летя. Знам ли! 

И при мен е същото. Даже смс ми изпращат през ден

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 34 минути , Pantelej Putnik каза:

Взех едни билети с Търкиш. През ден ми изпращат разни съобщения и ми пълнят яко пощата с разни незначителни промени (поне засега) на полетите. НЕ знам дали това за тях е някаква практика, но почти през ден ги получавам и така все съм под напрежение да не ми развалят програмата с някоя промяна. Излиза ми каква е промяната и това съобщение:

You can confirm the new flight option or make necessary change transactions via manage booking page on our Mobile app and Website

Под самото съобщение няма опция за потвърждаване, отворих Manage booking, но и там няма опция за потвърждаване на промените, а само за отказ, преместване и т.н. Не смятам нищо да потвърждавам. От текста човек остава с убеждението, че трябва нещо да предприеме. Ако обаче трябва нещо да потвърждавам, то това значи, че през ден трябва да се занимавам само с  това, което е абсурд! Какво мислите? Дали пък да не се обадя в офиса им в София и да питам какво да правя, за да не излезе изведнъж, че виждаш ли, не съм потвърдил и няма да летя. Знам ли! 

това е темата за Търкиш. Може да видиш на предната страница какво е писано за промените

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Pantelej Putnik каза:

 НЕ знам дали това за тях е някаква практика, но почти през ден ги получавам и така все съм под напрежение да не ми развалят програмата с някоя промяна.

Те, по принцип могат да я развалят и без да пращат имейли и СМСи, а в деня на пътуването. Заради "закъснение от предишен полет" и заради времето, както се случи с мен. Миналата седмица летях с над 2 часа и половина закъснение София-Истанбул и за малко да си изтърва връзката. А на връщане след няколко дни... заради силни ветрове, на гейта всички виждахме как се сменят часовете за 10 мин по-късно, СМСи получавахме около 5 пъти за промяна. Казаха ни "the plane cannot take off"... Но излетяхме в крайна сметка с час и половина закъснение за София. За въпросното пътуване до Талин имах 3 пъти промени, откакто бях купил билета и съответно 2 пъти сменях датите. И тамън всичко вече беше резервирано с новите дати .... хотели, ферибот до Хелзинки ... и чуден имейл със съобщение, че канселират отсечката Талин-Истанбул на датата, която летя. И пак промяна на всичко. По същия начин ми изместиха и през март месец едно пътуване до Александрия, с 3 часа изместена втората отсечка, така че си изпускам връзката за София в обратната посока. Изобщо... всичко може да се очаква. Тия дребни местеници с 5-10 минути не ги забелязвам. Лошото е когато канселират отсечка или я преместят с няколко часа. Тогава всичко се обърква. Хотелски резервации, отпуски...

преди 1 час, neuromancer каза:

 

вероятно си видял нещо промоционално ако е по-малко от таблицата

Не знам дали е промоционално, вчера беше ... Видях, че и до Истанбул са 7000 мили, и до няколко други турски града пак 7000 мили, също и до Ерджан (Северна Никозия, ККТС), 13000 мили за няколко европийски държави и така... Сега ще разгледам таблицата, мерси.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Един час за прекачване в Истанбул достатъчен ли е? В сайта им се продава билетът с такова прекачване (каца от София в 16:50 - излита в 17:50). Дали има персонал, който те упътва към следващия полет в такъв случай? Не съм летял през новото летище, но ако полетът от София се разтоварва с автобуси, ме съмнява да е наред толкова кратко прекачване???

Връзка към коментар

По принцип, Търкиш определят колко е минималното време за трансфер на летището и го залагат в системите, така че щом се продават така, значи е възможно. Ако изпуснете следващия полет, Търкиш отговорят да ви прекачат на следващия възможен до дестинацията ви безплатно. На мен, обаче, ми се струва леко авантюристично, главно за багажа ви. Полетите от София много често са в закъснение, както ще видите по-долу. Отделно от това, не кацат на ръкав, а ще ви закарат до летището с автобус. Имайте в предвид, че след кацане, рулирането е поне 15-20 минути и после още 10-15 мин с автобуса. За мен е абсурдно, дори вие да се прекачите, багажът ви да направи същия подвиг.

 

image.png.c6793b98b4f4d126a6c44c6eff17ba28.png

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

След кацане, рулират по половин час. Миналата седмица кацнахме в Истанбул и стигнахме до ръкав (да не повярва човек) и след няколко дни от ръкав тръгнахме за излитане. Но предишните няколко пъти не беше така и ни извозваха с автобус през едно шосе, даже вътре се пошегувахме "Сега към Капитан Андреево ли тръгваме?" 

Летището е огромно и се навърта бая километраж пеша. Един безкраен мол. Ако имате прекачване към Domestic flights,  няма да ви стигне времето и сигурно няма да има опция да си купите такъв билет. За International flights много зависи. В някои случаи ми се е налагало да вървя над 30 минути пеша и да препускам, докато си стигна до гейта, в други случаи... буквално е било на съседния гейт... кацам на D и излитам от D. Ама всичко е според зависи. Щом са ви го дали като възможност в билета, значи са преценили, че може. На 23 май вместо в 9.25 излетяхме след 11.40 от София за Истанбул. И в един такъв случай си изпускате връзката.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.