Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 14 минути , Дани Магелани каза:

Не разчитай на офиса им за помощ! Дано някой да даде идея и да стане он лайн!

 

Аз имам друг казус:

На мен не ми разпознава номера от лоялната програма, защото буквах в сайта им не от  профила си и без да пиша бащино име. От офиса не можаха да ми помогнат. В приложението в профила ми регистрират полета с PNR, но като страничен билет, не като мой. Поне стои там. Казват,че при чекирането на гише,ще го присъединят към лоялната програма и няма да изгубя мили. Дано! Не смея да правя редакции в профила си и да махна бащиното си име!

Хубаво е името в билета да е точно същото като в лоялната програма, иначе се гарантират много разправии и мейлове до отдела за борба с клиентите. Винаги за всичко ползвам две имена, име и фамилия. Тези полета винаги ги има, другото не се гарантира как ще излезе.

Даже не мисля, че можеш сама да махнеш/промениш име от профила, обикновено се прави пак от отдела за борба с клиентите.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 38 минути , Plamsi каза:

Здравейте,

Купих си билет през trip.bg.

Дали може да ми подскажете как мога да си го добавя в профила на Turkish, защото не ми дава с номера на резервацията?

Като се резервира през посредник може да има два номера на резервация - един за посредника и друг за авиокомпанията.

  • Харесвам 4
Дани Магелани
Публикувано:
преди 10 минути , neuromancer каза:

Хубаво е името в билета да е точно същото като в лоялната програма, иначе се гарантират много разправии и мейлове до отдела за борба с клиентите. Винаги за всичко ползвам две имена, име и фамилия. Тези полета винаги ги има, другото не се гарантира как ще излезе.

Даже не мисля, че можеш сама да махнеш/промениш име от профила, обикновено се прави пак от отдела за борба с клиентите.

Не намерих път към съпорт за лоялната програма, ако изобщо имат.

Публикувано:

Винаги има нещо, конкретно турците не съм гледал. Може да е общия телефон в краен случай, те ще те пренасочат ако трябва.

 

Аз трябва да звъня на Иберия , много мразя. Няма чат, по-точно няма хора в чата, само бот и работа не върши. А мейл много се бави...

Публикувано:

То пък едни мили в економи, трябва много , ама наистина много сериозно летене за да има полза от тях.

  • Харесвам 1
Дани Магелани
Публикувано:
Преди 1 час, stanimir каза:

То пък едни мили в економи, трябва много , ама наистина много сериозно летене за да има полза от тях.

Никога не съм ползвала мили. Пътувам.с различни АК. Но сега реших да събирам поне на турците, че имам едни 7000 и очаквам още толкова. Но ако са безполезни, да не се занимавам.

  • Харесвам 4
Публикувано:

В интерес на истината са много по-малко полезни отколкото преди 10 години например, но все още може да се изкара някаква полза. Аз карам повече по навик.

В случая виж според класата дали не ти дават 25% от милите вместо 100, тоест да не би тия, които очакваш да са доста по-малко.

Публикувано:

Не са безполезни, но малкият брой мили , необходими за билет се компенсира от най-неприятните условия за валидност , губят се след 36 месеци от натрупването им , независимо от новите натрупвания през периода .

 

В общият случай,  кредитиране на ТК полети към Аероплан е доста по-добрият вариант .

 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Според класа на билета може да провериш и колко мили ще получиш.

Погледни и тук :

https://www.miles-and-more.com/row/en/earn/turkish-airlines/partner/airlines/turkish-airlines/earn/basic-offer/turkish-airlines_earn_basic_01.html

 

https://thepointsguy.com/guide/all-about-turkish-miles-smiles/

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Имам следният казус - искам да откажа една резерзация ( авиокомпанията има промяна в един от полетите и имам това право), но Търкиш (в лизето на офиса в София) ми предлагат възстановяване само на сумата от първоначалната резервация, а всички допълнително платени от мен суми за промяни по  резервацията не ги възстановявали (въпросната резервация е променяна неколкоратно от моя страна, по една или друга причина... ), но мислех че при евентуална отмяна ще си ми възстановят всичко

 

Не знам дали ме разбрахте, но ми е интересно дали някой се е сблъсквал с такъв проблем или да пия една студена вода ... и без това е жега навън 🤔

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Пробвай какво ще ти сметне апликацията или сайта им, като симулираш че си искаш парите.

Така ще разбереш колко  точно ще ти върнат.

Публикувано:
преди 2 часа, Alexander каза:

Пробвай какво ще ти сметне апликацията или сайта им, като симулираш че си искаш парите.

Така ще разбереш колко  точно ще ти върнат.

Не може, защото многократно е променяна и ся ми излиза че трябва да се свържа със сътрудник за промяна или канселиране...

634562257_Screenshot_20230718_200624_TurkishAirlines.jpg.d9c480bc80576781344ba70511d008f5.jpg

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 4 часа, wiliko каза:

Имам следният казус - искам да откажа една резерзация ( авиокомпанията има промяна в един от полетите и имам това право), но Търкиш (в лизето на офиса в София) ми предлагат възстановяване само на сумата от първоначалната резервация, а всички допълнително платени от мен суми за промяни по  резервацията не ги възстановявали (въпросната резервация е променяна неколкоратно от моя страна, по една или друга причина... ), но мислех че при евентуална отмяна ще си ми възстановят всичко

 

Не знам дали ме разбрахте, но ми е интересно дали някой се е сблъсквал с такъв проблем или да пия една студена вода ... и без това е жега навън 🤔

 

 

Лелята, която засичам няколко пъти в офиса хич не е склонна да свърши нещо извън стереотипа.

Пиши или се обади направо в Турция.

  • Харесвам 2
Публикувано:

последният път се свързах със съпорта им посредством чат в WhatsUp  +90 850 333 0849 . Свършиха ми работа.

 

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:

Здравейте всички,

Някой знае ли колко часа преди да отворят че- ин гишетата на Turkish на летище София мога да се чекирам на машините на самото летище (не онлайн)?

Благодаря предварително!

Публикувано:
преди 14 минути , FlyTraveler каза:

Здравейте всички,

Някой знае ли колко часа преди да отворят че- ин гишетата на Turkish на летище София мога да се чекирам на машините на самото летище (не онлайн)?

Благодаря предварително!

Трябва да е в деня на полета, часа е без значение

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:
На 18.07.2023 г. в 15:53, wiliko каза:

Имам следният казус - искам да откажа една резерзация ( авиокомпанията има промяна в един от полетите и имам това право), но Търкиш (в лизето на офиса в София) ми предлагат възстановяване само на сумата от първоначалната резервация, а всички допълнително платени от мен суми за промяни по  резервацията не ги възстановявали (въпросната резервация е променяна неколкоратно от моя страна, по една или друга причина... ), но мислех че при евентуална отмяна ще си ми възстановят всичко

 

Не знам дали ме разбрахте, но ми е интересно дали някой се е сблъсквал с такъв проблем или да пия една студена вода ... и без това е жега навън 🤔

 

 

Няма да стане. Търкиш ви дължи единствено цената, платена за билета. Това, че сте правили промени по него, са напълно отделни плащания, които няма защо да ви бъдат върнати, тъй като са ви предоставили услугата, за която сте платили.

Публикувано:
преди 9 минути , feel_the_rush каза:

Няма да стане. Търкиш ви дължи единствено цената, платена за билета. Това, че сте правили промени по него, са напълно отделни плащания, които няма защо да ви бъдат върнати, тъй като са ви предоставили услугата, за която сте платили.

Извинявам се за тъпият въпрос, но това не го рабрирам...коя точно услуга са ми предоставили - билета е един, просто във времето е променяна дестинацията и датата, довело до допълнително заплащане по него ...няма логика, но и опит с Туркиш нямам, ...🤔 а както е тръгнало няма и да проимам такъв опит...с тази политика на авиокомпанията

Публикувано:
Преди 1 час, wiliko каза:

Извинявам се за тъпият въпрос, но това не го рабрирам...коя точно услуга са ми предоставили - билета е един, просто във времето е променяна дестинацията и датата, довело до допълнително заплащане по него ...няма логика, но и опит с Туркиш нямам, ...🤔 а както е тръгнало няма и да проимам такъв опит...с тази политика на авиокомпанията

Няма тъпи въпроси, има само тъпи отговори 🙂

 

Ще се опитам да съм малко по-ясна. Поискана е смяна на билета - било то дата или дестинация. Смяната е направена срещу съответната сума. Авиокомпанията си е свършила работата - билета е сменен, а клиентът си е заплатил за съответната услуга. Отогворността на авиокомпанията, при закупуване на билет е да превози пътника от точка А до точка Б. Ако това не се случи, авиокомпанията дължи обратно парите. Но само за тази услуга, която не е изпълнена. Търкиш не носят вина, че някой е решил да сменя билета си, а накрая се е наложило да не го ползва. Всяка промяна по него си остава за сметка на клиента. Това не е политика само на Търкиш, това е повсеместно в индустрията. Може да се правят и изключения, но се съмнявам.

 

Ще дам подобен пример с автомобил. Купувате си кола и правите каско. Примерно, оценката на колата е 20000лв при тотал щета. През тази година ви се налагат ремонти, сменята амортисьор, капе ви масло и тн, и плащате, примерно, 3500лв за поправки. След това колата катастрофира и от застрахователната компания ви изплащат 20000лв, на които е оценена, но не ви връща и 3500лв за ремонта, който сте правили през това време.

  • Харесвам 3
  • Браво 2
Публикувано:
преди 18 минути , feel_the_rush каза:

Няма тъпи въпроси, има само тъпи отговори 🙂

 

Ще се опитам да съм малко по-ясна. Поискана е смяна на билета - било то дата или дестинация. Смяната е направена срещу съответната сума. Авиокомпанията си е свършила работата - билета е сменен, а клиентът си е заплатил за съответната услуга. Отогворността на авиокомпанията, при закупуване на билет е да превози пътника от точка А до точка Б. Ако това не се случи, авиокомпанията дължи обратно парите. Но само за тази услуга, която не е изпълнена. Търкиш не носят вина, че някой е решил да сменя билета си, а накрая се е наложило да не го ползва. Всяка промяна по него си остава за сметка на клиента. Това не е политика само на Търкиш, това е повсеместно в индустрията. Може да се правят и изключения, но се съмнявам.

 

Личен опит с Norwegian: Купени билети за двама, без гъвкави условия. Наложи се промяна на име на единия пътник - променено и заплатено. В последствие промениха часове на полета, които не ни устройваха. Не приехме промяната и ни бяха върнати всички заплатени суми. Бяха цитирали основанието, така че може да се прочете дали е част от тяхната политика или следствие от приложима общоевропейска рамка.

 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, wiliko каза:

Извинявам се за тъпият въпрос, но това не го рабрирам...коя точно услуга са ми предоставили - билета е един, просто във времето е променяна дестинацията и датата, довело до допълнително заплащане по него ...няма логика, но и опит с Туркиш нямам, ...🤔 а както е тръгнало няма и да проимам такъв опит...с тази политика на авиокомпанията

Честно казано не знам. Американски компании са ми връщали парите ако правя смяна на полета, пък после заради буря те правят още една смяна и моята няма смисъл. 

От друга страна може да се твърди, че сте си платили за смяна, която е направена и няма да ви върнат парите за самата смяна. Правил съм 1-2 смени и съм си плащал като поп всеки път, предната смяна не се анулира само защото аз искам друга.

При всички случаи звъннете в централата и пробвайте още 1-2 пъти и вижте какво ще ви кажат...

  • Харесвам 2
Публикувано:

Вече е потвърдено , че през декември започват да летят до Австралия със стоп в Сингапур ( където всички пътници ще  слязат ) . До месец ще се направи избор за дестинацията измежду Мелбърн и Сидни :

 

https://www.executivetraveller.com/news/turkish-airlines-istanbul-australia-melbourne-sydney-flights

  • Харесвам 10
Публикувано:

Здравейте, 

Искам да се възползвам от възможността за reward ticket до Хаваи с точките които имам (към 6500 към момента но мога да закупя 1000 които не ми достигат). Но в сайта на Turkish по никакъв начин не ми излизат билетите за Хаваи. Влизам в прозореца Miles transactions и от там Star Alliance reward ticket и каквато и дата да избера не ми показва хавайските полети. По принцип се интересувам от полет SFO-LİH но мога да летя и до някой от другите острови и на друга дата. Но просто не излизат. Нито за там, нито за другите летища, а полети на United има всеки ден. Някаква идея, ако се обадя до кол центъра дали ще помогнат? 

 

Публикувано:

Само импровизирам логически: Търкиш летят ли до Хаваи? Предполагам не. Значи трябва да купя билет от Юнайтед, като в техният сайт използвам Miles transactions и от там Star Alliance reward ticket.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.