Прескочи до съдържание

Разни любопитни неща оттук-оттам


Препоръчани мнения

преди 2 минути , Rainy каза:

Преди няколко години бих се провалила с гръм и трясък на коктейлите, какт и познавам немалко непиещи, които също биха се овапцали 😄 Е, не сме работили като бармани де...  Виж, за уравнението бих поискала химикал и лист 😄 Затова никога не бих отишла... хахаххх

Днес разсъжденията бяха на тема обекти защитени от Юнеско. И ... всъщност ... чак сега разбрах "от какво" ги защитава Юнеско и защо :blink:.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , funny каза:

Днес разсъжденията бяха на тема обекти защитени от Юнеско. И ... всъщност ... чак сега разбрах "от какво" ги защитава Юнеско и защо :blink:.

 

Чакам сводката 😎 (П.П. Пак казвам, кога не бих се веснала там...)

Връзка към коментар
преди 7 минути , funny каза:

Днес разсъжденията бяха на тема обекти защитени от Юнеско. И ... всъщност ... чак сега разбрах "от какво" ги защитава Юнеско и защо :blink:.

 

Я, речи и ние да знаем!:girl_cray2:

Връзка към коментар
преди 7 минути , Rainy каза:

Чакам сводката 😎 (П.П. Пак казвам, кога не бих се веснала там...)

То няма преразказ това. Трябва си гледане. Като излезе днешния епизод на запис - ще го пусна.

Само лееееко да подскажа на любознателните, че войната  ( в Египет в случая ама не твърдя че само тя) е намесена в "нападението" ... та от там и защитаването :secret:

Редактирано от funny
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Скоро поляците ще могат да вкарат партия в парламента на Ирландия...

 

"The Polish minority in the Republic of Ireland numbered approximately 122,515 (2.57% of the population) according to 2016 census figures. "

https://en.wikipedia.org/wiki/Polish_minority_in_the_Republic_of_Ireland

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , funny каза:

То няма преразказ това. Трябва си гледане. Като излезе днешния епизод на запис - ще го пусна.

Само лееееко да подскажа на любознателните, че войната  ( в Египет в случая ама не твърдя че само тя) е намесена в "нападението" ... та от там и защитаването :secret:

Оф, да ти кажа, нямам нерви да ги гледам подобни.:(((((

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Катар и ЕС са подписали договор за "открито небе", известен още като CATA. На всяка страна се дава право да лети до другата с колко полети иска и каквито самолети иска, без да се изисква 2-странно споразумение на ниво Министерски съвет.

https://www.reuters.com/article/us-qatar-eu-airlines/qatar-eu-to-sign-open-skies-agreement-after-agreeing-terms-idUSKCN1PU0HW

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
4 hours ago, akair said:

Катар и ЕС са подписали договор за "открито небе", известен още като CATA. На всяка страна се дава право да лети до другата с колко полети иска и каквито самолети иска, без да се изисква 2-странно споразумение на ниво Министерски съвет.

https://www.reuters.com/article/us-qatar-eu-airlines/qatar-eu-to-sign-open-skies-agreement-after-agreeing-terms-idUSKCN1PU0HW

Не ми става ясно на практика какви ще са реалните предимства за авиокомпаниите от ЕС от това споразумение? До сега единствено British Airways летеше до Доха, но скоро и те вероятно няма да са част от ЕС. На практика ЕС кляка пред субсидираната Qatar airways без да получава никакви предимства...

Връзка към коментар
преди 26 минути , Topfly каза:

Не ми става ясно на практика какви ще са реалните предимства за авиокомпаниите от ЕС от това споразумение? До сега единствено British Airways летеше до Доха, но скоро и те вероятно няма да са част от ЕС. На практика ЕС кляка пред субсидираната Qatar airways без да получава никакви предимства...

Все едно да кажеш, че отвореното небе с ОАЕ е само заради субсидираните Етихад и Емирейтс. Което и то не е съвсем така, но е много отделна и много дълга тема. В случая, реалните предимства за нас като пътуващи са, че утре може да има полет София - Доха с Уиз, точно както има и до Дубай. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
1 hour ago, Георги said:

Все едно да кажеш, че отвореното небе с ОАЕ е само заради субсидираните Етихад и Емирейтс. Което и то не е съвсем така, но е много отделна и много дълга тема. В случая, реалните предимства за нас като пътуващи са, че утре може да има полет София - Доха с Уиз, точно както има и до Дубай. 

На теория си прав, но на практика едва ли някоя авиокомпания ще пусне директен полет до Доха. До сега също можеха да се пускат директни полети до Доха по двустранни споразумения, но никой освен Бритиш не го правеше. Вероятно и те главно на трансферен трафик към САЩ разчитат за да си вържат сметката.

 

Не може да става дума и за сравнение на Доха като дестинация с Дубай. Туристически Доха е интересен град за максимум 1-2 дни стоп, докато в Дубай спокойно можеш да прекараш и 10 дни без да скучаеш. Максимум гастарбайтерите биха могли да пътуват с Уиз ер до Доха, но не съм сигурен има ли достатъчно пътници за да направят рентабилен един такъв полет. Да не говорим, че Qatar airways често предлагат цени с прекачване в Доха до Югоизточна Азия, колкото струва само един билет за отиване и връщане с Уиз ер до Дубай...Emirates и Etihad са доста по скъпи от Qatar airwas и покрай тях има пазарна ниша за Уиз ер...

 

Дано да се окажа лош пророк, но ще бъда много изненадан ако някоя европейска компания пусне директен полет до Доха и той успее да се задържи повече от няколко месеца.

 

 

Връзка към коментар

Проверете компаса си: Магнитният северен полюс се движи със 150 м на ден

http://nauka.offnews.bg/news/Novini_1/Proverete-kompasa-si-Magnitniiat-severen-polius-se-dvizhi-sas-150-m-n_121648.html?fbclid=IwAR3sRcUj-aehsP9KRmwXX_siG1IXIipxtTKpjEvuRbpsNtFnyuO2Jn4B8c4

1549377432_2_559x*.jpg

Връзка към коментар

Air Lingus ще пуснат скоро трансатлантически полети от Дъблин до Хатфорд (САЩ) с A321LR. На летището в Дъблин ще има pre-clearance “ процедура, което означава, че пътниците ще се считат за влезли в САЩ още в Дъблин и в САЩ ще пристигнат като от полет вътрешни линии, без да има допълнителни формалности.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
7 hours ago, Topfly said:

Не ми става ясно на практика какви ще са реалните предимства за авиокомпаниите от ЕС от това споразумение? До сега единствено British Airways летеше до Доха, но скоро и те вероятно няма да са част от ЕС. На практика ЕС кляка пред субсидираната Qatar airways без да получава никакви предимства... 

Официалната версия - ЕК иска да гарантира високо качество на предоставяната услуга и ниски цени на своите граждани. С консолидацията на авиационния пазар в ЕС и фалирането на все повече малки а/к, трябва да бъдат създадени стимули за истинска конкуренция. Реланата предстои да видим.

 

23 minutes ago, Topfly said:

Air Lingus ще пуснат скоро трансатлантически полети от Дъблин до Хатфорд (САЩ) с A321LR. На летището в Дъблин ще има pre-clearance “ процедура, което означава, че пътниците ще се считат за влезли в САЩ още в Дъблин и в САЩ ще пристигнат като от полет вътрешни линии, без да има допълнителни формалности.

То и сега има pre-clearance “ организация на летището в Дъблин.

Връзка към коментар
преди 5 часа, akair каза:

С консолидацията на авиационния пазар в ЕС и фалирането на все повече малки а/к, трябва да бъдат създадени стимули за истинска конкуренция. Реланата предстои да видим.

С консилидацията на авио пазара трябвало да се създадат стимули, а същата ЕК отказа сливането на двата най-големи производители на скоростни влакове, makes sense 

Връзка към коментар
15 hours ago, stanislavpp said:

То и сега си летят Дъблин - Хартфорд(Кънектикът).

Новината е, че почват полети с A321LR.  Теснофюселажните самолети ще отворят един изцяло нов пазар на трансатлатическите полети. Евтино, гъвкаво и с директни полети ще могат да се достигат дестинации до които до сега се е пътувало главно с прекачване в някой натоварен хъб.

Връзка към коментар

Според руснаците, най-опасните за пътешествия държави са:

 

Бразилия

Турция

Индия

Индонезия

Франция

 

Цялата статия.

 

 

И една вампирска история, на живо.

 

image.png.e324b70ec9b3d2b0e2ae91af1f320e07.png

 

Накъде върви този свят...:scratch_one-s_head::shok:

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Най-дразнещите постъпки на пътниците в самолета

 
Британският вестник „Дейли мейл” публикува списък на постъпки на пътниците в самолет, които най-много дразнят останалите в самолета.
 
Мнозина ненавиждат децата, които играят на много шумни видеоигри, пътниците от опашката на самолета, които първи се втурват към изхода след кацането, а също и хората, които четат чужда книга през рамото на съседа.
 
В списъка с неприятните навици са включени и егоистите, които използват и двата подлакътника и онези, които след заспиването си отпускат главата върху рамото на съседа.

Бивша стюардеса разказа за случай, когато пътничка започнала да сменя памперса на бебето си направо върху падащата масичка от гърба на предната седалка, въпреки че в момента всички тоалетни в самолета били свободни.

Някои посочили безспирните разговори на туристическите групи, както и аплодисментите за пилотите при приземяването.

През декември 2018 г. експертът по етикета Джон Брайънт проведе допитване сред 2000 британци за най-дразнещото поведение на пътниците по летищата. Най-много недоволство предизвикали пътниците, които се опитвали да се качат в самолета, без да си изчакат реда. Това не се харесвало на 6.57% от анкетираните.
 
Подробности цък
 
Мой коментар-как може да са дразнещи аплодисменти след полета.

 
 
Редактирано от dimitrov6
  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 25 минути , dimitrov6 каза:

как може да са дразнещи аплодисменти след полета

Дразнещи са да. Слава Богу се случват почти само в WizzAir. Има цяла тема във форума за това

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Е, то, като има 250 +пътника в един самолет , толкова и различни мнения. Ще ги дразнят различни неща, нормално е. Ако всеки се съобразява, как се държи, няма да има недоволни.

На един от полетите ни, младеж от място 2С, разказваше разни работи, на този от 4Д и го слушаше половината самолет. Добре че, този от 4Д взе, че заспа, та дремнахме и останалите около тях.

На кратките полети не е проблем, но на дългите, подобни неща, наистина дразнят.

Няма да забравя един полет с Търкиш до Сеул. Самолетът - пълен с азиатци. Кротко си се подредиха на опашка, спокойно си се настаниха в самолета, по време на полета, муха, ако имаше, щеше да се чуе.

Толкова тихо и спокойно премина целият полет, а имаше и един куп дечица, на които не им се чу гласът изобщо.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 1 час, dimitrov6 каза:

Мой коментар-как може да са дразнещи аплодисменти след полета.

Когато шофьора на таксито те спре на адреса ръкопляскаш ли му? А когато магазинера ти подаде желаната стока в магазина?

По тази глупост се познава дали има българи в самолета или не

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
17 minutes ago, dimitrov6 said:
Мой коментар-как може да са дразнещи аплодисменти след полета.
 

Мен лично ме дразни, защото не го чувствам, като адекватно поведение. Преди ерата на нискотарифните авиокомпании в редовен полет никой не ръкопляскаше, но и сега е характерно основно за полети към Източна Европа с нискотарифни авиокомпании. Статистически днешно време е много по опасно човек да пътува  с автобус, такси и т.н, вместо със самолет и въпреки това автобусните и таксиметровите шофьори не получават аплодисмети след всеки курс. Аплодисмента по принцип е признак за признание на постижение, което е доста по добро от нормалното. Ако в театър не ми хареса много представлението или формално ръкопляскам или изобщо не го правя.

 

14 minutes ago, cybersimo said:

По тази глупост се познава дали има българи в самолета или не

Не са само българите! Характерно е за източноевропейците в нискотарифните авиокомпании и чартърните полети...Не бих го нарекъл глупост, а по скоро неадекватно поведение предизвикано от това, че много хора за първи път или рядко летят със самолет...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

ОК, ако сте на организирана екскурзия примерно с автобус и екскурзоводът накрая ви пожелае приятен ден и благодари за отделеното внимание, пляскате ли? 

Аз в самолет не аплодирам при самото приземяване, а понякога, когато старшият стюард ни благодари, че сме ползвали услугите на авиокомпанията. Ако съм доволен от обслужването,де. В автобус също така, ако при пристигането шофьорът се обърне към пътниците с пожелание и благодарност. В такси е различно, там си изказваш благодарността лично, защото и шофьорът обикновено ти пожелава приятен ден на една ръка разстояние от тебе. Но в автобус или самолет, или на представление си малко по-далеч от тези, на когото можеш да изкажеш лично благодарността си, затова аплодираш, вместо да се провикваш. 

Пак повтарям. Аз обикновено не ръкопляскам в самолет. Но не виждам защо да се дразним на тези, които го правят. Това не е признак на лошо възпитание. Нека приемем, че това е част от източноевропейската култура. А различието в културните особености не бива да се заклеймява. То, ако е така, трябва изобщо да спрем да пътуваме по чужбина.

Разбира се, всеки има правото да се дразни. Но да се използват квалификации от рода на "глупост" по повод на ръкопляскането вече идва малко свръх... 😕 

 

Редактирано от master_of_germs
  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.