Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте,

 

резервирах си билет за WizzAir, попълних всички данни и плащането. Но не ми излезе "confirmation page" и не получих "confirmation e-mail". В сайта направо ме върна към началната страница, а тъй като нямам онлайн банкиране не знам дали са ми взели пари. Кога обикновено се получава е-майл, тъй като потвърждение в сайта им вече е късно? Благодаря предварително! :)

Връзка към коментар

Най-вероятно въобще не е станала резервацията. Имаш създаден профил в Уиз, логни се там и виж в "Моите резервации" дали има нещо. По идея може да се случи от време на време да стане някакъв фал точно между плащане и потвърждение, но подозирам, че просто нищо не се е случило с резервацията. 

 

Иначе имейла идва до 1-2 минути максимум обикновено.

Връзка към коментар

И там гледах няма никакви "Bookings", понеже използвам сайта на английски език, затова така ги пиша. Получих е-майл, че съм си създала профил обаче. Да изчакам или да си направя нова резервация с друга карта? Благодаря много! 

Връзка към коментар

И там гледах няма никакви "Bookings", понеже използвам сайта на английски език, затова така ги пиша. Получих е-майл, че съм си създала профил обаче. Да изчакам или да си направя нова резервация с друга карта? Благодаря много! 

 

От чакането няма смисъл според мен, няма резервацията да се появи изведнъж :) Но е теоретично възможно да са ти дръпнали пари от картата въпреки това. Направи си нова, после ако има двойно таксуване доста лесно би трябвало да успееш да се разбереш с тях по телефона. 

Връзка към коментар

...Иначе имейла идва до 1-2 минути максимум обикновено.

 

Онзи ден, на рождения им ден, мейлът дойде с 10 часа закъснение. Но това става въпрос за екстрени ситуации, когато сайтът им е подложен на подобно като на magelanci.com ;) натоварване поради изключителен интерес. :)

 

Казвам го за информация, че все пак понякога потвържденията по електронна поща закъсняват. Най-точната проверка е в акаунта в частта "Моите резервации", както е писал и Георги. Ако там няма, значи - няма. 

 

Отделно, сайтът на Wizz по-често от нормалното се случва да блокира и да не се рефрешира точно при резервация, уви.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.