rdd Публикувано: 31 август, 2016 Сподели Публикувано: 31 август, 2016 Благодаря много на този, който ми помогне да намеря клипа с летището в Шотлондия, където самолетите кацат почти във водата на брега на океана. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 31 август, 2016 Сподели Публикувано: 31 август, 2016 Клипа не знам кой е, летището се казва Barra (BRR) https://www.google.com.br/search?espv=2&q=barra+airport+landing&oq=barra+airport+l&gs_l=serp.3.0.0l3j0i22i30k1l3.2267.6755.0.8471.2.2.0.0.0.0.250.452.2-2.2.0....0...1c.1.64.serp..0.2.450.VK-vUDtpkHs 3 Връзка към коментар
домосед Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 (от пресата) София, 16 октомври 2016: Tурне на Lufthansa с Airbus 380 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 (редактирано) Откога а380 стана най-голям в света. ТИя офнюзз са много офф... Толкова е тромав, че сам си каца. Редактирано 8 септември, 2016 от Hollywood 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 Айде и малко класика Няма да ви казвам как миришеше вътре, яко на изгнило дърво. Но иначе беше интересно, макар и самолета да беше доста опоскан. Виждаха се доста от въжетата и макаричките за контролите. Fly-by-wire друг път. До колкото разбрах идеята е след освежаване да бъде изложен някъде на видно място около сградата на България Ер. 7 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 14218504_10153914140657965_916975870_n.jpg Айде и малко класика Няма да ви казвам как миришеше вътре, яко на изгнило дърво. Но иначе беше интересно, макар и самолета да беше доста опоскан. Виждаха се доста от въжетата и макаричките за контролите. Fly-by-wire друг път. До колкото разбрах идеята е след освежаване да бъде изложен някъде на видно място около сградата на България Ер. От хамбарите на Хемус ли е? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 От хамбарите на Хемус ли е? Сега е пред хангарите на ЛХТ. Преди това мисля, че беше в гробището до тях. 2 Връзка към коментар
Palio Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 (редактирано) 14218504_10153914140657965_916975870_n.jpg Айде и малко класика Няма да ви казвам как миришеше вътре, яко на изгнило дърво. Но иначе беше интересно, макар и самолета да беше доста опоскан. Виждаха се доста от въжетата и макаричките за контролите. Fly-by-wire друг път. До колкото разбрах идеята е след освежаване да бъде изложен някъде на видно място около сградата на България Ер. LZ-TUN ли е? Че нещо ми се мержелее на створката на носовата стойка, ама не мога да го догледам.Как е с оборудването в кабината и салона? Мислят ли да му сложат някакви двигатели, колкото да има нещо там, или само да затворят гондолите? Все трябва да има артисали в някое кьоше два броя Д-30 серия 3. Каква ливрея смятат да му изтипосат? Ако го издокарат в "Балкан" - ската след 87-ма със звездата, според мен ще е най-добре! Ама сигурно ще го оставят на "Хемус" боя... Евентуално спряга ли се някакъв постамент? Аз май нещо се разпалих. Като видя класическа руска техника откачам от кеф. А особено пък Ту-134А-3 с радар "Гроза"! А за въжетата - това е съветска класика, няма как да е инак. Доколкото съм запознат, има само един бустер - в канала на кормилото за посока, демек управлението на елероните и кормилото за височина е изцяло пряко - ей тук си трябва майсторлък да го караш, а и си е предимство да си як в ръцете. Як, ама внимателно, че няма кой да ти върне обратно контролите автоматично, ако го вкараш в сривен режим... А тоя даже е и с екстри - автоматична бордна система за управление АБСУ-134 с възможности за автоматичен заход и минаване на втори кръг - прадядото на wire-то. От времето, когато самолетите бяха истински, а не електронни игри... Одъртявам май... МеЙлем за душЪтЪ, направо вАзелин! Редактирано 9 септември, 2016 от Palio 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 TUN е, да. За съжаление повече информация не мога да ти дам, то и това, което предоставям е трета ръка Не знам точно в какво ще се състои реставрацията. Има останали малко уреди в кокпита, но и доста са хванали гората, нямаше ги седалките за пилотите например. Кабината беше празна и доста от подовите панели липсваха. За съжаление не щракнах снимки отвътре, ще видя дали някой колега няма. Връзка към коментар
Palio Публикувано: 10 септември, 2016 Сподели Публикувано: 10 септември, 2016 (редактирано) Така... Разрових се за стари снимки на машината из нета. Щото тази ливрея, дето е в момента, ми е нещо съмнителна. И май излиза, че самолетът е боядисан в цветовете на Albanian Airlines, на които е бил отдаден на лизинг за известно време през 97-98 година:https://m.planespotters.net/photo/298180/lz-tun-albanian-airlines-tupolev-tu-134a-3 След като е върнат, явно нашите хора за по-бързо и евтино са оставили същите цветове, а само са плеснали отгоре лого "Хемус":https://m.planespotters.net/photo/189891/lz-tun-hemus-air-tupolev-tu-134a-3 Демек - ако го оставят така, според мен направо ще изглежда като подигравка с историята и няма да е честно. Вярно, че не сме кой знае колко много хората, дето знаят с точност, но все пак би било добре машинката да бъде боядисана както си трябва, още повече, че ще се излага на наше летище и си е наша.До към 1986-7 е изглеждала така /е, не е ли красавец?/:http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1226951 А след това така /бял лебед - така ми се иска и да стане/. С малката подробност, че тук звездата на БГА-то в логото вече я няма /отпада някъде 91-92 г./:И предпоследният й вид е този:Моля, сподели ги тия неща с хората, които мислят да я правят. Нека да си е българска! Редактирано 10 септември, 2016 от Георги оправяне на снимки 8 Връзка към коментар
akair Публикувано: 15 септември, 2016 Сподели Публикувано: 15 септември, 2016 Родната авиация имаше няколко заигравки с албанците. Давали са им под наем Ту-та, БАе-та,... - Albanian Airlines, Belle Air, ... Последните имаха IATA код LZ... Вероятно не е случайно... Според мен ливерията със зелената и червената линия + тънките букви БАЛКАН си остава ненадмината. Някъде четох, че е правена от британска агенция, която се е занимавала с брандиране. Съответно начинанието е платено с "твърда валута" Връзка към коментар
cck Публикувано: 18 септември, 2016 Сподели Публикувано: 18 септември, 2016 Няколко от Скиатос, Гърция: 14 Връзка към коментар
Nicro Публикувано: 19 септември, 2016 Сподели Публикувано: 19 септември, 2016 На MXP тази сутрин 6 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 19 септември, 2016 Сподели Публикувано: 19 септември, 2016 Все забравям да пусна една серия от Noi Bai International в Ханой: 7 Връзка към коментар
denis_a Публикувано: 9 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2016 Пичове , как се стигаше до мястото, дето е най-подходящо за спотване/наблюдение на летище София и някой знае ли часа, в който каца А380 на 16ти? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2016 До колкото знам, самолета ще е пред ВИП терминала, а в същия ден ще има ден на отворените врати на Враждебна. Така че може би най-добрата позиция ще е именно от там. Дано има някой по-запознат, аз не успях да спечеля покана във фирмената томбола... 2 Връзка към коментар
randi Публикувано: 9 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2016 Имат намерение да кацнат по 09, дори и с гръбен вятър до 10 kt. Първо ще направят прелитане над полосата на около 500 м(по спомен). Очаква се да кацнат около 13:00 и ще останат тук 4 часа. То места за спотинг има няколко.... Ако е слънчево и държиш да правиш снимки аз не бих препоръчал да си от северната страна(слънцето през целия ден седи южно и ще е срещу теб), ако искаш просто да гледаш може да отидеш в базата Враждебна. При кацане по 09 ще освободят полосата по echo или hotel и има едно място, което е на 40 - 50 метра от рульожката и гледката ще е потресаваща, просто там самолета е много близо до теб а и с този размах ще имаш чувството, че може да пипнеш крилото. Просто кажи какви намерения по - конкретно имаш за да може да те ориентирам. 5 Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 9 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2016 Къде е това място на Враждебна, че искам да заведа малкия. 1 Връзка към коментар
Мирослав Василев Публикувано: 9 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2016 При кацане по 09 ще освободят полосата по echo или hotel и има едно място, което е на 40 - 50 метра от рульожката и гледката ще е потресаваща, просто там самолета е много близо до теб а и с този размах ще имаш чувството, че може да пипнеш крилото. Ще може ли да споделиш малко повече, къде е това място? Благодаря предварително. Връзка към коментар
Климент Публикувано: 10 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2016 (редактирано) Къде е това място на Враждебна, че искам да заведа малкия. https://www.google.bg/maps/place/%D0%90%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B7%D0%B0+%D0%92%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B0/@42.701906,23.3956005,15.46z/data=!4m5!3m4!1s0x40aa88ae07deb447:0xaaa277a0fbc4959!8m2!3d42.7002003!4d23.4083187 Намира се на Ботевградско шосе близо е до началото на Владимир Вазов Редактирано 10 октомври, 2016 от Климент 1 Връзка към коментар
randi Публикувано: 10 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2016 (редактирано) Ще може ли да споделиш малко повече, къде е това място? Благодаря предварително. Слизаш на метростанция Летище София, излизаш от станцията и веднага тръгваш наляво, и почти веднага в ляво има стълби, които слизат надолу към парка. Минаваш под самата метростанция и излизаш на алеите. Продължаваш покрай езерото(наляво) и започваш да се изкачваш, алеите се събират и става само една. Стигаш до едно малко кръгово, след което вече има път през поляната и тръгваш по него и стигаш до реката и в ляво ще видиш едно място с няколко дървени скари, е те там е. Ако искаш съвсем да си близо може да слезеш до самата ограда, на която има врата. То предполагам, че ще е пълно с народ точно на това място... Не преминавайте под полосата, защото в тунела има детектори за движение и камери. Редактирано 10 октомври, 2016 от randi 6 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 11 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2016 От това място кацането по 09 е бая далеч. Гледам времето ще е хубаво в неделя - облаци + дъжд . Връзка към коментар
randi Публикувано: 11 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2016 Touch - a реално е далеч, но рулирането е на 45 метра от теб, като крилото ще мине доста по - близо, освен ако не направи backtrack по 27 - ма. А дъжда ще създаде допълнителен ефект от разпръскване на вода от пистата, което е доста внушително. Който иска да е близо до докосването на пистата май трябва да ходи във Враждебна. 1 Връзка към коментар
randi Публикувано: 11 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2016 Ето за да се добие малко представа, рулиране на 747 - 400 на същото място. https://www.youtube.com/watch?v=dwxZtIrvUbk 4 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 16 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2016 (редактирано) LH342 в 13:00 , нали така ? в живото видеото от фейсбук цитираха самолет "Токио", който пък в момента лети LH9916 .. Редактирано 16 октомври, 2016 от macf1an Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега