maialearrosto Публикувано: 3 септември, 2013 Сподели Публикувано: 3 септември, 2013 На "Кефлавик" всичко е спокойно, "птичките" са B-757. В Амстердам едно коконче се радва на BG Air. И кокончето сладко, и майка му хубавка. Бре, "мадър спотинг"... 3 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 октомври, 2013 Сподели Публикувано: 2 октомври, 2013 (редактирано) Не знаех, че вече няма Оrio Al Serio. Има IL Caravaggio International Airport Има и други интересни фотоси, но да видим кои са за гледане. Редактирано 2 октомври, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
Георги Публикувано: 2 октомври, 2013 Сподели Публикувано: 2 октомври, 2013 Съвсем си сплетох езика да го прочета Между другото, правих една сесия на Схипхол преди време, малко да пообработя снимките и ще ви залея. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 3 октомври, 2013 Сподели Публикувано: 3 октомври, 2013 (редактирано) За сефте ни се падна Ербъс с шарклети , уинглети или там каквото е. LZ-HBC може и на ръкав да го закачат. Седалките са изцяло промемени. По плитки в седалката, подлакътниците по-къси. Мястото за краката значително е увеличено. Масичкатата/поставката е разположена по-горе от нормалното, но е значително по-функционална. Може да я ползвате за четене, а също и за спане. Към паркинг и чоклите На влизане в самолета стюрдесата каза по уредбата "Полетът е продаден до последното място" По-бързо да базират 4-ти самолет в София, за да започнат отново еднодневните разходки до Милано, а може и до другаде. Редактирано 3 октомври, 2013 от Hollywood 5 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 3 октомври, 2013 Сподели Публикувано: 3 октомври, 2013 LZ-HBC може и на ръкав да го закачат. Може. На падналия. Който сега е вдигнат, но все още неработещ. Седалките са изцяло промемени. По плитки в седалката, подлакътниците по-къси. Мястото за краката значително е увеличено. Масичкатата/поставката е разположена по-горе от нормалното, но е значително по-функционална. Може да я ползвате за четене, а също и за спане. Перфектни са. Дано новия, който ще бъде базиран в София да е от тях (най-вероятно). 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 3 октомври, 2013 Сподели Публикувано: 3 октомври, 2013 http://www.youtube.com/edit?video_id=CINkrswaQdY&video_referrer=watch&ns=1&o=U Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 3 октомври, 2013 Сподели Публикувано: 3 октомври, 2013 (редактирано) И видео съм правил. Редактирано 3 октомври, 2013 от Hollywood 4 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 1 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2013 (редактирано) Пада забраната за ползване на смартфони и друга електроника в самолета http://nixanbal.com/pada-zabranata-za-polzvane-na-smartfoni-i-druga-elektronika-v-samoleta Не чъм съм ги изключвал Редактирано 1 ноември, 2013 от Hollywood 2 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 5 декември, 2013 Сподели Публикувано: 5 декември, 2013 (редактирано) Малко снимки на самолети от последното ми пътуване. Кефят ме самолетите на KLM кръстени на национални паркове, с първият 777 летях от Амстердам до Буенос Айрес: Луфтханза 747-400 на летището в Буенос Айрес (EZE): LAN Chile А320 барабар с екипажа на летището в Сантиаго: LAN Chile 777 cargo: Austral Embraer 190, Aeroparque airport in Buenos Aires (AEP): Този го "застрелях" като в уестърн - вдигнах апарата, фокусирах и щракнах за част от секундата (през прозорец на самолет, в последният момент го видях, че каца и имах видимост за много кратко) : Azul Embraer 195, Foz do Iguacu airport: TAM A320, Foz do Iguacu airport (с този летяхме до Рио): Galeao / Tom Jobim airport in Rio de Janeiro: Излитане от Рио и после полет до Париж с Air France 747-400 (поглед от горният етаж): Редактирано 5 декември, 2013 от FlyTraveler 11 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 Излитане от Рио и после полет до Париж с Air France 747-400 (поглед от горният етаж): Как се уреди с горният етаж? Бизнес класа? 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 Какво е нивото на шум на второто ниво, ако си го измервал? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 Еър Франс 747 е с икономична на горния етаж. Там местата обаче са по-широки, с индивидуални монитори, докато долу бяха общи. Сега май искат пари или статус, за да седнеш там. Като ползвах Ер Франс само там гледах да седна. За шума не съм обръщал внимание. Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 6 декември, 2013 Сподели Публикувано: 6 декември, 2013 (редактирано) Икономична класа са на горният етаж на Air France, по Интернет си избрах седалка на техният сайт около месец и половина преди полета (след като купих билета), това си беще преживяване за мен, първо, че малко авиолинии ползват още 747, второ, че за пръв път виждам икономична класа на горният етаж. Нивото на шум беше изключително ниско, малко нереално изглежда отгоре и излитане и кацане, сякаш го гледаш на филм, а не се случва с теб. Имаше индивидуални монитори, не съм гледал как е на долният етаж и не съм летял друг път със 747 на тази авиолония. М-у седалката и прозореца има нещо като "ракла" с капак да си сложиш неща вътре, на последната снимка се вижда фотоапарата ми на капака, отгоре също е удобно за слагане на неща - храна, напитка, одеяло, фотоапарат и пр. Това, което много ме учуди беше, че мой познат, капитан на А380 ми писа на Фейсбук, че съм много смел да летя с тази авиолиния, аз се измайтапих и с маршрута (Рио-Париж), но той отговори, че не си прави шега и проблемите с безопасността там били системни... П.П. Един малък недостатък на горният етаж - малко е неудобно да се снима през прозореца - по-ниско се падат прозорците и имат някакъв странен ъгъл, вижда се повече от стената на самолета на обектива. Иначе е много приятно само с 6 седалки на ред и изключителни къса кабина - хем си в много голям самолет, хем салона е супер малък, без навалица за тоалетна, че и с 2 стюардеси. Редактирано 6 декември, 2013 от FlyTraveler 4 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 8 декември, 2013 Сподели Публикувано: 8 декември, 2013 Ту-то ми е следващата машина, която искам да видя 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 10 декември, 2013 Сподели Публикувано: 10 декември, 2013 (редактирано) DSC_2752.JPG Аааа, тоз аероплан точно го имаме на снимка барабар с няколко магеланци на крилото :) Редактирано 10 декември, 2013 от Фичо 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 10 декември, 2013 Сподели Публикувано: 10 декември, 2013 Аааа, тоз аероплан точно го имаме на снимка барабар с няколко магеланци на крилото :) Точно се чудих и аз дали беше същия След срещата в Рибарица на връщане от Гложенския Манастир го щракнахме. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 10 декември, 2013 Сподели Публикувано: 10 декември, 2013 Абсолютно същия! Връзка към коментар
Childish Публикувано: 10 декември, 2013 Сподели Публикувано: 10 декември, 2013 Исках да проверя дали ще го познаете. Браво, Фичо! Връзка към коментар
krasen_denev Публикувано: 4 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 Малев-когато ги имаше.Летище София Малко страни от темата,ама с много екшън. B-1.Втория най-скъп самолет(бомбардировач) в американските ВВС.Кацнал принудително на нашето летище и станал обект на огромен интерес от страна на талибаните. Антонов-124 Руслан. И това което излиза от него(снимката е на коалиционен партньор от Канада) V-22 Оспри.Самолет-хеликоптер.Кацнал гордо на метри от палатките ни.По цяла нощ не ни оставяха да спим. C-17.Рулира по пистата на летище Кандахар 19 Връзка към коментар
krasen_denev Публикувано: 4 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 Американската транспортна армада от C-17 строена на летище Бишкек-Киргизстан И малко Херкулес C-130 на летището в Кабул 14 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 22 март, 2014 Сподели Публикувано: 22 март, 2014 Това е най-интересната машина на която съм летял De Havilland Canada DHC-8-314Q Dash 8 7 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега