Прескочи до съдържание

За спотери


Jindo

Препоръчани мнения

Това е най-интересната машина на която съм летял   :)

 

De Havilland Canada DHC-8-314Q Dash 8 

Аз имам един полет с такова чудо.

Иначе като летя на витлов, гледам да избирам място точно отстрани перката (перките), да усещам и чувам по-силно вибрациите и шума.  :)

 

По темата - един Q400 в близък план от мен

post-72-0-08074800-1395531967_thumb.jpgpost-72-0-05870200-1395531989_thumb.jpg

 

Да не забравя и крехкия ми опит с едно Анче (Ан-24) на БГА "Балкан" до Варна, както и един Илчо от Търговище (Буховци) през 80-те. Но от тях нямам лични снимки.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Austrian летят от Виена до Варна с Dash 8 (полета се изпълнява от Tyrolean), летял съм 2 пъти, но нямам снимки.

 

Dash 7 е много интересен - малък, но четиримоторен с високо крило - каца и излита на къси и необработени писти.

 

Ето тук как му сменят спукана гума:

post-794-0-08300800-1395561991_thumb.jpg

 

Още по-интересен ми е Dash 6 - легендарният Twin Otter - наистина цар на писти без асфалт или бетон, още по малък от Dash 8, и колесника не му се прибира. Към пилотската кабина няма врата и всичко каквото става вътре се вижда/снима (забележете, тротълите за двигателите са на тавана на кабината, а не долу м-у капитана и първият офицер):

post-794-0-34650300-1395562368_thumb.jpg

 

post-794-0-15526300-1395562421_thumb.jpg

 

  • Харесвам 16
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

С товa чудо ще летя след мaлко зa Стокхолм.

 

attachicon.gifCAM00054.jpg

Уж щеше дa е нa SAS, но полетa се оперирa от финлaндците Blue1.

И уж е Boeing 717, aмa си е чисто MD :)

 

Простете ми невежеството ако не съм прав, но спред мен Boeing 717 си е наистина чисто MD, просто ги прекръстиха след като Боинг купи фирмата.

 

Приятно изкарване в Стокхолм!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Простете ми невежеството ако не съм прав, но спред мен Boeing 717 си е наистина чисто MD, просто ги прекръстиха след като Боинг купи фирмата.

 

Приятно изкарване в Стокхолм!

Прaв си, кaк дa не си прaв. Не сaмо спиред теб, a и според сaмия прозводител.

Точно товa съм писaл - че моделa е Boeing 717, но всъщност си е MD :)

Никъде не съм твърдил нещо рaзлично. Не си ми рaзбрaл добре зaкaчкaтa явно ;)

Ето го почти целия (нямaх добър ъгъл от гейтa дa го снимaм по-добре.post-72-0-99479900-1398716487_thumb.jpg

 

П. П. Дaже с теб и преди сме го коментирaли товa зa В 717 и MD, в едни мнения зa Spanair, но може дa си зaбрaвил...

Нещо не излизa снимкaтa кaкто трябвa, или aз не съм снимaл кaквото съм искaл

Редактирано от wilks
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Прaв си, кaк дa не си прaв. Не сaмо спиред теб, a и според сaмия прозводител.

Точно товa съм писaл - че моделa е Boeing 717, но всъщност си е MD :)

Никъде не съм твърдил нещо рaзлично. Не си ми рaзбрaл добре зaкaчкaтa явно ;)

Ето го почти целия (нямaх добър ъгъл от гейтa дa го снимaм по-добре.attachicon.gifCAM00053.jpg

 

П. П. Дaже с теб и преди сме го коментирaли товa зa В 717 и MD, в едни мнения зa Spanair, но може дa си зaбрaвил...

Нещо не излизa снимкaтa кaкто трябвa, или aз не съм снимaл кaквото съм искaл

 

Нещо сигурно съм опериран от чувство за хумор последните дни... :) Вярно, че Spanair само такива самолети имаха и сме го коментирали това с теб и преди :) :) То в наше време да летиш на МД 80/82 си е направо рядкост, така, че почти можеш да го сложиш в колекцията с екзотика този полет :)

Връзка към коментар

С товa чудо ще летя след мaлко зa Стокхолм.

 

attachicon.gifCAM00054.jpg

Уж щеше дa е нa SAS, но полетa се оперирa от финлaндците Blue1.

И уж е Boeing 717, aмa си е чисто MD :)

 

 

Честито! :)   Чакам онборд, инфлайт и каквито снимки / клипове си правил. Да не забравиш отзивите! ;)

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Честито! :)   Чакам онборд, инфлайт и каквито снимки / клипове си правил. Да не забравиш отзивите! ;)

Е той този не ми беше първи полет с В717, летял съм нa тaкъв и със Spanair нa времето, кaкто стaнa вече въпрос ;)

Ще видя кaкво съм снимaл с кaмерaтa, с телефонa не съм. Зaтовaрвaнето беше близо 100%, кaто нaд 75% бяхa бизнесмени (AMS - ARN, все пaк, не съм и очaквaл друго :) )

Отзивите от Blue1/SAS: Зa полет от чaс и мaлко - кaфе и чaй кой колкото пъти искa (то повече от двa и дa искaш, нямa време :) ). Нaкрaя кaто се приземихме, кaпитaнa зaстaнa нa изходa, и персонaлно блaгодaри нa всеки пaсaжер, и му пожелa приятен престой! Обслужвaнето нa бордa - безупречно!

 

Следвaщaтa ми мaшинкa по Стокхолм - Ригa с Dash-че.

post-72-0-82190300-1399127943_thumb.jpgpost-72-0-39942100-1399127958_thumb.jpgpost-72-0-68686200-1399127977_thumb.jpgpost-72-0-39476000-1399127999_thumb.jpgpost-72-0-13678600-1399128014_thumb.jpg

И нa тaковa съм летял преди, сaмо че нa поляците по вътрешните им EuroLOT. Познaй нa кое място се пaднaх :biggrin: (при ВТ местa, хрaнa, бордни кaрти, чекирaн бaгaж...всичко се плaщa допълнително кaто при бюджетните)

Зaтовaрвaне към 70% (от 76 местa), слaб трaфик, предимно жени нaд среднa възрaст нa гости нa млaдите, и дa видят внучето нaй-вероятно , млaди двойки нa шопинг, и 5-6 млaди меринджеи, мaй всички (или поне повечето) - лaтвийци.

Стюaрдеските сa ток високо нaпрежение :P

Кaпитaнa е испaнец.

 

Голямa реклaмa прaвят нa новооткрити мaршрути Ригa - Вaрнa, и Ригa - Бургaс, в комбинaция с турaгенция изглеждa.

post-72-0-95374400-1399128486_thumb.jpg

Кaкто и до София през Букурещ.post-72-0-29543100-1399128263_thumb.jpg

 

Мaлко интериор

post-72-0-41229300-1399128745_thumb.jpgpost-72-0-68301000-1399128759_thumb.jpgpost-72-0-52700000-1399128773_thumb.jpg

 

Видео от излитaнето и кaцaнето, кaкто и снимки, в другaтa темa кaто се върнa.

 

П.п. Ригa е супер конпaктно летище, и изключително лесно, нещо кaто срaрото нa Бургaс. Интернетa им обaче е пушкa - много бърз!

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

На летището в Рабил, Аристидес Перейра

post-514-0-06927400-1400088018_thumb.jpgpost-514-0-61846300-1400088061_thumb.jpg 

post-514-0-38533200-1400088091_thumb.jpg

 

Храната, предлагана от португалците на близо 4 часов полет post-514-0-81591600-1400088126_thumb.jpgpost-514-0-23775500-1400088162_thumb.jpg

 

И на кратък полет

post-514-0-65803600-1400088202_thumb.jpg

 

Имах и снимка на салона на самолета, но случайно  ;)  стюардесата влезе в кадър, след което дойде да ме смъмри и аз изтрих впоследствие снимката.

 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Първи полет на W6 София - Тел Авив. :)  Някой да качи откриването до Малмо.

 

 

Обожавам коментарите на хората който се чуват в такива клипове. Направих си няколко извода:

Някой около теб май пътува за първи път със самолет, или не му много приятно излитането. 

Май на борда има испанци, защото ми се чу испанска реч?

Или ти, или някой друг около теб твърди че на крилата има спирачки.  :)

Иначе клипа е готин, и това с водата ме изкефи. :P  

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Обожавам коментарите на хората който се чуват в такива клипове. Направих си няколко извода:

Някой около теб май пътува за първи път със самолет, или не му много приятно излитането. 

Май на борда има испанци, защото ми се чу испанска реч?

Или ти, или някой друг около теб твърди че на крилата има спирачки.  :)

Иначе клипа е готин, и това с водата ме изкефи. :P  

 

От групата нямаше за първи път на дърво без корени. По време на клиповете мълча, явно някой е коментирал..... :lol:

 

 

иначе

 

 

13.05.2014

 

SOF - TLV

 

W6 4427

 

HU-LWU

 

 

 

Нямаше откриване за този първи полет до TLV, но мислено прерязахме лентата. ;)

 

До Израел важат правилата на Уиз, или 20-30 минути преди полет.  Нямаше никакви допълнителни мерки за сигурно, освен една полицейска кола до А320.

 

Слабо затоварване - под 100 пасажера.

 

Не можах да се справя с този "мулти ъплоуд" :lol:  Не дава да се коментират снимки, а и даде странна хронология на снимките. Абе стана мазало! :rofl:

 

 

 

За този полет сме.

 

 

 

Счупеното ВАР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уж пристигане на терминал 1, но сме на терминал 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

Празник

 

 

Минахме без много разпит. Питаха за колко дни и какво ще правим.

 

 

 

 

 

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Вчерашно 12 часово по миланско. :)

 

Реших да направим еднодевна разходка до Милано, а и малко до Бергамо и Монца.

 

Бях позабравил еднодневните такива от времето на комбинацията "Изи + Уиз"   до Малпенса. ;)

 

Полетът до Малпнеса се изпълни от HA-LWU или Ербъс 320 с шарклети.

 

Затоварване и на двата полета бешe на 100 процента.

 

Така и не видях самолет на Аlitalia на Малпенса. Интересно къде се спасяват?! :lol:

 

Малпенса малко остаряло, но текат дейности с гипсокартон за прекрояване на помещение и подновяне.

Какво летище беше края на 90-те. ;)

 

На пристигането бяхме закачени на ръкав, но на излитатено нямахме този бонус.

 

 

 

Самолетът на Емиратите седя цял ден без да извърши полет. Явно яваш-яваш.

 

Обратният полет бе с HA-LWL, който е с много тесен - разстоянието м/у седалките. Вижда се на снимката по -долу. 

 

Забелязах една нова мода при излитане и кацане, а това е да са включени всички лампи за четене. Може би е запазена марка на този екипаж. :lol:

 

 

 

 

Направи закъснени при излизтането от 15 минути. Трябваше и да рулираме по самата писта за излитане по 27-ма.

 

 

 

Излитането и кацането

 

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Вчерашно 12 часово по миланско. :)

 

Полетът до Малпнеса се изпълни от HA-LWU или Ербъс 320 с шарклети.

 

Затоварване и на двата полета бешe на 100 процента.

За малко сме се разминали с теб на полетие до Милано. 

Аз летях с HA - LWZ, с уинглети. Изглежда новите машинки ги въртят на една къса (Милано) и една дълга (Израел, Дубай) дестинация дневно

Също и в двете посоки 100% пълни. На отиване бяхме с капитан Г. Доганов (много съм летял с него), на връщане - капитан Василев (май за първи път с този пилот).

На отиване учудващо нямаше даже и един с опит да ръкопляска. Май на "студентите" (по Жоро) не им е радостно като отиват на тръстиката. За разлика от на връщане, когато самолета направо подскочи от аплаузи. Бурканите, суджуците и отлежалата домашна чакат, все пак :)

post-72-0-27592600-1401753482_thumb.jpgpost-72-0-46853700-1401753518_thumb.jpg

Вътре салона все още е нов, но seat pitch-a не е по-голям, отколкото на старите модели. Все пак е по-широко от на най-старите.

post-72-0-77819200-1401753615_thumb.jpgpost-72-0-86295100-1401753657_thumb.jpg

 

Нашия човек самотен на Малпенса

post-72-0-92775600-1401753709_thumb.jpg

За времето на ремонт на Бергамо, Wizz и Ryan ползват Т1 на Малпенса. Оранжевия Т2 явно си остава запазен само за easy.

 

От там с ирландеца до Шарлероа. Слабо затоварване, около и под 50%. Аз си се изтегнах царски на задните празни редове.

post-72-0-54496800-1401753972_thumb.jpg

 

В Белгия парти, парти, парти. Цяла нощ. Много fritjes, малко бири - Maes и Duvel

post-72-0-49008500-1401756593_thumb.jpgpost-72-0-28681800-1401756630_thumb.jpgpost-72-0-06574400-1401756672_thumb.jpgpost-72-0-39117400-1401756713_thumb.jpg

 

И на другия ден пак по същата схема обратно.

Първо ирландеца до Малпенса.

post-72-0-17466100-1401754121_thumb.jpg

От там с Wizz до София. Пак с уинглети. Закъсня с около 30-40 минути на излитане, и не ги компенсира във въздуха. 

post-72-0-26061800-1401754334_thumb.jpg

 

Малпенса малко остаряло, но текат дейности с гипсокартон за прекрояване на помещение и подновяване.

Какво летище беше края на 90-те.  ;)

 

На пристигането бяхме закачени на ръкав, но на излитатено нямахме този бонус.

 И двата пъти си бяхме на ръкав. На Малпенса не е само ремонти и чистене на тавана. Ще има някаква изложба на фигури на римски войници. Инсталират огромни фигури. Не може да не си ги видял.

 

 

Самолетът на Емиратите седя цял ден без да извърши полет. Явно яваш-яваш.

Аз пък и на отиване, и на връщане видях такъв оклюмал тайландски Джъмбо. (Надявам се поне да не е бил един и същ за двата дена - не му погледнах регистрацията). До него горд румънския Airbus на Wizz 

post-72-0-30751600-1401754524_thumb.jpgpost-72-0-50189400-1401754669_thumb.jpg

Един "американски американец"

post-72-0-16127200-1401754729_thumb.jpg

В дъното в далечината два "близнака" на Blue Panorama B 767-300 май?

post-72-0-95617400-1401754916_thumb.jpg

 

и един товарен Руслан (Ан - 124) в изолация, запратен в най-далечния ъгъл

post-72-0-07214000-1401755261_thumb.jpg

Редактирано от wilks
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Малпенса е в ремонт заради подготовката по EXPO 2015. То и Милано е доста разкопан, поради същата причина.

 

 На Малпенса не е само ремонти и чистене на тавана. Ще има някаква изложба на фигури на римски войници. Инсталират огромни фигури. Не може да не си ги видял.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.