wilks Публикувано: 22 март, 2014 Сподели Публикувано: 22 март, 2014 (редактирано) Това е най-интересната машина на която съм летял De Havilland Canada DHC-8-314Q Dash 8 Аз имам един полет с такова чудо. Иначе като летя на витлов, гледам да избирам място точно отстрани перката (перките), да усещам и чувам по-силно вибрациите и шума. По темата - един Q400 в близък план от мен Да не забравя и крехкия ми опит с едно Анче (Ан-24) на БГА "Балкан" до Варна, както и един Илчо от Търговище (Буховци) през 80-те. Но от тях нямам лични снимки. Редактирано 22 март, 2014 от wilks 7 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 23 март, 2014 Сподели Публикувано: 23 март, 2014 Austrian летят от Виена до Варна с Dash 8 (полета се изпълнява от Tyrolean), летял съм 2 пъти, но нямам снимки. Dash 7 е много интересен - малък, но четиримоторен с високо крило - каца и излита на къси и необработени писти. Ето тук как му сменят спукана гума: Още по-интересен ми е Dash 6 - легендарният Twin Otter - наистина цар на писти без асфалт или бетон, още по малък от Dash 8, и колесника не му се прибира. Към пилотската кабина няма врата и всичко каквото става вътре се вижда/снима (забележете, тротълите за двигателите са на тавана на кабината, а не долу м-у капитана и първият офицер): 16 Връзка към коментар
Adinko Публикувано: 26 март, 2014 Сподели Публикувано: 26 март, 2014 Малко снимки от мен: TFS LHR SOF 7 Връзка към коментар
Adinko Публикувано: 26 март, 2014 Сподели Публикувано: 26 март, 2014 Летище София: А това е от хотела в Берлин : 3 Връзка към коментар
Тони Публикувано: 9 април, 2014 Сподели Публикувано: 9 април, 2014 Птичката от КЛ до Доха. 4 Връзка към коментар
ilkosem Публикувано: 10 април, 2014 Сподели Публикувано: 10 април, 2014 Птичката от КЛ до Доха. Най-якия отбор.... 2 Връзка към коментар
Бръмбар Публикувано: 10 април, 2014 Сподели Публикувано: 10 април, 2014 (редактирано) Айде и от мен една: Редактирано 10 април, 2014 от Бръмбар 4 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 13 април, 2014 Сподели Публикувано: 13 април, 2014 Един от трите A380 на Бритиш Еъруейс, излита към Лос Анжелос. Снимка от ресторанта на хотела. 5 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 28 април, 2014 Сподели Публикувано: 28 април, 2014 С товa чудо ще летя след мaлко зa Стокхолм. Уж щеше дa е нa SAS, но полетa се оперирa от финлaндците Blue1. И уж е Boeing 717, aмa си е чисто MD 9 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 28 април, 2014 Сподели Публикувано: 28 април, 2014 С товa чудо ще летя след мaлко зa Стокхолм. CAM00054.jpg Уж щеше дa е нa SAS, но полетa се оперирa от финлaндците Blue1. И уж е Boeing 717, aмa си е чисто MD Простете ми невежеството ако не съм прав, но спред мен Boeing 717 си е наистина чисто MD, просто ги прекръстиха след като Боинг купи фирмата. Приятно изкарване в Стокхолм! 3 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 28 април, 2014 Сподели Публикувано: 28 април, 2014 (редактирано) Простете ми невежеството ако не съм прав, но спред мен Boeing 717 си е наистина чисто MD, просто ги прекръстиха след като Боинг купи фирмата. Приятно изкарване в Стокхолм! Прaв си, кaк дa не си прaв. Не сaмо спиред теб, a и според сaмия прозводител.Точно товa съм писaл - че моделa е Boeing 717, но всъщност си е MD Никъде не съм твърдил нещо рaзлично. Не си ми рaзбрaл добре зaкaчкaтa явно Ето го почти целия (нямaх добър ъгъл от гейтa дa го снимaм по-добре. П. П. Дaже с теб и преди сме го коментирaли товa зa В 717 и MD, в едни мнения зa Spanair, но може дa си зaбрaвил... Нещо не излизa снимкaтa кaкто трябвa, или aз не съм снимaл кaквото съм искaл Редактирано 28 април, 2014 от wilks 2 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 28 април, 2014 Сподели Публикувано: 28 април, 2014 Прaв си, кaк дa не си прaв. Не сaмо спиред теб, a и според сaмия прозводител. Точно товa съм писaл - че моделa е Boeing 717, но всъщност си е MD Никъде не съм твърдил нещо рaзлично. Не си ми рaзбрaл добре зaкaчкaтa явно Ето го почти целия (нямaх добър ъгъл от гейтa дa го снимaм по-добре.CAM00053.jpg П. П. Дaже с теб и преди сме го коментирaли товa зa В 717 и MD, в едни мнения зa Spanair, но може дa си зaбрaвил... Нещо не излизa снимкaтa кaкто трябвa, или aз не съм снимaл кaквото съм искaл Нещо сигурно съм опериран от чувство за хумор последните дни... Вярно, че Spanair само такива самолети имаха и сме го коментирали това с теб и преди :) То в наше време да летиш на МД 80/82 си е направо рядкост, така, че почти можеш да го сложиш в колекцията с екзотика този полет Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 1 май, 2014 Сподели Публикувано: 1 май, 2014 (редактирано) С товa чудо ще летя след мaлко зa Стокхолм. CAM00054.jpg Уж щеше дa е нa SAS, но полетa се оперирa от финлaндците Blue1. И уж е Boeing 717, aмa си е чисто MD Честито! Чакам онборд, инфлайт и каквито снимки / клипове си правил. Да не забравиш отзивите! Редактирано 1 май, 2014 от Hollywood Връзка към коментар
wilks Публикувано: 3 май, 2014 Сподели Публикувано: 3 май, 2014 Честито! Чакам онборд, инфлайт и каквито снимки / клипове си правил. Да не забравиш отзивите! Е той този не ми беше първи полет с В717, летял съм нa тaкъв и със Spanair нa времето, кaкто стaнa вече въпрос Ще видя кaкво съм снимaл с кaмерaтa, с телефонa не съм. Зaтовaрвaнето беше близо 100%, кaто нaд 75% бяхa бизнесмени (AMS - ARN, все пaк, не съм и очaквaл друго ) Отзивите от Blue1/SAS: Зa полет от чaс и мaлко - кaфе и чaй кой колкото пъти искa (то повече от двa и дa искaш, нямa време ). Нaкрaя кaто се приземихме, кaпитaнa зaстaнa нa изходa, и персонaлно блaгодaри нa всеки пaсaжер, и му пожелa приятен престой! Обслужвaнето нa бордa - безупречно! Следвaщaтa ми мaшинкa по Стокхолм - Ригa с Dash-че. И нa тaковa съм летял преди, сaмо че нa поляците по вътрешните им EuroLOT. Познaй нa кое място се пaднaх (при ВТ местa, хрaнa, бордни кaрти, чекирaн бaгaж...всичко се плaщa допълнително кaто при бюджетните) Зaтовaрвaне към 70% (от 76 местa), слaб трaфик, предимно жени нaд среднa възрaст нa гости нa млaдите, и дa видят внучето нaй-вероятно , млaди двойки нa шопинг, и 5-6 млaди меринджеи, мaй всички (или поне повечето) - лaтвийци. Стюaрдеските сa ток високо нaпрежение Кaпитaнa е испaнец. Голямa реклaмa прaвят нa новооткрити мaршрути Ригa - Вaрнa, и Ригa - Бургaс, в комбинaция с турaгенция изглеждa. Кaкто и до София през Букурещ. Мaлко интериор Видео от излитaнето и кaцaнето, кaкто и снимки, в другaтa темa кaто се върнa. П.п. Ригa е супер конпaктно летище, и изключително лесно, нещо кaто срaрото нa Бургaс. Интернетa им обaче е пушкa - много бърз! 9 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 5 май, 2014 Сподели Публикувано: 5 май, 2014 Познати "птици" - на земята... 2 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 14 май, 2014 Сподели Публикувано: 14 май, 2014 На летището в Рабил, Аристидес Перейра Храната, предлагана от португалците на близо 4 часов полет И на кратък полет Имах и снимка на салона на самолета, но случайно стюардесата влезе в кадър, след което дойде да ме смъмри и аз изтрих впоследствие снимката. 11 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 25 май, 2014 Сподели Публикувано: 25 май, 2014 (редактирано) Първи полет на W6 София - Тел Авив. Някой да качи откриването до Малмо. Редактирано 25 май, 2014 от Hollywood 4 Връзка към коментар
ilkosem Публикувано: 26 май, 2014 Сподели Публикувано: 26 май, 2014 Първи полет на W6 София - Тел Авив. Някой да качи откриването до Малмо. Обожавам коментарите на хората който се чуват в такива клипове. Направих си няколко извода: Някой около теб май пътува за първи път със самолет, или не му много приятно излитането. Май на борда има испанци, защото ми се чу испанска реч? Или ти, или някой друг около теб твърди че на крилата има спирачки. Иначе клипа е готин, и това с водата ме изкефи. 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 26 май, 2014 Сподели Публикувано: 26 май, 2014 (редактирано) Обожавам коментарите на хората който се чуват в такива клипове. Направих си няколко извода: Някой около теб май пътува за първи път със самолет, или не му много приятно излитането. Май на борда има испанци, защото ми се чу испанска реч? Или ти, или някой друг около теб твърди че на крилата има спирачки. Иначе клипа е готин, и това с водата ме изкефи. От групата нямаше за първи път на дърво без корени. По време на клиповете мълча, явно някой е коментирал..... иначе 13.05.2014 SOF - TLV W6 4427 HU-LWU Нямаше откриване за този първи полет до TLV, но мислено прерязахме лентата. До Израел важат правилата на Уиз, или 20-30 минути преди полет. Нямаше никакви допълнителни мерки за сигурно, освен една полицейска кола до А320. Слабо затоварване - под 100 пасажера. Не можах да се справя с този "мулти ъплоуд" Не дава да се коментират снимки, а и даде странна хронология на снимките. Абе стана мазало! За този полет сме. Счупеното ВАР Уж пристигане на терминал 1, но сме на терминал 3. Празник Минахме без много разпит. Питаха за колко дни и какво ще правим. Редактирано 26 май, 2014 от Hollywood 6 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 юни, 2014 Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 (редактирано) Вчерашно 12 часово по миланско. Реших да направим еднодевна разходка до Милано, а и малко до Бергамо и Монца. Бях позабравил еднодневните такива от времето на комбинацията "Изи + Уиз" до Малпенса. Полетът до Малпнеса се изпълни от HA-LWU или Ербъс 320 с шарклети. Затоварване и на двата полета бешe на 100 процента. Така и не видях самолет на Аlitalia на Малпенса. Интересно къде се спасяват?! Малпенса малко остаряло, но текат дейности с гипсокартон за прекрояване на помещение и подновяне. Какво летище беше края на 90-те. На пристигането бяхме закачени на ръкав, но на излитатено нямахме този бонус. Самолетът на Емиратите седя цял ден без да извърши полет. Явно яваш-яваш. Обратният полет бе с HA-LWL, който е с много тесен - разстоянието м/у седалките. Вижда се на снимката по -долу. Забелязах една нова мода при излитане и кацане, а това е да са включени всички лампи за четене. Може би е запазена марка на този екипаж. Направи закъснени при излизтането от 15 минути. Трябваше и да рулираме по самата писта за излитане по 27-ма. Излитането и кацането Редактирано 2 юни, 2014 от Hollywood 5 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 3 юни, 2014 Сподели Публикувано: 3 юни, 2014 (редактирано) Вчерашно 12 часово по миланско. Полетът до Малпнеса се изпълни от HA-LWU или Ербъс 320 с шарклети. Затоварване и на двата полета бешe на 100 процента. За малко сме се разминали с теб на полетие до Милано. Аз летях с HA - LWZ, с уинглети. Изглежда новите машинки ги въртят на една къса (Милано) и една дълга (Израел, Дубай) дестинация дневно Също и в двете посоки 100% пълни. На отиване бяхме с капитан Г. Доганов (много съм летял с него), на връщане - капитан Василев (май за първи път с този пилот). На отиване учудващо нямаше даже и един с опит да ръкопляска. Май на "студентите" (по Жоро) не им е радостно като отиват на тръстиката. За разлика от на връщане, когато самолета направо подскочи от аплаузи. Бурканите, суджуците и отлежалата домашна чакат, все пак Вътре салона все още е нов, но seat pitch-a не е по-голям, отколкото на старите модели. Все пак е по-широко от на най-старите. Нашия човек самотен на Малпенса За времето на ремонт на Бергамо, Wizz и Ryan ползват Т1 на Малпенса. Оранжевия Т2 явно си остава запазен само за easy. От там с ирландеца до Шарлероа. Слабо затоварване, около и под 50%. Аз си се изтегнах царски на задните празни редове. В Белгия парти, парти, парти. Цяла нощ. Много fritjes, малко бири - Maes и Duvel И на другия ден пак по същата схема обратно. Първо ирландеца до Малпенса. От там с Wizz до София. Пак с уинглети. Закъсня с около 30-40 минути на излитане, и не ги компенсира във въздуха. Малпенса малко остаряло, но текат дейности с гипсокартон за прекрояване на помещение и подновяване. Какво летище беше края на 90-те. На пристигането бяхме закачени на ръкав, но на излитатено нямахме този бонус. И двата пъти си бяхме на ръкав. На Малпенса не е само ремонти и чистене на тавана. Ще има някаква изложба на фигури на римски войници. Инсталират огромни фигури. Не може да не си ги видял. Самолетът на Емиратите седя цял ден без да извърши полет. Явно яваш-яваш. Аз пък и на отиване, и на връщане видях такъв оклюмал тайландски Джъмбо. (Надявам се поне да не е бил един и същ за двата дена - не му погледнах регистрацията). До него горд румънския Airbus на Wizz Един "американски американец" В дъното в далечината два "близнака" на Blue Panorama B 767-300 май? и един товарен Руслан (Ан - 124) в изолация, запратен в най-далечния ъгъл Редактирано 3 юни, 2014 от wilks 4 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 3 юни, 2014 Сподели Публикувано: 3 юни, 2014 Малпенса е в ремонт заради подготовката по EXPO 2015. То и Милано е доста разкопан, поради същата причина. На Малпенса не е само ремонти и чистене на тавана. Ще има някаква изложба на фигури на римски войници. Инсталират огромни фигури. Не може да не си ги видял. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега