Hollywood Публикувано: 3 юни, 2014 Сподели Публикувано: 3 юни, 2014 (редактирано) За малко сме се разминали с теб на полетие до Милано. Аз летях с HA - LWZ, с уинглети. Изглежда новите машинки ги въртят на една къса (Милано) и една дълга (Израел, Дубай) дестинация дневно Също и в двете посоки 100% пълни. На отиване бяхме с капитан Г. Доганов (много съм летял с него), на връщане - капитан Василев (май за първи път с този пилот). На отиване учудващо нямаше даже и един с опит да ръкопляска. Май на "студентите" (по Жоро) не им е радостно като отиват на тръстиката. За разлика от на връщане, когато самолета направо подскочи от аплаузи. Бурканите, суджуците и отлежалата домашна чакат, все пак DSCN6529.jpgDSCN6535.jpg Вътре салона все още е нов, но seat pitch-a не е по-голям, отколкото на старите модели. Все пак е по-широко от на най-старите. DSCN6537.jpgDSCN6544.jpg Нашия човек самотен на Малпенса DSCN6549.jpg За времето на ремонт на Бергамо, Wizz и Ryan ползват Т1 на Малпенса. Оранжевия Т2 явно си остава запазен само за easy. От там с ирландеца до Шарлероа. Слабо затоварване, около и под 50%. Аз си се изтегнах царски на задните празни редове. DSCN6551.jpg В Белгия парти, парти, парти. Цяла нощ. Много fritjes, малко бири - Maes и Duvel DSCN6563.jpgDSCN6574.jpgDSCN6575.jpgDSCN6578.jpg И на другия ден пак по същата схема обратно. Първо ирландеца до Малпенса. DSCN6581.jpg От там с Wizz до София. Пак с уинглети. Закъсня с около 30-40 минути на излитане, и не ги компенсира във въздуха. DSCN6582.jpg И двата пъти си бяхме на ръкав. На Малпенса не е само ремонти и чистене на тавана. Ще има някаква изложба на фигури на римски войници. Инсталират огромни фигури. Не може да не си ги видял. Аз пък и на отиване, и на връщане видях такъв оклюмал тайландски Джъмбо. (Надявам се поне да не е бил един и същ за двата дена - не му погледнах регистрацията). До него горд румънския Airbus на Wizz DSCN6583.jpgDSCN6585.jpg Един "американски американец" DSCN6586.jpg В дъното в далечината два "близнака" на Blue Panorama B 767-300 май? DSCN6587.jpg и един товарен Руслан (Ан - 124) в изолация, запратен в най-далечния ъгъл DSCN6589.jpg Tи кога летя? Явно при Уиз няма "празно" до Милано. Капитан беше Златков - не бях летял с него. Може би са от новите екипажи, които облужват самолет номер 4 в София. Перфектен при кацане по 27, "люлката" му беше много прецизна. Раян много празни возят на около 50%. Явно не им е натоварена тази дестинация, а и по тези, по които летях предишните пъти. Бяха ли скъсани гумените подлакътници на седалките при LWZ? "Националният" превозвач един ръкав не може да си плати на МXP. Този 747 е направо нов в стравнение с този на Транаеро дето каца на Варна. Един римски войник не видях за тази изложба, но видях всички стюардеси на Емиратите. И ти едно Aлиталианско хвърчило не си спотнал. PS Изпреварихме bgspotters откъм репортажи. Редактирано 3 юни, 2014 от Hollywood Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 21 юни, 2014 Сподели Публикувано: 21 юни, 2014 Малко самолети от последното ми пътуване: БА 747-400 на Хийтроу: БА 747-400 в Кейп Таун: South African Airways 737-800 (CPT-JNB): Гейт E 8 на летището О. Р. Тамбо в Йоханесбург: Най-интересното на храната е картинката на кутията с дестинацията на полета: SA Express DHC-8 Q400 на пистата на Hoedspruit Air Force Base (използва се и за граждански полети): Bantam B22 (призводство Нова Зеландия) на Leading Edge Flight School, Hoedspruit, S. Africa: Общ вид на "кабината": Има още доста снимки на самолети от това пътуване, като стигна до тях, ще ги поствам. 5 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 21 юни, 2014 Сподели Публикувано: 21 юни, 2014 (редактирано) Очарователна новооткрита (за мен) тема И веднага се сетих за фърчоплана, който ме пренесе от Gujarat до Mumbai. Успях да го фотна в Мумбай на слизане, иначе в Gujarat летището на Bhuj (близо до Пакистан и изобщо на майна си Райна) беше военно и щяха да ме опандизят. Но мноооооооого се изкуших, признавам. Хеле като излетяха едни изтребители. Биех се през пръстите, а колегата като ме усети и само каза: не те съветвам Изобщо, купон беше там... Но на Мумбай не успяха да ме спрат. Не го знам какъв беше този фърчоплан, но леееко се поизпотих. Макар че е все тая дали ще се люпнеш с витлов или реактивен фърчоплан А това е 'стандартен' Al Italia - не го знам какъв е, де... хаха...но тази компания каквито ядове ми е носила, не е истина. Ама нали излитанията са равни на приземяванията - бива Обожавам самолетите! Редактирано 21 юни, 2014 от Гост Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 22 юни, 2014 Сподели Публикувано: 22 юни, 2014 Очарователна новооткрита (за мен) тема И веднага се сетих за фърчоплана, който ме пренесе от Gujarat до Mumbai. Успях да го фотна в Мумбай на слизане, иначе в Gujarat летището на Bhuj (близо до Пакистан и изобщо на майна си Райна) беше военно и щяха да ме опандизят. Но мноооооооого се изкуших, признавам. Хеле като излетяха едни изтребители. Биех се през пръстите, а колегата като ме усети и само каза: не те съветвам Изобщо, купон беше там... Но на Мумбай не успяха да ме спрат. Не го знам какъв беше този фърчоплан, но леееко се поизпотих. Макар че е все тая дали ще се люпнеш с витлов или реактивен фърчоплан 10298949_10202643379943036_9138132234732758342_n.jpg А това е 'стандартен' Al Italia - не го знам какъв е, де... хаха...но тази компания каквито ядове ми е носила, не е истина. Ама нали излитанията са равни на приземяванията - бива 548163_3653904503591_90314544_n.jpg Обожавам самолетите! То си пише - "фърчоплана" е АТР-72. Стандартния (и аз така им викам) прилича на А320. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 22 юни, 2014 Сподели Публикувано: 22 юни, 2014 А това е 'стандартен' Al Italia - не го знам какъв е, де... хаха...но тази компания каквито ядове ми е носила, не е истина. Ама нали излитанията са равни на приземяванията - бива 548163_3653904503591_90314544_n.jpg Обожавам самолетите! Каква екзотика - Алиталия на Милано, остава да е на MXP. Връзка към коментар
Гост Публикувано: 22 юни, 2014 Сподели Публикувано: 22 юни, 2014 (редактирано) Каква екзотика - Алиталия на Милано, остава да е на MXP. Е, нали си говорим, не търсим гениалности винаги. Не че не е вярно... хах... но аз все гледам да търся позеията в прозата... Редактирано 22 юни, 2014 от Гост Връзка към коментар
tonica Публикувано: 22 юни, 2014 Сподели Публикувано: 22 юни, 2014 Една легенда 10 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 22 юни, 2014 Сподели Публикувано: 22 юни, 2014 Една легенда 2010-06-02--NY-Interpit--Concord-1.jpg 2010-06-02--NY-Interpit--Concord-2.jpg 2010-06-02--NY-Interpit--Concord-3.jpg 2010-06-02--NY-Interpit--Concord-4.jpg 2010-06-02--NY-Interpit--Concord-5.jpg Intrepid И аз бях там, но мноооого ме мързи да си вадя снимките в момента. Трябва да ги има в Ню Йоркските ми албуми тук... 2 Връзка към коментар
Eleonora Публикувано: 22 юни, 2014 Сподели Публикувано: 22 юни, 2014 Неудачен опит за кацане на пистата на Гибралтар и рязко набиране на височина отново. Не съм сръчен, бърз и добър фотограф и затова самолетът е вече доста високо . Но снимките са след като беше доближил на няколко метра асфалта на тази атрактивна писта... Около тридесет човека, които го наблюдавахме случайно отгоре от скалата почти извикахме от ужас, но никак не вярвам да е било само туристическа закачка )). 7 Връзка към коментар
akair Публикувано: 22 юни, 2014 Сподели Публикувано: 22 юни, 2014 То си пише - "фърчоплана" е АТР-72. Стандартния (и аз така им викам) прилича на А320. С риск някой да ме замери с нещо ще кажа, че и "стандартния" е ясен - заради регистрацията на крилото: EI-DSO Alitalia Airbus A320-216 - cn 3464 Airframe Details Construction Number (MSN) 3464 Aircraft Type Airbus A320-216 First Flight 18. Mar 2008 Age 6.3 Years Test registration F-WWBM Airframe Status Active (http://www.planespotters.net/Production_List/Airbus/A320/3464,EI-DSO-Alitalia.php) 1 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 22 юни, 2014 Сподели Публикувано: 22 юни, 2014 И понеже стана дума за легендарни самолети в музеи (на Конкорд-а трябва да му издиря снимки от де Гол и Хийтроу, докато още беше в употреба), можете ли да разпознаете тези легенди на самолетостроенето (Георги, дай шанс на останалите)? 3 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 27 юни, 2014 Сподели Публикувано: 27 юни, 2014 Гледам, че няма навалица от желаещи да идентифицират легендите в самолетостроенето, на които постнах снимки по-горе, (даже помолих Георги да не бърза да отговаря :) ) или просто никой не е погледнал темата Продължавам с кратък преглед на едно не особено популярно летище (как да е популярно като е военна база, използвана и за граждански полети само от една а/к) - Eastgate airport in Houdespruit, Южна Африка. Като се заимисля това е може би най-уютното от стотиците летища, през които съм минавал през годините. Секюрити се минава още на входа и после "залата" за заминаващи / гейт-а (то е едно) са просто едно дворче и много стилен лаундж с бар: От вратата по-горе се излиза директно на тармака, като се върви пеша до самолета - любимият ми DHC-8 Q400 (SA Express лети с такива от Йоханесбург, не съм проверявал за полетите от Кейп Таун с какво летят): Полета до JNB веднага след излизтането предложи панорама за милиони - планините Дракенсберг и 3-ият по големина каньон в света (Blyde River Canyon) при ясно и слънчево време, ще ги постна в темата за изгледи от прозореца като стигна до тях. 10 Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 27 юни, 2014 Сподели Публикувано: 27 юни, 2014 И понеже стана дума за легендарни самолети в музеи (на Конкорд-а трябва да му издиря снимки от де Гол и Хийтроу, докато още беше в употреба), можете ли да разпознаете тези легенди на самолетостроенето (Георги, дай шанс на останалите)? 1466256_10201507264737464_1591943815_n.jpg 969329_10201400786155566_1205822839_n.jpg 1452506_10201429059462381_1291905232_n.jpg Мхм, аз видях снимките, но не прочетох въпроса ти. Първите две са лесни (давам шанс и на останалите), сега мисля третата. Ти кажи къде си ги снимал Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 27 юни, 2014 Сподели Публикувано: 27 юни, 2014 Готово, и третия го разпознах Като първия сме имали у нас, мисля първите самолети на ТАБСО са били такива. 2 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 27 юни, 2014 Сподели Публикувано: 27 юни, 2014 Мхм, аз видях снимките, но не прочетох въпроса ти. Първите две са лесни (давам шанс и на останалите), сега мисля третата. Ти кажи къде си ги снимал Според мен самолета на третата снимка е най-лесен, защото е уникален. Ако ти напиша къде съм ги снимал, ще подскажа отговора на въпроса, сигурен съм, че някой ще познае и къде са снимани 1 Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 27 юни, 2014 Сподели Публикувано: 27 юни, 2014 Според мен самолета на третата снимка е най-лесен, защото е уникален. Ако ти напиша къде съм ги снимал, ще подскажа отговора на въпроса, сигурен съм, че някой ще познае и къде са снимани Готова съм и с третия. Дай на ЛС мястото, моля. Трябва да ги видя на живо (ако са достъпни). Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 28 юни, 2014 Сподели Публикувано: 28 юни, 2014 Малко самолети на летището О. Р. Тамбо в Йоханесбург снимани от хотелската ни стая. 747-400 (поне левият) на Linhas Aereas De Angola на склад: А340-600 на SAA: Други самолети снимани на самото летище: Air Namibia A319: Kenya Airways Embraer 190: BA A 380: BA и Air France A 380: Луфханза А 380-800: 3 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 28 юни, 2014 Сподели Публикувано: 28 юни, 2014 (редактирано) Пак от JNB, но снимани от A 319 на SAA. Lufthansa A 380-800: Emirates B 777-300 ER: Cathay Pacific 747-400: KLM 747 Cargo: Singapore Airlines B 777, BA B 747-400, Egypt Air A330, Air Zimbabwe B 767 и Kulula 737: BA B 737 and B 747-400, Egypt Air A330, Air Zimbabwe B 767, Kulula 737 и El Al B 767: Mango 737 NG, El Al 767 и SA Airlink Jumbolino: Редактирано 28 юни, 2014 от FlyTraveler 6 Връзка към коментар
tonik Публикувано: 28 юни, 2014 Сподели Публикувано: 28 юни, 2014 Малко спотинг от варшавското летище тази седмица: Много ми се лети на този красавец, ама няма да е скоро... Полският правителствен самолет: Военна активност на гражданско летище. Товарят солдатите: И един хеликоптер за цвят: 3 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 29 юни, 2014 Сподели Публикувано: 29 юни, 2014 (редактирано) A 380 на Emirates и 737 NG на Sunwing на Pearson International в Торонто, Канада: А 330 на Air Canada на летище Франц Йозеф Щраус в Мюнхен: 747-400 на Eva Air сниман от 737-300 на Thai на старото летище в Бангкок (Don Mueang) на път за Краби: Редактирано 29 юни, 2014 от FlyTraveler 3 Връзка към коментар
Еминко Публикувано: 29 юни, 2014 Сподели Публикувано: 29 юни, 2014 И понеже стана дума за легендарни самолети в музеи (на Конкорд-а трябва да му издиря снимки от де Гол и Хийтроу, докато още беше в употреба), можете ли да разпознаете тези легенди на самолетостроенето (Георги, дай шанс на останалите)? 1466256_10201507264737464_1591943815_n.jpg 969329_10201400786155566_1205822839_n.jpg 1452506_10201429059462381_1291905232_n.jpg Ме-109 Емил,Ме-262 и Юнкерс-88 Кондор:-)Поне аз така ги видях:-) 1 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 29 юни, 2014 Сподели Публикувано: 29 юни, 2014 Ме-109 Емил,Ме-262 и Юнкерс-88 Кондор:-)Поне аз така ги видях:-) Първите два са правилини, големият е Ju-52. Deutsches Museum в Мюнхен... 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 3 юли, 2014 Сподели Публикувано: 3 юли, 2014 (редактирано) Пореден спот преди полет на ТLV. Още един 787 в колекцията. Мд-та, чуждо и родно. Новата flyromania Тежките Подготовка за Ню Йорк. Разни Eвреите си направиха детски "кибуц", но беше разформирован набързо. Прекрасно време и чуден плаж Толкова фин пясък, че като гипс. Сложете още 10-20 консерванта, за да станат поне 100 и така ще трае 1-2 години! Редактирано 3 юли, 2014 от Hollywood 5 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 4 юли, 2014 Сподели Публикувано: 4 юли, 2014 Още една снимка на A 380 на Emirates на Pearson International в Торонто, Канада (любезен служител ми отвори вратата на ръкава за по-добра снимка): AirKenya Cessna Grand Caravan пред хангара им на летище Уилсън в Найроби: China Airlines A 340 и KLM Boeing 747-400 на старото летище в Бангкок (Don Mueang): 8 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 12 юли, 2014 Сподели Публикувано: 12 юли, 2014 (редактирано) На еднодневна разходна до Варна. Случихме на време и хубав плаж стана SOF-VAR затоварване с 90 пасажера. LZ-BUR готов за полет Рулиране към полоса 09 Кацане по 09, изход на браво и паркинг. VAR - SOF затоварнае 39 пасажера Малко снимки преди полет. Рушняците използваха цялата дължина на пистата и излезнаха по алфа. Бясното куче Всъщност бяха три. Mд-то в действие Падна се LZ-PLO, с което запълних колекцията от регистрации (E190) на България Ер. Редактирано 12 юли, 2014 от Hollywood 7 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега