Прескочи до съдържание

За спотери


Jindo

Препоръчани мнения

100-ният самолет на WizzAir - Airbus A321-231 на WizzAir, кацащ от Тел Авив
P8250370.jpg.9f426f0c35971db9bd63504646e35ebe.jpg
 
ATR 72-600 на Tarom, кацащ от Букурещ
P8260371.jpg.9a344e4742b70069018d1aed0e071e94.jpgP8260372.jpg.9fa5caa01c9aa62381977f3193e18391.jpg
 
Boeing 737-8LJ на Аерофлот, кацащ от Москва
P8280373.jpg.aa531b9e705b88d3149b4d657575db16.jpgP8280374.jpg.7a4380c2e12fe2dfe52a43fe69f71683.jpg
 
Boeing 767-336(ER) на Eastern Airlines, излитащ за Шанън
P8300379.jpg.4032091c4f874e31814ca6eb993e4374.jpgP8300380.jpg.8155abec41724df059751216032092f4.jpg
 

Boeing 777-2UB(ER) на Omni Air International

P8300381.jpg.73934ea2bf47cd68928e42fcffc35279.jpgP8300382.jpg.120b75d774498985b1901c47cdda3ffc.jpg

 

ATR 72-600 на GullivAir, излитащ за Бургас
P9030400.jpg.64c665e988640431d563f63c3809f733.jpg
 
Cessna 680A Citation Latitude на Netjets Europe, излитащ за Даламан
P9040404.jpg.7f8c9e77b2e530af68993b1d6dcca4d7.jpg
 
Boeing 737-8AS на Ryanair, излитащ за Меминген
P9040411.jpg.22a6bfe0ab02fd271c9842e1b48d763f.jpgP9040413.jpg.85942ac61295e13fd4cfe647046bd3ed.jpg
 
Boeing 737-8F2 на AnadoluJet, излитащ за Анталия
P9040416.jpg.77cc3a58317e0b71722263a101c14362.jpg
 
Airbus A320-232 на Aegean Airlines, кацащ от Атина
P9060417.jpg.79d76559c5f0583d653f1b0ff6d4a1c6.jpgP9060419.jpg.860a305b16900457b2e2d8a467b41137.jpg
 
Learjet 60 на Air Volta, кацащ от Превеза
P9060420.jpg.62ebc27fd6260d3969be8156454c782d.jpgP9060421.jpg.f0507cad5de712f8746047c2cd62e9c4.jpg
 
Boeing 767-36N(ER) на Omni Air International, кацащ от Кувейт
P9060422.jpg.716589725fa4a4df4157f18333ad1c55.jpg
 
Cessna 560XL Citation XLS на Netjets Europe, кацащ от Атина
P9060426.jpg.c781a5f0af6a34216006b67276efca79.jpgP9060427.jpg.4ab71c135b4d1ca7f1b17cdb70ed43c4.jpg
 
Gulfstream G150 на Panaviatic, кацащ от Тбилиси
P9060428.jpg.6debf74dac6cd08e5bc1d5cbc276e6fe.jpgP9060429.jpg.5e517ca4e3a57b1df067196c9c4c4120.jpg
 
Airbus A320-232 на Qatar Airways, кацащ от Букурещ
P9060431.jpg.fe7d21ef22f64fd159e662a84ed6c13c.jpg
 
Airbus A320-214 на Lufthansa, кацащ от Франкфурт
P9060432.jpg.6a61e62bb931837d36039abb4b4fa96b.jpgP9060433.jpg.23db6294236893cd8e63224f642dd654.jpg
 
Boeing 747-446(BCF) на Kalitta Air, кацащ от Дувър
P9060436.jpg.4fe9454b56facb329a97fc18ae67d9ee.jpg
 
McDonnel Douglas MD-82 на European Air Charter, кацащ от Невшехир
P9060439.jpg.6907612b727004d5f45b1036850438dc.jpg
 
Airbus A320-214 на Lufthansa, идващ от Мюнхен
P9060440.jpg.fa59b83570c526529306e934c3b8c582.jpg
  • Харесвам 15
  • Браво 2
Връзка към коментар

Малко самолети на летище София. Снимал съм от А320 на Луфтханза на път за Франкфурт.

Windrose Airlines - Embraer ERJ-145LR:
 

DSC00344_DxO.jpg

 

 

VistaJet, Malta - Bombardier Global 7500:

 

DSC00345_DxO.jpg

 

 

Gullivair - A330-200:

 

DSC00349_DxO_DxO.jpg
 

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Докато снимам диви животни, понякога хващам и някой самолет, като този доста рядък DHC-7 на AirKenya Express над национален резерват Масай Мара. Успял съм да го хвана с достатъчно ниска скорост на затвора, за да не изглеждат двигателите спрели (витлата замръзнали).

 

750_7783_DxO.jpg

  • Харесвам 9
  • Браво 5
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Малко спотинг от Схипхол, повечето птички са на KLM, естествено.

 Embraer ERJ-190

DSC05341.JPG.85cd91fc9aa1191e43fe866feeaf2725.JPG


Boeing 737-800
DSC05342.JPG.8cd9ea6dea518a2e75f420144cbf53ac.JPG



Boeing 777-200in

0DSC05343.JPG.4536ff873f82884bd513b5ba4374b0ef.JPG

 

 

Boeing 777-300ER

DSC05345.JPG.4a7a8ed83dc44c6a02d7587a092c8e15.JPG

 

 

А320-200 на EasyJet

DSC05346.JPG.f4ea68e12832aaea3194d4c9be688d7a.JPG

 

Boeing 737-700
DSC05354.JPG.15f601258063adacbe5dbe6f4efc6281.JPG

 

 

Boeing 737-800 на Transavia
DSC05348.JPG.75d7a47ad723b5338639e008bcff2a0f.JPG

 

  • Харесвам 8
  • Браво 2
Връзка към коментар

Аз бих път чак до Дрезден да хвана полет на Аерофлот със Сухой, пък те взели, че ги пуснали и до София.

Отмъщението срещу Запада - да се разчете KH.TSKHOVREBOV

 

 

IMG_20211021_145950~2.jpg

  • Харесвам 9
  • Браво 1
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Малко снимки от тия дни:

 

Embraer E190LR на German Airlines от Будьо
P9280449.jpg.2064538e89ece1e4a57e750ab61ab0bb.jpg
 
Boeing 737-3H4 на ALK Airlines от Милано
PA030002.jpg.33684d7a0026157e4d08099807e66f98.jpgPA030003.jpg.4086c88cfc15b4719a0c0148e3d1b66d.jpg
 
И от днес:
 
Sukhoi Superjet 100-95B ("Дмитрий Барилов") на Аерофлот от Москва
PA250006.jpg.4b6e84e593f8e59ee09aebb8b9e106c0.jpgPA250007.jpg.0aaff42b23eeadd09ece1be75e00beac.jpgPA250008.jpg.6f5d5884fda6df8c4e04d0966e57b070.jpg
 
Airbus A320-321 на Electra Airways от Ротердам
PA250009.jpg.efb6dac3547eea23b4e929d95f823d1f.jpgPA250010.jpg.f61e60b0b6d6533486b0bb1556760fa6.jpg
 
Mitsubishi Challenger 850 на Air X Charter от Пафос
PA250012.jpg.50ad292daebb7093c29b8169d0fb9901.jpgPA250013.jpg.7d455b6ef213eff7c7ffbcdbed61b19f.jpg
  • Харесвам 6
  • Браво 3
Връзка към коментар

Здравейте преди около седмица излитах от летище София и мернах пред хангарите на Луфтханза техник 3 жълти спасителни хеликоптера, каквито съм виждал в Австрия и Унгария. Ако не се лъжа тези хеликоптери бяха с български знаменца върху тях. За съжаление не успях да направя снимка. Някой нещо знае ли по темата?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, sndos каза:

Здравейте преди около седмица излитах от летище София и мернах пред хангарите на Луфтханза техник 3 жълти спасителни хеликоптера, каквито съм виждал в Австрия и Унгария. Ако не се лъжа тези хеликоптери бяха с български знаменца върху тях. За съжаление не успях да направя снимка. Някой нещо знае ли по темата?

Да не би най-накрая ...

Връзка към коментар

Да си говорим за работи, които няма да станат. Или поне няма да станат скоро. От къде ще ги купят? Кой ще ги кара? Кой ще ги поддържа? Къде ще са базирани? Кой ще има право да ги задейства? Къде ще кацат? Личен състав - екипажи, техн. състав, мед. състав. Оповестяване, ръководство. И най-вече кинти. Много, много кинти. Така стигаме до големия въпрос: за лапаницата. Кой ще обира мазното на цялата тази работа? Знам, че много хора ще ме помислят за черногледец. След като някъде го има и работи, значи и тук може да стане. Но прекарано през балканската призма ( разбирай българската) нещата не са толкова лесни и розови. Още повече, че имаше създадена някаква що-годе организация, но бавно и полека угасна.   

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

ATR 72-600 "Tsodilo" на Air Botswana при кацане и при излитане в Касане, Ботсвана. Снимките съм ги правил по време на сафари в национален парк Чобе. Нямал съм време да сменя настройките на апарата и не съм спазил правилата за снимки на витлови самолети и хеликоптери - да се снимат на скорост 1/60 от секундата и надолу, съответно витлата са замръзнали, все едно двигателите са спрели.
 

751_0669_DxO.jpg

 

 

751_0753_DxO.jpg

 

 

  • Харесвам 8
  • Браво 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Mack Air Gippsland GA8 Airvan над делтата на Окаванго в Ботсвана. Летял съм на 3 различни модела Cessna на Mack Air точно над делтата, но на този самолет до момента не съм.

Снимката съм я правил по време на сафари с моторна лодка някъде около "Острова на вожда" (Chief's Island), в по-достъпната в ценово отношение концесия NG-32.

 

750_1795_DxO.jpg

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Малко снимки от последните две - три седмици.

 

C130 на Египетските военновъздушни сили.

2.jpg.a7c1ff315c78b021f8b8eca5bec620f8.jpg

 

1.jpg.d4c85078470d11063d93214d107fe566.jpg

 

A330 цистерна на Netherlands - Royal Air Force, която направи touch and go. Интересно бе за наблюдение и слушане. 🙂

14.jpg.8451b15d50dcc18c674dc5d3147b9fb4.jpg

 

Един от редовните 767 на Атлас.

15.jpg.4a56b1d08a7875ec7fbab15969050cf4.jpg

 

Чартъри от Анталия и Египет прибиращи туристите след нова година.

8.jpg.d986ab1c26f2a12ba612fa1175502ce6.jpg

 

7.jpg.51170d3c96c65cd9801c99d06d5191d2.jpg

 

5.jpg.76e9418fea939d257de2dc987d832a1b.jpg

 

Този А320 направи доста късно опиране.

6.jpg.fc0d86c9ae5bec68a028c56ebf4cd66a.jpg

 

10.jpg.fe77172f9aba9831cac12af2c4d3d04a.jpg

 

Пациент на Луфтханза техник.

9.jpg.cac6d639b9d8905b0e095f8f13c3f74b.jpg

 

Fly2Sky излитащ за Дубай.

16.jpg.fb7747e48b6d2124752c9f2057b807c6.jpg

 

И малко от редовния трафик.

3.jpg.ac91a2137c7f6b330059f6e36065b762.jpg

 

12.jpg.739de007a73801eda1befcad574dd019.jpg

 

13.jpg.12ebc747e265550a6aef97b1bf43102a.jpg

 

17.jpg.e292b18c68a57227dd789b1b29e56ccb.jpg

 

19.jpg.0f30833e31623c2ec1dd7c1eab67cf68.jpg

 

 

 

 

  • Харесвам 15
  • Браво 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Добавям едно ново от любимият ми тип "летища" - пистата Мтемере в национален парк Ниерере (бивш национален резерват Селу), Танзания.

Cessna 208 на Coastal Aviation. Повечето пилоти на малки самолети в Танзания са индийци (най-вероятно местни такива). Coastal е един от двата традиционни превозвачи в района на Южният кръг паркове в Танзания  (другият е Safari Air Link), и двете компании притежават и лоджи:
 

DSC03462_DxO.jpg

 

DSC03465_DxO.jpg


Unity Air Zanzibar Embraer EMB 120ER Brasilia (самолетът на горната снимка между двете Cessna 208 е същия). Тези са нови за мен. Видях ги и на пистата в национален резерват Микуми. Сутрин водят плажуващи от Занзибар, които правят еднодневно сафари и в късен следобяд ги връщат обратно. Слава Богу, национален парк Руаха им идва далечко и там не оперират. Ниерере е достатъчно голям парк, за да се разпръснат и почти да не се срещат, но в Микуми са си напаст (то там си е така по принцип, но тези го правят съвсем като увеселителен парк).
 

DSC03464_DxO.jpg

 

DSC03470_DxO.jpg

 

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Много добра машина за регионални линии. Жалко, че няма БГ компания, която да ги експлоатира. А такива самолети до голяма степен покриват мераците на новия транспортен министър. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 1 час, дядо Пепи каза:

Много добра машина за регионални линии. Жалко, че няма БГ компания, която да ги експлоатира. А такива самолети до голяма степен покриват мераците на новия транспортен министър. 


Супер са, особено по-новите Q-400 модификации. Те и повече пътници вземат, ама и старите са си добре. Аз много повече харесвам Dash 8 от европейската им конкуренция ATR.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, Климент каза:

Защо предпочиташ даш-овете пред АТР-ите ?


Аз по принцип си харесвам Dash-овете, 6-ците и 7-ците (на последния не съм летял), освен 8-ците. Повече ми харесва формата им, отвътре как изглеждат... Канада не ми е чужда държава също...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.