Прескочи до съдържание

За спотери


Jindo

Препоръчани мнения

Първият български А330:

 

 

Хайде хаерлия да е, да го използват поне колкото изкараха двата А310 (близо 2 години).

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Cessna Grand Caravan на Wilderness Air на летището в Маун, Ботсуана преди полет над делтата на Окаванго до пистите на лагерите Xigera, Tubu Tree и Jao:


post-794-0-47067000-1407275757_thumb.jpg

 

 

 

Два други Гран Караван-а на летището в Маун.

 

 

post-794-0-35969700-1407275790_thumb.jpg

 

 

 

Първоначално набиране на височина. Чесна Гран Караван, въпреки, че е едномоторен е доста просторен отвътре:



post-794-0-56286700-1407275861_thumb.jpg

 

 

 

post-794-0-48561000-1407275883_thumb.jpg

 

 

 

Южноафриканският пилот по време на полета:

 

 

 

post-794-0-98288500-1407276084_thumb.jpg

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ето я и 330 - ката на BH Air изцяло облепена. Вчера излетя за Марсилия, от където още днес изпълни полет до Antananarivo за Air Madagascar! Доста бързо я дадоха на лизинг!

 

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7867367&nseq=16

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Ето я и 330 - ката на BH Air изцяло облепена. Вчера излетя за Марсилия, от където още днес изпълни полет до Antananarivo за Air Madagascar! Доста бързо я дадоха на лизинг!

 

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7867367&nseq=16

 

Полети до САЩ, А! :biggrin:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

От най-големият (на снимката горе) скачам на най-малките.

 

 

"Терминала" на едно от най-любимите ми летища - пистата на концесията Джао в Ботсуана (виждам две противопожарни кофи и един посрещач - мъжка импала):


post-794-0-87752900-1409389756_thumb.jpg

 

 

 

Cessna 206 Stationair облита пистата да провери за евентуално наличие на животни преди кацане в концесията Jao Flats, делтата на Окаванго, Ботсуана. Грешката ми е, че съм забравил да намаля скоростта на затвора и витлото е замръзнало, все едно двигателя е спрял:


post-794-0-27743200-1409388498_thumb.jpg

 

 

Зимбабвийският пилот Dusty преди излитане (полета се оказа "частен" - само за мен и жена ми):


post-794-0-66553300-1409388568_thumb.jpg

 

 

Уредите за управление и таблото на Cessna 206 Stationair:

 

 

post-794-0-49057800-1409388649_thumb.jpg

 

 

 

Багажа ни просто го метнаха на задната седалка:


post-794-0-70602200-1409388765_thumb.jpg

 

 

 

Cessna 206 Stationair след кацането на пистата в концесията Куай:


post-794-0-83313500-1409389257_thumb.jpg

 

 

Cessna 206 Stationair и Cessna 172 (на следващият полет летяхме на такъв) рулират за излитане от пистата Куай в Ботсуана:


post-794-0-37209300-1409389415_thumb.jpg

 

 

 

Излитане на Cessna 172:


post-794-0-78384700-1409389482_thumb.jpg

 

 

 

Излитане на Cessna 206 Stationair:

 

 

post-794-0-21371500-1409389530_thumb.jpg

 

 

Целият албум от полета Джао - Куай с много красиви гледки от делтата на Окаванго - тук

 

* All photos are copyrighted and can not be published without a written permission!

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Някой да каже две-три изречения за спотерската тераса на Тегел, а може и със снимки? :)

Здравей,

 

Терасата на Тегел е голяма и чудесна! От нея имаш видимост към почти всичко, което се случва.

Ако не се лъжа, терасата се падаше на Терминал А, който е издаден по-напред. Имаш гледка наляво към карго стоянките, надясно към Терминал B, който е леко навътре и дори до Терминал C, където кацат (вероятно все още) BG Air и други по-...източни компании :) Струваше 2EUR и можеше да се влиза до 16:00часа. Минава се един бърз секюрити чек и...това е.

 

Двете писти се виждат чудесно и дори с моя не особено добър 135мм обектив, успях да хвана всичко, което каца, излита или се движи напред-назад. 

 

Точно в онзи времеви интервал не успях да хвана нещо кой знае какво (като изключим една пожарна, която се паркира зад D-AHIL на Germania докато го пълниха с гориво), но във всеки случай, изживяването си е страхотно. Миризмата на керосин е веднъж! :)

 

По-късно ще пробвам да кача няколко снимки. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

 

Здравей и благодаря за информацията! :)  Задължително ли е да имаш самолетен билет или всеки може да се качи на терасата с/у 2 евро? Допускат ли с раница?

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Здравей и благодаря за информацията! :)  Задължително ли е да имаш самолетен билет или всеки може да се качи на терасата с/у 2 евро? Допускат ли с раница?

 

Здрасти,

 

Почти съм убеден, че не е задължително да имаш билет. Моят не ми го поискаха и изобщо не стана въпрос за това. Имаше разни спотъри с по-сериозни обективи, които, мисля си, хич нямаше да пътуват и просто бяха отишли да щракат :)

Входът към терасата е някак си ... навън. Т.е. непосредствено до него е входът за Терминал А и алеята/улицата, по която минават таксита и автобуси. 

Аз влязох с раница, която беше прекарана през скенер, отделно всички дреболии от джобовете - телефони, монети, ключове и т.н. - точно като стандартна проверка преди полет (без събуването и пипането). 

 

edit: Ето и няколко снимки от въпросната тераса. Надявам се да дадат някаква представа...

 

Редактирано от Никола
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Мерси за добавката! :)  Ето къде ще откараме вечерта след кацането :)

 

 

Berlin Tegel Airport

 

besucherterrasse-txl_16x9_460x250.jpg
  • The terrace is located above the departure ring.
    The entrance is beside Terminal D.
  • The visitors' terrace is open daily from 8 a.m. to 8 p.m. during the summer (Apr.–Oct.) and 10 a.m. to 4 p.m. during the winter (Nov.–Mar.).
  • Admission costs €2 for adults and €1 for children.
  • The last admission is approx. 30 minutes prior to closing.
  • The terrace may close due to adverse weather conditions or unforeseeable events. Please contact airport information prior to your visit.
  • Neither animals nor luggage may be taken onto the terrace.
General information
All visitors must pass through a security check before entry
 
Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

SA Airlink Avro RJ85 на летището в Маун, Ботсуана:

 

 

post-794-0-89668800-1410633040_thumb.jpg

 

 

 

Як-42 на Кубана на летището Хосе Марти в Хавана (лятото на 2010 г.):


post-794-0-34755700-1410633248_thumb.jpg

 

 

 

Интериор на Як 42 на Кубана по време на полет от Канкун до Хавана:


post-794-0-78664100-1410633761_thumb.jpg

 

 

 

Самолет за спешна медицинска евакуация Beechcraft Super King Air B200 на Flying Doctors на летище Уилсън в Найроби, Кения:


post-794-0-79680500-1410633511_thumb.jpg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Едни попадения - които не знам дали са попадения   :) но специално отидох да наснимам каквото успея на частното летище на Cranfield University - където съм в момента... Голям мерак,  голямо любопитство, голямо чудо - не че разбирам :)

 

DSC06467.JPG

 

DSC06463.JPG

DSC06468.JPG

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

A320 на Turkish на летището във Варна:


post-794-0-22333500-1413274283_thumb.jpg

 

 

post-794-0-98424900-1413274302_thumb.jpg

 

 

Последно поколоение 737-900 ER пак на Turkish на Ататюрк в Истанбул:

 

 

post-794-0-19275900-1413274404_thumb.jpg

 

 

Малко интериор на 737-900 ER:


post-794-0-38195600-1413274469_thumb.jpg

 

 

post-794-0-65260100-1413274511.jpg

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
  • 3 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.