akair Публикувано: 23 август, 2019 Сподели Публикувано: 23 август, 2019 2 hours ago, Фичо said: своебразен авиохазарт Който по-скоро не води към пристрастяване 🙂 7 minutes ago, georgebg said: все някога ще стигнеш дестинацията Какво са няколко си часа в дългата история на Вселената... 1 3 Връзка към коментар
rdd Публикувано: 23 август, 2019 Сподели Публикувано: 23 август, 2019 преди 48 минути , georgebg каза: Това съобщение означава, че полетите ще се издават на един билет и ... все някога ще стигнеш дестинацията 😉 , което е по-добре от това да летиш с тях на отделен билет и да пиеш успокоителни дали ще си късметлия 🙂 Благодаря, това че и двата полета са на един билет го знам. А първата нощувка? Връзка към коментар
tch Публикувано: 23 август, 2019 Сподели Публикувано: 23 август, 2019 Като цяло закъсненията им са 2 месеца в годината. През останалото време няма повишен риск. 3 Връзка към коментар
rdd Публикувано: 23 август, 2019 Сподели Публикувано: 23 август, 2019 преди 43 минути , akair каза: Който по-скоро не води към пристрастяване 🙂 Какво са няколко си часа в дългата история на Вселената... Историята ва Вселената е дълга, но отпуските къси. преди 3 минути , tch каза: Като цяло закъсненията им са 2 месеца в годината. През останалото време няма повишен риск. И за това се сетих, да се избере пътуване в останалите 10 месеца. Октомври може ли? Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 23 август, 2019 Сподели Публикувано: 23 август, 2019 47 minutes ago, rdd said: Благодаря, това че и двата полета са на един билет го знам. А първата нощувка? И това трябва да знаеш, че влиза в цената ... на закъснението 😉 Връзка към коментар
Adventurer Публикувано: 23 август, 2019 Сподели Публикувано: 23 август, 2019 Значи търкулнал се ТИМ и се намерил Кондор, like for real? Така де, Кондор е осиновеното циганче на Томас Кук, което те наскоро искаха да "върнат" на един от "биологичните" му родителите Луфтханза да си го довъзпитава, но нещата нещо се разсъхнаха по китайска съребрена линия... но това са семейни работи и по-добре да ги оставим в семейството, че са малко миризливи нещата и не е хубаво да се веят насам натам. Преди някой нещо да се въодушеви, все пак говорим за нискотарифна компания от долнопробен тип, там ще има да си викате "боже колко вкусна беше Кума Лиската и дървено хлебче с растителния кашкавал и то беше направо божествено, а тоалетната хартия, в която беше увито беше толкова мека, разстоянието между седалките пък, ми то направо с кон да играеш там, че даже и малко дунапрен имаше и почти ергономична беше седалката, дума да не става за влажния пък макар и малко зъл, но пък с почти прозираща усмивка поглед на онази стюардеса и всичко това на хлад в Ботко е почти де, но все пак, а без хич а?" А вече това кой, кого ще чака, е това е съвсем друг въпрос, но не изключвам, разбира се, страшно голямата вероятност две компании с уникална репутация и надеждност да ни изненадат с качествен продукт, че какво друго може да стане, ако пък все пак не стане, може да имате късмет да ви зарежат на някое по-хубаво място, за което после да сте им благодарни цял живот. Добре, успех им желая и на двете компании щом са се "взели", дано само не решат и други неща да правят, че току виж нещо още по-уродливо се пръкнало и най-вече желая много късмет и здрави нерви на пасажерите им! 1 7 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 23 август, 2019 Сподели Публикувано: 23 август, 2019 10 minutes ago, Adventurer said: Значи търкулнал се ТИМ и се намерил Кондор, like for real? Така де, Кондор е осиновеното циганче на Томас Кук, което те наскоро искаха да "върнат" на един от "биологичните" му родителите Луфтханза да си го довъзпитава, но нещата нещо се разсъхнаха по китайска съребрена линия... но това са семейни работи и по-добре да ги оставим в семейството, че са малко миризливи нещата и не е хубаво да се веят насам натам. Преди някой нещо да се въодушеви, все пак говорим за нискотарифна компания от долнопробен тип, там ще има да си викате "боже колко вкусна беше Кума Лиската и дървено хлебче с растителния кашкавал и то беше направо божествено, а тоалетната хартия, в която беше увито беше толкова мека, разстоянието между седалките пък, ми то направо с кон да играеш там, че даже и малко дунапрен имаше и почти ергономична беше седалката, дума да не става за влажния пък макар и малко зъл, но пък с почти прозираща усмивка поглед на онази стюардеса и всичко това на хлад в Ботко е почти де, но все пак, а без хич а?" А вече това кой, кого ще чака, е това е съвсем друг въпрос, но не изключвам, разбира се, страшно голямата вероятност две компании с уникална репутация и надеждност да ни изненадат с качествен продукт, че какво друго може да стане, ако пък все пак не стане, може да имате късмет да ви зарежат на някое по-хубаво място, за което после да сте им благодарни цял живот. Добре, успех им желая и на двете компании щом са се "взели", дано само не решат и други неща да правят, че току виж нещо още по-уродливо се пръкнало и най-вече желая много късмет и здрави нерви на пасажерите им! Не можах много да схвана, но имам 58 полета с България Еър и едно единствено закъснение около час ... Облегалките са им около 3 пъти по меки от тези на Уиз и Райън, та Дори и можеш да определиш наклона им, а не да пътуваш сгънат като кламер 😉 Кондор-а срещнах наскоро в Каламата и си беше съвсем редовен и в едната и в другата посока. Пътниците изглеждаха спокойни и нормални, но може и това да е заблуждаващо. Стюардесите не мога да коментирам, защото не ги гледам в очите ... Шоколада не е задължителен, а тоалетната хартия, ако не ти стига - има и в ... тоалетната. Не е нужен сарказъм - когато някой не харесва дадена стока - не купува, само и само за да мрънка след това. Не харесваш= не ползваш. И даже имаш права 🙂 Връзка към коментар
tch Публикувано: 23 август, 2019 Сподели Публикувано: 23 август, 2019 преди 2 часа, rdd каза: И за това се сетих, да се избере пътуване в останалите 10 месеца. Октомври може ли? Дори от втората половина на септември опасността би трябвало да е малка. 1 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 26 август, 2019 Сподели Публикувано: 26 август, 2019 Мисля, че току-що пътувах с Ботко от Варна до София. Кожен салон, доста широко - бях до аварийния изход за първи път и пред мен нямаше седалка. Нямаше обаче и кафе. Кацането беше странно.... Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 26 август, 2019 Сподели Публикувано: 26 август, 2019 преди 10 минути , Dreamm каза: Мисля, че току-що пътувах с Ботко от Варна до София. Кожен салон, доста широко - бях до аварийния изход за първи път и пред мен нямаше седалка. Нямаше обаче и кафе. Кацането беше странно.... Не е бил той, а LZ-BVS, който действително изглежда по-поддържан поне на външен вид. LZ-BOT напоследък е базиран в Бургас и изпълнява чартъри от там. 2 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 26 август, 2019 Сподели Публикувано: 26 август, 2019 преди 26 минути , Dreamm каза: Мисля, че току-що пътувах с Ботко от Варна до София. Кожен салон, доста широко - бях до аварийния изход за първи път и пред мен нямаше седалка. Нямаше обаче и кафе. Кацането беше странно.... С BVS и аз пътувах онзи ден и в първия момент си помислих"Я,реновирали са Ботко!"Обаче,не.Преживяването с BVS е по-поносимо, въпреки,че пак беше топло до прозореца,но все пак климатиците работеха и преди излитане,но пък имаше странна миризма на гориво.Цвета на седалките и тази миризма някак ми напомниха първият Москвич на баща ми. С кафето-не знам защо така,не ми се е случвало да няма. Абе с БГ ер винаги е интересно 🙂 4 7 Връзка към коментар
randi Публикувано: 26 август, 2019 Сподели Публикувано: 26 август, 2019 То да пиеш от тая вода си е доста странно решение, дори под формата на кафе или чай. 2 1 4 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 26 август, 2019 Сподели Публикувано: 26 август, 2019 Преди 1 час, Мари Николова каза: С BVS и аз пътувах онзи ден и в първия момент си помислих"Я,реновирали са Ботко!"Обаче,не.Преживяването с BVS е по-поносимо, въпреки,че пак беше топло до прозореца,но все пак климатиците работеха и преди излитане,но пък имаше странна миризма на гориво.Цвета на седалките и тази миризма някак ми напомниха първият Москвич на баща ми. С кафето-не знам защо така,не ми се е случвало да няма. Абе с БГ ер винаги е интересно 🙂 Да, чудех се каква беше тази миризма..... 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 26 август, 2019 Сподели Публикувано: 26 август, 2019 2 hours ago, Мари Николова said: С BVS и аз пътувах онзи ден и в първия момент си помислих"Я,реновирали са Ботко!"Обаче,не.Преживяването с BVS е по-поносимо, въпреки,че пак беше топло до прозореца,но все пак климатиците работеха и преди излитане,но пък имаше странна миризма на гориво.Цвета на седалките и тази миризма някак ми напомниха първият Москвич на баща ми. С кафето-не знам защо така,не ми се е случвало да няма. Абе с БГ ер винаги е интересно 🙂 Аз пък последно пътувах с LZ-BVU и е "най-запазения" от трите, всичко си му работеше и изглеждаше добре. И пилота беше българин, за разлика с изпитанието ми с ботко. Но на ембрайърите и еърбусите, досега все съм попадал на перфектни пилоти, да им се чуди човек на България Еър с какво ги мотивират да са част от екипа им.... Връзка към коментар
akair Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 Не знам Саутуест от каква пластмаса ги поръчват тапицериите на седалките, но дават вид да са доста издръжливи, знаейки на какво са били подложени в САЩ 2 Връзка към коментар
Adventurer Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 На 24.08.2019 г. в 0:02, georgebg каза: Не можах много да схвана, но имам 58 полета с България Еър и едно единствено закъснение около час ... Облегалките са им около 3 пъти по меки от тези на Уиз и Райън, та Дори и можеш да определиш наклона им, а не да пътуваш сгънат като кламер 😉 Кондор-а срещнах наскоро в Каламата и си беше съвсем редовен и в едната и в другата посока. Пътниците изглеждаха спокойни и нормални, но може и това да е заблуждаващо. Стюардесите не мога да коментирам, защото не ги гледам в очите ... Шоколада не е задължителен, а тоалетната хартия, ако не ти стига - има и в ... тоалетната. Не е нужен сарказъм - когато някой не харесва дадена стока - не купува, само и само за да мрънка след това. Не харесваш= не ползваш. И даже имаш права 🙂 Това, което е нужно и полезно е да се споделя информация от опит, тогава когато човек го има естествено, а не неща от типа "срещнах един самолет"... на пазара. Този пост го правя само заради хората, които ще четат тази тема след време. Използвам България "Ер", както съм казвал и преди, предимно за вътрешни полети, не по друга причина, а защото няма алтернатива в момента и тъй като ги използвам ще ги критикувам точно колкото преценя за необходимо. Съзнавайки, разбира се, че в държава, която има поговорка "преклонена главица, сабя не я сече" може да не се хареса на много хора, които сa се примирили с едно или друго "положение". Правата си ги търся винаги и по всеки възможен начин и толкова шумно, колкото в необходимо, често и на други помагат да го правят. Иначе съм казвал, че Ембраерите са единствените им самолети, които харесвам и ако се случи да ми сменят полета и ми пратят LZ-BOT например, просто няма да се кача и ще си купя билет за следващия полет или намеря друга алтернатива. Въпреки че, имах "нещастието" да се возя често на Ембраерите, когато бяха нови, и те сега ми изглеждат доста занемарени. Виж за тоалетните нищо не мога да кажа, не съм влизал никога, никъде в тоалетна на Ембраер, така че тази тема ще я оставя на "специалистите". За международни полети не използвам България "Ер", защото има достатъчно алтернативи предлагащи по-добро качество и надеждност, въпреки че преди време ми се налагаше по служебни причини и опита ми е по-скоро негативен. Относно Condor Flugdienst, по стечение на обстоятелствата съм летял няколко пъти в "бизнес" класата им, която няма много общо с модерните представи и нито е "комфортна" (тесни седалки, задушно), нито "вкусна", но да кажем че "става" стига човек да не плаща абсурдна цена за нея. Икономичните им класи обаче са нещо съвсем различно, говорим за много тесни седалки и с много малко междуредие, дума да не става за сравнение с Wizz и Ryan, често много стари и недобре поддържани самолети с бая поучукан интериор и лоша климатизация, некачествена храна и напитки без особен избор, плащане на брой стар филм и брой скапани слушалки, забравете за wi-fi и контакти, циганската сергия също ще се разхожда дори и през нощта. Отделно може да се добавят тоталния хаос и безхаберие от изхода през бординга до обслужването по време на полета, незаинтересуван, необучен и недостатъчен персонал, както и често сменяне на един самолет с друг, като заместващият може да се окаже по-малък и без "бизнес" класа например. Отново хаос при закъснения, отмяна и евентуално премаршрутиране. Сега ако някой си намери много евтин билет и след като е прочел достатъчно отзиви и знае каква репутация има тази компания и преценил рисковете от комбинацията с нашия играч, реши, че му е все тая и просто иска да стигне до някъде, някак, някога, нямам нищо против, но аз с такива не за без пари, а и да ми плащат не бих летял. Изключвам екзотични места по света, където може да няма алтернативи и да се налага да се лети и с по-лоши компании, но тук все пак говорим за полети от Европа. Интересно е също да се наблюдава и с какви компании се заиграва Bulgaria Air, защото има доста по-лоши от тях в много отношения, без да спекулирам излишно за компаниите, които все още са над повърхността, само ще кажа, че Jet Airways, която също им бяха партньор и още са според air.bg, в момента са в банкрут. Може би даже няма да е лошо всички компании от този род да си направят един "Dream Team Alliance" по инициатива именно на Bulgaria Air, като компания с опит и ерудиция в този тип начинания... 1 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 54 minutes ago, Adventurer said: Това, което е нужно и полезно е да се споделя информация от опит, тогава когато човек го има естествено, а не неща от типа "срещнах един самолет"... на пазара. Този пост го правя само заради хората, които ще четат тази тема след време. Да допълня и аз за хората, които ще четат тази тема след време 🙂 - споделям опит след като съм "срещнал един самолет" ... не на пазара, и не един път, а около 60 пъти по "един път" 😉 - мисля че е достатъчно за споделяне на мнение, а след като си прегледах сега полетите се оказа, че съм летял с цялата им "флотилия" ... и на България Еър, и на Бул Еър, и единствено летенето с Ботко, мога да кажа, че беше неприятно преживяване. Летял съм вътрешни полети и с Уизеър, преди да ги спрат, и сравнение на качеството на обслужване наистина не може да се прави ... и то не е в полза на Уиз 🙂 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 преди 50 минути , georgebg каза: Да допълня и аз за хората, които ще четат тази тема след време 🙂 - споделям опит след като съм "срещнал един самолет" ... не на пазара, и не един път, а около 60 пъти по "един път" 😉 - мисля че е достатъчно за споделяне на мнение, а след като си прегледах сега полетите се оказа, че съм летял с цялата им "флотилия" ... и на България Еър, и на Бул Еър, и единствено летенето с Ботко, мога да кажа, че беше неприятно преживяване. Летял съм вътрешни полети и с Уизеър, преди да ги спрат, и сравнение на качеството на обслужване наистина не може да се прави ... и то не е в полза на Уиз 🙂 И аз така бих казал, някак си е обидно да се сравняват Уиз с БгЕр. За цените пък въобще да не говорим. Нито за цирковете с полетите всяко лято, тука има - тука няма, ще е днес, ще е утре. Но е хубаво, че вече почти изцяло можем да НЕ разчитаме на "националните" да ни извозват. Така шансовете да стигнем навреме и без проблеми значително нарастват 🙂 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 18 minutes ago, logist13 said: И аз така бих казал, някак си е обидно да се сравняват Уиз с БгЕр. За цените пък въобще да не говорим. Нито за цирковете с полетите всяко лято, тука има - тука няма, ще е днес, ще е утре. Но е хубаво, че вече почти изцяло можем да НЕ разчитаме на "националните" да ни извозват. Така шансовете да стигнем навреме и без проблеми значително нарастват 🙂 Да, така е - прав си, обидно е една уж нормална авиокомпания да има по-ниски цени от НТА, но пък е въпрос и на предпочитания - някой са свикнали да пътуват без багаж, сгънати наполовина, но пък така човек няма да усети че стомаха му е празен ... Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 преди 28 минути , georgebg каза: Да, така е - прав си, обидно е една уж нормална авиокомпания да има по-ниски цени от НТА, но пък е въпрос и на предпочитания - някой са свикнали да пътуват без багаж, сгънати наполовина, но пък така човек няма да усети че стомаха му е празен ... Май имате странна представа за "нормална" компания... Само, че да не се изпари за отрицателно време ако концесията на летището попадне в грешни ръце и някой си поиска парите. Иначе пътниците на другите поне ще летят и няма да стоят и чакат на тука има, тука няма. 4 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 52 minutes ago, logist13 said: Май имате странна представа за "нормална" компания... Само, че да не се изпари за отрицателно време ако концесията на летището попадне в грешни ръце и някой си поиска парите. Иначе пътниците на другите поне ще летят и няма да стоят и чакат на тука има, тука няма. За мен е нормална, защото нямам оплаквания - полетите ми са изпълнявани навреме и без забележки. Искрено се забавлявам как може да си помислите, че новия концесионер, ще вземе някакви суми, които са обект на спорове за минали периоди 🙂 Връзка към коментар
akair Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 Моите наблюдения за Кондор са сходни с тези на @Adventurer. Това е първата (а надявам се и последната) а/к, която успя да ми развали пътуването в 767 (малък "голям" самолет, който има немалко предимства пред много други). За моите полети ИФЕ-то се плащаше "всичко или нищо" - 6-7 евро на полет, ако помня правилно. Преживяването на летището във Франкфурт беше... различно от Луфти - като се почне от металния склад, който наричат гейтове, и който склад лятото става на сауна, мине се през висенето 25 минути в автобуса до самолета. Добре, че на 10-тата минута шофьорът се усети да отвори вратите поне, че иначе щяха да изнасят пътници към здравния център и се стигне до разочароващото отношение на контрактнатите служители с избродирано "ФРАПОРТ" на ръкавите на ризите, които правят наземното обслужване. Големи забавяния с тях не съм имал. А едно ((не)малко) предимство е по-малкия брой прекачвания за моя маршрут. Бих ги ползвал отново, ако звездите се наредят правилно - правилното разписание, правилната цена, ... 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 2 minutes ago, akair said: Моите наблюдения за Кондор са сходни с тези на @Adventurer. Това е първата (а надявам се и последната) а/к, която успя да ми развали пътуването в 767 (малък "голям" самолет, който има немалко предимства пред много други). За моите полети ИФЕ-то се плащаше "всичко или нищо" - 6-7 евро на полет, ако помня правилно. Преживяването на летището във Франкфурт беше... различно от Луфти - като се почне от металния склад, който наричат гейтове, и който склад лятото става на сауна, мине се през висенето 25 минути в автобуса до самолета. Добре, че на 10-тата минута шофьорът се усети да отвори вратите поне, че иначе щяха да изнасят пътници към здравния център и се стигне до разочароващото отношение на контрактнатите служители с избродирано "ФРАПОРТ" на ръкавите на ризите, които правят наземното обслужване. Големи забавяния с тях не съм имал. А едно ((не)малко) предимство е по-малкия брой прекачвания за моя маршрут. Бих ги ползвал отново, ако звездите се наредят правилно - правилното разписание, правилната цена, ... Точно затова и си трябва отделна тема за Кондор, защото няма нищо общо с България Еър. На Т2 като ползвам салон, а това е всеки път, не е толкова неприятно чакането, автобуса ме чака за да ме придвижи към самолета, ако го изпусна пращат самостоятелен превоз, но и при двата случая не вися в затворен автобус, не чакам в метално хале, имащо или не връзка точно с авиокомпанията, а единствената връзка, която приравни авиокомпаниите е, че България Еър били сключили някакво споразумение - това както го обсъждахме преди в темата е само в плюс за пътниците, защото за атрактивните дестинации на Кондор ще имат един билет от София, с поемането на всички задължения на АК за извозване до крайна дестинация .... което е по-добре от отделни билети, но някой хора явно не могат да го проумеят ... Със сина ми се срещнахме в Каламата, по принцип си пътува с Луфти, но до тази дестинация се наложи да ползва Кондор - доста е претенциозен 😉 , но сега не се оплака изобщо, дали заради кратката дестинация, дали защото беше без багаж, нямаше от негова страна никави коментари, които винаги чувам, когато се наложи да лети с НТА 🙂 . Гледам, че е летял с А320, а не с новите им 3-5 годишни А321, но все пак и Луфти имат голям брой 20 годишни А320-ки ... Връзка към коментар
akair Публикувано: 28 август, 2019 Сподели Публикувано: 28 август, 2019 Аз искрено се надявам Кондор да продължат и интерлайна с Луфти до София - при 3-4 полета дневно до ФРА с (относително) надеждна а/к като Луфти, полетите с ФБ ще са просто резервен вариант. Връзка към коментар
adreno Публикувано: 28 август, 2019 Сподели Публикувано: 28 август, 2019 Ако Луфтханза го искаха да е факт отдавна. Очевидно Кондор искат oще някой да ги фийдва във FRA, а FB да си пълни полета от FRA. Във Франкфурт Луфтханза и Кондор са конкуренти по доста дестинации - защо биха отклонили част от собствения си трафик от София? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега