ttashkov Публикувано: 20 януари, 2020 Сподели Публикувано: 20 януари, 2020 Полетите са директни и започват на 18 април. Ще се изпълняват в дните сряда и събота. Ето примерни цени от сайта на България Ер и разписанието. Ще видим с колко тези цени могат да паднат през сайтове като edreams. 😀 1 Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 20 януари, 2020 Сподели Публикувано: 20 януари, 2020 С тези цени... не знам кои ще се навие пред Wizz, които имаха за по 35 кинта днес.... Връзка към коментар
tch Публикувано: 20 януари, 2020 Сподели Публикувано: 20 януари, 2020 преди 2 часа, MARTiNSHO каза: С тези цени... не знам кои ще се навие пред Wizz, които имаха за по 35 кинта днес.... Цените на Уиз са (вече) масово по 120лв. на посока. И за багаж искат още 80лв. В цената на БГ Ер е включен багажа, така че могат и да хванат ръка. 3 Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 Интересна статия за България еър - доколкото разбирам преговарят за обновяване на авиопарка и основен фаворит е А220 (CS300), което би било много добре за нас пътниците. Дори и да не пътувам с тях често поради високите цени, при подобрение на услугата, бих дал някой и друг лев отгоре... https://simpleflying.com/bulgaria-air-new-fleet/ 5 Връзка към коментар
randi Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 Лично аз силно се съмнявам, че ще вземат А220. Нова машина в парка означава обучения на екипажи и то извън страната.... Или няма да има нови машини или ще са А32s. Освен това чисто нови машини няма как да дойдат толкова бързо. 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 Е то това е фаворитът според автора на статията, от интервюто няма никакви намеци в тази посока...освен че искат унифициран флот, а ако го направят с А220 ще си застрелят ритуално чартърната програма. Която пък вероятно е единственото, което носи регулярно пари. 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 18 минути , Георги каза: а ако го направят с А220 ще си застрелят ритуално чартърната програма Като лаик да попитам, защо? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 (редактирано) преди 4 минути , tch каза: Като лаик да попитам, защо? Защото е малък самолет, руският чартър е толкова мощен, че лятото 747 кацат в Бургас. Летейки с по-малко седалки все едно директно подаряваш пазар на конкуренцията. E195 до сега не мисля, че е въртял редовно по чартъри, някое изключение чат-пат може, а е с подобен капацитет. Редактирано 3 февруари, 2020 от Георги 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 16 минути , Георги каза: Защото е малък самолет, руския чартър е толкова мощен, че лятото 747 кацат в Бургас. Летейки с по-малко седалки все едно директно подаряваш пазар на конкуренцията. E195 до сега не мисля, че е въртял редовно по чартъри, някое изключение чат-пат може, а е с подобен капацитет. Руският пазар отдавна се спихна и мисля, от 2-3 години не са най-много бройните пътници на морските летища, но като цяло си прав. Въпреки че гледам в интернет А220 има възможност да превозва до 160 пътници, което е повече като капацитет от 737 на БулЕр Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 Всъщност чартъра не е чак такава панацея, особено когато е не повече от 3-4 месеца, а пък лизингите, застраховките и т.н. си се плащат 12 месеца... При тях чартъра подяжда и клиентите на редовните линии, всяко лято се чува за сериозни и систематични закъснения. 1 Връзка към коментар
Ovcharski Публикувано: 4 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2020 Морските летища имат спад на пътиците от 10.7% за 2019 г. https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2020/02/04/4025010_morskite_letishta_imat_spad_na_puticite_ot_107_za_2019/ Quote Спад от 10.7% на пътниците отчитат летищата във Варна и Бургас спрямо рекордната 2018 г. Това съобщи компанията, концесионер на черноморските аерогари - "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт". Броят на пътниците за 2019 г. е бил 4.9 млн. души. Връзка към коментар
tch Публикувано: 4 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2020 преди 1 час, Ovcharski каза: Морските летища имат спад на пътиците от 10.7% за 2019 г. https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2020/02/04/4025010_morskite_letishta_imat_spad_na_puticite_ot_107_za_2019/ То хубаво, ама защо в тая тема 😅 Или може би е време да направим отделна тема за тях, особено лятото предлагат интересни алтернативи? 1 Връзка към коментар
randi Публикувано: 4 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2020 Естетвено, че чартъра е по - печеливш! Лятото се гонят по 2 - 3 А320 за Москва един след друг! На Москва често се случва да се съберат една до друга 3 машини на България Еър. Ако чартъра не бе така доходоносен, мислите ли, че ще си оставят редовните линии с такива закъснения и да се въртят от стари 737!? Сами си пишете отговорите на загадката. Освен това руските полети от морето се въртят изцяло от А320, който е в конфигурация 180 седалки. Затоварването освен в началото и края на сезона е на 100%. Другото силно доходоносно перо е отдаването на лизинг на машини и екипажи. 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 4 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2020 8 minutes ago, randi said: Естетвено, че чартъра е по - печеливш! Лятото се гонят по 2 - 3 А320 за Москва един след друг! На Москва често се случва да се съберат един до друг 3 машини на България Еър. Ако чартъра не бе така доходоносен, мислите ли, че ще си оставят редовните линии с такива закъснения и да се въртят от стари 737!? Сами си пишете отговорите на загадката. Освен това руските полети от морето се въртят изцяло от А320, който е в конфигурация 180 седалки. Затоварването освен в началото и края на сезона е на 100%. Другото силно доходоносно перо е отдаването на лизинг на машини и екипажи. Лятото и чартъри и редовни линии са печеливши. За да си печеливш обаче през цялата година не е достатъчно 3 месеца в годината да правиш печалба... Това което разбирам аз, че България ер е тръгнала в посока намаляване на разходите чрез ползване на единен флот подобно на конкуренцията от НТА.. “Georgiev told AIN. “We would like to evolve to a single type fleet to achieve cost reductions and optimize processes like pilot training and maintenance.” Вероятно ще става дума за нови самолети след като ще има толкова дълга доставка: “The aim is to grow the fleet to possibly 15 narrowbodies over the next four to five years,” noted Georgiev, an A320 captain. Интересно е, че като пътникопоток продължават и те да растат The airline last year carried 1.3 million passengers, up 3.7 percent over 2018. Load factor averaged 85 percent. Bulgaria Air Prepares Fleet Modernization and Expansion Plan https://www.ainonline.com/aviation-news/air-transport/2020-01-28/bulgaria-air-prepares-fleet-modernization-and-expansion-plan 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 4 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2020 1 hour ago, Topfly said: Лятото и чартъри и редовни линии са печеливши. За да си печеливш обаче през цялата година не е достатъчно 3 месеца в годината да правиш печалба... Това което разбирам аз, че България ер е тръгнала в посока намаляване на разходите чрез ползване на единен флот подобно на конкуренцията от НТА.. “Georgiev told AIN. “We would like to evolve to a single type fleet to achieve cost reductions and optimize processes like pilot training and maintenance.” Вероятно ще става дума за нови самолети след като ще има толкова дълга доставка: “The aim is to grow the fleet to possibly 15 narrowbodies over the next four to five years,” noted Georgiev, an A320 captain. Интересно е, че като пътникопоток продължават и те да растат The airline last year carried 1.3 million passengers, up 3.7 percent over 2018. Load factor averaged 85 percent. Bulgaria Air Prepares Fleet Modernization and Expansion Plan https://www.ainonline.com/aviation-news/air-transport/2020-01-28/bulgaria-air-prepares-fleet-modernization-and-expansion-plan Такъв разговор и аз подочух през лятото: " Самолетите са пълни и шефа не е много нервен" ама за кой шеф става въпрос ... аз няма да ви кажа 😉 ... Иначе и в търсачките много често България Еър излиза като "Green"/"Low Emission" предложение, цената не коментирам 🙂 . Може би когато се изпълняват полетите с Ембраърите, те ми се виждат по икономични или така ми се иска, защото от флота им само на тях се кефя, особено като задуха над Варна 😉 ... Връзка към коментар
pr284 Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 Българският авиопазар е твърде сезонен - доста по-силно изразена разлика между лято и есенно-зимния сезон. Ясно е, че нямат възможност да си разпределят флота по сезони, особено пък когато София си е чиста проба VFR low-yield дестинация. Това се вижда особено при дестинации като Испания и Германия, където явно не им е лесно с конкуренцията с Уиз и Раян, които се борят за една и съща VFR клиентела. И Луфтханза си намалява капацитета наполовина през зимния сезон, да не говорим за сезонни а/к като Air France. Ще видим какво става и при Уиз, те очевидно не бързат да увеличават базираните в София самолети... 1 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 (редактирано) На 4.02.2020 г. в 20:03, randi каза: Естетвено, че чартъра е по - печеливш! Лятото се гонят по 2 - 3 А320 за Москва един след друг! На Москва често се случва да се съберат една до друга 3 машини на България Еър. Ако чартъра не бе така доходоносен, мислите ли, че ще си оставят редовните линии с такива закъснения и да се въртят от стари 737!? Сами си пишете отговорите на загадката. Освен това руските полети от морето се въртят изцяло от А320, който е в конфигурация 180 седалки. Затоварването освен в началото и края на сезона е на 100%. Другото силно доходоносно перо е отдаването на лизинг на машини и екипажи. Да се чудиш на балъците дето не са се сетили да въртят само чартъри, че да печелят много. Иначе елементарен поглед на отчетите им показва разпределението на приходите от редовни линии и чартъри. Знае се колко самолети им трябват само за чартърите и колко са ГОДИШНИТЕ разходи за тези самолети, пропорцията РЛ:чартъри. Та сметката с 3-4 месеца приходи да се покриват ГОДИШНИ разходи просто не излиза. Тези допълнителни самолети нужни за чартъра, извън пиковия сезон не вършат работа и по редовните линии, просто са излишни. И от А/К добре си го знаят, затова където и когато могат ги пращат на мокър лизинг, без много да подбират. Въобще няма да коментирам по-дългосрочните негативи от издънките с редовните линии през лятото от типа, че А/К остава последен избор на тези, които искат да стигнат някъде навреме и да не изпускат връзки да речем и че който веднъж е изгорял няма да повтори после ни лято, ни зима... Редактирано 8 февруари, 2020 от Георги без обиди, моля 2 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 преди 7 минути , logist13 каза: Да се чудиш на балъците дето не са се сетили да въртят само чартъри, че да печелят много. Не си прав. Не коментираме глупаво ли е да въртиш само чартъри. Никой не коментира лошо финансово състояние на чисто чартърните български компании като Bulgarian Air Charter, Air Via и защо те не се опитват да започнат редовни сезонни или целогодишни линии. Чартърните полети на Bulgaria Air се коментираха по отношение цялостната дейност на компанията. Разгледани в този аспект, не е разумно отказването от чартърите, защото ясно се виждат трудностите при редовните линии. Затова @Георги е абсолютно прав, че унифицирането на флота с А220 ще доведе безусловно до колапс на чартърната програма. Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 преди 15 минути , epetkov каза: Не си прав. Не коментираме глупаво ли е да въртиш само чартъри. Никой не коментира лошо финансово състояние на чисто чартърните български компании като Bulgarian Air Charter, Air Via и защо те не се опитват да започнат редовни сезонни или целогодишни линии. Чартърните полети на Bulgaria Air се коментираха по отношение цялостната дейност на компанията. Разгледани в този аспект, не е разумно отказването от чартърите, защото ясно се виждат трудностите при редовните линии. Затова @Георги е абсолютно прав, че унифицирането на флота с А220 ще доведе безусловно до колапс на чартърната програма. Колапс на чартърната програма никога няма да се случи, не и при това ръководство и собственици които по една или друга причина също гледат на чартъра като на дойна крава (без реално това да е така). Та толкова и ще бъде унифициран флота само с А220. Иначе е доста показателно, че А/К използващи такъв смесен модел са крайно ограничена бройка, сигурно защото останалите са загубени и не могат да си правят сметката. И хич не е странно, че чартърните ни компании са в лошо състояние, това показва точно това, което твърдя, а именно: с 3-4 месеца сезон няма как да се покриват годишните разходи. И не се ли намери работа на самолети и екипажи на мокър лизинг нещата стават много зле... Повече не ми се коментира темата, който разбрал, разбрал, сметките са прости и ясни. Връзка към коментар
дядо Пепи Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 преди 48 минути , epetkov каза: Никой не коментира лошо финансово състояние на чисто чартърните български компании като Bulgarian Air Charter, Само за протокола да попитам до колко е достоверна тази информация. Като бивш служител на тази АК, чувам от тук от там други неща. Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 преди 5 минути , дядо Пепи каза: до колко е достоверна тази информация Не твърдя, че не са в лошо състояние. Но и не се коментират така активно двете чартърни компании. За Bulgaria Air непрекъснато се говори и обсъжда какви проблеми имат. Връзка към коментар
дядо Пепи Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 Последните две години от активната ми летателна дейност работех за Bulgaria Air. Трябваха ми почти 6 (шест ) месеца, за да се възстановя от стреса, напрежението и умората, която бях натрупал там. Цял живот съм си вадел хляба като пилот - във военната и гражданска авиация. Видял съм какво ли не по света и у нас. Винаги съм изпитвал удоволствие от работата, независимо от материалната част, с която съм работел. Като служител на ТИМ взех да се съмнявам дали някога съм разбирал от авиация и дали това е моето място. Толкова профанщина, абсурди и решения, неподчинени на никаква логика , изключая само тази да се разкаже играта на личния състав, не бях срещал. Мога много да пиша за неща от кухнята, но спирам и се старая да стоя далеч от темата, защото оставам с горчив вкус в устата. От време на време нощем сънувам, че се подготвям или изпълнявам някакъв полет. Но никога със сечивото, с което работех в Bulgaria air. 13 1 1 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 Моля да споделите опита си в подобни сигуации дали има проблем - имам купени билети през vayama за полет на БГ Ер, който ще изпълни Air France, обаче името и презимето ми са изписани слято... /както обикновено/. Пътувах няколко пъти така, но полетите бяха вътрешни и изпълнени от БГ Ер, а сега е Париж-София и както вече написах - няма да го изпълни БГ Ер. Връзка към коментар
jul Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 Някой успял ли е да влезе в кореспонденция с БГ Еър по повод обезщетение за закъснял полет? Мълчат като да не казвам какво.... 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 5 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2020 Преди 1 час, Dreamm каза: Моля да споделите опита си в подобни сигуации дали има проблем - имам купени билети през vayama за полет на БГ Ер, който ще изпълни Air France, обаче името и презимето ми са изписани слято... /както обикновено/. Пътувах няколко пъти така, но полетите бяха вътрешни и изпълнени от БГ Ер, а сега е Париж-София и както вече написах - няма да го изпълни БГ Ер. Пътувал съм така, вече изобщо не пиша презиме, никога. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега