Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 32 минути , 🐇 Banned Bunny каза:

Какво не им харесвате на тези старичкие самолети - няма много такива с "RECARO" седалки 🙂 , около 3 пъти по-дебели и повече от това удобни от седалките на Уиз и Райън ... или от толкова летене по нискотарифки гърбовете ви толкова са изтръпнали, че не усещате разликата 😉 

Личи си,че не си летял с Ботко в зноен летен ден,когато гърбът ти така е залепнал за тази удобна седалка,че докато се опитваш в маранята да различиш дали движенията на стюардесата са свързани с инструкциите за безопасност или сигнализира на колегите си,че всеки момент ще припадне от жега,силно си мечтаеш за добре охладения нискотарифен салон 🙂

 

 

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Мари Николова каза:

Личи си,че не си летял с Ботко в зноен летен ден,когато гърбът ти така е залепнал за тази удобна седалка,че докато се опитваш в маранята да различиш дали движенията на стюардесата са свързани с инструкциите за безопасност или сигнализира на колегите си,че всеки момент ще припадне от жега,силно си мечтаеш за добре охладения нискотарифен салон 🙂

 

 

Летял съм , но никога в самолет по къси гащи или гол до кръста, за да ми залепне нещо където и да било, а опитите все пак някак да се "разгъна" или поне облегна в нискотарифна седалка за съжаление бих се зарадвал ако завършат със строшена такава, но тези дървета не поддават по никакъв начин. 

Връзка към коментар
21 minutes ago, Hollywood said:

Ех, че удобно извинение да си канселират полетите, за които нямат самолети, че и без да плащат обещетения...големи!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Jorro каза:

Ех, че удобно извинение да си канселират полетите, за които нямат самолети, че и без да плащат обещетения...големи!

При положение, че самолетите на мокър лизинг се връщат заради фалита на Air Italy как реши, че нямат самолети?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Според мен не е заради капацитет, а заради слабия сезон, който едва ли им носи печалби по това направление. По-любопитно ми е как ще се отрази на Български пощи, които използват тези полети.

Връзка към коментар
преди 9 минути , Ilian359 каза:

Според мен не е заради капацитет, а заради слабия сезон, който едва ли им носи печалби по това направление. По-любопитно ми е как ще се отрази на Български пощи, които използват тези полети.

Не мисля, че БП едно забавяне от месец-два ще ги засегне много 🙂

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 7 минути , Ilian359 каза:

Според мен не е заради капацитет, а заради слабия сезон, който едва ли им носи печалби по това направление. По-любопитно ми е как ще се отрази на Български пощи, които използват тези полети.

Ясно, че сезонът е слаб, но при положение, че предлагат пълно възстановяване на сумата или презаверяване на билета за произволна дата (може и лятото) не виждам как този им ход ще им донесе финансови ползи. С други думи не мисля, че си търсят удобно оправдание, за да намалят загубите през зимата.

"

Всички пътници по анулираните полети могат да поискат пълно възстановяване на сумата за самолетните си билети, както и да променят датата си на пътуване без да плащат такса.

Всички пътници по полетите ни до/от Милано в периода 29 март – 30 април 2020 също могат да получат пълно възстановяване на сумата за закупените самолетни билети или да сменят датата на пътуването си, без глоба, при наличие на свободни места.

"

В момента, Goal & Boss каза:

Не мисля, че БП едно забавяне от месец-два ще ги засегне много 🙂

В Европа нямат проблеми за около седмица пристигат.

Връзка към коментар

Не размерът на  заплатата е интересен в случая, а  че предложената работа е временна/сезонна.  Може би от авиокомпанията очакват, че през следващите няколко месеца ще имат много закъснения, след което нещата ще се нормализират!? 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 минути , epetkov каза:

Не размерът на  заплатата е интересен в случая, а  че предложената работа е временна/сезонна.  Може би от авиокомпанията очакват, че през следващите няколко месеца ще имат много закъснения, след което нещата ще се нормализират!? 

А, на това не съм обърнал внимание, но мисля че при авиокомпаниите като цяло е сезонно всичко, с повече полети идват и повече запитвания и жалби от клиенти. Струва ми се нормално. Сред изискванията за позицията имаше задължително висше образование. Аз по-скоро бих я дал на някой надъхан стажант студент, ако им е такъв бюджетът. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Дълговe нЕма: "Държавната аерогара в София загуби дела за несъбрани такси от националния превозвач за над 40 млн. лв."

 

https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2020/03/06/4036973_bulgariia_er_sreshtu_letishteto_mnogo_na_nula/

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Alexander каза:

Абсолютно нормално, не съм очаквал нещо друго.

С такава управа - толкова. Покрай арбитражното дело за строителство на пистата също изгубиха дело за десетки милиони, дори бяха 1 или 2 години на загуба докато изплатят дължимото.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Какво, по дяволите, трябва да се направи, че "националният ни превозвач" да върне парите за канселиран полет?! Не вдигат телефоните, не отговарят на имейли, освен да ида в някой офис, май друго не ми остава?!

Връзка към коментар
преди 1 минута , Suunto каза:

Какво, по дяволите, трябва да се направи, че "националният ни превозвач" да върне парите за канселиран полет?! Не вдигат телефоните, не отговарят на имейли, освен да ида в някой офис, май друго не ми остава?!

Не са само те, всички колцентрове в момента са под пара. Някои се справят по-добре от други, но трябва малко търпение, защото със сигурност не държат наличен персонал, който в 99% от времето да си чопли носа само за да бъде ползван за резервен капацитет при такива натоварвания. Ще си получиш парите, но може да мине малко време. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

"България Ер" анулира полетите си до Италия до 4 април поради обявената карантина в страната

Спойлер

 

Уважаеми пасажери и партньори,

 

Поради ограничителните мерки, въведени с указ на премиера на Италия Джузепе Конте заради влошаването на ситуацията с разпространението на вируса COVID-19 в страната, националният превозвач Bulgaria Air преустановява полетите си до Рим и Милано до 4 април.

 

Всички пътници по анулираните полети могат да поискат пълно възстановяване на сумата за самолетните си билети, както и да променят датата си на пътуване без да плащат такса.

 

Уважаеми пътници, съжаляваме за причиненото неудобство, наложено от форсмажорните обстоятелства. Вашите сигурност и здраве са от първостепенно значение за нас!

 

В случай, че бихте искали да направите промяна по резервация, може да се свържете с Центъра за обсужване на клиенти на callFB@air.bg , както и на телефон +359 2 402 04 00.

 

С уважение,

 

Екипът на Bulgaria Air.

 

 

Връзка към коментар
преди 9 часа, Suunto каза:

Какво, по дяволите, трябва да се направи, че "националният ни превозвач" да върне парите за канселиран полет?! Не вдигат телефоните, не отговарят на имейли, освен да ида в някой офис, май друго не ми 

Това е обичайното им поведение към клиентите.

Заведете иск. Аз направих така, преди 2 години, за да получа обезщетение за отменен полет. С посредничеството на Аероиск. Първоначално превозвачът отказа, после писахме на ГВА. Успяхме, след 4-5 месеца ни платиха. Мой колега, по същата пътека, още не е получил нищо от тях, дължат му от миналото лято. И той с помощта на Аероиск, сега са решили да съдят АК. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 30 минути , Jenbel каза:

Това е обичайното им поведение към клиентите.

Заведете иск. Аз направих така, преди 2 години, за да получа обезщетение за отменен полет. С посредничеството на Аероиск. Първоначално превозвачът отказа, после писахме на ГВА. Успяхме, след 4-5 месеца ни платиха. Мой колега, по същата пътека, още не е получил нищо от тях, дължат му от миналото лято. И той с помощта на Аероиск, сега са решили да съдят АК. 

От петия път вдигнаха и след това отговориха на втория имейл. Сега чакам да видим дали и кога ще върнат парите. 

Връзка към коментар
преди 32 минути , Jenbel каза:

Това е обичайното им поведение към клиентите.

Заведете иск. Аз направих така, преди 2 години, за да получа обезщетение за отменен полет. С посредничеството на Аероиск. Първоначално превозвачът отказа, после писахме на ГВА. Успяхме, след 4-5 месеца ни платиха. Мой колега, по същата пътека, още не е получил нищо от тях, дължат му от миналото лято. И той с помощта на Аероиск, сега са решили да съдят АК. 

Двата казуса не са еднакви. При него по всяка вероятност му дължат само сумата за билета. 

преди 2 минути , Suunto каза:

От петия път вдигнаха и след това отговориха на втория имейл. Сега чакам да видим дали и кога ще върнат парите. 

Особено през зимата може да пробваш на телефоните във Варна и в Бургас.

Връзка към коментар

Здравейте имаме двупосочен билет за Мадрид-София-Мадрид след 2 седмици . Аз им писах майл и почти веднага получих отговор че  няма проблем да бъде сменен за друг полет само да им пиша кога искаме да пътуваме . Но резервацията стои още като потвърдена в тяхната апликация какво да правя ? Незнаем кога ще пътуваме ето и част от кореспонденцията"

Здравейте,

 

Ами когато имате новите се свързвате с нас пак в тази кореспонденция, като пазите номерата на билетите.

 

Поздрави / Best regards,

Ралица Савова / Ralitsa Savova"

 

 Ами ако им кажа след деня на полета какво става? Благодаря Ви предварително

Връзка към коментар
варненска пътешественичка

Каква е процедурата по връщане на парите за отменен полет? Днес видях, че Bulgaria Air са ми отменили полета, но никъде не мога да намеря информация за refund политика/процедура. Нито си вдигат телефоните, нито ми отговарят на мейлите, а билетът е за вдругиден...

Връзка към коментар
преди 6 минути , варненска пътешественичка каза:

Каква е процедурата по връщане на парите за отменен полет? Днес видях, че Bulgaria Air са ми отменили полета, но никъде не мога да намеря информация за refund политика/процедура. Нито си вдигат телефоните, нито ми отговарят на мейлите, а билетът е за вдругиден...

Опитайте да им пишете пак - callfb@air.bg. Имам същия случай, писах им в събота и до днес нямах отговор. Напомних им любезно, че полетът наближава (сега в петък) и в рамките на 15 мин. свършиха работата.

В моя случай аз исках преместване на полета за по-късна дата. Не ми отговориха на мейла, но ми изпратиха детайлите на новия полет.

 

И друг път ми се е случвало на мейл да ми помогнат за рекордно кратко време, а на телефона да не отговарят изобщо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.