Dreamm Публикувано: 19 март, 2020 Сподели Публикувано: 19 март, 2020 Имам билети София-Париж-София на Bulgaria Air за септември, купени през vayama с добавката Premium, но съпругът ми не иска да пътуваме дори тогава. Каква част от сумата за билетите /общо 600 лв./ бих могла да си върна и как? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 19 март, 2020 Сподели Публикувано: 19 март, 2020 преди 21 минути , Dreamm каза: Имам билети София-Париж-София на Bulgaria Air за септември, купени през vayama с добавката Premium, но съпругът ми не иска да пътуваме дори тогава. Каква част от сумата за билетите /общо 600 лв./ бих могла да си върна и как? Без да се знаят всички подробности по класа на билетите не може да се каже, но няма да успеете да си върнете някаква значима сума, ако въобще. Според мен заложи на това ако/когато поотмине всичко да му се допътува и да си ползвате билетите 🙂 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 19 март, 2020 Сподели Публикувано: 19 март, 2020 преди 14 минути , Георги каза: Без да се знаят всички подробности по класа на билетите не може да се каже, но няма да успеете да си върнете някаква значима сума, ако въобще. Според мен заложи на това ако/когато поотмине всичко да му се допътува и да си ползвате билетите 🙂 Благодаря. На това основно се надявам, че билетите бяха от най-евтината тарифа- economy с ръчен багаж. Така и не разбрах смисъла на този premium във vayama, освен ваучера за 40 долара. Връзка към коментар
BPK Публикувано: 19 март, 2020 Сподели Публикувано: 19 март, 2020 2 hours ago, Dreamm said: Благодаря. На това основно се надявам, че билетите бяха от най-евтината тарифа- economy с ръчен багаж. Така и не разбрах смисъла на този premium във vayama, освен ваучера за 40 долара. На тази тарифа - нищо, доколкото помня. На сайта на компанията можете да проверите точно на какво имате право като връщане на пари. В по-общ контекст - и да имате право, сега (а може би и въобще) нищо не връщат. На мен до момента ми канцелираха 5 билета... и нищо като връщане на пари. Ще пием май по една студена вода (аз имам още... 14 билета с тях, така че май доста ще изпия 😣). 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 19 март, 2020 Сподели Публикувано: 19 март, 2020 На връщане подлежат летищните такси, но след като Vayama си удържи таксата за отмяна на полет по желание на пътник не се знае каква сума ще остане. Бих предположил някъде под 100 лв. всичко. 1 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 19 март, 2020 Сподели Публикувано: 19 март, 2020 преди 30 минути , stanimir каза: На връщане подлежат летищните такси, но след като Vayama си удържи таксата за отмяна на полет по желание на пътник не се знае каква сума ще остане. Бих предположил някъде под 100 лв. всичко. Това само , ако билета е refundable 👍 , в противен случай - абсолютно нищо. 1 Връзка към коментар
варненска пътешественичка Публикувано: 20 март, 2020 Сподели Публикувано: 20 март, 2020 Някой успявал ли е да си вземе обратно парите след отменен полет? Купих билет, директно през сайта им, но отмениха полета, защото нямало търсене. Писах на съпорта, но ми отговориха "не възстановяваме суми". Нали по закон са длъжни да ми предоставят избор между билет за друг полет и възстановяване на сумата? 1 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 20 март, 2020 Сподели Публикувано: 20 март, 2020 преди 19 часа, Dreamm каза: Така и не разбрах смисъла на този premium във vayama, освен ваучера за 40 долара. преди 16 часа, stanimir каза: На връщане подлежат летищните такси, но след като Vayama си удържи таксата за отмяна на полет по желание на пътник не се знае каква сума ще остане. Бих предположил някъде под 100 лв. всичко. Ако при покупка на билет през Vayama се добави и премиум пакета, то тогава при отмяна/промяна по желание на пътник Vayama не взима никаква допълнителна административна такса. На теория, когато имаш премиум пакет чрез Vayama можеш да правиш каквито и да е модификации по билета все едно ги правиш директно с авиокомпанията и дължиш само таксите/глобите на самата авиокомпания. Това е смисълът на въпросния пакет, освен ваучера за $40. преди 17 минути , варненска пътешественичка каза: Някой успявал ли е да си вземе обратно парите след отменен полет? Купих билет, директно през сайта им, но отмениха полета, защото нямало търсене. Писах на съпорта, но ми отговориха "не възстановяваме суми". Нали по закон са длъжни да ми предоставят избор между билет за друг полет и възстановяване на сумата? Bulgaria Air принципно са много тегави за връщане на пари, а особено пък в момента да не говорим. На твое място и при такъв отговор директно бих оспорил транзакцията чрез банката (ако предположим, че е плащано с кредитна карта). 3 1 Връзка към коментар
so'90 Публикувано: 20 март, 2020 Сподели Публикувано: 20 март, 2020 Кога успяха да се ”преименуват” на ЕЪР... 1 3 1 Връзка към коментар
Izabela Публикувано: 20 март, 2020 Сподели Публикувано: 20 март, 2020 Колко време след плащането с кредитна карта може да се оспори плащането и каква причина се изтъква? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 20 март, 2020 Сподели Публикувано: 20 март, 2020 преди 22 часа, stanislavpp каза: Това само , ако билета е refundable 👍 , в противен случай - абсолютно нищо. Летищните такси за неизползвани сегменти подлежат на възстановяване независимо какъв тип е билетът. 1 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 20 март, 2020 Сподели Публикувано: 20 март, 2020 преди 43 минути , macf1an каза: Летищните такси за неизползвани сегменти подлежат на възстановяване независимо какъв тип е билетът. Абсолютно точно , но ако купиш билет директно от а/к , а ако закупиш през агенция ,важат техните условия , в случая Ваяма няма да ти върне летищните такси, дори и със закупен премиум пакет. 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 20 март, 2020 Сподели Публикувано: 20 март, 2020 преди 6 минути , stanislavpp каза: Абсолютно точно , но ако купиш билет директно от а/к , а ако закупиш през агенция ,важат техните условия , в случая Ваяма няма да ти върне летищните такси, дори и със закупен премиум пакет. Абсолютно невярно. Имам поне 5-6 отменяни билета, на които съм получавал обратно летищните такси без никакъв проблем. Всичките са били купени от Ваяма и с премиум пакет. 4 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 20 март, 2020 Сподели Публикувано: 20 март, 2020 Това е чудесно , особено ако важи и за non-refundable билети , имаш ли спомени за класа билети? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 21 март, 2020 Сподели Публикувано: 21 март, 2020 преди 7 часа, stanislavpp каза: Това е чудесно , особено ако важи и за non-refundable билети , имаш ли спомени за класа билети? Хммм нямам конкретен спомен, че последния подобен рефънд беше преди 7-8 месеца, а и сега проверих в оригиналните файлове не пише буквата на класа. Но 95% са били най-ниския икономи клас или максимум само едно ниво нагоре. Наскоро имах и друг случай, който откровено ме изуми. Получих рефънд на таксите от Alitalia билет (полет опериран от Bulgaria Air) отпреди година, който въобще не беше ползван (noshow). При това рефънда се случи автоматично без да съм го поисквал, тъй като досега нямах идея, че въобще имам право на нещо в подобни ситуации. Ваяма определено ме изненадаха приятно. 3 Връзка към коментар
Марин Публикувано: 27 март, 2020 Сподели Публикувано: 27 март, 2020 Здравейте, и аз горя май с едни 1200лв. за полет до Ню Йорк на 10 май...... Като виждам какво пишете България Еар май не си цени много клиентите. Имах билети за полет до Дания на 1 май с Уиз Еар. Те ми предложиха 100% от сумата обратно или да ми заредят в профила 120% кредит и това при положение че, съм купил най-евтините билети..... Ама не бива да пием студена вода. Аз за съм се трепал да спестявам и да се лишавам за да мога да пътувам и накрая всичко в гушата на националният ни превозвач. Твърде е рано да се оплаквам НО ако нещо стане няма да оставя така нещата . Ще дам гласност на проблема ако не ми предложат адекватна компенсация. Ще последвам примера на Любомир Жечев който, се разправяше с A1 преди месец. 1 Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 27 март, 2020 Сподели Публикувано: 27 март, 2020 преди 20 минути , Марин каза: Здравейте, и аз горя май с едни 1200лв. за полет до Ню Йорк на 10 май Какво ви казаха от България Ер? 10 май е сравнително далеч, така че, каквото и да са ви отговорили сега, до тогава, вероятно, няма да е валидно. Във вашия случай явно има и кодшеър партньор намесен, та казусът е интересен. Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 27 март, 2020 Сподели Публикувано: 27 март, 2020 преди 35 минути , Марин каза: Здравейте, и аз горя май с едни 1200лв. за полет до Ню Йорк на 10 май...... Като виждам какво пишете България Еар май не си цени много клиентите. Имах билети за полет до Дания на 1 май с Уиз Еар. Те ми предложиха 100% от сумата обратно или да ми заредят в профила 120% кредит и това при положение че, съм купил най-евтините билети..... Ама не бива да пием студена вода. Аз за съм се трепал да спестявам и да се лишавам за да мога да пътувам и накрая всичко в гушата на националният ни превозвач. Твърде е рано да се оплаквам НО ако нещо стане няма да оставя така нещата . Ще дам гласност на проблема ако не ми предложат адекватна компенсация. Ще последвам примера на Любомир Жечев който, се разправяше с A1 преди месец. Какви са първите 3 цифри на номера на билета ти? Ако започва с 623 значи издател е Bulgaria Air и имаш приказка само с тях, независимо кои други авиокомпании оперират останалите отсечки. Провери първо всичките ли полети по маршрута ти се оперират без никаква промяна? Може би нещо по трасето вече е отменено или драстично променено (много е вероятно), виж си внимателно резервацията. Ако е така - имаш право на пълно възстановяване на платената сума. А ако Bulgaria Air продължава да упорства - директно оспори транзакция чрез твоята банка (предполагам си плащал с кредитна/дебитна карта). Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 27 март, 2020 Сподели Публикувано: 27 март, 2020 преди 5 минути , Георги Матеев каза: Какви са първите 3 цифри на номера на билета ти? Ако започва с 623 значи издател е Bulgaria Air и имаш приказка само с тях, независимо кои други авиокомпании оперират останалите отсечки. Провери първо всичките ли полети по маршрута ти се оперират без никаква промяна? Може би нещо по трасето вече е отменено или драстично променено (много е вероятно), виж си внимателно резервацията. Ако е така - имаш право на пълно възстановяване на платената сума. А ако Bulgaria Air продължава да упорства - директно оспори транзакция чрез твоята банка (предполагам си плащал с кредитна/дебитна карта). Не е точно така. При мен билета започва с 623 Маями-София. От Маями до Лондон с Вържин и полетът е анулиран. От Лондон до София с България еър. Полетът не е отменен. Платформата Budgetair , от която купих билета е глухоняма. От България еър ми отговориха:България Ер е само превозвача. Издателя на билета е TRAVEL AGENCY 646 480-8194 NEW YORK, NY 10001 Ти как би постъпил? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 27 март, 2020 Сподели Публикувано: 27 март, 2020 преди 21 минути , Дани Магелани каза: Не е точно така. При мен билета започва с 623 Маями-София. От Маями до Лондон с Вържин и полетът е анулиран. От Лондон до София с България еър. Полетът не е отменен. Платформата Budgetair , от която купих билета е глухоняма. От България еър ми отговориха:България Ер е само превозвача. Издателя на билета е TRAVEL AGENCY 646 480-8194 NEW YORK, NY 10001 Ти как би постъпил? Точно така би било, ако билетът е купен от сайта на Bulgaria Air (което в по-горния случай предположих автоматично). Иначе оспорването винаги се прави спрямо търговеца, който ти е взел парите. Щом билетът е купен от Budgetair (които наистина са с практически нулев съпорт в момента) и вече имаш анулирана отсечка - на секундата подай документи за оспорване на конкретната транзакция чрез твоята банка. За основание пишеш отменени полети, липса на комуникация от страна на Budgetair и че не си получила никакъв продукт/услуга за парите си. Ще спечелиш 99.99%, но се въоръжи с търпение поне 2-3 месеца. 4 1 Връзка към коментар
Марин Публикувано: 27 март, 2020 Сподели Публикувано: 27 март, 2020 (редактирано) Все още нямам тоговор от тях. Номера на тикета ми е ETKT 623 24хххххххх. Билет съм вземал през сайта на Bulgaria Air. Сега проверих и все още предлагат билети до там по старият мършрут. САЩ забраниха влизането на пътници от Европа за 30 днил. Този период трябва да изтече през април но най-вероятно ще се удължи този срок. Случайте на корона вирус там нарастват. Гредах интервю с един доктор от Ню Йорк който каза "библейско е". Направих едно бързо търсене и не намирам нищо отностно рестрикций от страна на Англия където трябва да се прикача. Надеждата ми е Тръмп да се произнесе и да добавят още 30 дни та да се канселира тази отсечка и през май. Зора ми е да не се налага да пътувам до там в такива не сигурни времена. Аз парите вече съм ги нарекъм за САЩ. Живот и здраве пак ще ги дам и ще отида да видя Ню Йорк. Георги благодаря за съвета ще имам готовност да се свържа с моята банка. Редактирано 27 март, 2020 от neuromancer Номера на билета Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 27 март, 2020 Сподели Публикувано: 27 март, 2020 Преди 1 час, Дани Магелани каза: Не е точно така. При мен билета започва с 623 Маями-София. От Маями до Лондон с Вържин и полетът е анулиран. От Лондон до София с България еър. Полетът не е отменен. Платформата Budgetair , от която купих билета е глухоняма. От България еър ми отговориха:България Ер е само превозвача. Издателя на билета е TRAVEL AGENCY 646 480-8194 NEW YORK, NY 10001 Ти как би постъпил? Щом билета е купен през посредник ще трябва да се занимаваш с посредника. Ако не отговарят оспорваш в банката. За съжаление си представям как такива случаи се увеличават експоненциално и може да последва промяна на правилата от страна на кредитните карти. 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 27 март, 2020 Сподели Публикувано: 27 март, 2020 Вече има подобни откази за chargeback дори и от Аmex. По-добре действай веднага, да не се променят правилата в движение, че нищо се не знае в тия дни. П. П. Да поясня, защото не е съвсем същото. Има доста сигнали, че Amex (и други) отказват да връщат пари на клиенти в случаите когато авиокомпанията е предложила ваучер за отменен полет. Засега явно не е масово, но обяснението е че АК е предложила приемлива алтернатива в замяна на "неполучената" услуга. 1 1 Връзка към коментар
Марин Публикувано: 28 март, 2020 Сподели Публикувано: 28 март, 2020 Евала на националният ни превозвач, голям отговор ми дадоха. Връзка към коментар
tch Публикувано: 28 март, 2020 Сподели Публикувано: 28 март, 2020 преди 7 минути , Марин каза: Евала на националният ни превозвач, голям отговор ми дадоха. А въпросът е бил? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега