stanimir Публикувано: 2 април, 2020 Сподели Публикувано: 2 април, 2020 Възможно е в подчертаното да има някаква вратичка включваща и редовни полети, а не само чартърите. Не вярвам да летят нелегално. "Изтичащата днес първоначална забрана за всички полети от Китай, Южна Корея, Иран, Италия и Испания се удължава до 12 април, с изключение на тези, за които ГД ГВА е издала разрешение, съобщиха от МТИТС. Българската страна може да потърси алтернативни мерки, включително при необходимост допълнителни полети до Италия и Испания, за транспортирането на български граждани, които биха желали да се върнат" 3 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 2 април, 2020 Сподели Публикувано: 2 април, 2020 преди 54 минути , aleksandrina каза: А не може ли да изберете друга дестинация? Живот и здраве, до номври обстановката трябва да се е успокоила и да може да се пътува нормално. Просто няма да е Мадрид... Сигурно би могло, но трябва да се внимава с цените на новите дати/дестинация. @sredkov_iv едни приятели имат билети за Лисабон за след седмица (купувани преди 5-6 месеца за по 500 лв на човек) и когато вчера опитаха да ги сменят за септември или октомври Bulgaria Air им поиска по още 450 лв. (!) доплащане на човек. Самолетите били пълни и билети до Лисабон за след лятото стрували по 950 лв. Ако щеш. Препоръчах им с тези 900 лв. да се разходят по-скоро до Ню Йорк, в момента е пълно с оферти до там за по 200 евро. Иначе излиза, че буквално плащат втори път за едни и същи билети до Лисабон. Позамислиха се много сериозно 🙂 преди 24 минути , stanimir каза: Възможно е в подчертаното да има някаква вратичка включваща и редовни полети, а не само чартърите. Не вярвам да летят нелегално. "Изтичащата днес първоначална забрана за всички полети от Китай, Южна Корея, Иран, Италия и Испания се удължава до 12 април, с изключение на тези, за които ГД ГВА е издала разрешение, съобщиха от МТИТС. Българската страна може да потърси алтернативни мерки, включително при необходимост допълнителни полети до Италия и Испания, за транспортирането на български граждани, които биха желали да се върнат" О да, аз съм много далеч от мисълта, че летят нелегално - това не ми се струва въобще възможно. По-скоро ми е интересно каква точно е вратичката и на база на какво на тях се дава разрешение да летят до Мадрид, а на Ryan и Wizz се отказва. 3 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 2 април, 2020 Сподели Публикувано: 2 април, 2020 Мистерия... 1 3 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 2 април, 2020 Сподели Публикувано: 2 април, 2020 преди 27 минути , stanimir каза: Мистерия... Да бе, да - пак има наши и ваши... 1 Връзка към коментар
DanielDimow Публикувано: 2 април, 2020 Сподели Публикувано: 2 април, 2020 Привет хора. Имам полет за връщане от Прага ден след Великден. Свързах се с авиокомпанията и за момента варианта ми е да си сменя полета/дестинацията до края на годината. Понеже не са ми споменавали за това дали мога да сменя и името на пътника на билета реших да попитам Вас от личен опит дали сте се сблъсквали с това и дали биха ми направили проблем ако сменя не само датата, но и името. За момента не бързам да се свързвам със тях, защото нищо не се знае и може да отменят тотално полета и авиокомпанията да бъде принудена да ми върне парите. Връзка към коментар
tch Публикувано: 2 април, 2020 Сподели Публикувано: 2 април, 2020 преди 19 часа, stoyan.gotsev каза: Сега и моя въпрос: Понеже буквално изпатквам и не съм от хората, които имат календарен месец прекаран на земята мисля към края на Април да летя до Варна. Някой скоро летял ли е София-Варна? Мислите ли, че имам някакъв шанс да я направя тази маневра и дали ще има разпити по летищата къде отивам, какво ще правя и т.н. Другият ми проблем е, че съм от Пловдив, но доколкото разбрах за пътниците на БДЖ няма нито проверки, нито КПП-та. Ще съм благодарен ако някой сподели опит. Щом не си от София ще имаш много КПП-та за преминава и шанса да преминеш през всички успещно е много малък. Специално във Варна има проверяващи и на ЖП-гара и на автогара съмняваме по другите големи градове да е различно. 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 2 април, 2020 Сподели Публикувано: 2 април, 2020 преди 51 минути , DanielDimow каза: Привет хора. Имам полет за връщане от Прага ден след Великден. Свързах се с авиокомпанията и за момента варианта ми е да си сменя полета/дестинацията до края на годината. Понеже не са ми споменавали за това дали мога да сменя и името на пътника на билета реших да попитам Вас от личен опит дали сте се сблъсквали с това и дали биха ми направили проблем ако сменя не само датата, но и името. За момента не бързам да се свързвам със тях, защото нищо не се знае и може да отменят тотално полета и авиокомпанията да бъде принудена да ми върне парите. Според този линк на страницата на авиокомпанията: "При отменен от авиокомпанията полет "България Еър" предлага на пътниците да оставят билета си с отворени дати за пътуване до края на годината, по която и да е директна дестинация на авиокомпанията, а също така да предостъпят на друг билета си (смяна на име)." Тоест ако отменят полета можеш да смениш дори и името. Иначе дори при отмяна на полета не разчитай категорично на връщане на пари - в момента авиокомпанията прави всичко възможно да не връща кеш на никого и мотае клиентите без да им мигне окото. 1 Връзка към коментар
Марин Публикувано: 14 април, 2020 Сподели Публикувано: 14 април, 2020 Bulagaria Air e най-долната компания! Това ми е последното вземане даване с тях. Реших да не се разправям и да си канселирам билета. Звъннах им за да попитам колко пари ще ми върнат. Обясниха ми че, ще взeмат 55 евро и другото си го получавам обратно. Написах им и един имейл за да ми потвърдят и писмено. Пак ми обясниха ми че, ще ми удържат само 55евро. Написах им още идин имейл за да повръдя че, искам да се канселира билета. Ето го и техният отговор: 1 Връзка към коментар
Марин Публикувано: 14 април, 2020 Сподели Публикувано: 14 април, 2020 (редактирано) Здравейте, опитвам се да изровя условията по билета но като вляза в сайта на българският ни национален превозвач не го намирам. Някак си много удобно за тях все ми дава грешка 401. Ако някой може да ми сподели нещо което описва какви са условията на semiflex билетите им ще му бъда задължен. Редактирано 14 април, 2020 от Георги Връзка към коментар
Марин Публикувано: 14 април, 2020 Сподели Публикувано: 14 април, 2020 Изведнъж късмета ми се усмихна...... 1 Връзка към коментар
ТаняТ Публикувано: 14 април, 2020 Сподели Публикувано: 14 април, 2020 ✈️Министерството на външните работи на Република България, съвместно с авиокомпания България Ер и туристическа агенция Ер Травъл организират ЧАРТЪРЕН ПОЛЕТ ОСЛО – СОФИЯ, 18 АПРИЛ 2020 Разписание: OSL - 20:35 ---> SOF - 00:45 /местно време/ Източник > https://www.airtravel.bg/event-details/chartren-polet-oslo-sofiya-18-april-2020g?fbclid=IwAR2tqfQaKR6r9yTyLswzZ0Ejca9yQmtTLX9iEaTjPpKPgnanvkIT3YxX0OE Връзка към коментар
Hristina Dimova Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 Здравейте! Имам много голям проблем с България еър. Имах полети до Прага на 23-ти и на връщане на 27, които бяха отменени, за които отказаха да ми върнат парите. След като има напомних за регулацията на ЕС сами без мое потвърждение ми смениха полетите на 24-ти и 28-ми. Не знам какво да правя, имат ли такова право без мое съгласие да променят резервацията? В мейлите, които съм писала до тях става ясно че съм заинтересована само във възстановяване на сума. Има ли някой с подобен проблем? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 преди 10 минути , Hristina Dimova каза: Здравейте! Имам много голям проблем с България еър. Имах полети до Прага на 23-ти и на връщане на 27, които бяха отменени, за които отказаха да ми върнат парите. След като има напомних за регулацията на ЕС сами без мое потвърждение ми смениха полетите на 24-ти и 28-ми. Не знам какво да правя, имат ли такова право без мое съгласие да променят резервацията? В мейлите, които съм писала до тях става ясно че съм заинтересована само във възстановяване на сума. Има ли някой с подобен проблем? Да, кажи-речи всички в тази тема имат този проблем. Bulgaria Air по никакъв начин не връщат пари - дори и да са длъжни по закон/регулация да го направят - и най-тъжното е, че в момента буквално няма какво да направиш. Опитай да смениш датите си за по-натам във времето за да не ти изгорят билетите поне. На теория, някой, някога, след кризата може и да ги осъди за сегашните своеволности и това да послужи като прецедент. Но имайки предвид как се случват нещата у нас не бих разчитал на това. 1 Връзка към коментар
Марин Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 От това което,ми стана ясно след няколко разменени имейла с тях и два разговора по-телефона е че са гаражна фирма. Правят си каквото им скимне и не те уважават като клиент. 1 Връзка към коментар
Hristina Dimova Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 1 minute ago, Марин said: Аз нямам подобен случай НО от това което,ми стана ясно след няколко разменени имейла с тях и два разговора по-телефона е че са гаражна фирма. Правят си каквото им скимне и не те уважават като клиент. 2 minutes ago, Георги Матеев said: Да, кажи-речи всички в тази тема имат този проблем. Bulgaria Air по никакъв начин не връщат пари - дори и да са длъжни по закон/регулация да го направят - и най-тъжното е, че в момента буквално няма какво да направиш. Опитай да смениш датите си за по-натам във времето за да не ти изгорят билетите поне. На теория, някой, някога, след кризата може и да ги осъди за сегашните своеволности и това да послужи като прецедент. Но имайки предвид как се случват нещата у нас не бих разчитал на това. Няма ли европейски органи, които да приемат оплаквания? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 В момента, Hristina Dimova каза: Няма ли европейски органи, които да приемат оплаквания? На теория има. На практика никой не ги взима насериозно. Ако искаш пробвай се - май ще си първата и ще разкажеш после какъв е бил резултата. Връзка към коментар
Марин Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 И аз се мъча с тях в момента. Ето какво стана: - както виждате от поста по-горе имам право да си канселирам билета при глоба от 55€ -звънях и им писах; потвърдиха ми горното - заявих че, искам да го канселирам и те ми отказаха категорично Какво ще правя от тук нататака!? Ами и аз не знам. Тъй като не спазват условията обещани при копуването на билета ми мисля че, мога да оспоря транзакцията. Днес ще ходя до банката да го обсъдим. План Б е да ги съдя. Ако всичко ще ми излезе на стойност 1200лв. колкото е билета ще ги дам. Да знам кой съм аз да съдя ТИМ? Определено ще напиша статия за тях и ще я разпространя из нета. Ситуацията е абсурдна. Пари не връщам. Не дават никаква информация за полетите предварително. Единственото с което, те компенсират е правото да смениш датите на билета безплатно. За мен това не е компенсация. Поне при мен пише че датите могат да се сменят безплатно. Сиреч вече съм си бил платил за тази компенсация. И разбира се черешката на тортата - ако смениш датите и има разлика в цените т.е. за новата са по-скъпи ти си я заплащаш. Евала им правим на компенсацията. А може би групов иск? 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 преди 19 минути , Hristina Dimova каза: Няма ли европейски органи, които да приемат оплаквания? Тия европейски органи в момента и в Европа никой за нищо ги не бръсне. Сигурно приемат оплаквания, ама те пари не връщат. Връзка към коментар
Hristina Dimova Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 28 minutes ago, Марин said: И аз се мъча с тях в момента. Ето какво стана: - както виждате от поста по-горе имам право да си канселирам билета при глоба от 55€ -звънях и им писах; потвърдиха ми горното - заявих че, искам да го канселирам и те ми отказаха категорично Какво ще правя от тук нататака!? Ами и аз не знам. Тъй като не спазват условията обещани при копуването на билета ми мисля че, мога да оспоря транзакцията. Днес ще ходя до банката да го обсъдим. План Б е да ги съдя. Ако всичко ще ми излезе на стойност 1200лв. колкото е билета ще ги дам. Да знам кой съм аз да съдя ТИМ? Определено ще напиша статия за тях и ще я разпространя из нета. Ситуацията е абсурдна. Пари не връщам. Не дават никаква информация за полетите предварително. Единственото с което, те компенсират е правото да смениш датите на билета безплатно. За мен това не е компенсация. Поне при мен пише че датите могат да се сменят безплатно. Сиреч вече съм си бил платил за тази компенсация. И разбира се черешката на тортата - ако смениш датите и има разлика в цените т.е. за новата са по-скъпи ти си я заплащаш. Евала им правим на компенсацията. А може би групов иск? И аз обмисях да ида до банката, но след като днес сами ми смениха полетите с такива, които не са отменени не съм сигурна дали съм в правото си да оспорвам 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 Преди 1 час, Марин каза: От това което,ми стана ясно след няколко разменени имейла с тях и два разговора по-телефона е че са гаражна фирма. Правят си каквото им скимне и не те уважават като клиент. Не са много повече от гаражна фирма, това не е от сега, нито от вчера, а всеки знае какъв е образа и манталитета на собствениците.. С тях винаги е имало огромни проблеми и плащат само на най-упоритите. Единственото което може да се направи е да се избягват. 2 1 Връзка към коментар
Марин Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 Най-доброто решение тук май наистина си остава превенцията! 39 minutes ago, Hristina Dimova said: И аз обмисях да ида до банката, но след като днес сами ми смениха полетите с такива, които не са отменени не съм сигурна дали съм в правото си да оспорвам Аз съм клиент на ДСК. Ще пиша като се върна от банката. 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 15 април, 2020 Сподели Публикувано: 15 април, 2020 преди 1 час, Hristina Dimova каза: И аз обмисях да ида до банката, но след като днес сами ми смениха полетите с такива, които не са отменени не съм сигурна дали съм в правото си да оспорвам Не си задължена да приемаш промяна на датите от тяхна страна. Може да искаш връщане на парите, ако те не дават - от банката 2 Връзка към коментар
Марин Публикувано: 16 април, 2020 Сподели Публикувано: 16 април, 2020 След като споменах Европейската Комисия за Правата на Потребителите получих ето това: "Здравейте, Преди всичко, бихме искали да Ви поднесем своите извинения за настъпилите промени в разписанието на нашите полети, предизвикани от извънредните обстоятелства наложени от разпространението на SARS-CoV-2 и пандемията от COVID-19. Поради изключително големия брой заявки за възстановяване на суми по неизползвани билети за анулирани полети, продиктувани от наложените ограниченията за пътуване, намаления брой служители обработващи заявките, както и ограниченото търсене на въздушен транспорт към момента, бихме искали да Ви уведомим, че Вашата заявка ще бъде обработена със закъснение. Ще се свържем с Вас допълнително, когато заявката Ви бъде обработена, за да уточним как да бъде възстановена сумата. Съзнаваме своята отговорност и задължения към Вас и правим всичко възможно за да не Ви разочароваме. Моля Ви да ни уведомите, в случай че решите да се възползвате от възможността да използвате сумата по билета за свое бъдещо пътуване с полет на България Ер. Предварително благодарим за вашето разбиране и се надяваме отново да ви посрещнем с усмивка на борда на нашите самолети." 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 16 април, 2020 Сподели Публикувано: 16 април, 2020 преди 9 минути , Марин каза: След като споменах Европейската Комисия за Правата на Потребителите получих ето това: "Здравейте, Преди всичко, бихме искали да Ви поднесем своите извинения за настъпилите промени в разписанието на нашите полети, предизвикани от извънредните обстоятелства наложени от разпространението на SARS-CoV-2 и пандемията от COVID-19. Поради изключително големия брой заявки за възстановяване на суми по неизползвани билети за анулирани полети, продиктувани от наложените ограниченията за пътуване, намаления брой служители обработващи заявките, както и ограниченото търсене на въздушен транспорт към момента, бихме искали да Ви уведомим, че Вашата заявка ще бъде обработена със закъснение. Ще се свържем с Вас допълнително, когато заявката Ви бъде обработена, за да уточним как да бъде възстановена сумата. Съзнаваме своята отговорност и задължения към Вас и правим всичко възможно за да не Ви разочароваме. Моля Ви да ни уведомите, в случай че решите да се възползвате от възможността да използвате сумата по билета за свое бъдещо пътуване с полет на България Ер. Предварително благодарим за вашето разбиране и се надяваме отново да ви посрещнем с усмивка на борда на нашите самолети." Браво, на някой от ПР отдела явно все пак му е хрумнало, че отговори от типа на "Суми не възстановяваме!!" не са ок. Не знам за теб, но аз лично не вярвам, че ще почнат да връщат кеш дори и след няколко месеца и за да се презастраховам веднага бих си оспорил транзакцията. Факт е, че са пословични с нежеланието си да връщат пари по принцип, и това далеч не е новост. 2 Връзка към коментар
Julian999 Публикувано: 16 април, 2020 Сподели Публикувано: 16 април, 2020 Днешният полет до Мадрид е излетял преди малко . Трябваше да съм на него . Ето че нищо не ги спира Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега