Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 3 минути , Jorro каза:

Интересно. Дано са читави.  Като ги знам какви са измекяри сигурно офертата за боингите е била "Колко ще ви струва да ги пратите за скрап? Е даваме 1000 евро повече да ги вземем ние 😄 

Междудругото сега разгледах какво имат двата превозвача и на interjet А320-ките са 2 на по 20 г и 1 на 12

https://www.planespotters.net/airline/Interjet-Mexico

А на Aigle Azul 2 са 9 годишни и 1 е 6-годишен https://www.planespotters.net/airline/Aigle-Azur/historicFleet

 

Самолетите, за които аз имам информация са в другата графа - historic. С други думи върнати на/отнети от лизингодателя.

 

P.S. Boeing са си пушка какъв скрап 😛 

Връзка към коментар

Ето едно травел ревю с един от трите самолета, които са били във флота на Interjet с регистрация XA-CRM(MSN 7238).  

Произведен е 2016 с конфигурация от 150 места. 12 от местата са в бизнес класа и средните седалки са блокирани.

Разстоянието между седалките е 34 инча.

Останалите два самолета  (XA-CBA и XA-MBA) са със същата конфигурация и също са произведени през 2016.

 

 

Връзка към коментар
1 hour ago, tch said:

Самолетите, за които аз имам информация са в другата графа - historic. С други думи върнати на/отнети от лизингодателя.

 

P.S. Boeing са си пушка какъв скрап 😛 

Ясно, аз гледах тези, които са parked .

1 hour ago, ttashkov said:

Ето едно травел ревю с един от трите самолета, които са били във флота на Interjet с регистрация XA-CRM(MSN 7238).  

Произведен е 2016 с конфигурация от 150 места. 12 от местата са в бизнес класа и средните седалки са блокирани.

Разстоянието между седалките е 34 инча.

Останалите два самолета  (XA-CBA и XA-MBA) са със същата конфигурация и също са произведени през 2016.

 

 

Мерси. Този първия даже изглежда супер, че и падащи екрани има....тва ще е някаква революция за bgair. 😄 

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Jorro каза:

Мерси. Този първия даже изглежда супер, че и падащи екрани има....тва ще е някаква революция за bgair. 😄 

Екраните се ползват ако нямаш симпатични стюардеси 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Jorro каза:

тва ще е някаква революция за bgair

И сега има една 320 - ка с падащи монитори. Просто не се ползват. А машините дали ще са четири е леко съмнително. 🙂 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Днес националният ни превозвач отново е надминал себе си.Дъщеря на познат летя в 11:50 София-Франкфурт.Май два пъти и канцелираха полета,но днес литна.Само дето като се качили в самолета разбрали,че част от пътниците са за Берлин и полета ще е София-Берлин-Франкфурт.Имало е доста скандали на борда за пропуснати връзки.Пътувал е баща с две деца,които са оревали света.Децата не са издържали и са си махнали маските.Стюардесата е написала акт на бащата,който капитанът е подписал.

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Фичо каза:

Еми маршрутка , както тук София-Варна-Бургас...:smile3:

Да бе,ама да бяха написали на прозореца.Утре може да е София-Париж-Лондон-Франкфурт-София.

Връзка към коментар
преди 26 минути , Emil Chakalov каза:

Днес националният ни превозвач отново е надминал себе си.Дъщеря на познат летя в 11:50 София-Франкфурт.Май два пъти и канцелираха полета,но днес литна.Само дето като се качили в самолета разбрали,че част от пътниците са за Берлин и полета ще е София-Берлин-Франкфурт.Имало е доста скандали на борда за пропуснати връзки.Пътувал е баща с две деца,които са оревали света.Децата не са издържали и са си махнали маските.Стюардесата е написала акт на бащата,който капитанът е подписал.

Проявата им е доста долна, но ако самолетът по други причини беше закъснял пак ли щяха да вдигат патардия? В крайна сметка Лутфханза лети 2 пъти на ден за 90 евро в посока ако полетът е толкова важен.

Връзка към коментар
13 hours ago, Emil Chakalov said:

Стюардесата е написала акт на бащата,който капитанът е подписал.

Доживяхме да видим и актове най-накрая на борда на български самолет.

ПП. Бил съм свидетел как българи пушат в тоалетната по време на полет Лондон-София с БГ еър и никой не ги санкционира.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 14 часа, Emil Chakalov каза:

Днес националният ни превозвач отново е надминал себе си.Дъщеря на познат летя в 11:50 София-Франкфурт.Май два пъти и канцелираха полета,но днес литна.Само дето като се качили в самолета разбрали,че част от пътниците са за Берлин и полета ще е София-Берлин-Франкфурт.Имало е доста скандали на борда за пропуснати връзки.Пътувал е баща с две деца,които са оревали света.Децата не са издържали и са си махнали маските.Стюардесата е написала акт на бащата,който капитанът е подписал.

Тези неща си ги пише предварително като се купува билет, че има престой 40-50мин не ги решават в последния момент.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 14.10.2020 г. в 21:05, tch каза:

Проявата им е доста долна, но ако самолетът по други причини беше закъснял пак ли щяха да вдигат патардия? В крайна сметка Лутфханза лети 2 пъти на ден за 90 евро в посока ако полетът е толкова важен.

Да ти дам 90 евро да ми купиш един?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 14.10.2020 г. в 20:29, Emil Chakalov каза:

Пътувал е баща с две деца,които са оревали света.Децата не са издържали и са си махнали маските.Стюардесата е написала акт на бащата,който капитанът е подписал.

😱

Спойлер

 

А,стюардесата има ли право да пише акт?Утре и касиерката в кварталния магазин ще почне да пише...

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 15 часа, crazyhorse каза:

😱

  Покажи

 

А,стюардесата има ли право да пише акт?Утре и касиерката в кварталния магазин ще почне да пише...

 

Трябва да се научим да спазваме правилата.

  • Харесвам 4
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 17 часа, crazyhorse каза:

😱

А,стюардесата има ли право да пише акт?Утре и касиерката в кварталния магазин ще почне да пише...

 

На 14.10.2020 г. в 20:29, Emil Chakalov каза:

 капитанът е подписал.

 

Връзка към коментар

Не искам да звуча като "защитник" на националния превозвач, но не считам че е толкова лош. доста често ползвам услугите им и нямам оплаквания (да има закъснения, но в крайна сметка всеки трябва да планира правилно и да съобразява условията). от любопитство, ако беше 5* Катар пак ли би била същата реакцията? пътували сме много с двете ни деца (първите им полети са когато бяха на по 3 месеца), така че знам какво е, еми не е проблема превозвача, за да плачат децата ... Пак казвам - не съм защитник и не считам, че са топ авиокомпания, но не считам че трябва да бъдат порицавани за нещо, което не заслужават. от мен адмирации за екипажа, че е издал акт, правилата са за всички. и ако зависи от мен и "касиерките ще пишат" актове, но за съжаление всичко е до възпитание чувство за отговорност. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

И аз не разбрах какво общо има АК с плача на децата, за които не стана ясно колко са големи. Доколкото знам има някаква възраст до която няма маски, явно са били по-големи и не знам какво значи не издържаха и ги свалиха. 

Хубаво са направили с акта, макар да се съмнявам дълбоко, че някой ще го плати някога.

 

Това, че е имало стоп също е ясно при купуване на билет, а че има хора, не разбрали за това е техен проблем и е странно,  че се е стигнало до скандали 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 23 часа, Alexander каза:

И аз не разбрах какво общо има АК с плача на децата, за които не стана ясно колко са големи. Доколкото знам има някаква възраст до която няма маски, явно са били по-големи и не знам какво значи не издържаха и ги свалиха. 

Хубаво са направили с акта, макар да се съмнявам дълбоко, че някой ще го плати някога.

 

Това, че е имало стоп също е ясно при купуване на билет, а че има хора, не разбрали за това е техен проблем и е странно,  че се е стигнало до скандали 

 

Напълно съгласен.

За съжаление често се случва някое лигаво дете (по-малко или по-голямо) да вгорчи пътуването на много хора. 

Що се отнася до правилата, нещата са повече от ясни. Трябва да се спазват. В противен случай - санкции. 

Връзка към коментар

Бързам да се похваля! Днес са изплатили обезщетението за отменен полет, който не се състоя на 30.06. 2019 г. Само след 15 месеца и нещо. Синът ми подаде жалба още тогава, после още две-три писма за напомняне, две писма то „Гражданска въздухоплавателна администрация" и вчера, гледам и не вярвам на очите си, молят за банкови детайли. И днес - пари в сметката. Хубаво е да ти преведат отписани пари. Пожелавам на всички, които чакат обезщетения,  да си ги получат. 

Искрени благодарности  на магеланците, които бодуваха заедно с мен в онази вечер и ми помагаха да запазя информация за полета, в случай, че се наложи. Не се наложи да я ползваме. Благодаря и на магеланците, които се включиха през следващите дни със съвети.

 

@akair @Jorro @Dreamm @Branko @yordanov @Jenbel @Дани Магелани @Мари Николова

 

  • Харесвам 7
  • Браво 9
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте, 

Другата година май месец имам пътуване за Амстердам и изглежда че имам основно два варианта - директен с BG Air или прекачване с Lufthansa. Цената е горе-долу еднаква, в първият случай предимството е че е директен полета и спестява 1-2 часа. Но тъй като ще пътувам по работа е много важно да не бъде отменен полета или поне да има вариант +/- 1-2 дни да бъде променен. Според вас кой вариант би бил по-надежден, BG air или Lufthansa? Всъщност за да питам, вече имам някакви съмнения в надеждността на BGair и питам права ли съм да избера Lufthansa въпреки по-дългото пътуване и евентуално малко по-високата цена? 

Връзка към коментар

Здравей,

аз лично бих заложил на България Ер, тъй като вероятността да анулират полет до Амстердам е малка. Дори през март и април полетите до Амстердам се обслужваха.

В случай, че полета е анулиран, ще те премаршрутизират с друг полет с прекачване. Преди седмица анулираха полет до Берлин на мой познат и го премашрутизираха през Мюнхен с Луфтханза. 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, не знам моят въпрос дали е за тази тема или за някоя от ковид-дискусиите, но имам следния проблем: през януари купихме билети Лондон - София - Лондон за април, които разбираемо не използвахме. Писах мейл, отговориха ми, че когато преценя мога да използвам сумата за нови билети до датата на закупуване, т.е. до януари 2021. За момента обаче няма изгледи да пътуваме до тази дата и въпросът ми е дали има някакъв вариант да си търся парите или удължаване на срока на ползване или направо да ги отписвам? Някой с подобен опит? Благодаря 🙂

Връзка към коментар
преди 19 минути , DenitsaS каза:

Здравейте, не знам моят въпрос дали е за тази тема или за някоя от ковид-дискусиите, но имам следния проблем: през януари купихме билети Лондон - София - Лондон за април, които разбираемо не използвахме. Писах мейл, отговориха ми, че когато преценя мога да използвам сумата за нови билети до датата на закупуване, т.е. до януари 2021. За момента обаче няма изгледи да пътуваме до тази дата и въпросът ми е дали има някакъв вариант да си търся парите или удължаване на срока на ползване или направо да ги отписвам? Някой с подобен опит? Благодаря 🙂

След година и половина парите се получават , просто покажи написана жалба за съда и ще клекнат като видят, че имаш сериозни намерения и ще имат съдебни разходи друго не подейства.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , vinidj каза:

След година и половина парите се получават , просто покажи написана жалба за съда и ще клекнат като видят, че имаш сериозни намерения и ще имат съдебни разходи друго не подейства.

Кои пари, ако имаш предвид обезщетение за отменен полет, то регулацията е променена и почти е невъзможно да ги вземеш по новите правила?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.