Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Благодаря на всички за отговорите! Препратил съм ги всичките на тази моя приятелка дословно + някои мои коментари. Единственно ме съмнява тя да не е закъсняла с повече от 45 минути и да не казва. Имало и още няколко човека, на които им казали, че са им продадени вече билетите и бил станал голям скандал на летището.


Това няма голямо значение , интересното е защо билета не е канселиран изцяло ?

 

Много е вероятно двете отсечки да не са издадени на един билет, нищо, че май са взети от агент по едно и също време. Написах и да ми препрати билета или да го снима и да прати снимката, ако е на хартия.

Връзка към коментар

Специално на Варна чекин  затваря  20-25 минути преди полет. Определено чакат пътниците максималко - знаят, че повечето прекачват в София.

 

Извън темата: При изпуснат вътрешен ме накараха да пиша електронно писмо ,че нямам претенции за този полет. Направих го, защото не исках да губя връщането. Един вид гледат да си вържат гащите. Явно има вратичка, която може да изпозваш и гледат да я хлопнат, за да няма претенции и действие от моя страна.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Това FB8151 ми прилича на някакъв извънреден полет

 

Eкспериментален!  При тях всичко е извън РЕДНО! :biggrin:

 

И тук е смешно - летище София изтрещя от смяната на самолети от FB

 

Заминава Ербъс

 

12.09 20:40 FB807A 319 Атина  

 

А се връща Ембраер! Хах-ааа!  :rofl:

 

12.09 23:55 FB808A E90 Атина

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не знам дали ще е с презареждане, но със сигурност ще лети без багаж!  :) И до Палма го бяха пратили преди и беше само с 2 багажа!

Редактирано от randi
Връзка към коментар

Eкспериментален!  При тях всичко е извън РЕДНО! :biggrin:

 

И тук е смешно - летище София изтрещя от смяната на самолети от FB

 

Заминава Ербъс

 

12.09 20:40 FB807A 319 Атина  

 

А се връща Ембраер! Хах-ааа!  :rofl:

 

12.09 23:55 FB808A E90 Атина

На мен ми е интересно как така се връща различен самолет от тоя, дето е заминал за Атина. Или БГ Еър си държат един от Ембраерите там, поради някаква причина. :rofl:

А култовото BAE146 дето са го пуснали до Лондон не само, че няма да носи никакъв багаж, но най-вероятно и ще каца на изпарения, особено като знам, че до Лондон сега трафика е меко казано претоварен. Само дано някой от нашичките да не понабие екипажа, щото се обзалагам, че всички са помъкнали дисагите с ракия, лютеница и цигари насам. Мила родино, ти си земен рай! :rofl::devil:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

България Ер щели да почват полети до Пекин и Минск или поне според журналята, които не се научиха, че междуправителствено споразумение и назначен превозвач, не са равносилни на открита линия...: http://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2014/09/17/2382637_do_polovin_godina_bulgariia_er_shte_zapochne_da_leti/

 

Пише в статията, че компанията имала задължение до 6 месеца да започне да обслужва линията. Някой знае ли как така държавата ще заставя частно дружество да прави нещо и по линия на кой закон става?

Връзка към коментар

Пише в статията, че компанията имала задължение до 6 месеца да започне да обслужва линията. Някой знае ли как така държавата ще заставя частно дружество да прави нещо и по линия на кой закон става?

 

Може би  този 6 месеца срок е част от условията по кандидатсването ?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

България Ер щели да почват полети до Пекин и Минск или поне според журналята, които не се научиха, че междуправителствено споразумение и назначен превозвач, не са равносилни на открита линия...: http://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2014/09/17/2382637_do_polovin_godina_bulgariia_er_shte_zapochne_da_leti/

 

Пише в статията, че компанията имала задължение до 6 месеца да започне да обслужва линията. Някой знае ли как така държавата ще заставя частно дружество да прави нещо и по линия на кой закон става?

 

В статията пише: "България Ер" получава правото да предоставя транспортни услуги по редовните въздушни линии София – Алмати – Пекин – София, Варна – Минск – Варна и Бургас – Минск – Бургас след спечелен конкурс." Т.е. никой не ги задължава, те сами искат. 

 

Полета до Пекин ще е през Казахстан, което никак не е учудващо, предвид бизнес отношенията на собственика на националния превозвач в района.

Полетите до Минск ще са сезонни. 

 

LZ AWA май ще лети до Калкута, а нищо чудно и да лети и по въпросния машрут до Пекин - предвид именно желанието на BH Air да летят по този маршрут преди 2 години.

 

Та с полетите за  САЩ ще стане май като в оная песен - "обещаха ми в чужбина, ама ми се размина"  :lol: 

Редактирано от adreno
Връзка към коментар

Интересно, интересно. Обзалагам се, че до Пекин и Минск ще има супер много трафик. Особено до Минск. Леле мале, абе тези от ТИМ тотално откачиха.

Връзка към коментар

А може би техни ще бъдат 3-те А320, които ще обслужват PIA за следващите поне 6 месеца...  :) И дискусията за капацитет ще излезе на преден план... 

Връзка към коментар

При България Еър всичко е както в България - всичко е добре, докато не стане зле.

Летял съм с тях и не съм имал проблеми, но знам, че става много тегава ситуацията, когато се развали някой самолет, или изгубят нечий багаж.

А и не знам как ще се оправят с новите линии, след като и със сегашния капацитет става мазало - дано намерят още машини...

Връзка към коментар

А може би техни ще бъдат 3-те А320, които ще обслужват PIA за следващите поне 6 месеца...  :) И дискусията за капацитет ще излезе на преден план... 

Air Via са тези с 3 - те самолета. FB ако прати 3 x 320 ще остане без самолети и без това се говори, че LZ-FBF си заминава! Освен това тези работи с тия полети до Китай са много съмнителни не знам, защо така се връзвате на тия писаници!

Връзка към коментар

Имам спомен, че преди, за да се стигнеш до Пекин, трябваше да се прикачиш през Московското летище, където се чакаше дълго време. Сега този вариант отпада, ще се стига много по-бързо.Отделно линията има и защитна функция, защото руснаците заплашват да затворят въздушното си пространство, заради конфликта в Украйна, а алтернативният маршрут ще позволи на Европа да запази връзката Китай. Според мен и китайците ще го ползват много.

Връзка към коментар

То в момента, в който вкараш това спиране в Алмати цялото предимство на т.нар. директен полет отпада. А и като се замисля, каргото от Китай може и да върви, пътниците не толкова, а с това прекачване с А320 никакво карго не може да има. Абе мистерия е цялата работа, но някой ако иска да хванем бас дали след 6 месеца ще има такъв полет? :)

 

Има логика иначе да им дадат разрешението, и ако не започнат линията да им го вземат. Че както е написано в статията едва ли не държавата ги задължава да летят...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.