bat.galin Публикувано: 20 април, 2015 Публикувано: 20 април, 2015 Да попитам и се извинявам, понеже помня че четох някъде мнение по въпроса: Ползвах и ще ползвам за удобство на няколко пъти тази компания.Исках да почна да си събирам "точки", прегледах формата,която трябва да попълня - към момента не съм склонен на им подаря всички детайли за моята персона. И не за друго, ами защото предусещам циганията, която ще последва когато им кажа : "искам си билета" .И понеже нямам дори желание да прочета "офертата" им , накратко: - някой минавал ли е през цялата разправия ? - какво толкоз получава редовен пътник след всичките тези трепетни вълнения ?...накратко.
Hollywood Публикувано: 20 април, 2015 Публикувано: 20 април, 2015 (редактирано) Да попитам и се извинявам, понеже помня че четох някъде мнение по въпроса: Ползвах и ще ползвам за удобство на няколко пъти тази компания. Исках да почна да си събирам "точки", прегледах формата,която трябва да попълня - към момента не съм склонен на им подаря всички детайли за моята персона. И не за друго, ами защото предусещам циганията, която ще последва когато им кажа : "искам си билета" . И понеже нямам дори желание да прочета "офертата" им , накратко: - някой минавал ли е през цялата разправия ? - какво толкоз получава редовен пътник след всичките тези трепетни вълнения ? ...накратко. Много кратко Успех! "Всички летищни и други такси, съпътстващи издаването на безплатния билет са за сметка на притежателя на картата, точките покриват единствено тарифата на билета. " Редактирано 20 април, 2015 от Hollywood 2
adreno Публикувано: 21 април, 2015 Публикувано: 21 април, 2015 Извадка от обява за работа в България ер -Лични качества: физическа и психическа устойчивост, комуникативност, наблюдателност, сръчност, отговорност, лоялност, готовност за работа в екип, способност за вземане и отстояване на правилно решение.-Способност да се владее в ситуации на недостиг на време и при разнопосочност на мнения;-Умения за приоритизиране на задачите;-Способност за работа под напрежение и спазване на срокове. На работа ли ще се ходи, на война ли... 5
Hollywood Публикувано: 22 април, 2015 Публикувано: 22 април, 2015 Извадка от обява за работа в България ер На работа ли ще се ходи, на война ли... Споко, краят наближава. 1
logist13 Публикувано: 22 април, 2015 Публикувано: 22 април, 2015 Споко, краят наближава. хич не съм и фен и избягвам да летя с тях, ама един евентуален край хич не би ме радвал... ще се отрази много зле на цените на всички, включително и Wizz доста негативно, Букурещ ще остане единствената по-сериозна алтернатива за сравнително евтини полети... по-добре да си живуркат... пък знам ли, ако ги няма може и други да погледнат по-сериозно на малкия ни пазар, Ryan, Easy... мечти... 2
bat.galin Публикувано: 22 април, 2015 Публикувано: 22 април, 2015 Проблемът не е само авиокомпанията, макар и да чух наскоро, че за радост тя ще е тази , която ще повлече бизнеса на мутрите в канала.Проблемът е по-многопластов : мутрите имат концесия на морските летища. Така имат възможност да искат високи такси от лоу кост компании, желаещи да ползват тези летища.Затова , примерно, преди година Ryanair летяха до Констанца, а не до Варна/Бургас - тази година пък летят Blueair и WizzAir, ама пак до Констанца. Колко е ползата и кому от 2 полета дневно до морето ?Може би пък не си спомняте, как всеки ден БГА Балкан предлагаше поне по един извънреден полет от София до Варна, петък - обикновено по 2 ?Какво толкова се е променило - хора ли няма, самолети ли няма, летища ли няма или автобусите возят безплатно до морето ?Всичко си е същото, ама кво ти разбира мутра от летене - дай и бмв и анцуг и не я мъчи.И определено не желая някой да реши вместо мен да нарече фирма на мутри "национален превозвач ".И не само заради всичкото по-горе : Искрено желая тази компания да фалира. 10
bat.galin Публикувано: 23 април, 2015 Публикувано: 23 април, 2015 И за да изпъкне ясно липсата на всякаква мисъл и идея, които стоят зад думите "национален превозвач" :"...Since Malev Hungarian Airlines ceased operations in 2012, Hungary has not had a national carrier in operation: “Hungary is a good example of somewhere that doesn’t need a flag carrier. 36 airlines operated from Budapest when we had Malev, and now we have 42 " 7
Alexander Публикувано: 23 април, 2015 Публикувано: 23 април, 2015 (редактирано) При нас, ако отпадне тимеър, ще има досте сериозно увеличение на компанийте, но ще си останем само с надеждите.. Както се написа, проблема е двоен, авиокомпанията и летища на тим, та мърдане няма, бетонирани сме за дълги времена. Редактирано 23 април, 2015 от Alexander 1
Hollywood Публикувано: 24 април, 2015 Публикувано: 24 април, 2015 (редактирано) Удобни полети до/от Варна за сезон „Лято 2015”! 24.04.2015 Специално за Вашето удобство, възстановяваме вечерния и сутрешния полет от/до Варна. Тръгване от София в 23:00 часа, пристигане във Варна в 23:50. Тръгване от Варна в 05:10 часа, пристигане в София в 06:00 часа. И голямо неудобство за пътуващите от/до Бургас с този обединени полети. Уникум са FaceBook Airlines! Редактирано 24 април, 2015 от Hollywood 3
adreno Публикувано: 24 април, 2015 Публикувано: 24 април, 2015 Ааа пак пускат маршрутката . Шо не я харесваш, Hollywood? Ама що е еднопосочна
randi Публикувано: 29 април, 2015 Публикувано: 29 април, 2015 LZ - BOT вече е облепен и е минал някакви чекове. Явно скоро ще се присъедини към редиците. LZ - BOO би трябвало да бъде облепен и той да започне да хвърка. 1
Alexander Публикувано: 30 април, 2015 Публикувано: 30 април, 2015 След няколко месеца lz-bot ще станe на 25 години, интересно къде смятат да лети
Hollywood Публикувано: 30 април, 2015 Публикувано: 30 април, 2015 Време е да ги запишат към компанията,която е с име на онзи град, който ще е столица на културата през 2019г,за да прехвърлят загубите от FB 1
randi Публикувано: 30 април, 2015 Публикувано: 30 април, 2015 Да за 737 говорим. Днес лети Варна - Тел Авив - Варна, после явно ще се върне в София и утре заминава по чартър за Шаржа. 1
Topfly Публикувано: 30 април, 2015 Публикувано: 30 април, 2015 И за да изпъкне ясно липсата на всякаква мисъл и идея, които стоят зад думите "национален превозвач" : "...Since Malev Hungarian Airlines ceased operations in 2012, Hungary has not had a national carrier in operation: “Hungary is a good example of somewhere that doesn’t need a flag carrier. 36 airlines operated from Budapest when we had Malev, and now we have 42 " Информацията не е съвсем точна! По линиите по които се изисква междуправителствено споразумение за летене (държавите извън ЕС и извън споразумения за свободно небе) Уиз ер е назначен от унгарското правителство за национален превозвач. Важното обаче е, че всяка линия отделно се даваше и теоритично разлини компании от ЕС можеха да получат този ранг за различни линии. 1
Hollywood Публикувано: 30 април, 2015 Публикувано: 30 април, 2015 (редактирано) С тим лошо, а без тим още по-лошо! :D Редактирано 30 април, 2015 от Hollywood
Topfly Публикувано: 30 април, 2015 Публикувано: 30 април, 2015 С тим лошо, а без тим още по-лошо! :D Днес четох една статия, че някои икономисти в Чехия смятат, че е било грешка да спасят CSA, защото преди 3 години летището в Будапеща изоставаше с 30% спрямо трафика в Прага, а сега благодарение на бума на НТА в Будапеща двете летища се изравниха по трафик. Нашата ситуация разбира се е различна, защото България ер е частна компания и не гълта бюджетни пари, а дори внася осигуровки и данъци на държавата , но е възможно ако България ер фалира трафикът да се увеличи с навлизането на Ryanair например. Единственият негативен щрих от фалита на Малев е, че изчезнаха няколко директни връзки от Будапеща главно към Балканите и София Явно самолетите на НТА са прекалено големи за тези слабонатоварени дестинации 1
Hollywood Публикувано: 30 април, 2015 Публикувано: 30 април, 2015 Да за 737 говорим. Днес лети Варна - Тел Авив - Варна, после явно ще се върне в София и утре заминава по чартър за Шаржа. Знаеш ли кога ще лети по вътрешните линии?
Hollywood Публикувано: 2 май, 2015 Публикувано: 2 май, 2015 (редактирано) Проблемът не е само авиокомпанията, макар и да чух наскоро, че за радост тя ще е тази , която ще повлече бизнеса на мутрите в канала. Проблемът е по-многопластов : мутрите имат концесия на морските летища. Така имат възможност да искат високи такси от лоу кост компании, желаещи да ползват тези летища. Затова , примерно, преди година Ryanair летяха до Констанца, а не до Варна/Бургас - тази година пък летят Blueair и WizzAir, ама пак до Констанца. Колко е ползата и кому от 2 полета дневно до морето ? Може би пък не си спомняте, как всеки ден БГА Балкан предлагаше поне по един извънреден полет от София до Варна, петък - обикновено по 2 ? Какво толкова се е променило - хора ли няма, самолети ли няма, летища ли няма или автобусите возят безплатно до морето ? Всичко си е същото, ама кво ти разбира мутра от летене - дай и бмв и анцуг и не я мъчи. И определено не желая някой да реши вместо мен да нарече фирма на мутри "национален превозвач ". И не само заради всичкото по-горе : Искрено желая тази компания да фалира. Остана да вземат концесиите на София и Пловдив . Редактирано 2 май, 2015 от Hollywood
randi Публикувано: 7 май, 2015 Публикувано: 7 май, 2015 Знаеш ли кога ще лети по вътрешните линии? Днес има полет Варна - София. Излита от Варна в 19:40 и каца тук в 20:20. Пребазират го нещо.
Alexander Публикувано: 11 май, 2015 Публикувано: 11 май, 2015 Прясно от вчера. Мой приятел е трябвало да лети вчера от Амстердам до София с тимеър. Преди излитане се оказва, че има проблем с предният колесник и се отменя полета. До тук нищо не нормално. Оказва се, че в Амстердам няма представител на тимеър, аз не знам къде има такъв освен в България вече.. След много разговори, чудене какво да правят и 3 часа допълнително висене на летището, билетите са презаверени и пътниците настанени в хотел както си му е реда. 2
ECC Публикувано: 13 май, 2015 Публикувано: 13 май, 2015 До вчера полетът ни до Берлин трябваше да е с Ембрайер.Преди малко като се чекирахме се останови,че ще летим с Еърбъс.Попитах защо сменят машините в последния момент- имало много пътници!?! 1
Oshko Публикувано: 13 май, 2015 Публикувано: 13 май, 2015 До вчера полетът ни до Берлин трябваше да е с Ембрайер.Преди малко като се чекирахме се останови,че ще летим с Еърбъс.Попитах защо сменят машините в последния момент- имало много пътници!?! Ами хубаво, че е имало, иначе току-виж са ви пуснали в някоя Чесна 4
ECC Публикувано: 13 май, 2015 Публикувано: 13 май, 2015 Самолетът си беше супер-А319.Екипажът обаче спа най-много от всички.Отпадъците от обилната закуска,която дадоха половин час след излитане,ги съпраха точно преди кацане.Исках да си поръчам едно кафе след като си подремнах,но повече от половин час никаква стюардеса,без значение на пола,не се видя в салона. Все пак си беше ОК. 1
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега