Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Да попитам и се извинявам, понеже помня че четох някъде мнение по въпроса: 

Ползвах и ще ползвам за удобство на няколко пъти тази компания.
Исках да почна да си събирам "точки", прегледах формата,която трябва да попълня - към момента не съм склонен на им подаря всички детайли за моята персона.

И не за друго, ами защото предусещам циганията, която ще последва когато им кажа : "искам си билета" .
И понеже нямам дори желание да прочета "офертата" им , накратко:
 - някой минавал ли е през цялата разправия  ?
 - какво толкоз получава редовен пътник след всичките тези трепетни вълнения ?

...накратко.

Връзка към коментар

Да попитам и се извинявам, понеже помня че четох някъде мнение по въпроса: 

Ползвах и ще ползвам за удобство на няколко пъти тази компания.

Исках да почна да си събирам "точки", прегледах формата,която трябва да попълня - към момента не съм склонен на им подаря всички детайли за моята персона.

И не за друго, ами защото предусещам циганията, която ще последва когато им кажа : "искам си билета" .

И понеже нямам дори желание да прочета "офертата" им , накратко:

 - някой минавал ли е през цялата разправия  ?

 - какво толкоз получава редовен пътник след всичките тези трепетни вълнения ?

 

...накратко.

 

Много кратко  :)  Успех!  ;)  "Всички летищни и други такси, съпътстващи издаването на безплатния билет са за сметка на притежателя на картата, точките покриват единствено тарифата  на билета. "

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Извадка от обява за работа в България ер  

 

-Лични качества: физическа и психическа устойчивост, комуникативност, наблюдателност, сръчност, отговорност, лоялност, готовност за работа в екип, способност за вземане и отстояване на правилно решение.
-Способност да се владее в ситуации на недостиг на време и при разнопосочност на мнения;
-Умения за приоритизиране на задачите;
-Способност за работа под напрежение и спазване на срокове.

 

На работа ли ще се ходи, на война ли...  -_-

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Споко, краят наближава.

 

хич не съм и фен и избягвам да летя с тях, ама един евентуален край хич не би ме радвал... ще се отрази много зле на цените на всички, включително и Wizz доста негативно, Букурещ ще остане единствената по-сериозна алтернатива за сравнително евтини полети... по-добре да си живуркат... пък знам ли, ако ги няма може и други да погледнат по-сериозно на малкия ни пазар, Ryan, Easy... мечти...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Проблемът не е само авиокомпанията, макар и да чух наскоро, че за радост тя ще е тази , която ще повлече бизнеса на мутрите в канала.
Проблемът е по-многопластов : мутрите имат концесия на морските летища.

Така имат възможност да искат високи такси  от лоу кост компании, желаещи да ползват тези летища.
Затова , примерно,  преди година Ryanair летяха до Констанца, а не до Варна/Бургас - тази година пък летят  Blueair и WizzAir, ама пак до Констанца.  
Колко е ползата и кому от 2 полета дневно до морето  ?
Може би пък не си спомняте, как всеки ден БГА Балкан предлагаше поне по един извънреден полет от София до Варна, петък - обикновено по 2 ?
Какво толкова се е променило - хора ли няма, самолети ли няма, летища ли няма или автобусите возят безплатно до морето ?
Всичко си е същото, ама кво ти разбира мутра от летене - дай и бмв и анцуг и не я мъчи.
И определено не желая някой да реши вместо мен да нарече фирма на мутри  "национален превозвач ".

И не само заради всичкото  по-горе : Искрено желая  тази компания да фалира.

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

И за да изпъкне ясно липсата на всякаква мисъл и идея, които стоят зад  думите "национален превозвач" :
"...Since Malev Hungarian Airlines ceased operations in 2012, Hungary has not had a national carrier in operation: “Hungary is a good example of somewhere that doesn’t need a flag carrier. 36 airlines operated from Budapest when we had Malev, and now we have 42 "
 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

При нас, ако отпадне тимеър, ще има досте сериозно увеличение на компанийте, но ще си останем само с надеждите..

Както се написа, проблема е двоен, авиокомпанията и летища на тим, та мърдане няма, бетонирани сме за дълги времена.

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
 

 

  Удобни полети до/от Варна за сезон „Лято 2015”!
24.04.2015
 

Специално за Вашето удобство, възстановяваме вечерния и сутрешния полет от/до Варна.

Тръгване от София в 23:00 часа, пристигане във Варна в 23:50.

Тръгване от Варна в 05:10 часа, пристигане в София в 06:00 часа.

 

И голямо неудобство за пътуващите от/до Бургас с този обединени полети.  Уникум са  FaceBook Airlines! :biggrin:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И за да изпъкне ясно липсата на всякаква мисъл и идея, които стоят зад  думите "национален превозвач" :

"...Since Malev Hungarian Airlines ceased operations in 2012, Hungary has not had a national carrier in operation: “Hungary is a good example of somewhere that doesn’t need a flag carrier. 36 airlines operated from Budapest when we had Malev, and now we have 42 "

 

 

Информацията не е съвсем точна! По линиите по които се изисква междуправителствено споразумение за летене (държавите извън ЕС и извън споразумения за свободно небе) Уиз ер е назначен от унгарското правителство за национален превозвач. Важното обаче е, че всяка линия отделно се даваше и теоритично разлини компании от ЕС можеха да получат този ранг за различни линии.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

С тим лошо, а без тим още по-лошо! :D

 

Днес четох една статия, че някои икономисти в Чехия смятат, че  е било грешка да спасят CSA, защото преди 3 години летището в Будапеща изоставаше с 30% спрямо трафика в Прага, а сега благодарение на бума на НТА в Будапеща двете летища се изравниха по трафик.

 

Нашата ситуация разбира се е различна, защото България ер е частна компания и не гълта бюджетни пари, а дори внася осигуровки и данъци на държавата :) , но е възможно ако България ер фалира трафикът да се увеличи с навлизането на Ryanair например.

 

Единственият негативен щрих от фалита на Малев е, че изчезнаха няколко директни връзки от Будапеща главно към Балканите и София :( Явно самолетите на НТА са прекалено големи за тези слабонатоварени дестинации :(

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да за 737 говорим. Днес лети Варна - Тел Авив - Варна, после явно ще се върне в София и утре заминава по чартър за Шаржа.

 

Знаеш ли кога ще лети по вътрешните линии?

Връзка към коментар

Проблемът не е само авиокомпанията, макар и да чух наскоро, че за радост тя ще е тази , която ще повлече бизнеса на мутрите в канала.

Проблемът е по-многопластов : мутрите имат концесия на морските летища.

Така имат възможност да искат високи такси  от лоу кост компании, желаещи да ползват тези летища.

Затова , примерно,  преди година Ryanair летяха до Констанца, а не до Варна/Бургас - тази година пък летят  Blueair и WizzAir, ама пак до Констанца.  

Колко е ползата и кому от 2 полета дневно до морето  ?

Може би пък не си спомняте, как всеки ден БГА Балкан предлагаше поне по един извънреден полет от София до Варна, петък - обикновено по 2 ?

Какво толкова се е променило - хора ли няма, самолети ли няма, летища ли няма или автобусите возят безплатно до морето ?

Всичко си е същото, ама кво ти разбира мутра от летене - дай и бмв и анцуг и не я мъчи.

И определено не желая някой да реши вместо мен да нарече фирма на мутри  "национален превозвач ".

 

И не само заради всичкото  по-горе : Искрено желая  тази компания да фалира.

 

Остана да  вземат концесиите на София и Пловдив . :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Прясно от вчера.

Мой приятел е трябвало да лети вчера от Амстердам до София с тимеър.

Преди излитане се оказва, че има проблем с предният колесник и се отменя полета. До тук нищо не нормално.

Оказва се, че в Амстердам няма представител на тимеър, аз не знам къде има такъв освен в България вече..

След много разговори, чудене какво да правят и 3 часа допълнително висене на летището, билетите са презаверени и пътниците настанени в хотел както си му е реда.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

До вчера полетът ни до Берлин трябваше да е с Ембрайер.Преди малко като се чекирахме се останови,че ще летим с Еърбъс.Попитах защо сменят машините в последния момент- имало много пътници!?!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

До вчера полетът ни до Берлин трябваше да е с Ембрайер.Преди малко като се чекирахме се останови,че ще летим с Еърбъс.Попитах защо сменят машините в последния момент- имало много пътници!?!

Ами хубаво, че е имало, иначе току-виж са ви пуснали в някоя Чесна :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Самолетът си беше супер-А319.Екипажът обаче спа най-много от всички.Отпадъците от обилната закуска,която дадоха половин час след излитане,ги съпраха точно преди кацане.Исках да си поръчам едно кафе след като си подремнах,но повече от половин час никаква стюардеса,без значение на пола,не се видя в салона.

Все пак си беше ОК.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.