Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Самолетът си беше супер-А319..Исках да си поръчам едно кафе след като си подремнах,но повече от половин час никаква стюардеса,без значение на пола,не се видя в салона.

Не им ли сигнализира с копчето за повикване?
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Докато някои се заблуждават с някакви цени на Уиз, България ер има нова визия на резервационната система. :) Махнато е въвеждането на документ за самоличност. :)

FB да взимат летище София, лека корекция на цените надолу и Уиз са готови. :biggrin:

 

progetto2_57474_31827859.png

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

Подаръци за децата на борда на нашите самолети по случай 1-ви юни
 

Денят на детето един от най-любимите ни летни празници! Затова сме приготвили забавни подаръци за малчуганите, които ще посрещнем на борда на нашите самолети на 1-ви юни.

Всяко дете ще получи книжка за оцветяване на английски и български в комбинация с пастели. За нас е удоволствие да направим полета по-интересен за малките ни приятели, които, освен да оцветяват, ще могат да се забавляват и с веселите стихчета в съпровод към всяка рисунка в книжките.

Желаем ви хубав празник и ви очакваме на борда на нашите самолети!

 

А за родителите "натурален" сок, но само на български! :biggrin:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Не знам защо е необходимо непрекъснато да се плюе по тази авиокомпания. Непонятно ми е това упорство! Дори и една чудесна инициатива се опорочава с безсмислени подмятания. Ще ми бъде интересно да видя какво са приготвили за децата на първи юни останалите авиокомпании. Иначе, и друг път съм казвал, че кетъринга на България Ер може и да не е най-добрия в света, но обикновено освен безспорно безвкусен сандвич и мини-шоколадче, можеш да получиш чаша вино по избор, бира, безалкохолно (по избор, включително и натурален сок), но всичко е въпрос на усет и такт...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Когато има някави странни факти, няма как да се премълчат. Аз не съм виждал никъде другаде да има сок само за деца. Питал съм няколко пъти, сега няма да им свалям звезди, за да ми сипят от безценният сок. От години не съм им ял сандвичите, един път пробвах бяло вино и ми държа влага седмица и точно сок съм искал, но явно е много. Вече освен вода, друго не консумирам при тях.

Стюардесите освен, че имат фасон обиковено, е известно колко  добре си вършат  работата, колко са сърдити и гледащи от вискоко.

 

По повод питането, какво са приготвили другите компании за децата, отговарям.

Книжки за оцветяване с моливи или пастели  е получавала дъщеря ми много пъти и то по всяко време на годината, не на някакви празници само. Конкретно помня последните два пъти с Иберия, но и в други се е случвало. Дори се пускат за томбола понякога.

 

Да, тези работи се набиват на очи и то много.

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Аз съм много разочарована от лятното разписание на полетите до Бургас и обратно. През зимата можеше човек да си вземе самолета в петък вечер след работа, да лети директно до Бургас и да пристигне в прилично време. В понеделник пък можеше да летиш до София сутринта и да отидеш с малко закъснение на работа.

Сега директен полет до Бургас няма. Директният полет обратно за София е по обяд. Има и безумно ранен полет, който пак минава през Варна.

Някаква логика точно за лятото? Зимата самолетите летяха празни, а сега сигурно желаещите да отскочат за уикенда до Бургас са много повече. 

Дори и да се намери логика, аз със сигурност няма да летя до Бургас с тях това лято...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Не знам защо е необходимо непрекъснато да се плюе по тази авиокомпания. Непонятно ми е това упорство! Дори и една чудесна инициатива се опорочава с безсмислени подмятания. Ще ми бъде интересно да видя какво са приготвили за децата на първи юни останалите авиокомпании. Иначе, и друг път съм казвал, че кетъринга на България Ер може и да не е най-добрия в света, но обикновено освен безспорно безвкусен сандвич и мини-шоколадче, можеш да получиш чаша вино по избор, бира, безалкохолно (по избор, включително и натурален сок), но всичко е въпрос на усет и такт...

 

 

 

ами едва ли трябва да го възприемаме като плюене, по-скоро такива са фактите; ей тук има нещо интересно:

 

 

http://offnews.bg/news/%D0%98%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%B0_59/%D0%94%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B5-%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%B4%D0%BE-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0_504666.html

 

и дали наистина транспортния министър е казал: "... и около 50 млн. дългове от „България Ер" (Bulgaria Air) към Летище София"; та резонния въпрос е какво прави министерство на транспорта държавното летище да си прибере парите от частната фирма... и за кого всъщност се спряга концесията на летището...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Не знам защо е необходимо непрекъснато да се плюе по тази авиокомпания. Непонятно ми е това упорство.

Защото паркът е от боклуци и обслужването е на ниво "квартална кръчма" - особено наземното.

А пасажерите очакват по-високо качесто на тези цени .

Надявам се така да са по-ясно различими причините за  "незнанието" ти.

И не само всеки има право да си изрази мнение,  но и да пусне анкета на темата, ако не му е ясно. 

След което, при желание, "да си свери часовника"  с резултатите....примерно.

 

Връзка към коментар

Защото паркът е от боклуци и обслужването е на ниво "квартална кръчма" - особено наземното.

А пасажерите очакват по-високо качесто на тези цени .

Надявам се така да са по-ясно различими причините за  "незнанието" ти.

И не само всеки има право да си изрази мнение,  но и да пусне анкета на темата, ако не му е ясно. 

След което, при желание, "да си свери часовника"  с резултатите....примерно.

 

 

Малко си краен . Кой парк е от бокулици  ? - Ембраерите за Европа са си супер. Пътувал съм бизенес класа с A319 вярно стара ама такова удобство вече няма в нито една европейска авиокомпания . Какво наричаш наземно обсулжване ? Това което вижда клиента е обслужването на чекина според мен си е  ОК . телефонния център трудно се свързваш , но се свързваш,  на е-мейлите бързичко отговрят . Правят промени по телефона , аз лично съм възстановявал пари от тях всичко мина гладко . Може  много да се иска от тях, но все пак без да се обиждаш постовете са ти откровенно хейтване . За да разведря поста , ако махнат шоколадчето аз се отказвам от тях , казвам го сериозно . 

Редактирано от Mitko
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Прав си - мразя всичко, в което мутрите са си напъхали гагата.
Ама повече мразя балъците като нас, които си мълчат докато мутрите ги стрижат.

Проблемът е, че мутрите подбират и назначават служители с ниско ниво на компетентност - няма как да е иначе.
А от тези служители не може да се чака да свършат работа, отделно - да я свършат добре.
И ако ти си свикнал с това, аз не съм и ми прави впечатление - вероятно "все още", ама дори и така да го кажа, не говори добре нито за тях, нито за теб.
пп: аз си вземам по 2 шоколадчета, добре че не ми се налага често...

Връзка към коментар

Някой знае ли какво трябва да си мисля след този отговор ?

 

Чек ин отваря 24 часа преди полет. :)  Виж в 19:30 как ще е.

 

ами едва ли трябва да го възприемаме като плюене, по-скоро такива са фактите; ей тук има нещо интересно:

 

 

http://offnews.bg/news/%D0%98%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%B0_59/%D0%94%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B5-%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%B4%D0%BE-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0_504666.html

 

и дали наистина транспортния министър е казал: "... и около 50 млн. дългове от „България Ер" (Bulgaria Air) към Летище София"; та резонния въпрос е какво прави министерство на транспорта държавното летище да си прибере парите от частната фирма... и за кого всъщност се спряга концесията на летището...

 

Спрягането е ясно за кого е.А за кой работи министерството и кои интереси защитава? Ами на същите. :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Малко си краен . Кой парк е от бокулици  ? - Ембраерите за Европа са си супер. Пътувал съм бизенес класа с A319 вярно стара ама такова удобство вече няма в нито една европейска авиокомпания . Какво наричаш наземно обсулжване ? Това което вижда клиента е обслужването на чекина според мен си е  ОК . телефонния център трудно се свързваш , но се свързваш,  на е-мейлите бързичко отговрят . Правят промени по телефона , аз лично съм възстановявал пари от тях всичко мина гладко . Може  много да се иска от тях, но все пак без да се обиждаш постовете са ти откровенно хейтване . За да разведря поста , ако махнат шоколадчето аз се отказвам от тях , казвам го сериозно . 

 

Ембраерите са най-супер до морето и на Балканите, но са си летищя пейки, даващи постоянно дефекти. Преди 2-3 седмици се беше скапал BUR на 07, после отново на 10-ти :lol: . Снощи 3 `часа закъснение за PLO до Бруксел. Не ми се отваря статистиката със закъснененията. Един от най-чупещите във флотилията  са бразилските самолети. Много ги хвалят, ама бразилски. :rolleyes:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Нещата при този превозвач не са много розови. Връщат машини, за които самите те казваха, че са стари и ще бъдат заместени от нови самолети(ембраерите) а сега се връщат в строя тихомълком. Предните седмици не веднъж по техните полети летяха машини и екипажи на BH и BAC, даже мисля, че имаше и анулиране на полети поради липса на машина. Пълна каша им е с планирането на полетите, то за това полетите до Бургас се смениха няколко пъти и всъщност не са никак добри часовете. Бае - то и 737 уж само за чартъри ще бъдат, но със сигурност ще ги видим и по редовните линии, както вече се е случвало. Не мисля, че компанията е последователна в действията си и се развива добре, освен това се чуват невероятни неща за хората, които работят там. Много кадри ги напуснаха също така. Просто някак липсва професионализъм, залагат нови дестинации и вместо да ги промотират ударно те си траят до последно.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз съм много разочарована от лятното разписание на полетите до Бургас и обратно. През зимата можеше човек да си вземе самолета в петък вечер след работа, да лети директно до Бургас и да пристигне в прилично време. В понеделник пък можеше да летиш до София сутринта и да отидеш с малко закъснение на работа.

Сега директен полет до Бургас няма. Директният полет обратно за София е по обяд. Има и безумно ранен полет, който пак минава през Варна.

Някаква логика точно за лятото? Зимата самолетите летяха празни, а сега сигурно желаещите да отскочат за уикенда до Бургас са много повече. 

Дори и да се намери логика, аз със сигурност няма да летя до Бургас с тях това лято...

 

 

Лятното е направено за техните  цели с чартърната програма и дупките , които имат от София. Вообще не ги брига за 10-15 човека летящи до морето.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Нееднократно съм се чудел защо всички, на които Химимпорт са им трън в очите, не извадиха пари да купят България Ер, Хемус Ер и Виаджо и да предложат така лелеяното висококачествено обслужване на клиентите и то на приемливи цени...

Интересно е, че Ембраерите са достатъчно добри за компании на 4 континента - Алиталия, Луфтханза, Бритиш Еруейс, ЛОТ, КЛМ, Ер Франс, Юнайтед, Финер, Флайби, Аеромексико, Джет Блу, Върджин Австралия, Ер Берлин (Ники), Америкън, ТАКА, Ер Канада, Делта, Азул,... И ръководствата на тези компании живеят в дълбокото заблуждение, че са хубави, а то "Много ги хвалят, ама бразилски", защото "няма как да са на нивото на Б и А, тя и цената е друг"...

Още по-интересното е, че май има и пилоти, които живеят в заблуждение и имат симпатии към бразилските машини... :)

Юнайтед, Америкън и Ю Ес Еруейс дори сандвич не дават... И на децата нищо не дават... Може би е време да бъдат линчувани? :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Не бих се наел да дам оценка дали един от гореизброените три производителя е "по-добър" от останалите (каквото и да значи "по-добър"), защото те не се конкурират в един и същ сегмент. Бразилските самолети са с по-малка максимална далечина на полета и разполагат с по-малко седалки от моделите на останалите 2-ма играчи - те нямат пресечна точка в мисиите, за които самолетите им са подходящи. Интересно е наблюдението, че навлизането на Ембраер на пазара минимизира броя на оперираните А318 и 736, които разполагаха със сходен брой седалки.

Нямам статиските колко пилоти са имали възможност да летят на Е-Джет и А32S/737 и колко от тях предпочитат по-малките или по-големите самолети. НО в Интернет могат да се намерят сравнителни анализи на пилоти, летели на бразилски и A32S/737, които са интересно четиво.

Със сигурност нямам особени съмнения в качествата на E-Jet семейството - то успя да намери пазар и на него заложиха най-големите а/к на поне 2 континента. Почти по същото време се появи Ан-148/158, но той нямаше същия успех.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Промоция!!! Добро утро, с промоционалните и по-високи цени до МОРЕТО! :biggrin:

пп Поддръжката на старите Боинги ще ни излезе през носа.

 

progetto2_80b61_31832105.jpg

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.