Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Има ги и ниските цени, не са вдигнати всички.

Търсенето +- 7 дни също го има, но е по-трудно достъпно, защото новият интерфейс не може да събере толкова кутийки.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Има ги и ниските цени, не са вдигнати всички.

Търсенето +- 7 дни също го има, но е по-трудно достъпно, защото новият интерфейс не може да събере толкова кутийки.

 

Има таратанци! :biggrin:  Не се лъжи по междинната цена, която излиза 87 лв на втората страница.

 

Виж какво става при плащането - стотарка :rofl:

 

 

 

 

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Явно е проблем със сайта, защото през Юни е точно обратното - преди последния екран цената пада, след това се качва, но е колкото в търсачката.

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар

Ще ми бъде интересно да видя какво са приготвили за децата на първи юни останалите авиокомпании.

 

Офт: По - добре, отколкото сухите пасти на тим  http://chronicle.bg/detsa-na-borda-na-airbus-a330/

Кофти, че lz-awa e повечето на стационар.

 

пп. Oтново недостиг на машини FB480 AGP Bulgaria Air  LZ-BHG. Извикаха гo от BOJ, за да им спасява полетите.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

То  е ясно, че Тим Еър работи на загуба вече доста години и първоначалната идея е била продажба.

50 милиона дълг към летището си е доста, а и не намалява, което си е държавна помощ. Отделно бях чел за една схема със лизинга на самолетите, която изкуствено вдига финансовия резултат.

Явно обаче не успяват с продажбата, както сърбите вече направиха. Но пък и ситуацията май не е най-подходящата за продажба.

 

На Ембраерите не виждам какво не им харесвате толкова - за размера си са доста удобни и са едно от малкото правилни решения в тази компания.

Относно обслужването винаги има забележки, особено ако летиш постоянно с европейски и лоу-кост компании.

Не знам как точно го постигат, но от последните ни полети (с малко дете сме) съм най-доволен от обслужването в Изи Джет.

Затова и отдавна си мисля, че ако София стане хъб на някоя лоу-кост компания, вместо да финансираме "национален превозвач" от данъците си, ще е най-добре.

 

Това лято мисля да пробвам Суис със вехтото БАЕ и пак ще си говорим. Конкуренцията е винаги от полза за пътниците - да видим и дали ще се отрази на цените, понеже Суис финансово не са в много по-добра ситуация от Тим еър. Но пък имат по-различни мениджъри...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

То  е ясно, че Тим Еър работи на загуба вече доста години и първоначалната идея е била продажба.

50 милиона дълг към летището си е доста, а и не намалява, което си е държавна помощ. Отделно бях чел за една схема със лизинга на самолетите, която изкуствено вдига финансовия резултат.

Явно обаче не успяват с продажбата, както сърбите вече направиха. Но пък и ситуацията май не е най-подходящата за продажба.

 

На Ембраерите не виждам какво не им харесвате толкова - за размера си са доста удобни и са едно от малкото правилни решения в тази компания.

Относно обслужването винаги има забележки, особено ако летиш постоянно с европейски и лоу-кост компании.

Не знам как точно го постигат, но от последните ни полети (с малко дете сме) съм най-доволен от обслужването в Изи Джет.

Затова и отдавна си мисля, че ако София стане хъб на някоя лоу-кост компания, вместо да финансираме "национален превозвач" от данъците си, ще е най-добре.

 

Това лято мисля да пробвам Суис със вехтото БАЕ и пак ще си говорим. Конкуренцията е винаги от полза за пътниците - да видим и дали ще се отрази на цените, понеже Суис финансово не са в много по-добра ситуация от Тим еър. Но пък имат по-различни мениджъри...

 

Като спомена Изиджет, много разреждат Льондон през октомври и ноември  - минават на 3 -4 полета седмично, с включване на пълна програма за празниците. 

Пробвай ги швицовете, защото един капитан (име няма да споменавам) на гарга (Е190), ще вземе да познае, че за и 3 път ще спрат полетите до SOF :biggrin:

 

пп. Да видим какви ще са новите цени на летищните такси след концесията и как тим ще върне позициите на SOF,. Kакво  ли ще  мрънкат "ГОЛЕМИТЕ" http://caa.gateway.bg/upload/docs/AOC.pdf

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Вчера ме возиха от Варна до София, с полет в 16:25, Е190.
Салона беше наполовина празен - не зная поради цената или часа, но очаквах да има повече пътници.

Облужването беше на добро ниво - вежливо и ненатрапващо се, салона беше чист, а и аз не съм искал нещо повече от това.

 

Връзка към коментар

Вчера ме возиха от Варна до София, с полет в 16:25, Е190.

Салона беше наполовина празен - не зная поради цената или часа, но очаквах да има повече пътници.

Облужването беше на добро ниво - вежливо и ненатрапващо се, салона беше чист, а и аз не съм искал нещо повече от това.

За сметка на това в 14:50 имаше 2 свободни места, но обслужването не беше чак толкова вежливо.

 

Днес - точно обратното - много любезен кабинен екип, а от Варна до Бургас екипажа беше повече от пътниците  :lol: Жалко, че на Бургас се качиха пътници, можеше да врътнем един белот със стюард(ес)ите.

 

За сметка на това в Бургас си отвисяхме час, че нещо разменяха части между BOO и BОТ

Боингът обаче е пълен барутник  :wacko:

Редактирано от adreno
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

A България еър да не би да са спрели линията до Малага? Търся с дати юли и август и излиза червен надпис, че няма полети.

Това е новина, но и аз не виждам билети...последно има на 13 и 20 юни и край с Малага от националният превозвач.

Остава вариант с прикачване някъде, Иберия със стоп в Мадрид, Air Berlin със стоп във Виена или Дюселдорф и т.н.

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар

Това е новина, но и аз не виждам билети...последно има на 13 и 20 юни и край с Малага от националният превозвач.

Остава вариант с прикачване някъде, Иберия със стоп в Мадрид, Air Berlin със стоп в Виена или Дюселдорф и т.н.

Най-евтиния вариант е с Алиталия, през Рим. Намират се билети по 165 евро.

Връзка към коментар

За сметка на това в 14:50 имаше 2 свободни места, но обслужването не беше чак толкова вежливо.

 

Днес - точно обратното - много любезен кабинен екип, а от Варна до Бургас екипажа беше повече от пътниците  :lol: Жалко, че на Бургас се качиха пътници, можеше да врътнем един белот със стюард(ес)ите.

 

За сметка на това в Бургас си отвисяхме час, че нещо разменяха части между BOO и BОТ

Боингът обаче е пълен барутник  :wacko:

 

Ще качиш ли снимки и видео?

"Бай Иван"  отлетя за MXP с 20 минутно закъснение, a се връща с двучасово (FB456)

. Пътуващите за Атина могат да се разходят и подишат чист въздух в парк „Аерогара" :biggrin:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Aхахаха, убедиха ме :)  :)

 

http://news.ibox.bg/section/id_79#top

 

Предполагам няма да ви се отвори точно видеото, но го изберете от по-долу от списъка с видео. От 04.06.2015 13:45, - стюардески флашмоб на България Еър.

 

Ахахаха, гледам го вече 5-ти път :)

 

Не издържам, утре тръгвам за Дюселдорф :)  :)

Редактирано от Двуцветко
  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Ще качиш ли снимки и видео?

"Бай Иван"  отлетя за MXP с 20 минутно закъснение, a се връща с двучасово (FB456)

. Пътуващите за Атина могат да се разходят и подишат чист въздух в парк „Аерогара" :biggrin:

 Крило до крило :D

post-810-0-05044100-1433844588_thumb.jpg

post-810-0-66526200-1433845326_thumb.jpg

post-810-0-80926400-1433845332_thumb.jpg

post-810-0-40291000-1433845344_thumb.jpg

post-810-0-10342000-1433845358_thumb.jpg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 Крило до крило :D

attachicon.gifP6030275.jpg

 

Много хубави , дори не личат кръпките по боигите. Виждам самолети - два, качващи се екипаж, но няма пасажери, а какво да говорим за багаж. :lol:  Да не сте правили някакви облитания? :biggrin: Салонът е в пъти по-готин от този на Е190.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не беше облитане - бонус полет към лоялните членове нa flymore с панормна гледка над крайбрежието и представяне на новите членове на флотилията   :biggrin:

Лятото още два-три ще има подобни - през деня

Екипаж имаше два броя - един комплект в кабината, и втори -  на първите седалки, че полета VAR-BOJ е дълъг. И без това капитаните са чужденци  :lol: - ама те си слязоха за другата птичка. Пътниците - аз и още двама. На Бургас - малко повече.

Иначе на салона си му личат годините - захабен е, седалките, мокета, стъклата също са доста надрани. Ембраерите са си екстра, като изключим прозорците. От тяхната самолети най-добър е Recaro салона на 319-ките

Редактирано от adreno
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Не беше облитане - бонус полет към лоялните членове нa flymore с панормна гледка над крайбрежието и представяне на новите членове на флотилията   :biggrin:

Лятото още два-три ще има подобни - през деня

Екипаж имаше два броя - един комплект в кабината, и втори -  на първите седалки, че полета VAR-BOJ е дълъг. И без това капитаните са чужденци  :lol: - ама те си слязоха за другата птичка. Пътниците - аз и още двама. На Бургас - малко повече.

Иначе на салона си му личат годините - захабен е, седалките, мокета, стъклата също са доста надрани. Ембраерите са си екстра, като изключим прозорците. От тяхната самолети най-добър е Recaro салона на 319-ките

 

Пилотите сърби или власи са? :biggrin:  Може да са захабени , но са удобни, а не само на кожа за твърдост. :biggrin: Да, Ембраерите са удобни ама по вътрешните и за Балканите. Я, колко са ясни снимките, които си снимал през прозорците, една драскотина няма.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой да знае LZ - FBF дали ще заминава за друга компания? Днес имаше заложен план за облитане, но мисля, че така и не излетя и гледам има нов план за утре. Явно е бил в техника, но дали е в ливерията на друга компания?

Връзка към коментар

Някой да знае LZ - FBF дали ще заминава за друга компания? Днес имаше заложен план за облитане, но мисля, че така и не излетя и гледам има нов план за утре. Явно е бил в техника, но дали е в ливерията на друга компания?

Лизингът му изтече и го върнаха на лизингодателите.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Някой да знае LZ - FBF дали ще заминава за друга компания? Днес имаше заложен план за облитане, но мисля, че така и не излетя и гледам има нов план за утре. Явно е бил в техника, но дали е в ливерията на друга компания?

 

Вече е с цветовете на Vueling.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не може да се купуват билети за 2 месеца напред. Егати компУтърните специалисти. :lol:

Не ги подценявай! Може би самите те не са убедени, че ще се налага да залагат тарифи за толкова време напред...

 

П.С. Горното изречение е в кръга на шегата! Една финансова институция за малко да й се случи най-лошото след подобен коментар в един форум на едни майки..... :P

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.