Djgeorgie Публикувано: 31 август, 2015 Публикувано: 31 август, 2015 Дано няма мъгла и утре вечерта, че съм точно във Варна и ще искам да се прибера със FB974 все пак. :D
Sophie Публикувано: 31 август, 2015 Публикувано: 31 август, 2015 Днешната беше някаква извънредна /като за този сезон/. А за вечерта не ми се вярва да се появи мъгла.
Тони Публикувано: 1 септември, 2015 Публикувано: 1 септември, 2015 Ами ето го обявено. https://www.air.bg/bg/news/bulgaria-air-and-mastercard-partnership?utm_content=buffer8b608&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer 1
Hollywood Публикувано: 1 септември, 2015 Публикувано: 1 септември, 2015 (редактирано) Егати орязаната карта! Добавени няколко салона*За всички допълнителни гости на картодържателите на MasterCard® Premium може да се наложи заплащане на такса в зависимост от условията за посещение. Редактирано 1 септември, 2015 от Hollywood 1
Topfly Публикувано: 2 септември, 2015 Публикувано: 2 септември, 2015 Днес като се ровех в нета, прочетох това: Заедно с правата върху полетите до Китай „България Ер” получи и тези за обслужване на линията Бургас-Минск-Бургас. От беларуска страна обаче официално са отказали издаването на експлоатационно разрешение на българския въздушен превозвач, което е възпрепятствало започването на планираните за лято 2015 г. полети. Някой има ли идея защо Беларус са им отказали право да летят?
adreno Публикувано: 2 септември, 2015 Публикувано: 2 септември, 2015 Довечера 737 ще лети за Бургас 2
bay_kolio Публикувано: 3 септември, 2015 Публикувано: 3 септември, 2015 (редактирано) Как правите проверка на резервация? На мен все греда. Последният билет който купих от Румбо беше с маестро на което те ми изпратиха 13 цифрен номер: 6239326401230 при опит да проверя резервацията не и не. Обадих се по телефона всичко било нормално: име, полет и пр.. Имам 5 общо купени билета по схемата, за всички имам e-tkt обаче не флаа. Има ли някакъв чалъм къде и как се въвеждат, който изпускам ? Благодаря Редактирано 3 септември, 2015 от bay_kolio
Радослав Публикувано: 3 септември, 2015 Публикувано: 3 септември, 2015 Този номер е вероятно от системата на румбо. Някъде в имейла от тях трябва да има PNR номер. Това е, което ти трябва за проверка на сайта на авиокомпанията 1
bay_kolio Публикувано: 3 септември, 2015 Публикувано: 3 септември, 2015 Прав си Радо. Благодаря така излиза. Ама там има и поле за тикет номера.
adreno Публикувано: 3 септември, 2015 Публикувано: 3 септември, 2015 (редактирано) Това дето почва с 623 е е-тикета на българия ер, не pnr-a. С него може да се чекираш онлайн вместо с pnr. А и по-добре да имаш номер на билет без pnr, отколкото обратното :D Редактирано 3 септември, 2015 от adreno 2
Еmilia Публикувано: 4 септември, 2015 Публикувано: 4 септември, 2015 "България ер" изпреварва само севернокорейските авиолинии по качество"http://clubz.bg/27178-bylgariq_er_izprevarva_samo_severnokorejskite_aviolinii_po_kachestvo 2
Topfly Публикувано: 4 септември, 2015 Публикувано: 4 септември, 2015 "България ер" изпреварва само севернокорейските авиолинии по качество" http://clubz.bg/27178-bylgariq_er_izprevarva_samo_severnokorejskite_aviolinii_po_kachestvo В статията са объркали Air Italy с Al Italia, но като цяло доста лоша новина за националния ни превозвач.. 1
Moharet Публикувано: 7 септември, 2015 Публикувано: 7 септември, 2015 Здравейте! Много съжалявам, че първият ми пост във форума е по неприятен повод. Днес трябваше да летим до Хавана с прекаване в Амстердам. Билетите са купени през сайта на КЛМ, но превозвача до Амстердам е България Еър. Обаче полетът до Амстердам беше със закъснение от 2 часа поради "закъснение на преден полет" (така обявиха). Не пожелаха изобщо да ни чекират, защото изпускаме връзката в Амстердам и ни изпратиха на гишето на Бг Еър. Там ни пренасочиха към друг полет за утре с прекачване в Мадрид. Та въпросът ми е в такъв случай имам ли право на компенсация и към кой трябва да отправя искането си - Бг Еър или КЛМ?
Радослав Публикувано: 7 септември, 2015 Публикувано: 7 септември, 2015 (редактирано) Здравейте! Много съжалявам, че първият ми пост във форума е по неприятен повод. Днес трябваше да летим до Хавана с прекаване в Амстердам. Билетите са купени през сайта на КЛМ, но превозвача до Амстердам е България Еър. Обаче полетът до Амстердам беше със закъснение от 2 часа поради "закъснение на преден полет" (така обявиха). Не пожелаха изобщо да ни чекират, защото изпускаме връзката в Амстердам и ни изпратиха на гишето на Бг Еър. Там ни пренасочиха към друг полет за утре с прекачване в Мадрид. Та въпросът ми е в такъв случай имам ли право на компенсация и към кой трябва да отправя искането си - Бг Еър или КЛМ? Здравей, може ли да уточниш дали билетът е един София-Хавана, или са 2 билета купени от различни места: софия -амстердам, амстердам - хавана? Поискай си бележка за причините за закъснението. Закъснение на преден полет едва ли е "извънредно обстоятелство" Право на компенсация имаш. Редактирано 7 септември, 2015 от Радослав
Moharet Публикувано: 7 септември, 2015 Публикувано: 7 септември, 2015 Билетът е един София-Хавана с прекачване в Амстердам. Какво трябва да съдържа тази бележка?
Радослав Публикувано: 7 септември, 2015 Публикувано: 7 септември, 2015 Аз лично не съм прибягвал към такава, инфото ми е от обща култура. Бележката си я искай от превозвача или от наземният персонал в краен случай. При всички положения да съдържа номер, дата на полет и причината на закъснението. Закъснение на предишен полет не е "извънредно обстоятелство" и звучи като 600 евро. Пазете си фактури и касови бележки за направените оттук натам разходи: хотели, храна, трансфер. Авиокомпанията е длъжна да покрие и тях. И да, ще се правят на луди и няма да искат да съдействат, бъди упорит и си искай всичките тези неща.
Moharet Публикувано: 7 септември, 2015 Публикувано: 7 септември, 2015 Много благодаря за информацията! Ще изчакам малко да ми минат бесовете и ще отида да си изискам такава бележка.
Vanko Публикувано: 7 септември, 2015 Публикувано: 7 септември, 2015 Някой има ли проблем с web-check-in-a? Резервацията я намирам като "confirmed". Полетът е след 23 дни.
desislavna Публикувано: 7 септември, 2015 Публикувано: 7 септември, 2015 Някой има ли проблем с web-check-in-a? Резервацията я намирам като "confirmed". Полетът е след 23 дни. Ами уеб чек-ин на България еър е възможен 24 часа преди пътуването. 1
Bliss Публикувано: 8 септември, 2015 Публикувано: 8 септември, 2015 (редактирано) Много благодаря за информацията! Ще изчакам малко да ми минат бесовете и ще отида да си изискам такава бележка. Такаааа... Мохарет отново днес сутринта са на летището иииии отново закъснение на ТИМ. Полет, който трябваше да излети в 6,45 сутринта се товари в момента. Положителното е че връзката им в Мадрид за Хавана е с повече часове изчакване и ще успеят да я хванат. Лелята на гишето(която пишела с два пръста) не успяла да ги чекира за втория полет защото "там на екрана пишело нещо на испански, а тя не владеела този език". Ще им се наложи да търсят трансферно гише в Мадрид за да се чекират. Вчера можело да ги пренасочат за друг полет през Франкфурт, но лелята с двата пръста просто не успяла навреме да вкара необходимата информация. Като се приберат, тя ще отвори тема за случая за да я посъветвате как да постъпи и с вчерашната промяна и с днешното закъснение. П.С. Този самолет от няколко дни се движел с постоянни закъснения. Редактирано 8 септември, 2015 от Bliss 2
Hollywood Публикувано: 8 септември, 2015 Публикувано: 8 септември, 2015 (редактирано) Открих бъгче в интернет страницата им, който сваля цените. Да видим какво ще излезне. P/s От 6 часа сутринта знаят, че FBE ще има закъснение от 3 часа, а преди час подадоха информация на летище София, че и Малага 1 ще закъснява. Агати авиокомпанията! Редактирано 8 септември, 2015 от Hollywood 2
baiKolio Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 Полета днес от Париж е пристигнал без багажа на ВСИЧКИ пътници... 3
Гост Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 Полета днес от Париж е пристигнал без багажа на ВСИЧКИ пътници... Аз мисля че понякога сме участници в Скрита камера относно Bulgaria Air. Толкова неразбории в една Европейска авиокомпания е трудно да осъществиш дори и с мерак ми се струва...
bat.galin Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 ...Европейска ... ама ти сериозно ли ? 1
Zaro Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 (редактирано) Полета днес от Париж е пристигнал без багажа на ВСИЧКИ пътници... Успокоителното е, че не е пристигнал само багажът - това не е невъзможно за тях... Редактирано 10 септември, 2015 от Zaro 2
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега