Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

 Европейска

 

Ефропейска с ботуш! :rofl:  

 

 

 

Полета днес от Париж е пристигнал без багажа на ВСИЧКИ пътници... 

 

 

Радвайте се, че сте пристигнали,а не куфарите да пристигнат, а вие на дьо Гольььь :lol:

 

ps. Утре могат да пратят Джъмболиното за едно карго натъпкато в салона м/у стюардесите.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

С българия ер е най-дълъг :)

 

 

  

 
Забавен багаж на полет през Париж
 
10.09.2015
 
Уважаеми пътници,  
 
Бихме искали да Ви уведомим, че процесът на придвижване на багажи при трансферни дестинации е сложен и дълъг, поради което и най-малкото закъснение на една от обслужващите страни по трансфера може да създаде забавяне на доставката на багаж до крайната му дестинация. Причините по забавяне на багаж не зависят от националния превозвач. 
 
Уверяваме Ви, че при наличието на подобна ситуация, какъвто е случая със закъснелия багаж през Франция на 10.09.2015 г., България Ер прави всичко необходимо, за да бъде доставен забавеният багаж по най-бързия възможен начин до неговия собственик. 
 
Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Едно самолетче ще спи в ден неделя (7) на Елефтерис Венизелос. :)

 

 

Ново и изключително удобно разписание на полети до/от Атина вече и в понеделник
11.09.2015
 

България Ер предоставя на своите клиенти още една възможност да изживеят пълноценен уикенд в гръцката столица - заминаване в петък вечер, след края на работния ден, и връщане в понеделник сутрин, навреме за началото на новата работна седмица!

 

Полети от София до Атина в петък с час на тръгване в 19:15 ч

* FB 807 SOF  ATH   1915  2035

Полети от Атина до София в понеделник с час на тръгване в 07:15 ч:

 *FB 808 ATH   SOF  0715  0830

 

Удобно разписание и във вторник, четвъртък и неделя – с по-ранен час на излитане в неделя и възможности за дълъг уикенд с тръгване в четвъртък, след края на работния ден.

  • Във вторник София – Атина  в 19:15 ч (полет FB 807  SOF  ATH   1915    2035) и

                             Атина – София в 21:20 ч (полет FB 808  ATH  SOF   2120    2235)

  • В четвъртък София  - Атина в 19:15 ч ( полет FB 807  SOF  ATH   1915    2035)  и

                             Атина – София в 21:20 ч ( полет FB 808  ATH  SOF   2120    2235)

  • В неделя София – Атина в 19:15 ч (FB 807  SOF  ATH   1915    2035)

 

Разписанието е валидно от 25 октомври 2015 г.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Реклама!  :biggrin:  Ще "вземат" обезщетение от по 1000 евро :lol:

 

 

Българи блокирани в Анталия заради повреден самолет
13 септември, 2015 10:16| от chronicle.bg | Новини

 

Група български туристи прекараха над 10 часа на летището в Анталия при пълна неяснота, след като полетът им беше отложен заради повреда, съобщи bTV.

Става въпрос за самолет на Bulgaria air, който трябвало да излети от турския курорт за София вчера в 16:15 часа.

Пътници разказват, че на два пъти са били качвани в самолета и след това сваляни. Първоначално им било казано, че от България ще бъде изпратен друг самолет. По-късно вечерта обаче се разбрало, че за южната ни съседка са тръгнали техници, които тепърва да ремонтират самолета на място.

Едва след полунощ хората били настанени в хотел, където все още бяха към 9:00 часа тази сутрин, допълва bTV.

Сред пътниците има и семейства с малки деца.

Авиокомпанията все още не е реагирала на информацията.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Доколкото разбрах от една група във фейса, всъщност хората са стояли на летището без грам информация до края. И са ги качвали и сваляли от самолета 2 пъти. 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Гледах репортаж от пристигането снощи. Според тях са ги настанили в хотел чак след 3 часа след полунощ. БГ Еър не са отговаряли на телефоните, на летището не са им давали никаква информация, както и не са успявали да се свържат с агенциите. Красота.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Е добре де, на това ли му викат " национален превозвач"? :unsure: Защо никой не обръща внимание какво се случва, нали и хората от правителството пътуват с тях? То, едно на ръка, дето АК си правят с нас каквото си поискат - имам предвид смяна на часове, отмяна/смяна на полети. Ама чак пък, такава излагация, просто е срамно. :blush:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Гледах репортаж от пристигането снощи. Според тях са ги настанили в хотел чак след 3 часа след полунощ. БГ Еър не са отговаряли на телефоните, на летището не са им давали никаква информация, както и не са успявали да се свържат с агенциите. Красота.

 

България ер не са цвете за мирисане, но мисля, че малко се прекалява с истерията. Всички авиокомпании са притиснати от пресата на разходите, защото в момента може да се лети с пъти по евтино спрямо преди 10 години и е нормално в такива ситуации, да нямат достатъчен организационен капацитет, защото този капацитет през останалото време трябва да седи неизползван в очакване на извънредна ситуация.

 

Аз лично по дифолт не разчитам на никоя авиокомпания. Ако ме обслужат добре, но ако не ме обслужат винаги си имам план Б.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ами аз не мисля, че в думите ми има някаква истерия. А в репортажа пътниците, които обясняваха бяха супер спокойни и изобщо не бяха превъзбудени- просто си отговаряха на въпросите.

Връзка към коментар

Ами аз не мисля, че в думите ми има някаква истерия. А в репортажа пътниците, които обясняваха бяха супер спокойни и изобщо не бяха превъзбудени- просто си отговаряха на въпросите.

 

Под истерия разбирам такива заглавия:

 

Сред блокираните 10 часа в Анталия българи имало бременна в осмия месец жена

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4981410

 

Все едно, че авиокомпанията има някакава вина, че жена в 8-я месец е решила да пътува. Когато има извънредна ситуация и Луфтханза може да те принуди да чакаш часове на опашка и т.н. Аз лично съм имал случай да чакам 2 часа на опашка докато се добера до ваучер за хотел.

 

Вярно е, че България ер по често се проваля в такива ситуации спрямо други авиокомпании, но да разчиташ изцяло на авиокомпания да ти реши проблемите си е безотговорно.

 

България ер сигурно е била виновна и за ниския таван на летището в Анталия ;)

 

 

„Реално бяхме 10 часа на летището, беше много нисък тавана, задушно, децата не издържаха, чудеха се вече какво да правят, имаше бременна жена в осмия месец”, разказа Иван Латинов, друг от пътувалите до Анталия.

 

По пътя от Турция към Балканите хиляди бежанци се давят в морето, а ние се оплакваме заради ниския таван...

Връзка към коментар

Аз наистина не виждам смисъл да се коментират изискванията на хората да им се извърши услугата, за която са заплатили. :)

 

А това за бежанците не го разбирам. Знам, че има много бездомни хора по света. Означава ли това, че моите деца също трябва да ги оставя да спят на улицата?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Абе, че са могли по-адекватно да се справят България Ер, могли са, не е някаква новост това. Че медиите прекаляват с истерията, прекаляват. Това също не е новост. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз наистина не виждам смисъл да се коментират изискванията на хората да им се извърши услугата, за която са заплатили. :)

 

А това за бежанците не го разбирам. Знам, че има много бездомни хора по света. Означава ли това, че моите деца също трябва да ги оставя да спят на улицата?

 

Aз коментирах просто неалистичните очаквания на хората, които са си платили за услугата! Това, че си си платил не означава, че авиокомпанията трябва да осигури по висок таван на летището, да превози по бързо бременна жена и т.н..

С бежанците го коментирах само за да покажа абсурдността на подобни хленчове.

 

Естествено след като си си платил, авиокомпанията има определени задължения, но има и регламент как трябва да те обезщети ако не си изпълни тези задължения.

 

Пак повтарям, не оспорвам факта, че България ер по често се излагат спрямо други превозвачи!

Редактирано от Георги
премахнато заяждане
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Пропускате, че полетът е бил чартърен. Хората нито не са избирали с коя авиокомпания да летят, нито имат право на обезщетения за забавянето. 

 

P.S.: Какъв хотел ще търсиш, когато два пъти те качват и свалят от самолета и чакаш всеки момент да излетиш?

Редактирано от Ilian359
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Разбирам, че някои хора са много силно емоционални по темата, но личните нападки не са начина да си предадете позицията. По-кротко и по-аргументирано, моля. 

 

И ако може да не се намесват бежанците, дори като сравнение и пример. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Хората в ЕС имат права и след като България Еър оперира в ЕС трябва да ги спазва. Ако "се оправяме сами" ги оставяме да ни разиграват. Колкото по-бързо разберат, че така не става, по-добре за всички. Не говорим за парични компенсации, а за подобрение на отношение, комуникация с пътници и оптимизиране на операциите. Емоциите настрана, предполагам всички сме съгласни, че това е необходимо. Срамота е да сме на едно ниво със Северна Корея.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Хората в ЕС имат права и след като България Еър оперира в ЕС трябва да ги спазва. Ако "се оправяме сами" ги оставяме да ни разиграват. Колкото по-бързо разберат, че така не става, по-добре за всички. Не говорим за парични компенсации, а за подобрение на отношение, комуникация с пътници и оптимизиране на операциите. Емоциите настрана, предполагам всички сме съгласни, че това е необходимо. Срамота е да сме на едно ниво със Северна Корея.

 

Целия номер, е че вероятно нямат изградени процеси за да се справят спокойно и методично с подобни ситуации. Аз се съмнявам, че в случая товаренето на самолета два пъти е можело да се спести, едва ли някой там е решил, "абе дай тия пътници да ги разкараме излишно, щото е много забавно качването и слизането". По-скоро са се опитали максимално бързо да превозят хората, докато паралелно текат проверки дали повредата е критична. 

 

Един човек на място, който да обясни със спокоен и професионален тон, че такива неща се случват, че вашата безопасност е топ приоритет и т.н., би свършил чудеса хората да са спокойни. Само че такъв човек струва пари, ако летището въобще предлага такава услуга. България Ер не лети редовно до Анталия и не може да се очаква да има цялата инфраструктура, каквато е налична в базовите летища като персонал и обслужване. А и в конкретния случай е повече отговорност на туроператора, а не на авиокомпанията да се погрижи хората да са спокойни и добре информирани. 

 

Не се случват само на България Ер такива неща. Направете търсене в гугъл на passangers stranded и името на произволна авиокомпания, независимо колко реномирана е във вашите представи. 

 

https://www.google.de/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&q=passangers+stranded+british+airways

 

https://www.google.de/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&q=passangers+stranded+lufthansa

 

https://www.google.de/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&q=passangers+stranded+air+france

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Пропускате, че полетът е бил чартърен. Хората нито не са избирали с коя авиокомпания да летят, нито имат право на обезщетения за забавянето. 

 

P.S.: Какъв хотел ще търсиш, когато два пъти те качват и свалят от самолета и чакаш всеки момент да излетиш?

 

В договорните отношения ясно се вижда коя е авиокомпанията. Не ги подценявай хората,много  добре знаят с кого ще летят и къде ще спят.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Хората в ЕС имат права и след като България Еър оперира в ЕС трябва да ги спазва. Ако "се оправяме сами" ги оставяме да ни разиграват. Колкото по-бързо разберат, че така не става, по-добре за всички. Не говорим за парични компенсации, а за подобрение на отношение, комуникация с пътници и оптимизиране на операциите. Емоциите настрана, предполагам всички сме съгласни, че това е необходимо. Срамота е да сме на едно ниво със Северна Корея.

 

Паричните санкции са най-ефективният начин да разберат, че нещо не е наред! На пазари, като България, където по 80% от линиите няма почти никаква конкуренция е много трудно с разваляне на реномето или пренасочване към алтернативен превозвач да окажеш натиск.

 

Аз лично продължавам да смятам, че “оправянето сам“ и търсенето на правата в последствие е много добра стратегия в сегашната променяща се среда, когато всички гледат да пестят разходи и НТА навлизат на пазара много агресивно. Нервирането, изпаденето в истерия и т.н. вреди главно на пътника който го прави, но трудно може да промени като цяло ситуацията.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Целия номер, е че вероятно нямат изградени процеси за да се справят спокойно и методично с подобни ситуации.

 

Нямат защото е скъпо! Когато човек се качва на малка регионална авиокомпания, притисната от конкуренцията на НТА е добре да го очаква.

 

Много гордо звучи: Национален превозвач, но при България ер този статут в 99% от случите е напълно изпразнен от съдържание! Извън споразумението за свободно небе, където всеки европейски превозвач може да пусне линия, България ер лети единствено до Москва.Ако отпадне тази линия спокойно могат да си изтрият надписа: Национален превозвач.

 

Може да обвиняваме мениджмънта, но основният проблем е, че в сегашната си структура България ер е неконкурентноспособна! Трябва или някоя голяма международна компания да ги купи, като Air Serbia или да преминат към НТА модел, като се откажат от амбициите за премиум авиокомпания...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма нищо случайно, че темата е вече на 46-та страница. За всички е ясно, че "България Ер" АД са далеч от покриване на изискванията за добра традиционна авиокомпания. За съжаление обаче сме принудени да използваме често техните услуги. Тези от вас, които пътуват преимуществено с традиционни авиокомпании и по-рядко с нискотарифни, са наясно за какво говоря. За добро или за лошо, големите традиционни компании почти са изключили София като дестинация. Май само "Луфти", BA и австрийците поддържат редовни полети по тази дестинация. Останалите използват кодшеър споразумения и техните полети се оперират от "България Ер". Така на практика се получава, че дори да закупим билет от Iberia или AF/KLM, по отсечката летим с националния превозвач. Какво трябва да сторим? Единият вариант е да не използваме услугите на родната авиокомпания и да търсим "обходни" маршрути. Този вариант изключва изцяло закупуването на билет с начална точка София с изключение на варианти при полети на вече изброените три компании, които поддържат полети до София. Другият вариант е да бъдем малко по-търпеливи и най-важното малко по-предвидливи по отношение на предстоящ полет с "България Ер". Георги по-горе в темата даде нагледен пример, че случващото се в родния превозвач съвсем не е изключение от правилото и голяма част от реномираните компании също имат сериозни издънки във времето. Това е и съвсем нормално при хиляди извършвани полети по цял свят годишно. Следвайки логиката на натрупването считам за съвсем обосновано и твърдението, че колкото повече полети се оперират от "България Ер" годишно, толкова по-голям е рискът от настъпване на непредвидено обстоятелство в някой от тях. Като прибавим към всичко това и принципно не добрата организация на работа в самата компания, мисля картината се изяснява. Накрая ще завърша с пореден призив да подтиснем вродената си черта да се оплакваме и оплюваме всичко родно, като същевременно величаем и сме склонни да прощаваме на всичко чуждо, и да бъдем обективни в оценките и премерени по отношение на крайните изказвания...

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Нямат защото е скъпо! Когато човек се качва на малка регионална авиокомпания, притисната от конкуренцията на НТА е добре да го очаква.

 

Много гордо звучи: Национален превозвач, но при България ер този статут в 99% от случите е напълно изпразнен от съдържание! Извън споразумението за свободно небе, където всеки европейски превозвач може да пусне линия, България ер лети единствено до Москва.Ако отпадне тази линия спокойно могат да си изтрият надписа: Национален превозвач.

 

Може да обвиняваме мениджмънта, но основният проблем е, че в сегашната си структура България ер е неконкурентноспособна! Трябва или някоя голяма международна компания да ги купи, като Air Serbia или да преминат към НТА модел, като се откажат от амбициите за премиум авиокомпания...

Ценовото изражение е само 1/2 от картината. Останалата 1/2 е разбирането и желанието да има добре разписани процеси, които да се спазват стриктно. Могат да наемат квалифицирани специалисти, които да им ги разпишат. Могат да вземат и външна компания, която има knowhow-то и която ще адаптира процесите за нуждите на ФБ. Но това отново трябва да погледнем към мениджмънта... :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.