Hollywood Публикувано: 10 септември, 2015 Сподели Публикувано: 10 септември, 2015 (редактирано) Европейска Ефропейска с ботуш! Полета днес от Париж е пристигнал без багажа на ВСИЧКИ пътници... Радвайте се, че сте пристигнали,а не куфарите да пристигнат, а вие на дьо Гольььь ps. Утре могат да пратят Джъмболиното за едно карго натъпкато в салона м/у стюардесите. Редактирано 10 септември, 2015 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 10 септември, 2015 Сподели Публикувано: 10 септември, 2015 Щеше да е смешно, ако не беше тъжно... 4 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 10 септември, 2015 Сподели Публикувано: 10 септември, 2015 (редактирано) С българия ер е най-дълъг Забавен багаж на полет през Париж 10.09.2015 Уважаеми пътници, Бихме искали да Ви уведомим, че процесът на придвижване на багажи при трансферни дестинации е сложен и дълъг, поради което и най-малкото закъснение на една от обслужващите страни по трансфера може да създаде забавяне на доставката на багаж до крайната му дестинация. Причините по забавяне на багаж не зависят от националния превозвач. Уверяваме Ви, че при наличието на подобна ситуация, какъвто е случая със закъснелия багаж през Франция на 10.09.2015 г., България Ер прави всичко необходимо, за да бъде доставен забавеният багаж по най-бързия възможен начин до неговия собственик. Редактирано 10 септември, 2015 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 (редактирано) Едно самолетче ще спи в ден неделя (7) на Елефтерис Венизелос. Ново и изключително удобно разписание на полети до/от Атина вече и в понеделник 11.09.2015 България Ер предоставя на своите клиенти още една възможност да изживеят пълноценен уикенд в гръцката столица - заминаване в петък вечер, след края на работния ден, и връщане в понеделник сутрин, навреме за началото на новата работна седмица! Полети от София до Атина в петък с час на тръгване в 19:15 ч * FB 807 SOF ATH 1915 2035 Полети от Атина до София в понеделник с час на тръгване в 07:15 ч: *FB 808 ATH SOF 0715 0830 Удобно разписание и във вторник, четвъртък и неделя – с по-ранен час на излитане в неделя и възможности за дълъг уикенд с тръгване в четвъртък, след края на работния ден. Във вторник София – Атина в 19:15 ч (полет FB 807 SOF ATH 1915 2035) и Атина – София в 21:20 ч (полет FB 808 ATH SOF 2120 2235) В четвъртък София - Атина в 19:15 ч ( полет FB 807 SOF ATH 1915 2035) и Атина – София в 21:20 ч ( полет FB 808 ATH SOF 2120 2235) В неделя София – Атина в 19:15 ч (FB 807 SOF ATH 1915 2035) Разписанието е валидно от 25 октомври 2015 г. Редактирано 11 септември, 2015 от Hollywood 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 13 септември, 2015 Сподели Публикувано: 13 септември, 2015 (редактирано) Реклама! Ще "вземат" обезщетение от по 1000 евро Българи блокирани в Анталия заради повреден самолет 13 септември, 2015 10:16| от chronicle.bg | Новини Група български туристи прекараха над 10 часа на летището в Анталия при пълна неяснота, след като полетът им беше отложен заради повреда, съобщи bTV. Става въпрос за самолет на Bulgaria air, който трябвало да излети от турския курорт за София вчера в 16:15 часа. Пътници разказват, че на два пъти са били качвани в самолета и след това сваляни. Първоначално им било казано, че от България ще бъде изпратен друг самолет. По-късно вечерта обаче се разбрало, че за южната ни съседка са тръгнали техници, които тепърва да ремонтират самолета на място. Едва след полунощ хората били настанени в хотел, където все още бяха към 9:00 часа тази сутрин, допълва bTV. Сред пътниците има и семейства с малки деца. Авиокомпанията все още не е реагирала на информацията. Редактирано 13 септември, 2015 от Hollywood 2 Връзка към коментар
bat.galin Публикувано: 13 септември, 2015 Сподели Публикувано: 13 септември, 2015 Наредена работа - лежиш си в хотела и чакаш да литнеш... 3 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 13 септември, 2015 Сподели Публикувано: 13 септември, 2015 Наредена работа - лежиш си в хотела и чакаш да литнеш... И ти плащат..... 1 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 (редактирано) Доколкото разбрах от една група във фейса, всъщност хората са стояли на летището без грам информация до края. И са ги качвали и сваляли от самолета 2 пъти. Редактирано 14 септември, 2015 от Bliss 2 Връзка към коментар
Тони Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Гледах репортаж от пристигането снощи. Според тях са ги настанили в хотел чак след 3 часа след полунощ. БГ Еър не са отговаряли на телефоните, на летището не са им давали никаква информация, както и не са успявали да се свържат с агенциите. Красота. 5 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Е добре де, на това ли му викат " национален превозвач"? Защо никой не обръща внимание какво се случва, нали и хората от правителството пътуват с тях? То, едно на ръка, дето АК си правят с нас каквото си поискат - имам предвид смяна на часове, отмяна/смяна на полети. Ама чак пък, такава излагация, просто е срамно. 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Гледах репортаж от пристигането снощи. Според тях са ги настанили в хотел чак след 3 часа след полунощ. БГ Еър не са отговаряли на телефоните, на летището не са им давали никаква информация, както и не са успявали да се свържат с агенциите. Красота. България ер не са цвете за мирисане, но мисля, че малко се прекалява с истерията. Всички авиокомпании са притиснати от пресата на разходите, защото в момента може да се лети с пъти по евтино спрямо преди 10 години и е нормално в такива ситуации, да нямат достатъчен организационен капацитет, защото този капацитет през останалото време трябва да седи неизползван в очакване на извънредна ситуация. Аз лично по дифолт не разчитам на никоя авиокомпания. Ако ме обслужат добре, но ако не ме обслужат винаги си имам план Б. 2 Връзка към коментар
Тони Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Ами аз не мисля, че в думите ми има някаква истерия. А в репортажа пътниците, които обясняваха бяха супер спокойни и изобщо не бяха превъзбудени- просто си отговаряха на въпросите. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Ами аз не мисля, че в думите ми има някаква истерия. А в репортажа пътниците, които обясняваха бяха супер спокойни и изобщо не бяха превъзбудени- просто си отговаряха на въпросите. Под истерия разбирам такива заглавия: Сред блокираните 10 часа в Анталия българи имало бременна в осмия месец женаhttp://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4981410 Все едно, че авиокомпанията има някакава вина, че жена в 8-я месец е решила да пътува. Когато има извънредна ситуация и Луфтханза може да те принуди да чакаш часове на опашка и т.н. Аз лично съм имал случай да чакам 2 часа на опашка докато се добера до ваучер за хотел. Вярно е, че България ер по често се проваля в такива ситуации спрямо други авиокомпании, но да разчиташ изцяло на авиокомпания да ти реши проблемите си е безотговорно. България ер сигурно е била виновна и за ниския таван на летището в Анталия „Реално бяхме 10 часа на летището, беше много нисък тавана, задушно, децата не издържаха, чудеха се вече какво да правят, имаше бременна жена в осмия месец”, разказа Иван Латинов, друг от пътувалите до Анталия. По пътя от Турция към Балканите хиляди бежанци се давят в морето, а ние се оплакваме заради ниския таван... Връзка към коментар
Тони Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Аз наистина не виждам смисъл да се коментират изискванията на хората да им се извърши услугата, за която са заплатили. А това за бежанците не го разбирам. Знам, че има много бездомни хора по света. Означава ли това, че моите деца също трябва да ги оставя да спят на улицата? 3 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Абе, че са могли по-адекватно да се справят България Ер, могли са, не е някаква новост това. Че медиите прекаляват с истерията, прекаляват. Това също не е новост. 3 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 (редактирано) Аз наистина не виждам смисъл да се коментират изискванията на хората да им се извърши услугата, за която са заплатили. А това за бежанците не го разбирам. Знам, че има много бездомни хора по света. Означава ли това, че моите деца също трябва да ги оставя да спят на улицата? Aз коментирах просто неалистичните очаквания на хората, които са си платили за услугата! Това, че си си платил не означава, че авиокомпанията трябва да осигури по висок таван на летището, да превози по бързо бременна жена и т.н.. С бежанците го коментирах само за да покажа абсурдността на подобни хленчове. Естествено след като си си платил, авиокомпанията има определени задължения, но има и регламент как трябва да те обезщети ако не си изпълни тези задължения. Пак повтарям, не оспорвам факта, че България ер по често се излагат спрямо други превозвачи! Редактирано 14 септември, 2015 от Георги премахнато заяждане 3 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 (редактирано) Пропускате, че полетът е бил чартърен. Хората нито не са избирали с коя авиокомпания да летят, нито имат право на обезщетения за забавянето. P.S.: Какъв хотел ще търсиш, когато два пъти те качват и свалят от самолета и чакаш всеки момент да излетиш? Редактирано 14 септември, 2015 от Ilian359 3 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Разбирам, че някои хора са много силно емоционални по темата, но личните нападки не са начина да си предадете позицията. По-кротко и по-аргументирано, моля. И ако може да не се намесват бежанците, дори като сравнение и пример. 3 Връзка към коментар
LaBarba Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Хората в ЕС имат права и след като България Еър оперира в ЕС трябва да ги спазва. Ако "се оправяме сами" ги оставяме да ни разиграват. Колкото по-бързо разберат, че така не става, по-добре за всички. Не говорим за парични компенсации, а за подобрение на отношение, комуникация с пътници и оптимизиране на операциите. Емоциите настрана, предполагам всички сме съгласни, че това е необходимо. Срамота е да сме на едно ниво със Северна Корея. 3 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Хората в ЕС имат права и след като България Еър оперира в ЕС трябва да ги спазва. Ако "се оправяме сами" ги оставяме да ни разиграват. Колкото по-бързо разберат, че така не става, по-добре за всички. Не говорим за парични компенсации, а за подобрение на отношение, комуникация с пътници и оптимизиране на операциите. Емоциите настрана, предполагам всички сме съгласни, че това е необходимо. Срамота е да сме на едно ниво със Северна Корея. Целия номер, е че вероятно нямат изградени процеси за да се справят спокойно и методично с подобни ситуации. Аз се съмнявам, че в случая товаренето на самолета два пъти е можело да се спести, едва ли някой там е решил, "абе дай тия пътници да ги разкараме излишно, щото е много забавно качването и слизането". По-скоро са се опитали максимално бързо да превозят хората, докато паралелно текат проверки дали повредата е критична. Един човек на място, който да обясни със спокоен и професионален тон, че такива неща се случват, че вашата безопасност е топ приоритет и т.н., би свършил чудеса хората да са спокойни. Само че такъв човек струва пари, ако летището въобще предлага такава услуга. България Ер не лети редовно до Анталия и не може да се очаква да има цялата инфраструктура, каквато е налична в базовите летища като персонал и обслужване. А и в конкретния случай е повече отговорност на туроператора, а не на авиокомпанията да се погрижи хората да са спокойни и добре информирани. Не се случват само на България Ер такива неща. Направете търсене в гугъл на passangers stranded и името на произволна авиокомпания, независимо колко реномирана е във вашите представи. https://www.google.de/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&q=passangers+stranded+british+airways https://www.google.de/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&q=passangers+stranded+lufthansa https://www.google.de/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&q=passangers+stranded+air+france 3 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 (редактирано) Пропускате, че полетът е бил чартърен. Хората нито не са избирали с коя авиокомпания да летят, нито имат право на обезщетения за забавянето. P.S.: Какъв хотел ще търсиш, когато два пъти те качват и свалят от самолета и чакаш всеки момент да излетиш? В договорните отношения ясно се вижда коя е авиокомпанията. Не ги подценявай хората,много добре знаят с кого ще летят и къде ще спят. Редактирано 14 септември, 2015 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Хората в ЕС имат права и след като България Еър оперира в ЕС трябва да ги спазва. Ако "се оправяме сами" ги оставяме да ни разиграват. Колкото по-бързо разберат, че така не става, по-добре за всички. Не говорим за парични компенсации, а за подобрение на отношение, комуникация с пътници и оптимизиране на операциите. Емоциите настрана, предполагам всички сме съгласни, че това е необходимо. Срамота е да сме на едно ниво със Северна Корея. Паричните санкции са най-ефективният начин да разберат, че нещо не е наред! На пазари, като България, където по 80% от линиите няма почти никаква конкуренция е много трудно с разваляне на реномето или пренасочване към алтернативен превозвач да окажеш натиск. Аз лично продължавам да смятам, че “оправянето сам“ и търсенето на правата в последствие е много добра стратегия в сегашната променяща се среда, когато всички гледат да пестят разходи и НТА навлизат на пазара много агресивно. Нервирането, изпаденето в истерия и т.н. вреди главно на пътника който го прави, но трудно може да промени като цяло ситуацията. 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Целия номер, е че вероятно нямат изградени процеси за да се справят спокойно и методично с подобни ситуации. Нямат защото е скъпо! Когато човек се качва на малка регионална авиокомпания, притисната от конкуренцията на НТА е добре да го очаква. Много гордо звучи: Национален превозвач, но при България ер този статут в 99% от случите е напълно изпразнен от съдържание! Извън споразумението за свободно небе, където всеки европейски превозвач може да пусне линия, България ер лети единствено до Москва.Ако отпадне тази линия спокойно могат да си изтрият надписа: Национален превозвач. Може да обвиняваме мениджмънта, но основният проблем е, че в сегашната си структура България ер е неконкурентноспособна! Трябва или някоя голяма международна компания да ги купи, като Air Serbia или да преминат към НТА модел, като се откажат от амбициите за премиум авиокомпания... 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Няма нищо случайно, че темата е вече на 46-та страница. За всички е ясно, че "България Ер" АД са далеч от покриване на изискванията за добра традиционна авиокомпания. За съжаление обаче сме принудени да използваме често техните услуги. Тези от вас, които пътуват преимуществено с традиционни авиокомпании и по-рядко с нискотарифни, са наясно за какво говоря. За добро или за лошо, големите традиционни компании почти са изключили София като дестинация. Май само "Луфти", BA и австрийците поддържат редовни полети по тази дестинация. Останалите използват кодшеър споразумения и техните полети се оперират от "България Ер". Така на практика се получава, че дори да закупим билет от Iberia или AF/KLM, по отсечката летим с националния превозвач. Какво трябва да сторим? Единият вариант е да не използваме услугите на родната авиокомпания и да търсим "обходни" маршрути. Този вариант изключва изцяло закупуването на билет с начална точка София с изключение на варианти при полети на вече изброените три компании, които поддържат полети до София. Другият вариант е да бъдем малко по-търпеливи и най-важното малко по-предвидливи по отношение на предстоящ полет с "България Ер". Георги по-горе в темата даде нагледен пример, че случващото се в родния превозвач съвсем не е изключение от правилото и голяма част от реномираните компании също имат сериозни издънки във времето. Това е и съвсем нормално при хиляди извършвани полети по цял свят годишно. Следвайки логиката на натрупването считам за съвсем обосновано и твърдението, че колкото повече полети се оперират от "България Ер" годишно, толкова по-голям е рискът от настъпване на непредвидено обстоятелство в някой от тях. Като прибавим към всичко това и принципно не добрата организация на работа в самата компания, мисля картината се изяснява. Накрая ще завърша с пореден призив да подтиснем вродената си черта да се оплакваме и оплюваме всичко родно, като същевременно величаем и сме склонни да прощаваме на всичко чуждо, и да бъдем обективни в оценките и премерени по отношение на крайните изказвания... 9 Връзка към коментар
akair Публикувано: 14 септември, 2015 Сподели Публикувано: 14 септември, 2015 Нямат защото е скъпо! Когато човек се качва на малка регионална авиокомпания, притисната от конкуренцията на НТА е добре да го очаква. Много гордо звучи: Национален превозвач, но при България ер този статут в 99% от случите е напълно изпразнен от съдържание! Извън споразумението за свободно небе, където всеки европейски превозвач може да пусне линия, България ер лети единствено до Москва.Ако отпадне тази линия спокойно могат да си изтрият надписа: Национален превозвач. Може да обвиняваме мениджмънта, но основният проблем е, че в сегашната си структура България ер е неконкурентноспособна! Трябва или някоя голяма международна компания да ги купи, като Air Serbia или да преминат към НТА модел, като се откажат от амбициите за премиум авиокомпания... Ценовото изражение е само 1/2 от картината. Останалата 1/2 е разбирането и желанието да има добре разписани процеси, които да се спазват стриктно. Могат да наемат квалифицирани специалисти, които да им ги разпишат. Могат да вземат и външна компания, която има knowhow-то и която ще адаптира процесите за нуждите на ФБ. Но това отново трябва да погледнем към мениджмънта... 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега