Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Май в случая основното оплакване е срещу отношението - липса на информация, включително и по телефона. Това не струва пари.

Публикувано:

Май в случая основното оплакване е срещу отношението - липса на информация, включително и по телефона. Това не струва пари.

 

България ер не може да си обслужи нормалният трафик през кол центъра, а какво оства да може да обслужва стотици обаждания в извънредна ситуация. Със сигурност трябва да наемат допълнителен персонал. Това което би било по евтино е да качват актуална информация за полета на сайта на авиокомпанията или да пращат SMS на пътниците.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Моето генерално виждане за нещата е, че проблеми се случват навсякъде и една А/К се познава по начина, по който се справя с проблемите, а не по това, че са се случили такива. За съжаление, Bulgaria Air далеч не е единствената А/К с такова отношение към пътниците при създали се проблеми, даже в случая FB е по-оправдана, защото не е И туроператор на тези хора (отговорноста за евентуално хотелско настаняване не е много ясно дали е точно тяхна).

Аз преди 5 години имах случай с най-големия канадски туроператор (чиято собственост е и едноимената авиолиния) - Sunwing. След една никак не-евтина ол-инклузив почивка в Плайа дел Кармен, Мексико направиха 16 часа закъснение при обратния полет до Торонто. Казаха ни го още докато бяхме в хотела с инструкции да чакаме там (без осигурена стая). Обадих се на представителя на туроператора/авиолинията да питам дали ще ме компенсират за следващия полет, който щях да изтърва - много грубо ми отговориха, че не е тяхна работа да се занимават с това, нито били длъжни да ни осигуряват стая, да сме стояли в лобито на хотела и да сме чакали инструкции.

 

Причината си беше чисто техническа и по тяхна вина - пускат самолет от Торонто да излети като предварително знаят, че не му работи APU-то - малък двигател под вертикалния стабилизатор (опашката), който дава ток на кабината и служи за запалване на основните двигатели. Обаче самолета преди Канкун каца в някой от Кайо-тата на Куба да остави и вземе пътници и от там, където пък се оказало, че няма наземна техника, с която да запалят после основните двигатели (не знам дали е разрешено да свалят пътници примерно с един работещ двигател, ако е, значи съвсем са сглупили). Пътници чакат в Куба, пътници чакат в Мексико, всички на standby по хотелите. След извозването от Плайа дел Кармен до летището в Канкун чакахме още 4 часа там. След кацането на YYZ ми отне час и половина да се срещна с представител на туроператора/авиокомпанията (бях купил вече нови билети за следващия ни полет и така или иначе трябваше да чакаме на летището три часа). Представителя не можеше с абсолютно нищо да помогне, освен да ми каже да напиша мейл на компанията. Писах мейл и след 2 месеца получих отговор, че се извиняват и ни дават по 50 долара на човек намаление при следващата ни ваканция с тях (което за мен е тотална наглост, по-добре да не бяха отговаряли изобщо).

Написах всичко това само за илюстрация, че има и по-кофти случаи и то в много по-развити държави от този с Bulgaria Air, не, че смятам, че FB са много добра А/К.

  • Харесвам 7
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

Ахам. Проверявам и разреждането на полетите до Дюселдорф/Оберсдорф. :lol:  От средата на октомври минават да един полет в събота. Има голям интерес по линията. Будапеща ги зове! :) 

 

   Дюселдорф стана Будапеща!  :biggrin:  Наздраве за спирането на следващата дестинация! 

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

И да кажа хубави думи за БГ еър, нали все съм на принципа "изберете българското" :)  По почивните дни летях четири полета с три различни АК - АлИТалия , КЛМ и Бг еър. ЕМи ... най-добро и професионално обслужване на борда, най-приветливи стюардеси /и най-млади :) /, най-добър екип, най-добра организация по качването в самолета /не знам тяхна ли беше заслугата или на Линате, нооо ... за първи път виждам организация да се влиза по редове отзад напред, за да не става тъпканак и опашка както на гишето, така и вътре в самолета/. Самолета си беше нов /ембраер/, а и не най-маловажно, единствени дадоха все пак кетъринг на борда, различен от 15 гр. пакетче. Алиталия дадоха гризинки 15 гр., КЛМ ЕДНА бисквитка, или три начоса, нашите направо ми се видяха царе със сандвич, та и втори път минаха с кафе и шоколад. Брееее :)  :)  От Ал Италия съм супер възмутена,такъв намусен и нелюбезен екипаж не съм виждала, и в двата полета. А самите италианци на втория полет /Беше Рим-Милано/ бяха шумни, невъзпитани и досадни. С нашите си хора наобратно си ми беше супер. Таааа... хубави, лоши, тимаджии, надявам се , че се стараят поне малко. Ако си оправят мениджмънта и разширят персонала, може и да станат АК с нормални европейски претенции, а не като набутана в ъгъла некадърница.

  • Харесвам 1
Публикувано:

От точно тези 3 компании, щях да съм изненадан, ако някоя друга ти е харесала повече :lol: Това си е състезание за най-лошо преживяване на пасажерите. И то с един от вечните лидери - AZ.... :) :) :)

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

И да кажа хубави думи за БГ еър, нали все съм на принципа "изберете българското" :)  По почивните дни летях четири полета с три различни АК - АлИТалия , КЛМ и Бг еър. ЕМи ... най-добро и професионално обслужване на борда, най-приветливи стюардеси /и най-млади :)азширят персонала, може и да станат АК с нормални европейски претенции, а не като набутана в ъгъла некадърница.

 

Не прави изводи за компанията по визията на обслужващите. Много е смешно  и това "професионално" .  Другите да не са непрофесионалисти - аматьори. Често се използва професионален учител, професионален инструктор и т.н. Ами, такова нЕма!  :rofl:  Или си учител или не, същото е и за  инструктор и т.н.

 

LZ-FBB  се е скапал, спасява LZ-HBZ :biggrin:

14:30   FB409 Виена  очакван час 17:00 > 17:30 > 19:00

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Отзив за Bulgaria Air от един колега (англичанин), който в петък летя по трасето Амстердам-София-Амстердам:

 

My experience with Bulgaria Air (codeshared with KLM ) was not so good, almost 3.5 hour delay on the way out, delay on the way back, shambolic and rude boarding process and instruction by the crew to passengers to leave luggage in the footways when landing this morning will not make it an airline I wish to travel on again.

 

Направо срам ме хвана.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Не помня дали е ставало дума назад за това

 

С картата CCB Club получавате още преференции – при всеки полет, при който опериращ превозвач е България Ер, всеки картодържател с фирмена клубна карта може да превозва безплатно два багажа, всеки от които да е с тегло до 23 кг. Необходимо е само да се посочи номерът на клубната карта още при резервацията и в билета да бъде отразено правото на превоз на два багажа.

 

Аз лично си бях отворил сметка в ЦКБ за целта, оставих им 20лв, толкова е минимума и ми дадоха картата. Прилича на нормална дебитна карта, но не може да се теглят пари, нито да се плаща. Записва се само номера й в процеса на купуване на билет  Два  пъти се възползувах от 2-ри безплатен багаж  и нямаше проблем.

При  някои кредитни карти на ЦКБ, също дават право на  2х23кг.


Все пак доста жени ще се зарадват на втори куфар :)

  • Харесвам 8
Публикувано: (редактирано)

Ако има кой да го влачи :)

 

Винаги се намира - доброволно или не.  ;)

 

 

Така е, кавалери винаги се намират! :biggrin:

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 4
Публикувано:

Не помня дали е ставало дума назад за това

 

С картата CCB Club получавате още преференции – при всеки полет, при който опериращ превозвач е България Ер, всеки картодържател с фирмена клубна карта може да превозва безплатно два багажа, всеки от които да е с тегло до 23 кг. Необходимо е само да се посочи номерът на клубната карта още при резервацията и в билета да бъде отразено правото на превоз на два багажа.

 

Аз лично си бях отворил сметка в ЦКБ за целта, оставих им 20лв, толкова е минимума и ми дадоха картата. Прилича на нормална дебитна карта, но не може да се теглят пари, нито да се плаща. Записва се само номера й в процеса на купуване на билет  Два  пъти се възползувах от 2-ри безплатен багаж  и нямаше проблем.

При  някои кредитни карти на ЦКБ, също дават право на  2х23кг.

Все пак доста жени ще се зарадват на втори куфар :)

Аз имам такава карта и съм много доволна. Както казваш , това за багажа е много добра опция. :) 

Публикувано: (редактирано)
Тия парите за нищо ги нямат! А до Бърно и Карлови Вари? Хи-хии! :lol:
 
 
Вече можете да летите до четири нови дестинации с България Ер!
09.10.2015
 

Разширяваме полетната си мрежа с още европейски градове, до които можете да достигнете през Прага с Czech Airlines.

Възползвайте се от предложението ни и посетете:

Братислава на цена от 240 EUR

Острава на цена от 239 EUR

Кошице на цена от 280 EUR

Будапеща на цена от 283 EUR

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

Понеже е хубаво да има плурализам на мненията, ето едно и от "вътрешен" човек:

http://www.jenatadnes.com/hora/rositsa-ivanova-up-in-the-air

Това интервю, доколкото виждам е от 2012 год.  Но пък  не е лошо. Смела жена е тази жена :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Това интервю, доколкото виждам е от 2012 год.  Но пък  не е лошо. Смела жена е тази жена :)

 

По ми се ще да направят интервю на к-н Лxxxxxxв ,за да му прочета коментарите, а защо не и да го пратят за закриването на DUS :lol: .

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

Вчера гледах за билети Лондон-София  за април 2016 с националния превозвач и се оказа, че такива няма за момента.

Има с бритиш или с прехвърляне вече. Аз поне не съм срещал нещо от тяхна страна по темата.

Публикувано: (редактирано)

FBA и FBB се махат + се говори за 737, че също може да изчезнат.

Договорите за FBA и FBB изтичаха през 2016г. Странно, да не би да им ги прибират. 737 бяха само за "натоварените" морски чартъри.

Редактирано от Hollywood

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.