Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Гледам цена от 515 лв. на човек за дати в края на април / началото на май. Вижда ми се добра цената за редовен полет.  

 

По принцип щом я смяташ за добра цена, ОК :-)

 

Но цена около 190-205 евро двупосочно на човек, с не нискобюджетна компания и с 1 прекачване би била по-нормална, каквито цени са предлагали конкурентите на Бг Еър предходни години. И пак за април/май и дори около Великденски празници.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Въпросът ми беше риторично-пожелателен :)

 

Като преводач бих я нарекъл "програма за стимулиране на пътуванията". Обаче нали трябва да сме парвенюшки авангардни, затова се ползва древномакедонската дума "инсентив".

 

Не го превеждаш точно. Има стимулиране, ама е друго:

http://www.thefreedictionary.com/incentive+travel

https://en.wikipedia.org/wiki/Travel_incentive

По мои разбирания трябва да е нещо като "поощрителни пътувания", но в индустрията тук инсентив-а вече е навлязъл с по-широк смисъл, както по-горе споменава cck.

Връзка към коментар

2. Sky Green Star – Авиокомпания с най-голям принос в опазването на околната среда 
Lufthansa Group 

 

...Което е нормално. С тези стачки, самолетите си стоят на замята, няма какво да замърсяват!  :lol: 



 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Аз да си кажа, вчера сутрешния полет от Брюксел си беше прекрасен. Излетяхме съвсем на време, кацнахме по разписание, нямаше проблеми ....

 

Хубави момичета и любезни момчета в самолета. Е, накрая малко ни друсна докато кацахме, ама това са детайли, които не зависят от компанията :) До сега не бях летяла с Embraer, но си беше достатъчно широко. И дори си мисля че е по-удобно.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Из дружина Янкков : :rofl:

 

 

14.12.2015
 

Хора с увреждания и хора с ограничена подвижност

Съгласно законодателството на ЕС хората с увреждания и/или намалена подвижност са защитени от дискриминация при извършване на резервация и качване на борда на самолет. Те имат също право да получават помощ на летищата (при заминаване, при пристигане и при транзитно преминаване) и на борда на самолетите. Препоръчваме ви да съобщите предварително за вашите нужди, за да улесните предоставянето на помощ.

 

Отказан достъп на борда

Когато на пътниците е отказан достъп на борда, авиокомпаниите са задължени първо да потърсят лица, които желаят да се откажат от резервациите си в замяна на определени обезщетения. Освен това въздушният превозвач трябва да предложи на желаещите възможност за избор между пълно възстановяване на стойността на билета или избор на нов маршрут. Може да имате право на обезщетение  от 125 евро до 600 евро в зависимост от разстоянието на полета и закъснението преди промяната на маршрута. Когато има лица, желаещи нов маршрут, ако е необходимо, авиокомпанията трябва да окаже и съдействие, например храна, достъп до телефон, при необходимост една или повече нощувки и транспортиране между летището и мястото за настаняване.

 

Анулиран полет

Имате право на същото обезщетение като това, което се предлага в случай на отказан достъп на борда, освен ако не сте били информирани за отмяната най-малко 14 дни преди полета или промененият маршрут е с часове, близки до първоначалните, или ако авиокомпанията може да докаже, че отмяната се дължи на извънредни обстоятелства. Освен това авиокомпанията трябва да ви предложи избор между:

възстановяване на стойността на билета в срок до седем дни;

нов маршрут до вашата крайна дестинация при подобни условия;

и ако е необходимо, грижи (телефонно обаждане, напитки, храна, настаняване, транспорт до мястото на настаняване).

 

Голямо закъснение 

Имате право на грижи от авиокомпанията (телефонно обаждане, напитки, храна, настаняване, транспорт до мястото на настаняване), ако закъснението е:

- два или повече часа за полети до 1500 км;

- три или повече часа за по-дълги полети в рамките на Европейския съюз или за други полети между 1500 и 3500 км;

- четири или повече часа за полети над 3500 км извън Европейския съюз.

Ако закъснението е повече от пет часа и решите да не продължите пътуването си, имате право също да ви бъде възстановена стойността на билета, както и на обратен полет до мястото, откъдето първоначално сте започнали своето пътуване.

Ако полетът ви има закъснение от три или повече часа, може да имате право на същото обезщетение като това, което се предлага, когато полетът е отменен, освен ако авиопревозвачът може да докаже, че закъснението се дължи на извънредни обстоятелства. Освен това авиопревозвачите могат да бъдат подведени под отговорност за вреди, причинени вследствие на закъсненията.

 

Багаж

Ако багажът ви бъде изгубен, повреден или забавен, може да имате право на обезщетение. За повреден багаж трябва да подадете жалба до авиопревозвача в срок от седем дни от получаването на вашия багаж. За забавено получаване на багаж този срок е до 21 дни.

 

Информация относно авиокомпанията

Трябва да бъдете информирани предварително коя авиокомпания е оператор на вашия полет.

 

Правоприлагащ орган в България

Министерство на транспорта,

информационните технологии и съобщенията

София 1000, ул."Дякон Игнатий" №9

Тел.: +359 29371047

 

 

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Колеги, имам въпрос. С bgair имам един багаж 23 кила чекиран, но имам ли салонен?

Разбира се... отново си отговорих сам 2 минути по-късно.... помощ :D

Редактирано от MARTiNSHO
Връзка към коментар

Ако не е късно - разбира се, че имаш право на ръчен багаж.

 

Аз днес отново по-пътувах с BG Air и всичко беше ок, и чекиране, boarding, полет и пристигане на време.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

И аз имах подобно добро изживяване точно миналата Събота от Берлин до София. Този път, като никога, полета не закъсня, екипажа беше доста любезен и усмихнат и като цяло, полета беше един от най-добрите, които съм имал с България Еър. Малко след нова година се уредих с Бизнес класа до Берлин, да видим дали са променили нещо от миналия път, макар, че щом имаше абсурда икономичният билет да е по-скъп от бизнес билетът, силно се съмнявам. :)

Връзка към коментар

Принципно не е някакъв прецедент при билетите - най-високата икономичкна класа да е по-скъпа от най-ниската бизнес. Освен седалките и кетъринга има и разни други условия като промяна на датата, преиздаване, кетъринг, такси за неявяване, бонус мили и др които също са част от booking class

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Принципно не е някакъв прецедент при билетите - най-високата икономичкна класа да е по-скъпа от най-ниската бизнес. Освен седалките и кетъринга има и разни други условия като промяна на датата, преиздаване, кетъринг, такси за неявяване, бонус мили и др които също са част от booking class

Ъъъъ... Ами не зная какво да ти кажа. Аз лично при други компании, такова нещо не съм виждал никога. :) Но аз съм доволен в случаят! :)

Връзка към коментар

Случва се доста, особено при латиноамериканските авиокомпании. Все пак, евтиният бизнес винаги е с не малки рестрикции, даже може да е и без право на отмяна, което е сред най-оскъпяващите фактори.

Връзка към коментар

Горките хорица чакащи националната гарнитура да ги извози. Кризичка за авиони - бразилското чудо lzbur глътнало масълце. :biggrin:

 

10:40 FB469 Палма де Майорка/Малага T2 Bulgaria Air Анулиран

 

18:45 FB467A Палма де Майорка T2 Bulgaria Air Излетял 19:47 McDonnell Douglas MD82

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Горките хорица чакащи  националната гарнитура да ги извози. Кризичка за авиони -  бразилското чудо lzbur глънало масълце. :biggrin:

 

10:40   FB469 Палма де Майорка/Малага T2 Bulgaria Air Анулиран

 

18:45   FB467A Палма де Майорка T2 Bulgaria Air Излетял 19:47 McDonnell Douglas MD82

Ха, дори не знаех, че са оперирали MD80 самолети някога. Добре, че не са изпратили BAE-то да ги дундурка 4 часа до София. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ха, дори не знаех, че са оперирали MD80 самолети някога. Добре, че не са изпратили BAE-то да ги дундурка 4 часа до София. :)

 

То това най-вероятно е MD-то на Bulgaria Air Charter...

Връзка към коментар

Помощ, при опит за проверка на резервация за полет утре 12:15 всичко е наред, но при опит за check-in ми дава, че не "Не е отккрита резервация,моля проверете детайлите", та даже и с правописна грешка. Писах им мейл, но какво може да се случва? Дори и с номера на ел.билет пак не става...

Връзка към коментар

Помощ, при опит за проверка на резервация за полет утре 12:15 всичко е наред, но при опит за check-in ми дава, че не "Не е отккрита резервация,моля проверете детайлите", та даже и с правописна грешка. Писах им мейл, но какво може да се случва? Дори и с номера на ел.билет пак не става...

 

Подобно съобщение обикновено се появява ако опиташ да извършиш уеб чек ин повече от 24 часа преди полета. Опитай сега и всичко би следвало да е наред...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не казах, че е 12:15 на обяд, и сега не става... А за сайта на летището нищо такова не виждам, никога не съм съм го правил на място, какво трябва да им донеса, плаща ли се, къде се прави?

Връзка към коментар

Относно летището, провери на сайта на превозвача от кои летища е достъпна услугата уеб чек ин. Аз реших, че става дума за летище София. Иначе, нищо не се плаща и нищо не се носи. Е, можеш да им представиш разпечатка на резервацията, за да те открият по-бързо в системата по кода, но и само с лична карта би следвало да те открият на гише...

Връзка към коментар

Да... не предлагат online check-in... скучници. Благодаря ти, Duke.

Аууу, каква страхотна думичка си измислил, веднага я приватизирВам :unsure: :unsure: :unsure: СКУЧНИЦИ - имам няколко обекта, дето им тича с огромна скорост! Благодаря тиии! :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.