georgiev Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Истината е, че и двамата сте прави... Някои от проблемите просто няма как да се решат, докато БГ Еър е част от ТИМ груп и се управлява като такава. От друга страна, няма и опашка от купувачи... 4 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) И това го казва човек със стотици полети, включително вътрешни в САЩ, които поне за мен като цяло покриват именно понятието "усещане, като че съм в селски автобус"... Не знам дали съм късметлия, но знам, че основното предназначение на един полет е да те превози от точка "А" до точка "Б" в указаното време и условия. Не съм съгласен с мнението, че обезателно е необходимо да се изтъкват единствено негативни неща свързани с националния превозвач. Как пък никой не спомена, че нашите пилоти са едни от най-добрите в бранша и кацането с тях е истинско удоволствие, макар и в разрез с написаното в дебелите книги? Как пък никой не спомена, че на фона на цените на останалите традиционни компании, "България Ер" продължава да поддържа конкурентни цени за директни полети от София? Истината е, че процентно много повече българи пътуват с "България Ер", отколкото с която и да е друга традиционна компания (нискотарифните ги изключваме от уравнението) и това логично води до по-висок процент проблемни полети. Необходимо ли е обаче да бъдем тотални нихилисти, наистина не разбирам подобно отношение Когато в самолет с 200 човека има една единствена тоалетна и тоалетната хартия свърши на 10-тата минута след излитане и след това до края на полета никой не благоволява да зареди нова тоалетна хартия - за мен това показва единствено некадърност и/или пълна незаинтересованост на персонала към пътниците. Които отгоре на всичко са платили значителна сума за полета. Подобно нещо не ми се е случвало с НИТО една авиокомпания в света, независимо дали традиционна или лоу-кост. Съвсем отговорно заявявам, че дори стюардесите на Air Koryo (северно-корейската авиокомпания) бяха много по-усмихнати. Отношението на Bulgaria Air стюардесите към пътниците е като на селския пазар, а те са в ролята на продавачки на домати. Никакъв респект и никаква приветливост. Може би пилотите са много добри - за това не споря - но аз все пак не се возя в пилотската кабина. Не става въпрос за нихилизъм, а за реални факти. Bulgaria Air всъщност са ми по-скоро безразлични, както виждаш дори ги ползвам когато се налага. Мога да си прехапвам устните, на място не правя драми и съм куул с всичките несъвършенства. Но не мога да не се обадя, когато някой почне да обяснява колко са яки Bulgaria Air за превоз от точка А до точка Б. Ми не, не са яки, честичко закъсняват и кръвнишките погледи на стюардесите + слабата хигиена въобще не помагат за приятен полет. Просто понякога са необходимото зло и не мога да си изкривя душата да кажа на черното бяло. И ако на това му викаш конкурентни цени... За мен лично темата се изчерпа. Редактирано 22 април, 2016 от Георги Матеев 5 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) Истината е, че процентно много повече българи пътуват с "България Ер", отколкото с която и да е друга традиционна компания (нискотарифните ги изключваме от уравнението) и това логично води до по-висок процент проблемни полети. Е това със сигурност не се дължи на качеството на услугата. А в много по голяма степен на ценовата политика, която е някъде между нискотарифните и нормалните. И когато нямаш нискотарифен превозвач до дадена дестинация, а само нормални компании (които често предлагат и само полети с прекачване), то си принуден от обстоятелствата да използваш ТИМ. Аз лично имам неутрално отношение към ТИМеър. Колкото повече превозвачи, толкова по-добре. Но мъжът ми има доста отменени техни полети по неизяснени причини от Виена в тефтерчето си. Та ако питам него са големи мизерници и очевидно си има основание да го твърди. И ако ти се случва да летиш по бизнес само за ден без преспиване, последното нещо, което искаш е ТИМеър да ти врътнат този редовен номер. Аз лично не се заглеждам чак толкова по визията на стюардесите, но последния път дори и на мен ми направи впечателение. Редактирано 22 април, 2016 от Bliss 3 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Аз лично имам неутрално отношение към ТИМеър. Очевидно не е точно така... 2 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Но мъжът ми има доста отменени техни полети по неизяснени причини от Виена в тефтерчето си. Австрийците имат ежедневно по няколко чудесни директни полети по отсечката, защо не ползва тях? 2 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) Очевидно не е точно така... Ако това е твое предположение, очевидно грешиш. Фактите обаче дори и ти не можеш да оспориш. ТИМ са си такива. Тръпна в очакване да видя как ще се развърже възела с летището, концесията и едни задължения. http://sofia.media/news/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B8_56/59-584-%D0%BC%D0%BB%D0%BD-%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B8%D1%82%D0%B5-80-%D0%BE%D1%82-%D1%82%D1%8F%D1%85-%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%B5%D1%8A%D1%80_5738.html Редактирано 22 април, 2016 от Bliss 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Ако това е твое предположение, очевидно грешиш. Фактите обаче дори и ти не можеш да оспориш. ТИМ са си такива. Тръпна в очакване да видя как ще се развърже възела с летището, концесията и едни задължения. Имах предвид, че вместо "България Ер", употребяваш ТИМеър. Това се нарича констатация, а не предположение, но да спрем дотук... 1 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) Австрийците имат ежедневно по няколко чудесни директни полети по отсечката, защо не ползва тях? В повечето случаи използва тях. Но често се случва графикът да е такъв, или полетите на австрийците да са пълни(поради букване в последния момент). Причини различни. Нещо чудно ли виждаш? След като стана frequent traveller само от тази отсечка?!?!?!? Редактирано 22 април, 2016 от Bliss Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Имах предвид, че вместо "България Ер", употребяваш ТИМеър. Това се нарича констатация, а не предположение, но да спрем дотук... Да, те са ТИМ еър, а не България еър. И това също е констатация. Посочения линк говори сам за себе си. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Да, те са ТИМ еър, а не България еър. И това също е констатация. Посочения линк говори сам за себе си. 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Моля темата да не изпада в дребни заяждания и излишни буквализми. Знам, че периодично се налага да се премине през панаира за/против България Ер, ще го търпим за кратко, ако се налага, но помислете за полезността на читателите. Никой не го интересува дали има ТимЕр в търговския регистър, никой не го интересуват и всякаквите прякори, с положителен или отрицателен привкус се опитвате да им налагате. 4 Връзка към коментар
akair Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Аз съм попадал на страшни "скумрии" в AlItalia, United, American и Wizz. Това прави ли ги лоши а/к? От известно време забелязах, че когато пътникът се усмихне първи, в общия случай стюардесата също се усмихва. 3 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Моля темата да не изпада в дребни заяждания и излишни буквализми. Знам, че периодично се налага да се премине през панаира за/против България Ер, ще го търпим за кратко, ако се налага, но помислете за полезността на читателите. Никой не го интересува дали има ТимЕр в търговския регистър, никой не го интересуват и всякаквите прякори, с положителен или отрицателен привкус се опитвате да им налагате. Ако това дърпане на уши е насочено към мен, а очевидно е точно така, съжалявам, че реагирах срещу една неистина и реших да покажа истината. Мен също не ме интересува кой как нарича която и да е компания по света и у нас. Реагирам обаче, ако някой едновременно твърди, че няма специално отношение към определена компания, а в същото време я нарича с други имена. Въобще, ако случайно не е станало ясно, имам силно развито чувство за справедливост и реагирам срещу всяка една ситуация в която вътрешното ми чувство подсказва, че съществува дисбаланс. Това проблем ли е за теб? 2 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) Дюк, ще се съобразя с Георги защото съм съгласна с него. Имам какво да ти отговоря, но смятам, че и по нагоре достатъчно се каза, не само от мен. Просто бих искала поне да се въздържаш да интерпретираш думите ми. Фактите са си факти, независимо какво пише в ТР. По темата - силно се надявам изказаните преположения по нагоре за новооткрити фирми да не се окажат верни като сценарии. Защото това би рефлектирало много сериозно върху летище София и евентуално условията на концесията и цените за другите АК. Редактирано 22 април, 2016 от Bliss Връзка към коментар
Пожето Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 съжалявам, че реагирах срещу една неистина и реших да покажа истината Еее, да се засегна ли аз сега, че ме обиждаш на интелект? Иначе аз съм си фен на БГЕр Ембраерите, винаги са ми били най-комфортни при пътуване и съм имала късмета да не попадам на самолет с лоша хигиена или сервиз. Но разказаната от Жоро Матеев случка с нелюбезния екипаж, неизправните багажни отделения и мръсотията, сигурно щеше да промени мнението ми. Нещото обаче, което ми безкрайно неприятно в тази тема, са коментарите и претенциите към външния вид на стюардесите (не говоря за любезността и обслужването). Както казваше оня паяк в банята, ти па щот си Ален Делон. 6 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) знам, че основното предназначение на един полет е да те превози от точка "А" до точка "Б" в указаното време и условия. Еми БулЕр точно с пристигането в указаното време нещо не се справят много добре. Как пък никой не спомена, че нашите пилоти са едни от най-добрите в бранша Напротив, много пъти е казвано това тук. (А то наши пилоти работят и в много други компании.) Това обаче не значи, че не трябва да се казват нещата, които пък Жоро Матеев описа по-горе. Редактирано 22 април, 2016 от Фичо 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) Нещото обаче, което ми безкрайно неприятно в тази тема, са коментарите и претенциите към външния вид на стюардесите (не говоря за любезността и обслужването). Както казваше оня паяк в банята, ти па щот си Ален Делон. Струва ми се, че коментарите за външния вид на стюардесите в темата бяха по-скоро на шега Редактирано 22 април, 2016 от Фичо 3 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Еее, да се засегна ли аз сега, че ме обиждаш на интелект? Това пък в каква връзка? Ставаше дума за правилното изписване и изговаряне на фирмата /търговското наименование/ на дружеството, което по една или друга причина на този етап изпълнява функциите на национален превозвач. Можем да го наричаме както си искаме, но ако държим да бъдем коректни понякога се налага да се придържаме към фактите. Другото е в сферата на уличния жаргон, щото и "отбора на моето сърце" от покрайнините на София е собственост на един човек чрез поставени лица, но навсякъде името на отбора се изписва така, както е записан в регистрите... Еми БулЕр точно с пристигането в указаното време нещо не се справят много добре. Точно така и именно поради тази причина обезщетяват пътниците, както многократно е ставало дума... 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Истината е, че и двамата сте прави... Някои от проблемите просто няма как да се решат, докато БГ Еър е част от ТИМ груп и се управлява като такава. От друга страна, няма и опашка от купувачи... Основният проблем не е собственикът, а бизнес модела на авиокомпанията. Който и да е собственикът, няма да може успешно да развива национален превозвач на една малка държава, при условията на свободна конкуренция в ЕС. Единствено сливанато с някой голям традиционен превозвач или преминаване към модела на НТА може да реши проблемите на България ер. В сегашната рамка, собственикът прави това, което вероятно би направил всеки от вас. Опитва се да намалява разходите, които не застрашават сигурността на полетите, а това са заплатите на стюрдесите, чистенето на самолетите и поддръжката на пътническия салон. Разбира се, дългосрочно това не е добра политика, но краткосрочно пести разходи и дава време на собственика да реши какво да прави. Един от вариантите е и в един момент авиокомпанията да прекрати дейността си, защото не би било нормално да се очаква един частник да финансира дългосрочно дейност, която е на загуба. Безспорно това би било загуба на престиж... 4 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) Точно така и именно поради тази причина обезщетяват пътниците, както многократно е ставало дума... Не винаги! И почти никога доброволно. Имам позната(съфорумка между другото), която е на етап съд за едни полети до Куба. След няколко писма и абсолютно основателна жалба. Редактирано 22 април, 2016 от Bliss Връзка към коментар
Фил Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Точно така и именно поради тази причина обезщетяват пътниците, както многократно е ставало дума... Еми тогава трябваше да кажеш: " основното предназначение на един полет е да те превози от точка "А" до точка "Б" в указаното време да получиш обезщетение" 5 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Еми тогава трябваше да кажеш: " основното предназначение на един полет е да те превози от точка "А" до точка "Б" в указаното време да получиш обезщетение" Това не звучи сериозно, разбираш... Въпросът беше, че в темата основно се пишат негативни неща, а твърде рядко позитивни. Това аз наричам чиста проба нихилизъм. Реакциите са показателни. Аз продължавам обаче да недоумявам защо хората, които по една или друга причина имат силно изразено негативно мнение към тази компания продължават да ползват нейните услуги? Както и да е, въртим се в кръг... 2 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) Защото отношението е неутрално (пак интерпретация от теб) и защото често по добри(като пряк полет) и евтини алтернативи няма. А и както каза Георги Матеев Мога да си прехапвам устните, на място не правя драми и съм куул с всичките несъвършенства. Но не мога да не се обадя, когато някой почне да обяснява колко са яки Bulgaria Air за превоз от точка А до точка Б. Ми не, не са яки, честичко закъсняват и кръвнишките погледи на стюардесите + слабата хигиена въобще не помагат за приятен полет. Просто понякога са необходимото зло и не мога да си изкривя душата да кажа на черното бяло. Редактирано 22 април, 2016 от Bliss Връзка към коментар
Фил Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 (редактирано) Въпросът беше, че в темата основно се пишат негативни неща, а твърде рядко позитивни. Това аз наричам чиста проба нихилизъм. Ами очевидно клиентите имат повече негативен опит, отколкото позитивен. А от това, че преобладават негативни мнения, да правиш извода, че става дума за нихилизъм, е също толкова несериозно, колкото ако преобладаваха позитивни мнения, да твърдим че това непременно е лобизъм (патриотарство, подмазване или че някой е "на хранилка в БулЕр"). Редактирано 22 април, 2016 от Фичо 3 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 22 април, 2016 Сподели Публикувано: 22 април, 2016 Точно така и именно поради тази причина обезщетяват пътниците, както многократно е ставало дума... Лично аз имам точно 3 случая, за които по всички правила ми дължат обезщетение. След десетки имейли, телефонни разговори и счупени нерви до ден днешен познай колко съм обезщетен. Да, точно така - с нула лева и с нула безплатни билета. След хиляди глупости и извъртания накрая просто спряха да ми отговарят, а както се досещаш на мен не ми се занимава със съдилища или писане на писма до по-висши инстанции. Халал да са им моите пари. Познавам и доста други хора в същата ситуация и затова продължавам да твърдя, че ти си по-скоро изключение от правилото. Дали е късмет или се дължи на адвокатските ти умения - не знам, но това няма значение и въобще не променя фактите. Основният проблем не е собственикът, а бизнес модела на авиокомпанията. Който и да е собственикът, няма да може успешно да развива национален превозвач на една малка държава, при условията на свободна конкуренция в ЕС. Честно казано не виждам връзка с любезността на персонала и големината на държавата. Без значение от бизнес модела на авиокомпанията - тук просто става въпрос за лош подбор на кабинен екипаж и/или недостатъчен тренинг и обучение. Както и да го гледам - според мен е недопустимо е да имаш персонал, който има контакт с хора, и който се държи с тях като с някакви отрепки. 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега