Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

За статистиката - самолетът се е счупил в Рим и полетът е отменен: http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/06/11/2775927_polet_ot_rim_do_sofiia_e_bil_otmenen_zaradi_povreda_na/

 

 

Планираният за днес полет на авиокомпанията "България Еър" по направлението Рим-София е бил отложен поради неизправност на машината, с която е трябвало да се осъществи пътуването, съобщава Комисията за защита на потребителите. Тя е започнала незабавна проверка по случая, която продължава и към момента.

От съобщението се разбира още, че се подготвя извънреден полет за по-късно тази вечер, който да превози пътниците. По информация на превозвача за пътниците е осигурено настаняване в хотел.

КЗП много бързи... :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма лъжа, няма измама! Въпреки големият скептицизъм първият полет на България ер до Будапеща днес се осъществи с 10 минути закъснение :) Някой има ли информация за затоварването на самолета?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Няма лъжа, няма измама! Въпреки големият скептицизъм първият полет на България ер до Будапеща днес се осъществи с 10 минути закъснение :) Някой има ли информация за затоварването на самолета?

Колко може да затоварен щом е е190.

Връзка към коментар

България ер със спад на приходите с 8,19% или с близо 31 милиона лева за 2015 година. Резултата от 773 000 лева печалба за 2014 година се променя на 8,61 милиона загуба за 2015 година.

 

http://www.capital.bg/k100/?y=2016&ranktype=K100%20-%20%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82#rating-menu

 

Това е годината преди Ryanair да се появи в София...2017-та година Ryanair може да превози повече пътници от България ер, ако компанията все още съществува тогава...Вероятно следва ликвидация, продажба или преструктуриране на България ер, защото собственикът едва ли ще финансира дълго такива минуси...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

ха-ха, това е като вица за компютрите и компотите...

 

1. Сравнението на приходите нищо не значи - още предни години имаха едни огромни "приходи" от други нелетателни дейности... И може те да са намалели, макар, че тренда и с приходите от летателна дейност е същия

 

2. Печалбата / загубата също нищо не значи... Ако някой си мисли, че предните години са били на печалба дълбоко се лъже... И ако иска да погледне отчетите на Хемус Ер, те казват всичко. Достатъчно показателни са и натрупаните огромни задължения към летище София - ако си на печалба не трупаш година след година нови големи задължения. Дали пък показаната загуба за 2015г. не е свързана с това, че Хемус Ер вече не съществува и загубата няма къде да бъде покрита...

 

3. Това, че собственика финансира минусите е повече от наивно... За това май има пенсионни фондове, застрахователи, банки да речем, достатъчно материали за измислените схеми има, ако някой го интересува може да прочете...

 

 

Та и това с изчезването на компанията май няма да го бъде, поне от 5 и повече години се спряга ама ей на, летят си... И така ще е докато има "безплатни" парички... То и КТБ още щеше да го има и да печели награди "банка на годината" начело с "банкер на годината" ако не беше вътрешния конфликт...

Редактирано от logist13
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Та и това с изчезването на компанията май няма да го бъде, поне от 5 и повече години се спряга ама ей на, летят си... И така ще е докато има "безплатни" парички... То и КТБ още щеше да го има и да печели награди "банка на годината" начело с "банкер на годината" ако не беше вътрешния конфликт...

 

Едно е безплатните парички да ги прибираш в джоба, а съвсем друго е да ги гориш на улицата. Ако ти доставя удоволствие да се топлиш на огън от банкноти сигурно има някаква логика, но по принцип е доста безмислено упражнение..

 

Съгласен съм, че могат да се правят всякакви манипулации с баланса на едно дружество, но поне на хартия до сега България ер беше една слабо, но печеливша авиокомпания. Явно нещо става след като вече и публично излиза такава загуба.

 

Има и голяма разлика между конкуренцията преди 5 години и конкуренцията сега. Преди 5 години България ер беше номер 1 на пазара, а сега е номер 2, а догодина може да стане номер 3 превозвач.

Връзка към коментар

Днес четох , че за първото тримесечие на 2016 Turkish са на чиста загуба 421 млн. $ , та наште ми се струват като шегичка.

Мащабите са несъзмерими , но все пак...

Да не ги оплакваме още :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

American не просто бяха на загуба много поредни години, а прибягнаха до Chapter 11, после US Airways ги купи (почти като да си купиш фабрика на 8 септември), брандът American остана и продължават да летят. Че и нови самолети купуват...

Един опитен счетоводител може да докара отчета във вида, в който го искат собствениците... :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Днес четох , че за първото тримесечие на 2016 Turkish са на чиста загуба 421 млн. $ , та наште ми се струват като шегичка.

Мащабите са несъзмерими , но все пак...

Да не ги оплакваме още :)

 

Turkish, като цяло са си на дебела печалба, но дори да бяха на загуба, те са фирма контролирана от държавата и без забраните на ЕС за държавна помощ и с много силен като цяло бизнес модел.

 

При България ер е друго положението. При тях от години има съмнение, че от години работят на загуба, но сега и официално излязоха на загуба. Печалбата преди данъци на холдинга собственик също спадна със 7 милиона лева за 2015 година. цък

 

Ако собственикът се заинати, биха могли още години да си работят, но въпросът е до кога има желание да финансира загубите и има ли някакъв смисъл от това упражнение? Бизнес моделът им според мен е обречен и с навлизането на НТА на пазара загубите ще им се увеличават. Разбира се това не означава, че непременно ще настъпи неконтролиран фалит. Собственикът може да избере модел при който да превърнат авиокомпанията в чартъна компания, като оставят няколко редовни линии за цвят. Може и да продадат авиокомпанията, стига да се намери някой който да я купи и т.н.

От чисто имиджова гледна точка неконтролираният фалит би бил най-лош и аз лично не очаквам той да се случи.

 

Това което ще ускори процесът е навлизането на Ryanair и концесията на летището. Ryanair се целят в бройка пътници по голяма от колкото има България ер. Едва ли такава бройка би могла да се постигне само с разширяване на пазара, а при директна битка аз лично нямам съмнение кой ще излезе печеливш...

Концесията на летищетето за сега спря, но не мисля, че правителството лесно би се отказало от такава огромна сума..

 

Търся логика в това България ер да продължава да оперира в сегашния си модел, но не намирам такава, а в частния бизнес нелогични неща не могат да съществуват много дълго. Само БДЖ може да съществува десетилетия, като работи на загуба ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

American не просто бяха на загуба много поредни години, а прибягнаха до Chapter 11, после US Airways ги купи (почти като да си купиш фабрика на 8 септември), брандът American остана и продължават да летят. Че и нови самолети купуват...

Един опитен счетоводител може да докара отчета във вида, в който го искат собствениците... :)

 

Марката и пазарният дял винаги имат някаква стойност, дори и бизнесът да е на загуба. При България ер проблемът е, че тази стойност експоненциално намалява. Вече не могат да продадат авиокомпанията с най-голям пазарен дял в България, а след година могат да са номер 3 участник на пазара.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

аз не знам каква икономическа логика се търси при БГ Ер, то просто няма такава; по-горе съм писал откъде са парите, няма смисъл да повтарям... а за собственика им да ги има е свързано с престиж и показност, нищо друго... ако случайно стане дебела работата и ги подгонят да плащат (едва ли) то тогава лесно, вече има Bul Air, пак ще си има А/К, а за чакащите да взимат по една студена водичка...

 

а, пропуснах нещо, току-виж държавата им подари още някой декар на летище София, както го направи не толкова отдавна... това също е смисъл да ги има...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Понеже пропуснах да дам източник :

 

https://money.bg/business/turkish-airlines-golemiyat-gubesht-ot-atentata-na-letishteto-v-istanbul.html

 

Темата е за БГ Ер де ...

 

:lol:  С какво се губещи? Самолетите им летят .Летището бачка, а не както завантемците  -  две седмици хлопнати капаци.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Търся логика в това България ер да продължава да оперира в сегашния си модел, но не намирам такава, а в частния бизнес нелогични неща не могат да съществуват много дълго. Само БДЖ може да съществува десетилетия, като работи на загуба ;)

 

ГФО на „Лукойл България“ за последните петнайсетина години разбиват тези твои думи на пух и прах :P

И тогава от разбърканите букви се оформя нова думичка...пералня.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Днес имат огромни закъснение. До Амстердам летя lz-plo, който пак се е счупил. Сега излиза ,че няма да могат да поберат всички пътници за София :lol:. Полетът до Франкфурт пък ще каца в ХАН :biggrin: Откъде ги събират тия екперти в този "реномиран" сбирток :fool:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Добре, че на нормалните компании им дават слотовеarrow-10x10.png само с 30-40 минутни закъснения. Пътуващите oт Малага ще кацнат утре. :biggrin:

 

 

Уважаеми клиенти,

поради стачка на авиодиспечерите в Париж и предоставен по-късен слот от летище Charles De Gaulle, Ви инфомираме за закъснение на следните полети:

- FB431 София – Париж се планира да излети в 10:20 часа днес от летище София българско време

- FB432 Париж - София се планира да кацне в 16:30 часа днес на летище София българско време

- FB479 София - Малага се планира да излети в 17:20 часа днес от летище София българско време.

- FB480 Малага - София се планира да кацне в 01:30 часа на 06.07.2016 г. летище София българско време.

Възможно е да има промени в последния момент по причини, които не зависят от авиокомпанията. Следете на сайта на авиокомпанията и на сайтовете на летищата за евентуални промени.
Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Да вечеряте, и яваш-яваш... :lol:http://m.btvnovinite.bg/article/bulgaria/regionalni-novini/patnici-chakaha-18-chasa-samolet-ot-burgas-za-peterburg.html

 

Важна информация за полети за дати 23-24.07.2016 г.

23.07.2016

 

Уважаеми клиенти,

 

Бихме искали да Ви информираме за закъснение на следните полети:

23.07.2016 г.FB567 София – Аликанте очакван час на излитане 02:55ч. с очакван час на кацане 05:05ч.

FB568 Аликанте – София очакван час на излитане 05:45ч. с очакван час на кацане 09:40ч.

 

24.07.2016 г.

 

FB851 София – Лондон очакван час на излитане 10:20ч. с очакван час на кацане 11:50ч.

FB852 Лондон – София очакван час на излитане 12:30ч. с очакван час на кацане 17:40ч.

 

Часовете на излитане и кацане са местно време за съответната държава.

 

Възможно е да има промени в последния момент по причини, които не зависят от авиокомпанията. Следете на сайта на авиокомпанията и на сайтовете на летищата за евентуални промени.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Купувайте шлемофони, че над София ще стане бая шумно с новите попълнения на родния превозвач :lol: :lol: :lol:

 

Bulgaria Air to start long haul flights from end of this year

Bulgaria Air (FB, Sofia) Chief Executive Officer Hristo Todorov considered to begin long haul network in the end of 2016. In a presentation outlining, the first nonstop flights from Sofia Airport to Bangkok [Thailand], Beijing Capital and Shanghai Pudong [China] in the end of 2016, with expanding to enter further nonstop flights to the United States in 2017. A long haul application is yet to a decision by the end of next month. Todorov rumored to more further long haul destinations for foreseeable future.

The first of four Airbus A330-200s would to be acquired from UAE-based Emirates (EK, Dubai Int'l) . This aircraft is to be equipped with 266 seats (24 business class + 242 economy class layout) and all maintenance checks to be provided in Istanbul, Turkey at Turkish Airlines (TK, Istanbul Atatürk) unit Turkish Technic. The first A330-200s is scheduled to be delivered initially in the end of October 2016, while the first of three A350-900s to be not taken over from SriLankan Airlines (UL, Colombo Int'l) via AerCap Holdings in 2017. It will also to feature a premium economy class layout for the total of 348 seats in the A350-900.

Founded in 2002 following the collapse of Balkan Bulgarian Airlines (LZ, Sofia), Bulgaria Air operates two A319-100s, three A320-200s, one ARJ-70, two B737-300s, one BAe 146-200, and four EMB-190ARs on short- and medium-haul flights to destinations in Europe, Africa, the Middle East, and Russia.

 

 

SriLankan to lease 3 A350s to Bulgaria Air

SriLankan Airlines (UL, Colombo Int'l) has renew negotiations to lease three unwanted Airbus A350-900s to Bulgaria Air (FB, Sofia), officials at the national carrier said.

The renewal program is part of the restructuring of the debt-ridden airline by the Sri Lankan Ministry of Public Enterprise and Development. The A350-900s has been grounded by SriLankan, according to Sri Lanka's Business Times reported. This week the Ministry through media advertisements called for Request for Proposal (RFP)’s to select a financial advisor to restructure the national carrier. Now, SriLankan has four A350-900s on order.

Bulgaria Air has announce to long haul proposal contract for four A330-200s and three A350-900s, paving the way for next long haul flights to Asia and even the US. The A350-900s would be delivered to the Bulgarian carrier by 2017. CEO Hristo Todorov will reveale to sets open up flights to the US.

Three A350 airframes - cn 52, 55, and 60 - that SriLankan was scheduled to have leased from AerCap have already been completed and are currently awaiting fitment of their Rolls-Royce Trent XWB-84 powerplants and interiors. As such, SriLankan was to have taken delivery of cn 52 with cn 55 and 60 to have followed during the last quarter of the year. Images of cn 52 seen for SriLankan's logo has now been removed from its fuselage.

SriLankan management says the aircraft no longer fit their business model which has shifted focus from longhaul to regional operations.

 

 

Bulgaria Air, Turkish Airlines yet to establish a codeshare interline agreement

Bulgaria Air (FB, Sofia) and Turkish Airlines (TK, Istanbul Atatürk) would begin as a partner codeshare interline agreement to be held in Ankara, Turkey. CEO Hristo Todorov will yet to meet with Temel Kotil for the alternative, Bulgaria Air will resume flights between Sofia Airport and Istanbul Atatürk Airport will start by October 2016. The application is to be informated by the Turkish Directorate General Of Civil Aviation (SHGM) next month. Although as Turkish carrier currently used between Istanbul Atatürk Airport and Sofia Airport, he added.

A spokesperson for Bulgaria Air has planning to more further destinations in Turkey, for regular or seasonal flights.

The Bulgaria Air-Turkish Airlines project codeshare partners is expected to join by the end of 2016. Bulgaria Air and like Portugal's rival, TAP Portugal (TP, Lisbon) is currently to establish a codeshare agreement signed by the end of September. TAP is currently an expand service in the Balkans with flights between Lisbon Portela Airport and Sofia Airport. Kotil did not as Turkish Airlines or TAP Portugal for next as a codeshare interline agreement with Bulgaria Air. LOT Polish Airlines (LO, Warsaw Chopin), TAROM (RO, Bucharest Otopeni) and Aeroflot (SU, Moscow Sheremetyevo) has also currently as a codeshare interline agreement with the Bulgarian carrier.

Todorov will reveale to establish an expand presence in the United States and beyond. The first service would operate a direct twice weekly nonstop flights between Southeast Europe and North America by 2017.

Following if Turkey targeted as a military coup d'état last July 15 and 16 to loyal the ongoing president Recep Tayyip Erdogan. Bulgarian president Rosen Plevneliev and Bulgarian ambassador Krasimir Tulechki made a decision for Bulgarian carriers yet to re-enter Turkish market by October.

Bulgaria Air founded in 2002 as a successor of Balkan Bulgarian Airlines. Today’s it realizes mainly charter flights in over than 80 destinations to Europe, Asia and Africa. It currently operates the A320 family and most of regional jets. Like Bulgaria Air, subsidiary Bul Air (BVL, Sofia) also operates two Boeing 737-300s for certain charter flights.

13729047_814755428625047_130888371307174
13729046_814755491958374_477660037523891

 

 

A request from the Bulgarian flag carrier Bulgaria Air is to receive seven widebody leases, four A330-200s and three A350-900s. The A350-900s would be delivered taken over from SriLankan Airlines in 2017. It is informed by airline's CEO Hristo Todorov has decided to operate the A350-900s for United States flights including Boston, Los Angeles and New York will served from base at Sofia Airport. The Bulgarian broadcaster BNT indicated that Bulgaria Air to outlines protential long haul destinations.

Bulgaria Air would plans delivery of its first of four Airbus A330-200s likely be sourced. Todorov revealed that New York, becomes the first destination in the United States from base at Sofia Airport, with effect from February 16, 2017. The service is on-board an A330-200 equippment, making the second eastern block country after LOT Polish Airlines routed Warsaw-New York with Boeing 787-8. About more than 100 Bulgarians would be travelled to the US by 2017 and becomes the first carrier on Sofia-New York route. The carrier is awaiting a decision on its application for these flights to be approved.

Flights to Thailand, and both cities in China are begin in the end of 2016.

Bulgaria Air founded in 2002 as a successor of Balkan Bulgarian Airlines. Today’s it realizes mainly charter flights in over than 80 destinations to Europe, Asia and Africa. It currently operates the A320 family and most of regional jets. Like Bulgaria Air, subsidiary Bul Air also operates two Boeing 737-300s for certain charter flights

 

От цялата работа май интересни са само картинките на самолети:

 

13738239_814624668638123_682323399298597

 

13717454_814624721971451_894679149447491

 

Ето го и източника: https://www.facebook.com/Group-Defense-Transportation-Spotters-814357878664802/?fref=nf

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.