moni 03 Публикувано: 20 юни, 2014 Сподели Публикувано: 20 юни, 2014 Здравейте,много се надявам някой да удари едно рамо защото ми иде да....и аз не знам какво. Ще пътувам др. седмица, днес си купих билет от tuifly. Всичко точно,поръчвам-плащам с картата, получавам си потвърждението на ел. поща. Решавам ,че ще си чекирам веднага. Прочетох ,че може да се направи два часа след купуването на билета и потвърждаване на потвърждение. Въвеждам си там по формата, превозвач,код за резервацията,и фамилията ми и чакам.......и нищо,изписва това Die angeforderte Buchung wurde nicht gefunden. Bitte überprüfen Sie Ihre Eingabe und versuchen Sie es erneut.[1002:NoBookingFound:2014-06-20 21:05:32:TFL-S10] Заявената информация не е намерена! Моля проверете вашите данни. Направих си регистрация да видя какво става, влизам в системата, позволява ми да направя промяна в данните за фактура,да добавя екстри-място и т.н. Виждам резервацията,такава каквато ми е потвърдена на пощата...обаче чека не я намира. Защо? Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 20 юни, 2014 Сподели Публикувано: 20 юни, 2014 Не знам немски, но какво пише тук? Zeiträume Web Check-in: TUIfly (X3): ab 30 Std. bis 1 Std. vor Abflug, für alle Abflüge ab 01.11.2014 ab 30 Tagen vor Abflug Air Berlin (AB): ab 30 Std. bis 45 Min. vor Abflug Lufthansa (LH): ab 23 Std. vor Abflug 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 21 юни, 2014 Сподели Публикувано: 21 юни, 2014 Сигурен/а ли си, че става въпрос за чекиране 2 часа след покупка на билета? Обикновено има ограничение 2 часа преди полета да можеш да направиш онлайн чекин или 2 часа преди полета, че отваря летищния чекин. Според мен е възможно да има объркване. Връзка към коментар
bat.galin Публикувано: 18 декември, 2014 Сподели Публикувано: 18 декември, 2014 Предполагам това не е най-доброто място за пост ми , но вярвам модераторите ще му намерят по-подходящо - аз просто съм отскоро тук и все още нямам толкова подробна представа за темите.Искам да ви кажа за www.Vueling.com , и по-специално - за онлайн чекин през сайта на компанията.Закупих си билет, пратиха ми номер на резервация и очаквам да излетя.Но преди това трябва да си отпечатам бордна карта.Пробвах да направя това през сайта на компанията, но след няколко стъпки там пише , че :Специално за това летище, от което излитам, единственият начин да получа бордна карта е да посетя на крака чекин гишето на самото летище от 180 минути до 40 минути преди полета.Отделно (видиш ли ) пише :Ако полетът ми е бил не от "моето" летище, а от това в съседния град, няма никакъв проблем да направя онлайн чекин.Умилих се от последното, признавам Коментирах горното с колега, който сподели, че е бил принуден да направи същото - при него поводът, да му бъде отказан онлайн чекин е бил, че пътува със семейството си, в което има малко бебе.Интересното в случая е, че колегата ми е е испанец, а и компанията е испанска, и той сподели следното:Всичко това се прави целенасочено: - за да забравиш, - за да закъснееш, - за да си пропуснеш полета, - за да си изгубиш номера на резервацията.С едната цел - да те накарат да си доплатиш за нещо или да пропуснеш полета си.И ме попита :- Ама ти не знаеш ли ?- Е как да знам ?- Ами тя е стара компания -от около 10 години, може би си чул ?....не бях чувал до днес. В предишни години същата компания, следвайки горните методи, е продавала местата в полетите си над 100 % - т.е. имало е билети с дублирани места.И всичко това подкрепено с материали от испанската преса, което лесно се проверява и сега.Дали и моят полет ще е с дублирани места ще ви пиша след 20.01.2015. Пиша го всичкото това, понеже четох наскоро, че същата компания започва да оперира по линията София - Барселона (или Мадрид - не помня точно ) и искам да ви предупредя навреме : може да ви се случи и това, независимо че сме в 21-ви век.Не искам да оплювам преднамерено компания с която дори все още не съм летял и може би трябваше да изчакам да литна и след това да пиша.А ако съм прекалено мнителен - моля извинете. 1 Връзка към коментар
Тони Публикувано: 18 декември, 2014 Сподели Публикувано: 18 декември, 2014 (редактирано) Това не е така, изрично си пише, че бордна карта се издава без заплащане. Летяхме лятото Барселона- София, отиваш, даваш си документа и те ти дават бордна карта. Редактирано 18 декември, 2014 от Тони Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 18 декември, 2014 Сподели Публикувано: 18 декември, 2014 Нещо не схванах, това не означава ли, че можеш да се чекираш на гише безплатно, както много други компании? Връзка към коментар
bat.galin Публикувано: 18 декември, 2014 Сподели Публикувано: 18 декември, 2014 (редактирано) Вижте, аз не пискам , че някой иска от мен пари или някой ме кара да плащам за издаването на бордна карта.Аз пиша за това, че вероятно понеже малко съм летял , съм свикнал да се регистрирам онлайн и да си получавам/отпечатвам бордната карта преди полета - било то 3 часа или 3 дни предварително, примерно. И съм отвикнал някой да ми казва : " Само на летището можеш да получиш бордна карта". И за да съм съвесм ясен :От колко други авиокомпании в Европа сте получавали този отговор ?И бих приел обяснение в стил " Всичкко е нормално" само в комплект със смислено обяснени за варианта, когато полет с такава компания е само част от маршрута ми - пристигна "на гишето" с 25 минути по-рано , а не 40 , гейта е отворен, аз съм там , но аз не мога да литна, защото не дават бордни карти на "закъснели".Нямам какво друго да кажа. Редактирано 18 декември, 2014 от bat.galin Връзка към коментар
woman_in_white Публикувано: 18 декември, 2014 Сподели Публикувано: 18 декември, 2014 Купувала съм от www.vueling.com самолетни билети Мадрид-Барселона-Мадрид. Не съм имала проблеми с чек-ина. Сега погледнах в имейла си и пише, че онлайн чек-ин може от 7 дни до 4 часа преди заминаване и е безплатен. Намерих си и бордната карта в pdf-формат. Искаха ми допълнително средства само, ако искам да си избера място - това при онлайн чек-ин. Предполагам, че ако отидете 2 часа преди полета на чек-ин на летището няма да имате проблеми с издаване на бордна карта. . Вашите данни са в системата им. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 18 декември, 2014 Сподели Публикувано: 18 декември, 2014 И за да съм съвесм ясен : От колко други авиокомпании в Европа сте получавали този отговор ? И бих приел обяснение в стил " Всичкко е нормално" само в комплект със смислено обяснени за варианта, когато полет с такава компания е само част от маршрута ми - пристигна "на гишето" с 25 минути по-рано , а не 40 , гейта е отворен, аз съм там , но аз не мога да литна, защото не дават бордни карти на "закъснели". Нямам какво друго да кажа. Значи, дори нашто си гардже България Еър няма онлайн чекин от всички летища. (Защо писах "дори" не знам, след като те са обикновено 5 години назад след всички останали) Случва се и на други (Бритиш), особено за отделни летища, примерно нови дестинации или нещо подобно. Щом казват да се появиш до 40 минути преди полета те съветвам да не се появяваш 25 мин. преди полета, защото наистина могат да ти откажат бординг, без значение, че гейта е отворен. А това, че продават над 100% от местата е масова практика навсякъде. Има си статистики какъв процент от хората не се появяват и компаниите продават повече билети, за да запълнят самолета. Ако случайно сбъркат и няма липси предлагат компенсации и т.н. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 18 декември, 2014 Сподели Публикувано: 18 декември, 2014 Прекалено мнителен си, да, нищо нередно няма в това да се продават повече места или онлайн чекина да работи само от определени летища Нормална практика си е в повечето авиокомпании и няма абсолютно нищо подмолно. При повечето авиокомпании в днешно време, независимо дали си с онлайн или без онлайн чекин, се води че гейта затваря 40 минути преди полета. И дори да си онлайн чекиран пак могат да ти откажат да се качиш, ако си там 25 минути преди полета. На практика няма да е проблем, но на теория онлайн чекина не дава предимство да си отидеш по-късно от тези 40 минути преди полета. Просто ти спестява реденето на опашка на гишето. 1 Връзка към коментар
Teya Публикувано: 21 декември, 2014 Сподели Публикувано: 21 декември, 2014 Помощ и аз не мога да се чекирам с airasia.com a пътувам във вторник. искат ми допънително застраховка и ми пише pending на плащането с кредитна карта, като отида отново до check on line ми дава , че имам недовършено плащане. .а на место искат по 40 евроуф. намам време а сега за 4-ти път ми отказа кредитната карта.какво да правя с тези?моля помагайте Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 21 декември, 2014 Сподели Публикувано: 21 декември, 2014 (редактирано) Докато не платиш и не ти пратят потвърждение не можеш да се чекираш. Опитай с друга карта. Правиш ли всичко както е по ред?За допълнителната застраховка трябва да сложиш отметка, че не искаш. Редактирано 21 декември, 2014 от AlexandraKo Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 21 декември, 2014 Сподели Публикувано: 21 декември, 2014 Най-напред може би да провериш в банката да не са ти блокирали картата от съображения за сигурност. Пробвай с друга карта също. Ако нищо не помага, звънни на авиокомпанията (дори и през скайп да е) и ги питай как да платиш, евентуално ще може по телефона или като изключение може да ти запазят резервацията и да платиш на летището, щом е скоро. Връзка към коментар
strelec72 Публикувано: 21 декември, 2014 Сподели Публикувано: 21 декември, 2014 Имала съм подобен случай,рестартирай си компа или пробвай от друг,освен това ако картата ти е кредитна MasterCard трябва да имаш security code.,след потвърждаването на плащането се появява прозорец в който трябва да го попълнеш.Преди 10 минути по този начин ми мина плащането към Airasia. Връзка към коментар
Teya Публикувано: 21 декември, 2014 Сподели Публикувано: 21 декември, 2014 Много ти благодаря Кирчо за офлайн бързата помощ.Загубих над 5 часа да се мъча.Приятен път на всички магеланци, които тръгват 1 Връзка към коментар
cck Публикувано: 21 декември, 2014 Сподели Публикувано: 21 декември, 2014 Оказа се, че билетът си е платен, а не могат да си дръпнат парите за travel insurance, което Teya е пропуснала да отцъкне. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 21 декември, 2014 Сподели Публикувано: 21 декември, 2014 ...щото, са го маскирали между разни други неща, нали? Връзка към коментар
cck Публикувано: 21 декември, 2014 Сподели Публикувано: 21 декември, 2014 Да, заедно с манджата, допълнителното ски оборудване, стикове за голф и изборът на конкретни места Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега