Прескочи до съдържание

Wizz Air упорито не ми връщат парите


Препоръчани мнения

В други теми вече съм писал за моите премеждия, но явно съм карък.

Обаче вече започвам да се нервирам и не сматам да им ги подарявам, мизерните 66евро.

Моля за съвет, каквмога да направя.

 

Ето хронологията.

Януари си купих 2 билета Софиа-Киев-София за Април

Wizz промениха разписанието и аз си прехвърлих датите за Май

Wizz спряха полетите и аз реших да си поискам парите обратно.

23.4.2014 изпратих по обикновена поща документите и сметка, на която да ми ги върнат, защото                  бяха минали повече от 3 месеца.

5.6.2014 Нямаше резултат месец и нещо и по съвета на Георги Матеев, реших да напиша на customer relations

9.6.2014 Понеже нямах отговор, написах и оплакване от формата на сайта им.

13.6.2014 получих отговор(не знам като отговор на имейла ми или на оплакването)

                "Уважаема госпожо Георгиева,

 

                     Благодарим Ви за писмото изпратено до отдела за връзка с клиенти.

                      След направена справка установихме, че сумата от 1036.00 UAH e подадени за                          възстановяване на посочената от Вас банкова сметка на 5/6/2014 г. В срок от 10                                 работни дни, ще получите сумата .

 

                 Ако имате въпроси не се колебайте да се свържете с нас.

                   с уважение,

 

 

                 Ани Спасова

                   Customer Relations Department | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

                fax: +36 1 777 9444

                     BUD International Airport | Building 221 | H-1185 Budapest, Hungary"

24.6.2014 Писах пак на customer relations

30.6.2014 Пуснах ново оплакване

30.6.2014 Пуснах го и на факса на г-жа Спасова

30.6.2014 Обадих се на платеният телефон, успокоиха ме да пиша отново, това бил начинът

2.7.2014 Отново мейл до customer relation

2.7.2014 и о чудо отговор от г-жа Спасова:

                          "Здравейте,

                          Тъй като полета е извършен от Wizz Украйна, сумата е възстановена от колегите                              в Украйна, моля да се свържете с тях.

                         Telephone: +380(44) 206-4-888

                          с уважение,

                           Ани Спасова

                         Customer Relations Department | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

                         fax: +36 1 777 9444

                          BUD International Airport | Building 221 | H-1185 Budapest, Hungary

                             customerrelations.bg@wizzair.com | wizzair.com"

2.7.2014 Обадих се на предложеният телефон, оказа се просто украинския кол център, казаха, че при тях излиза, че са платени и трябва да им пратя документ от банката, който показва, че не са.

Отказаха да ми дадат друг телефон, например на отдела, който прави плащанията, те не отговаряли на телефони.

3.7.2014 Взех извлечението от банката и го изпратих на customer relation- нищо

7.7.2014 Изпратих го отново, като се обърнах в мейла директно към г-жа Спасова.

 

И така, не виждам начин по който мога да ги накарам да ми върнат парите.

Всякакви съвети са добре дошли.

(по кредитната карта също не са ми ги върнали)

 

 

 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Питай банката си в такъв случай дали е вариант да оспориш транзакцията.

Има един сайт с доста подобни оплаквания: http://www.wizzairsucks.com

Паралелно можеш да пуснеш жалба през Европейски потребителски център

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Трябва повече търпение и нахалство, накрая ще им писне от теб и ще ти върнат парите.Аз така се разправях 2 месеца за едни пари от хотел в Берлин, чух всякакви оправдания, но накрая ми ги върнаха. ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При положение, че си платил с кредитна карта смятам и аз, че е време да задействаш банката и да оспориш транзакцията. Обикновено търговците стават по-разговорливи като се намеси банката. Дано само има още давност и не си изпуснал сроковете. 

 

Не ми стана ясно защо ще връщат парите по банкова сметка, след като си платил с карта, но не следя много цялата епопея, май имаше нещо, че украинския клон плаща само по банков път ли?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А дали ако "цъфне" човек с един плакат "Уиз са престъпници" например на летището, и повиси час с него пред гишето им, няма да се задействат. Едно записче на камера на въпросното мероприятие пуснато в Ю-туб ще ги накара да си размърдат кльощавите задници мисля.  :mad:

Връзка към коментар

Не ми стана ясно защо ще връщат парите по банкова сметка, след като си платил с карта, но не следя много цялата епопея, май имаше нещо, че украинския клон плаща само по банков път ли?

 

Пише, че ако са минали повече от три месеца от плащането, тогава възстановяват сумата по банкова сметка, а не на картата.

(Въпреки че на мен ми върнаха парите на картата, въпреки, че бяха минали повече от три месеца)

 

Връзка към коментар

Какво имаш предвид под "гишето им" :rolleyes:  ?

е на чекинга преди полетите им де :) човек/компания заслужава добро отношение 2 пъти - след това трябва с лошо, че иначе те пишат в графа "баламурници"

Връзка към коментар

2.7.2014 Обадих се на предложеният телефон, оказа се просто украинския кол център, казаха, че при тях излиза, че са платени и трябва да им пратя документ от банката, който показва, че не са.

Отказаха да ми дадат друг телефон, например на отдела, който прави плащанията, те не отговаряли на телефони.

3.7.2014 Взех извлечението от банката и го изпратих на customer relation- нищо

7.7.2014 Изпратих го отново, като се обърнах в мейла директно към г-жа Спасова.

Струва ми се, че след като е неизяснено положението, би трябвало да е обратното - те трябва да ти докажат и изпратят документ, че са превели парите, а не ти, че не си ги получил!

Още повече, че така може да видиш дали няма някаква техническа грешка в оформянето на превода.

 

Според мен продължавай да им досаждаш.

И стискам палци да възстановиш кинтите ;) !

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

е, на чекина са служители от наземния оператор, които нямат много общо с авиокомпанията ...

eee, егати лалугерите били тия - все някъде трябва да има на кого да вдигне скандал наживо човек!?

Връзка към коментар

То, това е, че няма как да се обърнеш към някой, който не е анонимен служител от кол центъра, които между другото са любезни, но не правят нищо, което да ми е от полза.

Сега пак им се обадих и настоявах да ме свържат с въпросната г-жа, човека се съгласи, но се оказа, че била в командировка до четвъртък, ще видим тогава.

Може би просто са много тромави и всичко ще завърши добре накрая...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

УИЗ ЕЪР БЪЛГАРИЯ ЕЪРЛАЙНС - ЕАД - ЕАД

 

Адрес

ОБЛ. СОФИЯ-ГРАД, ГР.СОФИЯ, БУЛ."ЦАРИГАДСКО ШОСЕ" ОФИС ЕКСПРЕС№135ЕТ.4

https://www.google.com/maps/@42.654244,23.390083,3a,75y,124.4h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1smCYghjlF8_FmHHrJM2jMgA!2e0

 

Този адрес се появява при търсене, ама малко ме съмнява някой да има там

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

През есента от Airbnb.com ми върнаха пари за една квартира, но в банковата ми сметка не се получиха (в банка ДСК). Ходих в банката, оттам звънихме в кол-центъра от гишето и оттам ми казаха да им изпратя кореспонденцията си с Airbnb на email. Направих го и на следващия ден получих обаждане, че са ми превели парите. На следващия ден бяха налице по картата ми.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

През есента от Airbnb.com ми върнаха пари за една квартира, но в банковата ми сметка не се получиха (в банка ДСК). Ходих в банката, оттам звънихме в кол-центъра от гишето и оттам ми казаха да им изпратя кореспонденцията си с Airbnb на email. Направих го и на следващия ден получих обаждане, че са ми превели парите. На следващия ден бяха налице по картата ми.

Как си го обясняваш? Не е минал трансфера по вина на банката ли? Аз като ходих в моята (ОББ) да проверя, нищо не ми споменаха, че може да проверят как така не е минал трансфер и т.н., просто казаха, че няма постъпили пари и ми разпечатаха 2 листа.

Връзка към коментар

Аз чаках 5 месеца за фактура за закупен Уиз ваучер. При покупката изрично отбелязах, че фактура ще е нужда като написах съответните фирмени данни. Купих го февруари, а фактурата дойде по имейл на 27.06, написана ръчно и сканирана. 

А през това време звънях няколко пъти на БГ номера, писах на customer relations, на invoices@, но уви. Уверяваха ме, че всичко е окей, че изпращат notice до финансовия им отдел и до 7 работни дни ще си я получа... и така няколко пъти.

 

Малко се отдалечих от темата, но исках да кажа, че наистина ще е най-добре да задействаш нещата с банката, ако е възможно. Реално, техния customer care отдел ще ти даде инфото, което вече знаеш - че сумата е била наредена и т.н. 

 

p.s Научих се междувременно да звъня на кипърския им телефон (който всъщност изглежда, че е стационарен английски) от скайп. Излиза далеч по-евтино от БГ импулсния телефон, а реално върши същата работа. Пробвах на БГ стационарния, но от там отказаха да ми съдействат по моя въпрос.

Връзка към коментар

Уиз са ми въстановявали суми няколко пъти - за повреден куфар,за грешка на саита,заради която не можах да се чекирам онлаин и за разходи по отменен полет. Във всеки един от случаите действаха изключително мудно,с много оправдания,искаха да им пращам невъзможни документи,после твърдяха,че не са ги получили,трябваше да ги пращам пак.По същия начин твърдяха, че са ми пратили парите,въпреки че не беше така.Просто това е техния почерк.Целта им е да те откажат.

 

Не се отчайвай!Продължавай да ги атакуваш в писмен вид. Това което Фичо прелага да искаш да ти докажат ,че са превели парите и аз смятам за добра идея.Сигурна съм, че ще си получиш сумата. Просто и аз съм минала по същия път. :)

Връзка към коментар

На мен пък ми ги възстановиха буквално за три дни когато отмениха полетите до Будапеща. Обадих се в кол центъра откъдето ме увериха , че до една работна седмица ще си ги получа по картата и на третия ден всичко беше вече преведено.

 

Явно украинското им поделение е доста далече от европейските практики и правят каквото си искат  :angry:

Връзка към коментар

Според мен всичко зависи от твоето и тяхното търпение. Отне ми около 3 месеца да си взема обезщетения от LAN Chile за  отварян багаж и изчезнали вещи по време, когато беше изгубен от тях и от Bulgaria Air за повреден багаж (това по време на едно пътуване). Та по едно време нещата изглеждаха безнадеждни, но аз се заинатих. В момента, в който намерих все пак мейли (а за БГ еър и телефон на човека, който отговаря) си направих един шаблон на един мейл (с много учтив тон), който започнах да им изпращам когато се сетя - от два до 5-6 пъти седмично, като само сменях началото - Здравейте, това е 16-ият мейл, който изпращам... 24...38...56 и т. н. на БГ Еър звъня и по тел. когато се сетя, ако не вдигат го слагам на бюрото на speaker phone да им звъни едно 15-20 минути докато аз си правя нещо друго. Спокойно, методично, без да се ядосваш им "капеш" на главата, важното е да се номерират мейлс, защото така ако се стигне някой ден до разглеждане на кореспонденцията ясно се вижда след кой номер мейл за реагирали :)

 

Ти нали си в IT сектора - нагласи някоя програма да им изпраща емейл всеки ден. Отдолу си пишеш телефони, на които "очакваш да бъдеш намерен" и номера на банковата сметка, където очакваш да ти бъдат преведени парите.

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Как си го обясняваш? Не е минал трансфера по вина на банката ли? Аз като ходих в моята (ОББ) да проверя, нищо не ми споменаха, че може да проверят как така не е минал трансфер и т.н., просто казаха, че няма постъпили пари и ми разпечатаха 2 листа.

Да. В сучая вината беше на банката. Чувал съм, че в ДСК при връщане на пари, те стоели по някаква сметка трябва да си ги поискаш (става дума за някакви фирмени, не съм наясно). Иначе от Уизеър през юни ми върнаха пари без да се налага да си ги искам от банката.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На мен два пъти са ми връщали пари за билети в ДСК  по виртуална карта и двата пъти не съм имала проблеми. Срока е 7 дена и още на третия парите си бяха в картата, един път даже от сайт за кола под наем ми върнаха по същия начин. Знам, че ако превода е от чужбина отнема 3 дни, това ми го казаха от ДСК, значи парите са били преведени още на същия ден, само, че не от WIZZ, разбира се.

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Минаха още 2 месеца, в които се чухме 10 пъти по телефона и си писахме толкова, но няма резултат все още. Накратко като пусна жалба през сайта никога нищо не се случва, нищо че имат 30 дни време за отговор, имам такива и от 3 месеца и до сега нямам нито един отговор. По телефона, освен да видят, че пише на резервацията, че парите са върнати, друга работа не успяват да свършат.

Преди 2-3 седмици имаше лек пробив, едно момче от кол центъра, каза, че няма как са ми платени, защото никъде не пишело банковата ми сметка(която съм им пращал десетина пъти), продиктувах му я и ми каза да чакам парите до седмица. Да, ама не.

Трябва да измисля начин да ги накарам да се размърдат, но нямам никакви идеи.

Редактирано от Oshko
Връзка към коментар

Братчед, вече половин година те мотаят тези. Що не им праснеш едно дело през интернет на тая смотана компания, то май не е само тя у нас. Малко да си размърдат "дебелите вируални задни части" до някое съдилище. :biggrin:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.