Прескочи до съдържание

Разменени места на име и фамилия с БГ ер


Препоръчани мнения

Здравейте!

 

Вчера забелязах че при резервацията са ми разменени местата на името и фамилията при закупуването на билет с България Ер, което доста ме притесни. Пътувам от София до Лондон. Така, аз им звъннах за всеки случай, и от там ми казаха че ще сложат нещо си в системата като "забележка" за да се знае на гишето. Тъй като са много "учтиви" и им вадиш думите с ченгел така и не разбрах обаче, дали да се чекирам от нас и да си занеса бординг паса ИЛИ да си разпечатам резервацията и да се чекирам на летището. Някой изпадал ли е в подобна ситуация? Какво ще ме посъветвате на направя? Много притеснителна ситуация, никога не ми се е случвало такова нещо, а пътувам сигурно за 20ти път с тази авиокомпания...

 

 

Благодаря предварително!

 

 

Връзка към коментар

Стига буквите да не са сбъркали и да съвпадат 1:1 с паспорта, не трябва да има проблем. Полът също трябва да съвпада :)

Всеки средноинтелигентен проверяващ, било и в чужбина, ще разпознае кое какво е.

Ти и да се чекираш онлайн в тази посока, в другата пак ще седи същата пречка :)

Ако искаш спокойствие - запази местата онлайн, но не довършвай процеса до печат. Отиди и си вземи бордната карта от чекина и повдигни изрично въпроса, че "компанията си видели грешката и дали са я коригирали" :)

Като летиш толкова много с тях - трупаш ли си точките за безплатните полети ? :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Значи билета е еднопосочен, на обратно ще пътувам с друга авиокомпания. Иначе си трупам точките, обаче разбира се не мога да ги използвам защото винаги пътувам в high сезона. Иначе е възможно само мястото да си резервирам, без да довърпвам процеса, така ли?

Връзка към коментар

Последно като го правих беше възможно, да.

Ако не ме лъже паметта, можеше и да избереш опция да си завършиш чекирането, но да си вземеш бордната карта на летището. В крайна сметка, дори с вече разпечатана, винаги можеш да се наредиш и да ги проконтролираш :)

Връзка към коментар

Не те лъже паметта, можеш да си направиш онлайн чекирането в България Ер, да си избереш места, а после бординг паса да си го вземеш на летището. Няма да има проблем, ако трябва да избирам топ въпроса, който предизвиква абсолютно излишни притеснения, то е точно тоя със сменените имена :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря ви много за  бързите отговори! Надявам се наистина да няма проблеми, знам ли ги! Не пътувам за първи път и не купувам билети онлайн за първи път, и се чудя как се е получила тази грешка... :(

Връзка към коментар

Здравейте!

 

Вчера забелязах че при резервацията са ми разменени местата на името и фамилията при закупуването на билет с България Ер, което доста ме притесни. Пътувам от София до Лондон. Така, аз им звъннах за всеки случай, и от там ми казаха че ще сложат нещо си в системата като "забележка" за да се знае на гишето. Тъй като са много "учтиви" и им вадиш думите с ченгел така и не разбрах обаче, дали да се чекирам от нас и да си занеса бординг паса ИЛИ да си разпечатам резервацията и да се чекирам на летището. Някой изпадал ли е в подобна ситуация? Какво ще ме посъветвате на направя? Много притеснителна ситуация, никога не ми се е случвало такова нещо, а пътувам сигурно за 20ти път с тази авиокомпания...

 

 

Благодаря предварително!

Абсолютно същото ми се случи миналото лято с резервация София-Бургас.Не мисля, че проблема е в нас,вероятно грешка на сайта.

Звъннах,казаха ми ,че ще го отразят.Нямах никакви проблеми при чекинга на летището.

Не се притеснявай.

Редактирано от Мари Николова
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не мисля, че проблема е в нас,вероятно грешка на сайта.

 

Никаква грешка не е. Резервацията при ФБ започва първо с фамилията, а после с името, но трябва да се чете.. Няма проблем ще летиш. :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз имах подобен случай. Звъннах им и ми казаха, че ще напишат забележка в системата. Също така, успях да направя онлайн чекин, като за целта използвах booking кода и малко име вместо фамилия, тъй като при въвеждане на фамилия сайта не намираше резервацията.

Връзка към коментар

 Резервацията при ФБ започва първо с фамилията, а после с името, но трябва да се чете

Да,както и при 90% процента от авиокомпаниите.Нито тя, нито аз правим резервации за първи път.

Връзка към коментар

...

 

Да така е, вижда се че е първо фамилията и после името, но на сайта им при резервации тези две неща са написани с доста малки буквички, след като е важна тази информация е нужно да си го оправят, и да ги подчертават или сложат с по-големи букви/в различен цвят, както при други авиокомпании. Както споменах и преди, за първи път ми се случва такова нещо.

Връзка към коментар

Да така е, вижда се че е първо фамилията и после името, но на сайта им при резервации тези две неща са написани с доста малки буквички, след като е важна тази информация е нужно да си го оправят, и да ги подчертават или сложат с по-големи букви/в различен цвят, както при други авиокомпании. Както споменах и преди, за първи път ми се случва такова нещо.

Имаше ли грешка или грешката беше вярна, в крайна сметка? :)

Откакто резервирам самолетни билети с родният превозвач, в мейлите от България Еър, имената винаги излизат във формат (титла собствено име фамилно име), а в мейлите от Amadeus, те излизат в обратният ред (фамилно име собствено име, титла). Та... в твоят случай как излизат точно и къде? Просто съм любопитен, а иначе на паспортният контрол на LHR T4 често минават хора с по 7-8 имена в паспортите, та стига имената, снимката и пола да съвпадат, няма да имаш проблем, а за София няма какво да коментираме изобщо. :)

Връзка към коментар

Темата е интересна. Нищо не отменя задължението на пасажерите да четат, но ето ги и резултатите от едно проучване на повечето компании, които летят до България:

България Ер:

post-51-0-23729700-1405136174.jpg

 

Air France:

post-51-0-19979700-1405136196_thumb.jpg

 

Tarom:

post-51-0-44771700-1405136211_thumb.jpg

 

И

Луфти:

post-51-0-73098400-1405136226_thumb.jpg

 

Austrian:

post-51-0-64773200-1405136238_thumb.jpg

 

Air Berlin:

post-51-0-70846200-1405136249_thumb.jpg

 

AlItalia:

post-51-0-50253200-1405136259_thumb.jpg

 

British Airways:

post-51-0-28579000-1405136273_thumb.jpg

 

Ryanair:

post-51-0-02988200-1405136287.jpg

 

Aeroflot:

post-51-0-57844900-1405136301_thumb.jpg

 

Wizz AIr

post-51-0-87709500-1405136315_thumb.jpg

 

При такова съотношение е нормално грешките да се случват по-често с компании като ФБ, Ер Франс и Таром.... :)

А както се вижда, в една южна страна явно са повлияни от  победителите в Евровизия и вече не намират за нужно да се интересуват дали даден клиент е signore или signora...  :lol:

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...

Сега купих билет с България Еър, еднопосочен Атина - София. С изненада установих, че името и фамилията са разменени, но иначе са си правилни. На 99% съм сигурен обаче, че ги попълних на правилните им места.

 

В мейла от БГ Еър са изписани   ПЪРВО ИМЕ/ФАМИЛИЯ  Титла, а в мейла от Амадеус  ТИТЛА ФАМИЛИЯ ПЪРВО ИМЕ. Чудя се дали да звъня в офиса и могат ли да направят нещо или направо да се пътува така без никакви обаждания.

 

Информация за такъв казус има в страницата на Уиз, но не и на БГ Еър. Там пише:

 

По-добре е да ги промените, за да избегнете недоразумения на летището. Това не е промяна на името, така че няма да ви бъдат начислени такси за промяна на името. Моля, обадете се на нашия Център за обаждания, тъй като те могат да го променят безплатно.

 

Редактирано от П.Кръстев
Връзка към коментар

Сега купих билет с България Еър, еднопосочен Атина - София. С изненада установих, че името и фамилията са разменени, но иначе са си правилни. На 99% съм сигурен обаче, че ги попълних на правилните им места.

 

В мейла от БГ Еър са изписани ПЪРВО ИМЕ/ФАМИЛИЯ Титла, а в мейла от Амадеус ТИТЛА ФАМИЛИЯ ПЪРВО ИМЕ. Чудя се дали да звъня в офиса и могат ли да направят нещо или направо да се пътува така без никакви обаждания.

 

Информация за такъв казус има в страницата на Уиз, но не и на БГ Еър. Там пише:

Аз имах такъв случай. При чекиране търси резервацията си с малко име и резервационен код. Ако си направиш онлайн чекирането няма да имаш проблеми. Можеш да се обадиш на дежурния телефон да разменят имената.

Връзка към коментар

Сега купих билет с България Еър, еднопосочен Атина - София. С изненада установих, че името и фамилията са разменени, но иначе са си правилни. На 99% съм сигурен обаче, че ги попълних на правилните им места.

 

В мейла от БГ Еър са изписани   ПЪРВО ИМЕ/ФАМИЛИЯ  Титла, а в мейла от Амадеус  ТИТЛА ФАМИЛИЯ ПЪРВО ИМЕ. Чудя се дали да звъня в офиса и могат ли да направят нещо или направо да се пътува така без никакви обаждания.

 

Информация за такъв казус има в страницата на Уиз, но не и на БГ Еър. Там пише:

 

Аз преди бях разменил букви от фамилията и им се обадих на call centar-a и ми ги смениха напълно безплатно (това BG Air), обаче Air Serbia за същата грешка ми взеха 10 евро такса.

Връзка към коментар

Звънях на кол центъра на БГ Еър. Казаха, че не могат да ми ги разменят, но ще отбележат в системата. Добавиха, че не е проблем, просто на гишето трябва да се каже на служителя да те търси по първо име.

Връзка към коментар

Звънях на кол центъра на БГ Еър. Казаха, че не могат да ми ги разменят, но ще отбележат в системата. Добавиха, че не е проблем, просто на гишето трябва да се каже на служителя да те търси по първо име.

Извинявай, малко те подведох и при мен казаха, че ще отбележат в системата и няма да има проблем...нищо не са променяли и така и беше - пътувах си с грешно име, но никой не каза нищо :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Звънях на кол центъра на БГ Еър. Казаха, че не могат да ми ги разменят, но ще отбележат в системата. Добавиха, че не е проблем, просто на гишето трябва да се каже на служителя да те търси по първо име.

И аз не се изразих правилно. Не разменят имената, но си отбелязват някъде и като отидеш на чекина лесно те намират. Няма да имаш никакъв проблем. Аз съм пътувала по същия начин.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз имах същия казус вчера, като съм 99% сигурна, че попълних имената във верните полета. Звънях в кол центъра и казаха, че няма никакъв проблем, мога и онлайн да си се чекирам и да не се притеснявам.

 

Полезно инфо, ако не го знаете вече: кол центърът на БГ Еър е далеч по-достъпен между 18.30 и 22.00 часа, отколкото в работно време. Полезно инфо 2: ако не ви вдигат в кол центъра, звънете на номера за лоялни клиенти на FlyMore, там винаги някой вдига телефона.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.