Гост Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 (редактирано) 1 час между два полета на Луфтханза през летище Франкфурт достатъчни ли са? И двата са на/от Т1. От няколко дни слушам легенди за това летище, а с прекачане там са най-евтините билети, които намирам Редактирано 22 юли, 2014 от Надя
Еmilia Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 (редактирано) Ако и двата са на Луфтханза и са на един билет - да, достатъчни са, стига да не обикаляш магазините. За да ти е по-спокойно, вземи си място в предната част на самолета в първия полет, за да излезеш от първите. От там гледаш стрелките Connecting flights и електронните табла по пътя, за да си намериш гейта за втория полет. Ако първия ти полет закъснее и съответно изпуснеш втория полет не по твоя вина, авиокомпанията ще ти даде нов билет за тяхна сметка за следващия полет, но трябва да отидеш на гишето им. Редактирано 22 юли, 2014 от Nine 1
Гост Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 (редактирано) В тази тема не е писано повече от година, но пък въпросът ми е кратък и предполагам има кратък отговор, затова не виждам смисъл от тема. 1 час между два полета на Луфтханза през летище Франкфурт достатъчни ли са? И двата са на/от Т1. От няколко дни слушам легенди за това летище, а с прекачане там са най-евтините билети, които намирам Наде, точно на Франкфурт не съм прехвърляла, но съм го правила на други летища. В общият случай за мен 1 час е малко време. Баш с такъв времеви прозорец съм прехвърляла самолет, полудях - едвам го хванах. Разбира се, има много "ако", при мен беше от вътрешен полет към международен (Бари - Милано - Лондон) - има проверки на сигурност, и от сорта детайли, така че такъв конски тръст му дръпнах... Но AlItalia го беше позволила, значи е било достатъчно. Тоест, в частния случай - ако билетът е един и багажът автоматично се чекира - тоест Луфтханза поема отговорност за достатъчното време, може и да поемеш риска. Дано съм помогнала. P.S. Не е за (само)обиждане, но е точно така за българските форуми... Този е едно изключително приятно изключение и аз искрено му се радвам! Браво на домакина за темата - няма значение дали е стара или не Редактирано 22 юли, 2014 от Гост
Гост Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 Да, и двата са на Луфтханза, с един билет. Не ми се мисли за закъснение и гишета, че става въпрос за коледните полети. Благодаря ви.
Polina Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 (редактирано) За мен всичко е много субективно. Аз с полет на Луфтханса и директно чекиран багаж към крайната точка си останах във Франкфурт. Просто първия полет закъсня с излитането и съответно кацаше 10-тина минути след като свързващия беше вече излетял. Франкфуртското летище е достатъчно голямо, за да те забави в обиколки и проверки, но всичко зависи и от гейтовете на които са насочени полетите. ПС. Точно по Коледа мога да кажа твърдо, че си е малко. Сега видях, че си уточнила и периода.. Редактирано 22 юли, 2014 от Polina
theo Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 (редактирано) ..................................... 1 час между два полета на Луфтханза през летище Франкфурт достатъчни ли са? И двата са на/от Т1. .................................. Хипотетично - ДА . Теоретично - НЕ . Практически - Възможно Е . С много условности , и най-вече добра физическа форма . Като го видях на живо разбрах за какво аджеба иде реч . Редактирано 22 юли, 2014 от theo
Гост Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 Май няма да рискувам, макар че Луфтханза си ги комбинира и би трябвало да си е "направила сметката". Поддавам се на приказките на тези, които са го виждали на живо. Ще се ориентирам към два еднопосочни билета. А 2 h 40 min ОК ли са? Поне за връщане през януари да взема с такъв престой на Франкфурт.
Бръмбар Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 2h 40 са ОК. Аз съм изпускала също 2 пъти полет с около час или по-малко прекачване, през Франкфурт на ЛХ. Единият път имаше много полети до следващата дестинация и ме качиха след около час на следващия, но за другият нямаше и си отвисях цял ден на летището, затова вече избягвам такива полети с кратко време за прекачване.
ECC Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 Твърдо заложи на 2,40ч. От мой опит отпреди месец-билет София-Копенхаген с един стоп Франкфурт с Луфтханза-1,40ч. между полетите. Закъсня ни първия полет от София и кацнахме в 10,00часа при положение,че имахме боардинг тайм за втория 9,50ч. Лудо тичане из летището,докато стигнахме отново до секюрити контрол и там естествено голяма опашка.Показах билетите на някаква шефка там,но тя отсече-"Ми закъсняли сте.Моля,чакайте си реда."Ние бяхме 6човека и имаше още една група българи 6човека.Качихме се в последната минута на автобуса,при положение,че вторият полет закъсня с 15мин.Не мисля,че закъснението беше заради нас. В същото време на слизане от първия самолет видях една девойка пред автобуса с табела "TRANSFER PARIS".Посрещна трима и ги качи на друг автобус,според мен директно към самолета за Париж.Не знам как става това разграничаване на бързащи и небързащи.
Гост Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 Този с 2 h 40 min престой мога да го взема с милите, които аз имам, на името на друг пътник. Ако нещо се много се обърка (въпреки големия престой), Луфтханза дали ще поеме този пътник и ще му осигури ли следващ полет?
macf1an Публикувано: 22 юли, 2014 Публикувано: 22 юли, 2014 (редактирано) Разбира се. Целият билет ще е на другото име и са си валидни всички защити, независимо как е платен. Даже има един малък трик. Когато се наложи презаверяване на "награден" билет, често билетните агенти нямат свободни седалки в същата тарифна класа (да не се бърка с класата на обслужване) и издават новите билети все едно са купени с пари. В последствие може да се вземат мили и за тези полети Предполагам си видяла страницата на летището във Франкфурт и колко подробна информация има относно трансферите? И приложение за смартфони са направили хората .. Редактирано 22 юли, 2014 от macf1an 2
Еmilia Публикувано: 23 януари, 2015 Публикувано: 23 януари, 2015 Предстои ми прекачване на летище Франкфурт с 1 час между полетите, но гледам, е са на различни терминали. Двата полета са на един билет, ето така: Sofia - Frankfurt (Frankfurt International, terminal 1) 16:00 - 17:30 Operated by FBFrankfurt (Frankfurt International, terminal 2) - Berlin - Tegel 18:30 - 19:40 Operated by Air Berlin Въпросът е дали ще има време - за багажа да стигне до другия самолет - за нас да си хванем полета Дали да не поискам съдействие за пътник с намалена подвижност (мъжът ми не може да тича, иначе ходи, но не бързо)?
ECC Публикувано: 23 януари, 2015 Публикувано: 23 януари, 2015 Според мен рискът е 99%.Имай в предвид,че задължително минавате секюрити контрол,а и разстоянията са доста големи.
macf1an Публикувано: 23 януари, 2015 Публикувано: 23 януари, 2015 Мисля, че WCHR ще е идеално: http://www.frankfurt-airport.com/content/frankfurt_airport/en/barrier-free_travel/more_information.html
Еmilia Публикувано: 23 януари, 2015 Публикувано: 23 януари, 2015 Според мен рискът е 99%.Имай в предвид,че задължително минавате секюрити контрол,а и разстоянията са доста големи. Рискът да изпуснем втория полет? Мисля, че WCHR ще е идеално: http://www.frankfurt-airport.com/content/frankfurt_airport/en/barrier-free_travel/more_information.html Мерси!
Еmilia Публикувано: 23 януари, 2015 Публикувано: 23 януари, 2015 Благодаря! Ще помисля за възможностите.
Hollywood Публикувано: 23 януари, 2015 Публикувано: 23 януари, 2015 Не се впрягай предварително с това прекачване за след 3-4 месеца - ще летиш с FB, а и с плаващото им разписание тук-там. 2
Еmilia Публикувано: 23 януари, 2015 Публикувано: 23 януари, 2015 Не се впрягай предварително с това прекачване за след 3-4 месеца - ще летиш с FB, а и с плаващото им разписание тук-там. Така си е. 1
Mitko Публикувано: 24 януари, 2015 Публикувано: 24 януари, 2015 (редактирано) Аз явно гледам по-рисково на прекачванията . Според мен за пътник един час е напълно достатъчен . Проблем може да се появи при багажа, но когато става въпрос за сериозна компания например Луфтханза със сигурност няма пробелми, но комбинацията България Еър с Еър Берлин , ако им остава под 30-40 минути ще е малко сложно с багажа . Въпреки, че практиката показва , че когато България Еър имат код шеър гледат да са навреме . Дори съм забеляъл, че вечерните полети понякога се изчакват . По-евтино ще им излезе да изчакат 20 минути за да си съберат пътниците от свързващите полети,отколкото да се чудят какво да ги правят след това . Часа на излитане на самолета е много разтегливо понятие . Моите наблюдения показват , че в обявения час на излитане, горе долу по това време приключва бординга . Спомням си как Малев продаваха билети София- Будапеща - Лондон с 20 минути прекачване , Аз съм прекачвал с Луфтханза в Мюнхен за 40 мин , за мен нямаше никакъв пробелм и дори и багажа пристигна . Редактирано 24 януари, 2015 от Mitko
neuromancer Публикувано: 24 януари, 2015 Публикувано: 24 януари, 2015 Реално щом е един билет няма проблеми, дори да не стане прекачването. Ако се цепи минутата или трябва да се пристигне точно същия ден трябва да се провери дали има по-късни варианти в случай на закъснение. Но става въпрос за Германия, и вероятно има, ако беше София с минималното количество полети е по-трудно. 1
Еmilia Публикувано: 24 януари, 2015 Публикувано: 24 януари, 2015 Реално щом е един билет няма проблеми, дори да не стане прекачването. Ако се цепи минутата или трябва да се пристигне точно същия ден трябва да се провери дали има по-късни варианти в случай на закъснение. Но става въпрос за Германия, и вероятно има, ако беше София с минималното количество полети е по-трудно. Има и по-късен полет, да. Аз явно гледам по-рисково на прекачванията . Според мен за пътник един час е напълно достатъчен . Проблем може да се появи при багажа, но когато става въпрос за сериозна компания например Луфтханза със сигурност няма пробелми, но комбинацията България Еър с Еър Берлин , ако им остава под 30-40 минути ще е малко сложно с багажа . Въпреки, че практиката показва , че когато България Еър имат код шеър гледат да са навреме . Дори съм забеляъл, че вечерните полети понякога се изчакват . По-евтино ще им излезе да изчакат 20 минути за да си съберат пътниците от свързващите полети,отколкото да се чудят какво да ги правят след това . Часа на излитане на самолета е много разтегливо понятие . Моите наблюдения показват , че в обявения час на излитане, горе долу по това време приключва бординга . Спомням си как Малев продаваха билети София- Будапеща - Лондон с 20 минути прекачване , Аз съм прекачвал с Луфтханза в Мюнхен за 40 мин , за мен нямаше никакъв пробелм и дори и багажа пристигна . Мюнхен е едно, Франкфурт - съвсем друго. Първото е компактно, а второто - огромно летище. През 2011 имах прекачване на Франкфурт и буквално тичах, използвах и ходещите пътечки. Притеснявам се заради мъжа ми, защото не може да тича.
Adinko Публикувано: 24 януари, 2015 Публикувано: 24 януари, 2015 Щом полетите са на един билет, а и има и по-късен полет до TXL, не мисля, че има за какво да се притеснявате. А може да ползвате SkyLine за придвижване между терминалите. 2
tan4eto_84 Публикувано: 25 август, 2017 Публикувано: 25 август, 2017 Здравейте ще пътувам от София за Франция с прехвърляне през Франкфурт излитам от същия терминал който кацам терминал 1.Имам 45 минути за да намеря гейта ще ми стигнат ли
tch Публикувано: 25 август, 2017 Публикувано: 25 август, 2017 От думите ви разбирам, че билета вече е купен с други думи пътуването няма как да се промени. Поне двата полета на един билет ли са? За мен 45 минути са критично малко за това летище, но ако цялата резервация е на един билет, поне ще ви прехвърлят на следващия полет ако стане нещо.... 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега