Прескочи до съдържание

Поздрави от пътешественичка-ветеран

Препоръчани мнения

Здравейте, аз съм пенсиониран инженер и настоящ преводач, пътувам от 45 години при всяка възможност, наскоро осъществих моя отколешна мечта - Индия (пътуването включваше освен известните забележителности и фотосафари в резерват- невероятна емоция :)). Регистрирах се в сайта заради разнообразната и полезна информация. На добър път на всички любители на пътешествията!

• Харесвам 18
Връзка към коментар

Здравейте, аз съм пенсиониран инженер и настоящ преводач, пътувам от 45 години при всяка възможност, наскоро осъществих моя отколешна мечта - Индия (пътуването включваше освен известните забележителности и фотосафари в резерват- невероятна емоция :)). Регистрирах се в сайта заради разнообразната и полезна информация. На добър път на всички любители на пътешествията!

Добре дошла! Би ли споделила повече за фотосафарито в Индия, кой парк, по кое време на годината, преди коло време, успяхте ли да видите тигри (ако е било в резерват за тигри) и разни други подробности? На мен за момента фотосафаритата са ми изкристализирали като най-интересна форма на пътешествие + фотография, но още не съм правил това в Индия. Въртят ми се в главата планове за резерватите Тадоба и Гир (последният за азиатски лъвове, при изключителен късмет и леопард)...

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Добре дошла. Темата за сафарито е много интересна. Позволих си да я отделя като самостоятелна тема ето тук:

http://magelanci.com/topic/2652-%D1%81%D0%B0%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%B8-%D0%B2-%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%8F/

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

• Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
  • Създай...

Важна информация