Прескочи до съдържание

Самолетен билет Лондон - Южна Африка и обратно


Препоръчани мнения

Значи, наистина бъдете снизходителни за тази ми липса на умения относно билети. Обикновено използвам стандартни търсачки, плюс директните авиокомпании. Прехвърлянето обикновено яде много време, затова съм предпочитала понякога директни полети - времето при мен е било - и е - от основно значение. Не ми се мисли колко пари са похарчила бадева, но няма да мислим за миналото. Толкова съм можела. 

 

Идеята за това скитане е следната:

 

Лондон - Южна Африка (Йоханесбург или Кейптаун) и обратно, като ще има една камара вътрешни трансфери после.

 

Моля ви за два варианта - годината е 2015:

 

1. 26.03 (вечерта) - 12 Април (вечерта)

На работа съм до 26 Март, 18 часа, в Съри - всяко летище е близко достъпно (Хитроу ми е до носа) - вечерни полети са напълно възможни.

Трябва да съм на работа на 13 април, понеделник.

 

2. 26.03 (вечерта) - 6 Април (вечерта)

На работа съм до 26 Март, 18 часа, в Съри - всяко летище е близко достъпно (Хитроу ми е до носа) - вечерни полети са напълно възможни.

Трябва да съм на работа на 6 април, вторник.

 

В зависмост от предложенията ще формирам и вариантите на програмата си. 

Ще съм благодарна за идеите ви!

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Сподели резултатите от твоите търсения първо, и какво не ти харесва в тях.

Edit: Ако желаеш да се научиш как да търсиш билети сама, ще ти припомня отново за линковете в подписа ми, като отправна точка.

Разгледа ли промоциите в съответната тема?

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар
London (LGW) to Johannesburg (JNB) - 5, 3 26
 
TK.png London (LGW) to Istanbul (IST) - 5, 3 26 Turkish Airlines Inc. 1998 Dep: 5:20PM Arr: 11:10PM 3h 50m Boeing 737 Economy (L)
 
     Layover in IST   1h 45m     TK.png Istanbul (IST) to Johannesburg (JNB) - 6, 3 27 Turkish Airlines Inc. 40 Dep: 12:55AM Arr: 10:40AM 9h 45m Airbus A330 Economy (L)
 
              
 
Johannesburg (JNB) to London (LGW) - 1, 4 12
 
TK.png Johannesburg (JNB) to Istanbul (IST) - 1, 4 12 Turkish Airlines Inc. 41 Dep: 6:45PM Arr: 5:20AM 9h 35m Airbus A330 Economy (V)
 
     Layover in IST 2, 4 13 1h 40m     TK.png Istanbul (IST) to London (LGW) - 2, 4 13 Turkish Airlines Inc. 1981 Dep: 7:00AM Arr: 9:05AM 4h 5m Boeing 737 Economy (V)
 
            
 
Cost per passenger (including taxes & fees) € 797.00   Total cost for 1 passenger € 797.00  
 

          TOTAL AIRFARE & TAXES € 797.00

 

Това като часове и цена например върши ли работа?

Редактирано от bay_kolio
Връзка към коментар

Или с Емиратите

 

London (LHR) to Johannesburg (JNB) - 5, 3 26
 
EK.png London (LHR) to Dubai (DXB) - 5, 3 26 Emirates 6 Dep: 10:00PM Arr: 8:45AM 6h 45m Airbus A380 Economy (U)
 
     Layover in DXB 6, 3 27 1h 30m     EK.png Dubai (DXB) to Johannesburg (JNB) - 6, 3 27 Emirates 763 Dep: 10:15AM Arr: 4:25PM 8h 10m Boeing 777 Economy (U)
 
              
 
Johannesburg (JNB) to London (LGW) - 1, 4 12
 
EK.png Johannesburg (JNB) to Dubai (DXB) - 1, 4 12 Emirates 762 Dep: 2:00PM Arr: 12:10AM 8h 10m Boeing 777 Economy (U)
 
     Layover in DXB 2, 4 13 2h 40m     EK.png Dubai (DXB) to London (LGW) - 2, 4 13 Emirates 11 Dep: 2:50AM Arr: 7:20AM 7h 30m Boeing 777 Economy (U)
 
            
 
Cost per passenger (including taxes & fees) € 948.89   Total cost for 1 passenger € 948.89
 
Връзка към коментар
От Париж е доста по-евтино, 585€,  виж Еуростар дали няма да излезе нещо.

MS.jpg
CDG
14:35fleche.png
07:05
JNB
(16h30)
1 escale.png
MS.jpg

JNB
21:45
fleche.png
14:25
CDG
(16h40)
1 escale.png
23.jpg
frais_on.pngbag_2.pngdoss_2_b.pngcb_2_b.png
» Opodo : 561€         Go Voyages : 584€         Bravofly : 585€



Иначе от Лондон :737€

MS.jpg
LHR
14:00
fleche.png
07:05
JNB
(16h05)
1 escale.png
QR.jpg
JNB
21:25
fleche.png
13:15
LHR
(16h50)
1 escale.png

 
Редактирано от Георги
оправяне на линкове
Връзка към коментар

Аз ще започна, че е рано да купуваш за март-април догодина, ма поне до ноември нямаш бърза работа. Стига датите да не са около училищни ваканции, празници, фестивали и т.н. Като си ограничена във времето може да си харесаш потенциални полети и да ги дебнеш кога/дали ще поевтинеят. С тия цени, които излизат сега няма смисъл от бързане :)

 

Та, до колкото разбрах, малко сложни финтове от рода на смяна на летища на отделни билети не ти се правят, че времето така и така ти е кратко. Беше пуснала един полет на British, който ти върши работа, аз ще сравнявам спрямо него. Твоя билет беше:

 

Лондон, тръгване 26.03, 18:50

Йоханесбург, пристигане 27.03, 06:55

 

Йоханесбург, тръгване, 05.04, 20:55

Лондон, пристигане, 06.04, 07:00

Твоята цена: 886GBP

 

Идея номер 1, най-евтина е с Етиопците. Нека нямаш съмнения за авиокомпанията им, първокласна е:

 

2014-08-07_13-24-12.png

 

Сравнение спрямо твоя билет, пристигаш 5 часа по-късно в Йоханесбург, излизаш 5 часа по-рано от Йоханесбург. В Лондон часовете са горе-долу същите като твоите, 280 паунда спестяване. 

 

Вариант 2, много близо до твоите часове, много по-евтин от бритиш, но и по-скъп от етиопците:

 

2014-08-07_13-26-48.png

 

Сравнение спрямо твоя билет: 4 часа по-късно пристигане в Йоханесбург, 2 часа по-рано тръгване от Йоханесбург, часовете от Лондон пак са подобни. Спестяване около 200 паунда. 

 

Та така, варианти има. Някои хора биха казали, че прекачване в Париж за час и 10 може да е проблемно, аз си смятам, че ще си ОК. Има опции и с по-дълги прекачвания, но трябва да тръгнеш в 05:50 следобед от Хийтроу, не знам дали ще смогнеш с работата. 

 

За 12 април ситуацията и полетите са абсолютно идентични. Гледам, че времето ти е кът и за това не ръчкам транспорт до някое друго европейско летище, че сигурно ще забави нещата доста. 

 

И пак да завърша с каквото започнах - рано е! :)

Връзка към коментар
Много благодаря! Ще чакам, а и в момента пари няма. Но програмата зависи от билетите, а тя трабва да започе да се планира.

 

Аз съм наистина много невежа за билетите, но до скоро съм била контрактор - за познаващите системата тук знаят че се плаща на парче и всеки ден липсващ от работа ти е директна загуба. Огромна и то. Приоритетите никога не са ми били самолетните билети, а да имам работа. Та... От април съм на постоянен трудов договор - но първо, нямам навици и познания, а отново работното време е водещо. Просто не мога да си пътувам когато си искам. Това директно ме удря в цена, а и не мога повече от две седмици отпуск - което ограничава висенето по летища. 

 

Не ми се мисли колко по-добро съм можела да намеря за Индонезия, но каквото това! Sunk cost е  sunk cost.

 

Благодаря на тези, които разбират колко наистина ми е трудно. Aпропо, за пръв питам изобщо за помощ. Винаги сама се боря.

Поздрави.

Връзка към коментар

Ето ти насока, в която, ако ти се занимава, ще успееш да доразвиеш нещата : цък.

 

Най-евтиното, което мярнах, е 788 USD на British от Амстердам до Йоханесбург, 28.03 - 5/6/7/8.04.

 

До Кейптаун става доста по-скъпо.

Връзка към коментар

Аз ще започна, че е рано да купуваш за март-април догодина, ма поне до ноември нямаш бърза работа. Стига датите да не са около училищни ваканции, празници, фестивали и т.н. 

Тогава е Великден, a за англичаните Южна Африка е популярна дестинация. Точно 27 март - 12 април е ученическата ваканция.

Та може и сега да е рано, ама вече около ноември ще е крайно време, ако не и късно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте отново :) Билетът, на който се спрях, е: 

 

2014-08-07_13-24-12.png

 

Всъщност, е дори по-евтин: 555 GBP някъде. Може би заради датата - 6 Април - последният почивен ден. Засега е толкова. Бонус към тази цена е факта, че мога да пътувам от и до работа в дните, когато се пътува. Съвсем близо съм до Хийтроу.

 

Сега един друг въпрос, за който съм в чуденка. Какъв час да избера за вътрешен полет Johannesburg – Nelspruit? Намерих:

 

15:30 - 16:15; Direct; 69 GBP

 

Опцията много ми харесва, но ДОСТАТЪЧНО време ли са два часа? 

Следващите и последни два полета са:
 
15,55- 16,50; 81 GBP; 
17,30 - 18,20; 94 GBP
 
Ако трябва да съм откровена, не ми е заради 12 или 15 паунда разлика изобщо, а ми се иска по-рано да кацна. Само че да не стане от по-рано хич... Доколко трансферите са сигурни? Защото директните полети - както вече стана ясно - са от скромната разлика от 300 паунда.
 
Моля за съвет. Благодаря! :)
Редактирано от Гост
Връзка към коментар

2 часа престой на отделни билети и то в Африка, аз не бих го направил (Тук в Бразилия оставям поне 3 часа и пак съм нервен). 

Пробвай да ги купиш на един билет, т.е. потърси multicity London - Nelspruit и връщане Йоханесбург - Лондон.

Връзка към коментар

2 часа престой на отделни билети и то в Африка, аз не бих го направил (Тук в Бразилия оставям поне 3 часа и пак съм нервен). 

Пробвай да ги купиш на един билет, т.е. потърси multicity London - Nelspruit и връщане Йоханесбург - Лондон.

 

Ще опитам... И аз съм нервна при такива прехвърляния, затова ми се искаше директен полет, но вече го коментирахме. Благодаря ти. 

P.S. Цената която намерих не е по-ниска, полетът е друг, който не ме устройва. Оф... Аман :) 

Връзка към коментар

Номера е, че като си с един билет, дори да не е директен, при закъснение авиокомпанията ще те прехвърли на друг полет, евентуално осигури хотел и пр., а на различни билети, ако първия закъснее и изпуснеш втория, направо го губиш или каквито са там условията при no show.

Ta като си с прекачване в Адис Абеба, все пак гарантират, че до Йоханесбург ще стигнеш при всички случаи, дори да има закъснение...

Другия вариант, взимаш малко по-късен полет до Нелспруйт (или както там се чете), и имаш предвид, че ако изгори си на собствен ход.

Ако пробваш другите сайтове (не матрицата, а сайтове, откъдето може направо да се купи билета), не излизат ли на един билет, същите полети? Ако вътрешния полет е със SAA те са в един алианс с етиопците и може би продават комбиниран билет. Примерно hipmunk или някой от другите сайтове от темата на macf1an

Връзка към коментар

За да излязат на един билет цената скача над 700 паунда.

В крайна сметка, като има толкова полети за деня - дори един да се изпусне .. няма да е фатално :)

Връзка към коментар

За да излязат на един билет цената скача над 700 паунда.

В крайна сметка, като има толкова полети за деня - дори един да се изпусне .. няма да е фатално :)

 

Последният полет -> 17,30 - 18,20; 94 GBP; 

 

Благодаря, ще мъдрувам. Няма как и по-евтино, и сигурно. Ще преценя дозата рискове. Поздрави :)

Връзка към коментар

Много ти благодаря за усилието! Проблемът е, че компанията има леко странна схема на работа - петък е почивен ден за всички на ротационен принцип. Всеки втори петък почивам, тоест :) обаче през останалите дни е як гърч. Натоварването  е умопомрачаващо. Мога да излизам по-рано - правила съм го и пак мога, но не е коректно за цял ден, а и няма кой да ме пусне. А както стана ясно, ако раздвижа дните, пак става мусака... Освен това уговорката си е уговорка с шефовете - една седмица. Просто не съм мобилна. И съм прекалено съвестна, за съжаление... Предпочитам да платя повече, но да няма проблеми. Въпрос на личен избор. Сега просто опитвам да направя скитането по-евтино, защото не е само то... Ако не стане, не стане. 

 

Сърдечна благодарност още веднъж.

Връзка към коментар

А нямаш ли някаква възможност за по-дълго отсъствие , когато спокойно да планираш подобно пътуване ?

Все пак само 7 истински дни там + три дни път в двете посоки ... то всичко ще е като на сън.

Връзка към коментар

Последният полет -> 17,30 - 18,20; 94 GBP; 

 

Благодаря, ще мъдрувам. Няма как и по-евтино, и сигурно. Ще преценя дозата рискове. Поздрави :)

Ако този позволява промени, аз бих го взел и каквото стане... Може да потърсиш статистики за закъснения и мнения дали летището е бързо за прехвърляне...

 

То рискове винаги има, купуваш нов билет / нощувка-две повече / липсваш от работа ден-два повече след отпуска, всичките съм ги преживявал, ама поне не накуп  :)

Връзка към коментар

Ако този позволява промени, аз бих го взел и каквото стане... Може да потърсиш статистики за закъснения и мнения дали летището е бързо за прехвърляне...

 

То рискове винаги има, купуваш нов билет / нощувка-две повече / липсваш от работа ден-два повече след отпуска, всичките съм ги преживявал, ама поне не накуп  :)

 

Така е :) Да се изключат всички рискове е съвършено невъзможно. Но животът има такива откачени нива на стрес (искрено завиждам на непукистите), така че когато имам опция, стремя се да си го спестявам. Нито ще ме обесят ако не се появя на работа - категорично, нито ще стане друга драма при изпускане на полет. Просто е стрес. Знам, че ме разбираш.

 

Ще разиграя и вариант директен полет с използване на малко насъбрани мили (Virgin Atlantic сега или с British Airways средата на октомври след полети до Аман и Палма) и bus шатъл, който е на много ниска цена - 22 паунда, и има  резервни шатъли.

 

Има едни критичен полет от Hoetspruit до Cape Town, него може още тази  нощ  да го букна, ако ме хванат лудите :)

 

Много благодаря да подкрепата. Най-важното е да сме здрави.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

С мили май е трудно, защото точно към ЮАфрика наплива е голям... Икономична класа с Бритиш също иска доста кеш. Може едната посока с Върджин, другата Бритиш, ако са ти разпределени, ама си направи сметката колко пари ще излезе точно заради таксите, да не се окаже, че не спестяваш много.

 

Има икономична класа точно на 26ти, с БА. 25000 мили и $424. Хм, като цяло има много места (само икономична обаче), направо съм изненадан. Oтиване и връщане излиза 400 паунда + 50000. Спестяваш 480 паунда за тия мили, което не е много зле (смятам по цената на директния полет с Бритиш).

С Върджин таксите са малко по-малки.

ПП. С Върджин няма места точно на твоите дати, трябва ти малко повече отпуска. Иначе излиза 25000 мили и 230 GBP в едната посока.

Връзка към коментар

С мили май е трудно, защото точно към ЮАфрика наплива е голям... Икономична класа с Бритиш също иска доста кеш. Може едната посока с Върджин, другата Бритиш, ако са ти разпределени, ама си направи сметката колко пари ще излезе точно заради таксите, да не се окаже, че не спестяваш много.

 

Има икономична класа точно на 26ти, с БА. 25000 мили и $424. Хм, като цяло има много места (само икономична обаче), направо съм изненадан. Oтиване и връщане излиза 400 паунда + 50000. Спестяваш 480 паунда за тия мили, което не е много зле (смятам по цената на директния полет с Бритиш).

С Върджин таксите са малко по-малки.

ПП. С Върджин няма места точно на твоите дати, трябва ти малко повече отпуска. Иначе излиза 25000 мили и 230 GBP в едната посока.

 

Ааааа, далече съм аз от такива количества мили... Гледах с Върджин, не е евтино, имам едни "смотани" 11500 мили. Бритиш - съвсем постна работа. Ще трупна 5000 в края на Август, после едно малко полетче до Палма. Просто си мислех ако изравня цената на оня полет с прехвъляне, може и да се получи. Никога не съм пробвала или използвла мили, просто ми хрумна да разиграя вариант. Бе като децата, които си играят на лего, с тази разлика че в случая са шарени хартишки :) Благодаря!

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Само да кажа, че сега има разпродажба на Бритиш и за твоите дати директните полети излизат на 718 паунда (сравнено с 886 от пускането на темата). Не знам дали ще предпочетеш директен или по-евтин с етиопците. Разпродажбата е до 23 септември.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаряяяяяяяяяяя - точно тях ще предпочета - само да се върна от Йордания. Мисля да правя и Ботсвана.. гррррр :) И ме одобриха за кредитна карта на BA. Благодаря за супер идеята :)

Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.