Прескочи до съдържание

Билет с прекачване без използване на прекачването


Препоръчани мнения

Публикувано:

Здравейте,

Бих искал някой да сподели дали има опит със закупуване на билет до точка х през точка у без да се качи на борда за точка х. С една дума слиза на точка у и

"изчезва" Питането е за полет за Токио, но напоследък има по-евтини полети София-Токио-Осака-Токио-София. София-Токио-София е по-скъп. Малко е рисковано особено в обратна посока ако изведнъж се появя на чекиране в Токио. Пък и японците са си стриктни.... Същата ситуация съм я наблюдавал и за полети до САЩ...

Публикувано: (редактирано)

На отиване няма проблем да слезнеш в Токио и да не продължиш до Осака, но връщането ти със сигурност ще изгори. В никакъв случай няма да ти позволят да се качиш в Токио, при условие че пътуването ти по билет започва от Осака - още от Осака ще се водиш като "no show" - неявил се пътник. Авиокомпаниите съблюдават много стриктно спазването на последователността на отсечките.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 1
Публикувано:

Въпросът е , че на връщане сигурно няма да може да се качи дори от Осака.

Или аз не разбрах вторият полет Токио-София ли е или връщането пак е Осака-Токио-София ?

 

П.С.С коя авиокомпания е пътуването ?

Публикувано:

Да - в момента, в който се слезне в Токио и не се изпълни докрай пътуването целия билет гори. Тоест, на връщане няма да може да се пътува дори от Осака.

Традиционните авиокомпании съблюдават наистина много стриктно спазването на последователността на отсечките и ако се пропусне дори и една анулират всички останали.

 

Yto, според мен не си прави такъв експеримент, може да ти излезне доста скъпо.

Публикувано:

Може да се пропусне единствено последната отсечка от цялото пътуване , като тогава е вероятно да не начислят никакви мили ако участва в лоялната програма.Освен това в началното летище може да откажат да чекират багажа до междинното летише.

 

В случаите когато не се слиза от самолета на междинното летище както е напримет със София-Доха през Букурещ или София-Малта през Атина забелязах друго нещо.

На ръкава и изхода в Букурещ стриктно следят дали бордната карта е само до Букурещ или до София.

Не разбрах дали целта е просто да не допуснат заблуден пътник да слезе по погрешка в Букурещ или пък точно пресичането на подобни хитринки.

В повечето случаи полетите на Катар са по-евтини от София отколкото от Букурещ.

Публикувано:

Принципно няма проблем да го правиш това, но само на последния полет. Защото ако не се появиш за един полет се анулира всичко останало.

В твоя случай може да си поиграеш с датите и да направиш така - София - Токио - Осака, и Осака - Токио веднага след това. Престой в Токио и обратно към София по правилата. Билета вероятно няма да струва колкото София -Токио, а колкото София - Осака.

Публикувано:

Същото ми се случи и с полет Токио-Манила при чкойто самолета кацаше в Манила да слязат пътници и да се качат други , като същата машина придължаваше за Сидни и тези с билет Токио-Сидни просто трябваше да изчакат в самолета.

Публикувано:

София - Токио - Осака, и Осака - Токио веднага след това. Престой в Токио и обратно към София по правилата. Билета вероятно няма да струва колкото София -Токио, а колкото София - Осака.

Това не го разбрах. Целта е Токио как става пристигане и тръгване оттам ?

Публикувано:

Благдаря!

Наистина няма смисъл, малко ползи огромни проблеми.

KLM и Air France периодично го промотират за 599 евро.

Мисля, че в Токио имаше вариант за прекачване за Осака

от Нарита-Ханеда сутрин-вечер....

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.