Прескочи до съдържание

Knee Defender: защита от облягащия се пред вас


Препоръчани мнения

Забранени са в първа класа на Malaysia Airlines:

 

http://www.smh.com.au/travel/travel-planning/travel-news/firstclass-baby-ban-on-malaysia-airlines-20110629-1gqkq.html

Щом компанията така е преценила. Точно това ви казвам, ако искате промяна атакувайте с оплаквания компаниите, рано или късно те ще се съобразят с мнението на масата пътници. Друг е въпросът, че newromancer е прав, като забранят спускането на седалките напълно е възможно да сгъстят редовете още повече и тогава кого ще ритате, не знам.  :)

 

Напротив, stenk, има си законоустановени нива на шум в децибели. 

Редактирано от Tedy
Връзка към коментар

И според мен това е нещо, което авиокомпаниите трябва да регулират. Да си кажат ясно в правилата - може да пускате седалката, може да не пускате. В същото време те са абдикирали тотално от отговорност и оставят пътниците да се карат панаирджийската, а е очевидно, че не е проблем който е бяло и черно и ги има всякакви гледни точки. Ама няма да го направят преди отклонените полети да станат десетки, и проблема да заеме малко по-централно място в новинарските секции.

 

Иначе им е много по-лесно да рекламират едновременно 32 инча място между седалките и еди колко си градуса наклон на облегалката, като деликатно пропускат, че двете са самоизключващи се...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 

Напротив, stenk, има си законоустановени нива на шум в децибели.

 

...вечер ;)

 

Не е като да не се случва и в най-белите държави де - от Лондон до Кан.

Връзка към коментар

А решение не изглежда толкова сложно. Просто се правят редове със смъкващи се седалки и редове с блокирани. Не е като ревящите деца, които няма как да ги шумоизолираш :)

 

Ако си вземеш ред със смъкваща, знаеш че имаш право да си свалиш седалката, но и човека отпред може да направи същото и нямаш право да пищиш. Може тази секция да приключва с някой от редовете до аварийния изход, така да няма човек, който хем да е на фиксирана седалка, хем отпред да е смъкваща се. Може дори да е цъкалка по време на резервация, както си избираш място до прозорец или пътека, специално меню и т.н., така да можеш да си избереш подвижна или неподвижна седалка. Така екипажа ще знае предварително колко реда да блокира служебно (дали с knee defender или друга подобна джвъчка) и всичко да е сметнато предварително. На дълги полети сигурно смъкващите се седалки ще са по-популярни, на кратки фиксираните. 

 

Ма май много философствам :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

...вечер ;)

 

Грешиш, но няма смисъл да спамим темата.  :)

 

Жоро, добра ти е идеята, а и нов повод за допълнително плащане, та в бъдеще може и да се реализира.  :)

Връзка към коментар

Изобщо не философстваш.Това ще донесе наистина приходи и хем вълкът сит , хем агнето цяло ;)

 

И на мен не ми се спори радвам се , че Гугъл на момента изкара онова изследване и то правено в среда много по- толерантна от родната.

Връзка към коментар

Аз определено мисля, че смъкването на седалката нарушава правата на пътника отзад. Например, щом е инсталиран екран на предната седалка, имам право да гледам филм и т.н., но когато този пред мен е спуснал седалката си, екранът пада долу извън зрителното ми поле.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако човекът пред мен пусне седалка веднага правя същото, така разстоянието между нас се запазва същото. 

И прецакан е този на последния ред, чиято седалка не се мърда и на сантиметър...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Май само аз се замислих, че този knee defender може да счупи държачите, които "носят" масичката... Те са направени да издържат теглото на самата масичка + списание, храна, ... Ако има монтиран knee defender, тежестта на пътника отпред + тежестта на облегалката ще отидат върху knee defendera, а оттам - върху държачите на масичката...  :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Май само аз се замислих, че този knee defender може да счупи държачите, които "носят" масичката... Те са направени да издържат теглото на самата масичка + списание, храна, ... Ако има монтиран knee defender, тежестта на пътника отпред + тежестта на облегалката ще отидат върху knee defendera, а оттам - върху държачите на масичката...  :)

Точно. Те и главно за това ги забраняват самите авиокомпании май. При всички случаи, схемата със накланянето на седалките и Knee Defender беше епичен маркетингов ход от страна на някоя авиокомпания. Бих стиснал ръката на този, който се сети, че може да посгъсти още малко редовете в самолетите и то без абсолютно никакъв обществен отпор, само чрез малко маркетинг и подбутване оттук оттам на по-правилните хора. :)

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.