Прескочи до съдържание

Централна Европа - Индия от 217€ (и 215€ от София)


Препоръчани мнения

Пълна греда. От съпорта на ebookers бяха абсолютно категорични. Няма никакъв вариант за уважаване на билета в сегашния му вид - или се доплаща или се отменя и парите се връщат. Jet Airways отказват да признаят тези билети, явно има доста продадени на 'промо' цената и са изпищяли на умряло. Останаха и без коментар когато им обясних колко съм назад от предплатени хотели, турове и тн, това не било по тяхна вина.

 

Пича от съпорта също така каза - съжалявам, но ако не ви харесват тези варианти се чувствайте свободен да се обърнете към адвокат, изборът е ваш.

 

Нямам нерви да се занимавам и просто отмених билета.

 

Все пак ходенето до Индия ми остава, макар и по една малко по-различна схема и без отскачане до Гоа. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Според мен е трябвало да им кажеш, че ще си помислиш, да ги оставиш те да отменят билета ти, на тяхна глава, но минало бешело. И естествено, че ще се оправдаят с авиокомпанията, като е очевидно че проблема е бил при тях. 

Връзка към коментар

Според мен е трябвало да им кажеш, че ще си помислиш, да ги оставиш те да отменят билета ти, на тяхна глава, но минало бешело. И естествено, че ще се оправдаят с авиокомпанията, като е очевидно че проблема е бил при тях. 

 

Ясно е, че проблема е бил при тях. Крайният резултат обаче щеше да бъде един и същ - отменен билет, със или без моето съгласие. Така че все тая :)

 

Зачеркваме ebookers завинаги и продължаваме напред.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Oт всичко което съм чел ebookers и компанията майка не биха си позволили подобно своеволие в САЩ , но тук карат както могат .

Срам за бюрократите в ЕС , че позволяват подобни практики !

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Полетите не бяха ли брандирани от Jet Airways ?

 

П.С. Аха , фенът е отговорил :)

 

Префикс 589 обаче означава , че билета е издаден точно от Jet Airways .

Не знам доколко наистина има значение де.

Точно заради (грешното) валидиране на промото на КЛМ през сток-а на Джет Еруейз се губеха към 300 Евро гориво... Които след някакво време счетоводството на КЛМ си е потърсило чрез АДМ от издателите на билетите. Очевидно загубите за ибукърс са трудни за преглъщане за това са тръгнали с рогите напред и дано да си намерят майстора.

Валидирането на билетите е много лесна практика за фюел дъмп и категорично не се толерира от авиокомпаниите. В случая с тази "промоция" има очевидна грешка във валидирането, която не е "централна" (на ниво тарифиране, заложено от авиокомпанията) и се свежда до определен брой издатели/агенти, които сега си понасят последствията (АДМ-и за доплащане на липсващото гориво и пр.).

Преди време имаше случаи Бритиш Еруейз да карат пътници да си доплащат на чек-ин липсващо гориво при билети с неправилно валидиране на техни полети!

Игричките с валидирането на билетите са добре познати и на българските агенции. Миналата година имаше голям скандал с издаване на България Ер на сток на ЧСА. Пред години едни хитреци пускаха всичко на сток на Пулковски авиолинии. В резултат от подобни практики гориво в размер на 20-30-40+% от стойността на билета не отиват в авиокомпанията, а остават "за преразпределяне"  :blink:

Според мен ибукърс сами са си виновни за кривите си алгоритми и не трябва да държат клиентите си за заложници с клаузи като технически грешки и т.н. 

Целият този казус е доста по-различен от "кривите горива" на Иберия и подобни, защото там грешката е на "централно" ниво и никъде в договора с авиокомпанията няма клаузи за технически грешки.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

И аз да се оплача, преди малко си получих писмото от Ebookers за полета ми след 3 дни до Ченай  :mad:  :angry:  :mad:

мразя ги...

мразя ги...

мразя ги... 

 

няма да им вляза в сайта никога вече !!! 

Връзка към коментар

И аз да се оплача, преди малко си получих писмото от Ebookers за полета ми след 3 дни до Ченай  :mad:  :angry:  :mad:

мразя ги...

мразя ги...

мразя ги... 

 

няма да им вляза в сайта никога вече !!! 

 

Еее, това е супер грубо, да ти пишат едва 3 дни преди полета! :( Когато вече се предполага, че си резервирала и евентуално платила хотели и т.н.

 

Нас поне ни отрязаха 2 месеца преди датата на пътуване, ама твоето е наистина прекалено...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И аз да се оплача, преди малко си получих писмото от Ebookers за полета ми след 3 дни до Ченай  :mad:  :angry:  :mad:

мразя ги...

мразя ги...

мразя ги... 

 

няма да им вляза в сайта никога вече !!! 

 

Напълно заслужено, НО, нека не забравяме, че купуването на "такива" билети си върви винаги с точно такъв риск.

 

Твоят случай е малко по-краен - може би не е лоша идея да потърсиш по-сериозна консултация.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
 

И аз да се оплача, преди малко си получих писмото от Ebookers за полета ми след 3 дни до Ченай   :mad:   :angry:   :mad:

 

За отмяна само 3 дена преди полета, си в пълно право да потърсиш защита на правата си на пасажер според всички резолюции, международни спогодби, конвенции и правила, вкл. и Регламент 261/2004 г. на ЕС. Без никакво значение какво са писали в правилата за ползване на сайта си.  ;)

Тук нещата вече наистина минават в съвсем друга категория.

 

Ако ebookers.ie не се самозакопаят междувременно, ги чакат много тежки дни и съдебни битки. Не вярвам да им се размине, и просто да утихнат нещата с тези отменени билети.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Ако бяхме в Щатите, досега щеше вече да има съдебно дело срещу ебукерс... не знам дали не организират нещо в другите засегнати форуми.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ако бяхме в Щатите, досега щеше вече да има съдебно дело срещу ебукерс... не знам дали не организират нещо в другите засегнати форуми.

 

Ако бяхме в Щатите вероятно въобще нямаше да се налага да правим такива акробатики за да търсим по-евтини билети.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако бяхме в Щатите вероятно въобще нямаше да се налага да правим такива акробатики за да търсим по-евтини билети.

А, що? Само виж в airliners.net и във flyertalk колко теми има за акробатики и врътки за по-евтини билети :)

Който си го влече, няма значение къде живее. Дори и да не е само за парите, а за "спорта", дет' се вика  ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Разликата е, че тук акробатиките са основно заради парите - не заради спорта. Знаеш какво имам предвид. Както и да е, нека не измествам темата...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Много некоректно от страна на ebookers, вече са и в моя черен списък. :mad:

Вашият случай обаче сериозно ме изплаши, досега мислех, че имаш ли електронен билет с код е достатъчно, ама не било така. Сега се разрових в усливията на ww.flugladen.de, с които ще летя догодина с Error Fare до Щатите. Те нямат цитираната по-горе от Георги точка, но пък имат друга, която ме притесни:

Article 4 Change Of Service And Price

  • 1. The prices of reserved travel services can be changed according to the service provider’s conditions. Tariffs of scheduled airline companies, and also airport taxes or e.g. fuel surcharges can be increased between the date of booking and the passenger’s departure date by the airline itself or through instructions from the authorities. Also, scheduled flight tickets are subject to currency fluctuations. In such cases, the passenger cannot withdraw from the travel agency contract concluded with Flugladen.at cost-free; also, no claim for compensation can be made against Flugladen.at for additional costs arising. In this respect, claims on the part of the passenger only exist against individual service providers. All change notifications which Flugladen.at receives from the service providers will be furthered by Flugladen.at to you, as the Flugladen.at Purchaser. The possibility that the passenger has of withdrawing from the respective travel service is determined in this respect by applicable legal and contractual stipulations pertaining to the passenger and service provider. The passenger’s legal rights, especially the rights covered by EU Regulation 261/04 (European Union Regulation on the Rights of Passengers) remain unaffected
Това стандартна точка ли е, или и те са си оставили вратичка да увеличават цените на билетите, когато те са закупени на много ниски цени? На мен ми се струва абсурдно да ми искат да доплатя, защото, например, се е увеличила цената на горивото след като съм си купила билета. Ще се радвам, ако по-запознатите дадат своето мнение. Редактирано от Masmiya
Връзка към коментар

Питане към Георги Матеев - в писмото ли ти е написан срокът до който трябва да реагираш дали ще доплатиш или ще анулираш билета, защото в моето писмо няма такъв срок...то аз трябваше на 11-ти да съм фръкнала...ама  

Връзка към коментар
 

Много некоректно от страна на ebookers, вече са и в моя черен списък.  :mad:

Вашият случай обаче сериозно ме изплаши, досега мислех, че имаш ли електронен билет с код е достатъчно, ама не било така. Сега се разрових в усливията на ww.flugladen.de, с които ще летя догодина с Error Fare до Щатите. Те нямат цитираната по-горе от Георги точка, но пък имат друга, която ме притесни:

Article 4 Change Of Service And Price

  • 1. The prices of reserved travel services can be changed according to the service provider’s conditions. Tariffs of scheduled airline companies, and also airport taxes or e.g. fuel surcharges can be increased between the date of booking and the passenger’s departure date by the airline itself or through instructions from the authorities.

Това стандартна точка ли е, или и те са си оставили прозорче да увеличават цените на билетите, когато те са закупени на много ниски цени? На мен ми се струва абсурдно да ми искат да доплатя, защото, например, се е увеличила цената на горивото след като съм си купила билета. Ще се радвам, ако по-запознатите дадат своето мнение.

 

Повишаването/намаляването на цената на горивото в периода между купуването на билета, и датата полета, няма абсолютно никакво значение, и няма как да се окаже като причина за промяна на цената на билета впоследствие. Ако беше така, по същата логика при спад в цената на горивото на международните пазари, би трябвало и да връщат пари на закупилите билети, не само да искат допълнително. Нали така :) Някой да е чувал за подобно нещо? :D
Както в някоя от темите беше отбелязано от Георги (админа) (не тази, в друга), горивото се купува "на зелено" (hedge) за голям период напред на фиксирана цена, и според нея авиокомпаниите калкулират fuel surcharge. Колко напред - всяка авиокомпания решава сама, затова и на всяка са им различни периодите, за които продават билети. Тоест написаното в условията, които си цитирала, е само опит за "вратичка", която продавачите от портала да ползват като причина за отмяна или доплащане от страна на незапознатите си клиенти, ако те сгрешат с тарифата по друга причина. Това пада задължително без никаква трудност, ако се стигне до съд. На тях това им е ясно, но пишейки го в условията, се надяват като го цитират на клиентите си, те да решат изобщо да не се обръщат към съд или други компетентни органи. 

Поне аз до момента не съм чувал лицензирана авиокомпания, без значение дали традиционна или нискобюджетна, която в общия случай (не говоря за купуване на билети с точки от лоялни програми и други начини), да иска допълнително доплащане на такси от клиентите си. Поне тези, които са ми известни, и съм ползвал до момента :)

 

Неприятният момент е, че при тази хипотеза, може би ще трябва да се стигне до сложни процедури, евентуално и съдебно разрешаване. Но поне изхода ще е в твоя полза, ако за причина са използвали именно "fuel surcharges can be increased between the date of booking and the passenger’s departure date " . A междувременно пътуването ще се е провалило, или ще си платила "надценката". Която естествено ще ти бъде възстановена заедно с лихвите, но след приключване на цялата разправия.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Интересно дали тази вратичка при ebookers я има и в общите условия на Orbitz ?

 

P.S. Досега и аз съм ги имал за много читав портал и съм проверявал техните оферти , но завинаги ме губят като потенциален клиент.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря, willks! Твоето мнение потвърди опасенията ми - дано не се стига до дела, че никак не ми се занимава. Вече ще чета внимателно всички текстове с малки букви преди да купувам билет.

Редактирано от Masmiya
Връзка към коментар

Питане към Георги Матеев - в писмото ли ти е написан срокът до който трябва да реагираш дали ще доплатиш или ще анулираш билета, защото в моето писмо няма такъв срок...то аз трябваше на 11-ти да съм фръкнала...ама

 

Да, в писмото пишеше следното: "Ако до 12 ноември не получим отговор от вас автоматично считаме, че се отказвате от билета и го анулираме и ви връщаме парите по картата".

 

Но пак казвам, ставаше въпрос за полети след 2 месеца. Твоят случай е различен...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз да се оплача, преди малко си получих писмото от Ebookers за полета ми след 3 дни до Ченай  :mad:  :angry:  :mad:

мразя ги...

мразя ги...

мразя ги... 

 

няма да им вляза в сайта никога вече !!! 

съжалявам! много, много гадно  :(

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Питане към Георги Матеев - в писмото ли ти е написан срокът до който трябва да реагираш дали ще доплатиш или ще анулираш билета, защото в моето писмо няма такъв срок...то аз трябваше на 11-ти да съм фръкнала...ама

 

Значи не ти дадоха възможност дори да доплатиш ?

Връзка към коментар

П.П. Беше споменато 467 евро. Жоро при теб колко искаха да доплащаш ?

Абе не знам аз сигурно бих платил ако съм се настроил на такова пътуване и ми го отменят в последния момент ако съм инвестирал вече и в програмата на място.

Ти обаче си постоянно в пътешествие и го няма елемента на шок :)

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.