stanimir Публикувано: 20 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 20 октомври, 2014 (редактирано) Костов , стегни се ! Ryanair със сигурност превозват милиони алкохолни туристи и един летен Бургас или Варна би бил истински хит в разписанието им вместо Пловдив Не са точно авиокомпанията на хората от културния туризъм , които доказано са склонни да харчат повече. Въпреки пакетните програми съм сигурен в успеха на подобни линии. Лошото , че с гарантираните милиони туристи от чартърите тия летища нямат почти никакъв интерес да правят отсъпки на О'Лиъри. Пловдив е само на час и нещо от летище София , но хората от източна България със сигурност биха му напълнили самолетите ако лети до морето. П.С. Като малко успокоение Ryan и Easy са още по-зле в Румъния. Редактирано 20 октомври, 2014 от stenk 2 Връзка към коментар
woman_in_white Публикувано: 20 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 20 октомври, 2014 Костов много точно казано. Заради чиновническа грешка отрязаха навремето полетите до Милано... Малка компенсация беше линията до Франкфурт на Хан... Дано stenk се окаже прав в предположението си... Една европейска столица на културата се нуждае да има международни полети на своето летище. 2 Връзка към коментар
Костов Публикувано: 20 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 20 октомври, 2014 Stenk, съгласен съм с теб. Лошото е че, не се използва пълния капацитет на летище Пловдив. Защото за мен няма значение кой ще лети от и до Пловдив важното е да са много и да е на нормална цена. А само с алкохолни туристи едва ли ще стане Колко такива туристи посещават Тоскана та да може летищата във Флоренция и Пиза да функционират? Все си мисля че процента им няма да е много голям. Иначе нямам нищо против Ryan да пуснат и полети до Бургас. На 180 км ми е Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 20 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 20 октомври, 2014 Ryanair просто се отърваха от Милано което явно им беше неизгодно. Те винаги намират вина извън себе си. Пробваха номерата със субсидиите в Испания и Италия , но клекнаха бързо без да получат нищо повече макар да обявиха победа. Просто има дестинации от които не могат да се откажат и такива където могат да извиеат ръце. Връзка към коментар
edbloom Публикувано: 20 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 20 октомври, 2014 Stenk дали Ryan са по зле в Румъния от нас ?... Сега ми стана интересно и гледах вярно летят само от Букурещ до 4 града - Лондон (Станстед) по 2 полета на ден за Ноември по 20 евро в посока, Брюксел (Шарлероа) всеки ден по 1 полет - за Ноември по 12,99 евро в посока (няма нужда да ги сравняваме с Wizz от София дотам), Дъблин по около 25-30 евро в посока, и Мадрид - който явно са го спрели в момента не виждам налични дати. Просто винаги съм се ядосвал как може да сме едва ли не най-орязаните откъм Ryan в Европа и ми стана интересно това твое мнение, естествено сигурно имаш повече наблюдения от мен затова те питам. 1 Връзка към коментар
SeeKnDestroY Публикувано: 20 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 20 октомври, 2014 (редактирано) Aз не знам какво се чудите (общо говоря, не конкретизирам). България НЕ Е туристическа дестинация, к'вото и да си говорим... НЕ оползотворяваме сигурно и 5%* от това, което може да покажем и с което да "прилъжем" чужденците. За мен в София НЯМА туристи, какво остава за други градове... а да не обелвам дума за природните забележителности, където дори и с автомобил (за друг транспорт е направо химера) - може да не успееш да стигнеш, заради липса на знаци/табели/информация, какво остава пък... ако си чужденец. Колкото и да искаме повече дестинации/полети, зависи от нас, а не от тях. "Те"... на сметка ли са... ще пуснат веднага. *няма да се изненадам и да е по-малък процентът, нямам идея... Редактирано 20 октомври, 2014 от SeeKnDestroY 4 Връзка към коментар
Мрън Публикувано: 20 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 20 октомври, 2014 Според мен би било добре да има и автобус директно от летище Пловдив до София в съответствие с полетите; много други летища предлагат транспорт до различни градове, не непременно само до най-близкия. В България има интересни места, но не сме Италия или Гърция. Мисля, че напоследък положението с табелите се е подобрило значително. Връзка към коментар
luba_rizova Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Имам приятели туристическа агенция и те още миналата година ми споменаха, че община Пловдив се опитва да направи и невъзможното, за да спре летището да функционира. Има някакви интереси от страна на кмета и около него към дружеството, което оперира там, то уж пак е на общината, ама... С две думи нищо чудно да има неразбории и да не летят вече. Дано не е така, имаме нужда от работещо летище. Да не говорим, че зимата като ходим на Пампорово ми се оплакват, че Всички договори с туроператора, който води англичаните например се сключват така, че ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се каца в София. От там с рейс, това много увеличава пътя, ама на кой му пука. Да не казвам на чия бивша половинка е половината Пампорово и защо се прави така. Та ние сме безумни, а туризма може да носи много. И нека никой не ми хвали Гърция пред България, моля. Имаме култура, има история, имаме природа, това е достатъчно за Добър туризъм. А за табелите - има и подобрение, но има много места, на които ходим и няма гръмното отбелязване накъде е, а също и много занемарени точки на интереси. 1 Връзка към коментар
Botko Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Пеша от Маврудово е около 3 км....обиколно Първо се върви успоредно на линията до прелеза,заобикаля се пак около 500 метра северната част на летището....и после по пътя към терминала....пътьом минавате през стария, Такъв тъгъдък за трамбоване на който му се прави с багаж,може и да опита. Новия терминал го построиха на мястото на бившия Аероклуб - Пловдив. Тези които са ходили пеша от спирка Маврудово (преди да построят новия терминал)им е било по кратко разстоянието ,защото стария е по близо до пътя,но на него никога не е имало редовни полети а само чартърни -зимата.Полетите до Милано/Бергамо не знам защо се смята ,че са били нерентабилни ,като винаги бяха пълни,Имаше някакви драми със сметките ,които трябваше да се платят във Фонда -Летище Пловдив,годишни такси...но тогава неплащането беше ,когато кмет беше Славчо Атанасов. Който и да има желание,за летище само желание да имаш не стига. Предния шеф на летището разправяше наляво и надясно за интерес от къде ли не,ходеше по авиоизложения.... Бурса еър щеше да лети... Ала- бала.Летището е удобно за Южна България и за резервно на София,но в България нещата стават толкова бавно и трудно,а вие организиран транспорт искате да има. Ами няма...то в София толкова години ,не докараха метро-то до летището,хеле дано догодина вече стане факт,та вие за Пловдив мислите. Първо трябва да променят недомислиците да има Пловдив -град а около него да има изкуствени общини като Марица и Родопи. Летището попада в друга община...даже не съм сигурен дали не е и Куклен,който се отцепи преди години от Родопи.Който ще пътува ,избира си варианта такси от Пловдив или пеша малко обиколно от сп.Маврудово(военните няма да разрешат напряко през пистата и така. И да се надяваме ,че Европейския град на културата за 2019 ще има повече дестинации и поне един директен автобус от Централна гара до летище Пловдив.Иначе до Европейския град на културата ще се стига от/до София или Бургас... Връзка към коментар
Hayasko Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Няма как да има 2 или 3 полета на седмица и да има редовен транспорт до летището! Коя ще е тази транспортна фирма, която да е готова да работи на загуба?? В Пловдив градският транспорт е изцяло частен, даже се водят някакви съдебни дела за линиите и т.н. По едно време имаше идея поне в дните на полетите +- 2 часа до полета да има автобус, но нещата и там замряха. Първо трябва летището да заработи нормално, с повече полети и пътници, и тогава редовният транспорт сам ще дойде. А дотогава - с такси или приятели. Връзка към коментар
SeeKnDestroY Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 (редактирано) По скоро под "редовен" се има предвид да е редовен с полетите - само когато има такива. Пък и наистина не виждам нещо сложно по един бус 2 часа преди полет. За след полет е по-сложно, надали имат възможност (физическа) да седи там 2 часа, да не говорим при закъснение, но пак е нещо поне да може да стигнеш... Не ми се е налагало да летя оттам, но след липсата на транспорт... надали ще ми се и наложи. п.п. в предния си пост забравих да спомена и тоталната липса на реклама. : ) Редактирано 21 октомври, 2014 от SeeKnDestroY Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Пък и наистина не виждам нещо сложно по един бус 2 часа преди полет. Не е сложно. Можеш и сам да го реализираш. Даже може да се договориш с Ryan да ти продават билетите. Инвестицията е нищожна, но съм сигурен, че няма да ти се възвърне. Връзка към коментар
luba_rizova Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Добре де, какво пречи да се пусне бусче около полетите? Ще има интерес, сигурна съм. Как пък има конкуренция за всеки пътник, а тук за сигурни бройки нищо. Аз пътувам именно в община родопи и от тук минават рейсовете за Куклен. Винаги има по някой бус/голямобтакси, което нелегално да обира пътниците от спирката 5' преди рейса, вози на същата цена... Значи тук са се организирали чудесно, а за летището не може? Не мога да го проумея просто, има според мен икономическа логика да има някакъв превоз. Връзка към коментар
SeeKnDestroY Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Не е сложно. Можеш и сам да го реализираш. Даже може да се договориш с Ryan да ти продават билетите. Инвестицията е нищожна, но съм сигурен, че няма да ти се възвърне. Забравил съм да спомена, че не говоря за частен превоз - автобус/маршрутка (второто е по-вероятно) - да, съгласен съм, че рискът е голям и няма да е рентабилно най-вероятно. Ставаше въпрос за обществен, но с т'ва "от една община в друга" не съм запознат (пречки и т.н.). Но чак пък толкова сложно?!? Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Ами то пак струва пари + бюрократичните спънки, които си споменал. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 То и на easyJet полетите до Мадрид и Маппенза бяха пълни , но не им излизаше сметката. За сметка на това Wizz дълго време пътуваха полупразни до Бергамо , но останаха Връзка към коментар
Petkan Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Тази тема буквално убива другите две, дискутирани в момента - "България - туристическа дестинация?" и "Пловдив - Европейска столица на културата 2019? К'ъв туризъм, к'ва култура, к'ви пет лева, бе хора? 2 Връзка към коментар
searus Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Не бях ли споменавала за трансфера на компания за коли под наем, който е съобразен с полетите и те кара от/до адрес в Пловдив (и до София също). Цената последно беше 10лв (преди месец). Обикновено няма желаещи и возят 1, максимум 2 човека. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 21 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2014 Аз си мисля, че проблема на тоя хипотетичен автобус е, и че не е кой знае колко далече от центъра на града. Респективно няма как да се искат високи цени, които да правят курс от няколко пъти седмично рентабилен. Да беше дистанцията същата като Шарлероа - Брюксел, да слагаш 20лв на билет и да свиркаш. А кой е този, който ще пусне автобус за по 2-3лв на човек няколко пъти седмично? Такси и това е Връзка към коментар
Botko Публикувано: 3 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 3 ноември, 2014 http://news.plovdiv24.bg/522905.html нещо...като необмислено,но все пак...нещо като за начало може би! 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 3 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 3 ноември, 2014 http://news.plovdiv24.bg/522905.html нещо...като необмислено,но все пак...нещо като за начало може би! Още докато четях статията и вътрешно имах същата реакция като на първата коментирала под нея. Колко човека ще събират тия маршрутки, къде ще се държи багажа... Вярно е по-добре от нищо, но до там. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 4 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2014 А как разбрахте колко големи ще са тези маршрутки и колко място ще има за багажа? Впрочем, ето "маршрутките" на Easy, които си вършат перфектно работата до Лутън в Лондон. 2 Връзка към коментар
traveler Публикувано: 4 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2014 А как разбрахте колко големи ще са тези маршрутки и колко място ще има за багажа? Впрочем, ето "маршрутките" на Easy, които си вършат перфектно работата до Лутън в Лондон. Не е в темата,но да попитам.Пристигайки с Wizzair може ли да ползвам тези маршрутки? Връзка към коментар
Фил Публикувано: 4 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2014 (редактирано) Разбира се. И ако си ги купиш по-навреме, цената започва от £1.95 на посока Редактирано 4 ноември, 2014 от Фичо Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 4 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2014 (редактирано) То не беше писане (с години) за нови полети и транспорт до това малко летище. То полети няма, а те маршрутки. Що не преместят и зимните чартъри в София и без това нямаха пари за заплати?! Редактирано 4 ноември, 2014 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега