Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Публикувано:

Имам елементарен въпрос, но въпреки това ще попитам.

Стойността на късното настаняване е за цялата група, а не на човек, нали?

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Не знам дали е дискутирано преди - защо не ми излиза отляво опцията да филтрирам по оценка на гостите? Само в моя телевизор ли е проблемът? 

image.png.505c982d250f275d9d50f935f22dd0cb.pngimage.png.092b95f1e917934602cb4be8195e322f.png  image.png.456008f70e9b35eb08c67cfd6507849b.png image.png.25fe4ef740c650c6f2b1d5231161e257.png
 

  • Харесвам 1
Публикувано:
  На 3.01.2018 г. в 15:02, Фичо каза:

Не знам дали е дискутирано преди - защо не ми излиза отляво опцията да филтрирам по оценка на гостите? Само в моя телевизор ли е проблемът? 

Разшири  

Не е в твоя телевизор... Изчезна. Аз даже писах оплакване до Booking за това, но... Глас в пустиня!

 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:

 

  На 3.01.2018 г. в 15:02, Фичо каза:

Не знам дали е дискутирано преди - защо не ми излиза отляво опцията да филтрирам по оценка на гостите? Само в моя телевизор ли е проблемът? 

image.png.505c982d250f275d9d50f935f22dd0cb.pngimage.png.092b95f1e917934602cb4be8195e322f.png  image.png.456008f70e9b35eb08c67cfd6507849b.png image.png.25fe4ef740c650c6f2b1d5231161e257.png
 

Разшири  

 

  На 3.01.2018 г. в 15:02, Фичо каза:

Не знам дали е дискутирано преди - защо не ми излиза отляво опцията да филтрирам по оценка на гостите? Само в моя телевизор ли е проблемът? 

image.png.505c982d250f275d9d50f935f22dd0cb.pngimage.png.092b95f1e917934602cb4be8195e322f.png  image.png.456008f70e9b35eb08c67cfd6507849b.png image.png.25fe4ef740c650c6f2b1d5231161e257.png
 

Разшири  

 

Untitled.jpg

Публикувано: (редактирано)

При мен опцията си я има.

И отделно има и Оценка от гости за местоположението.

Редактирано от rik4o
  • Замислям се 1
Публикувано:

При мен веднъж излиза, веднъж не. А понякога излиза комбинирано като подреди по "оценка от отзивите и цена", но не мога да задам поотделно.

 

Може и да е писано някъде, но за всеки случай да предупредя, че НЕ МОЖЕ да се резервира през букинг от Турция за Турция. Наскоро имахме неприятно преживяване в един хотел - бяха дали резервираното от нас помещение (апартамент с 2 спални и хол) и се опитаха да ни настанят в някакъв коптор с 1 общо помещение, а ние бяхме 2 отделни семейства - 4 възрастни. Наложи се да се свържем с кастъмър сървис (което обаждане ми струваше половината от цената на хотела, предвид цената на роуминга в Турция). Беше късно вечерта и докато чаках да ми пратят мейл с алтернативни хотели, реших и аз да потърся - имаше доста в околността, буквално преди часове ги гледах от границата. Обаче - изненада!- няма никакви хотели, а после минава като банер надпис, че към момента не може да се резервира за Турция, а само за чужбина, и се извиняват за неудобството.

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Публикувано:
  На 9.01.2018 г. в 14:51, jul каза:

 

Може и да е писано някъде, но за всеки случай да предупредя, че НЕ МОЖЕ да се резервира през букинг от Турция за Турция.

Разшири  

Това го коментирахме още миналата година.Нали турската асоциация / или там, както се казва/ , на туроператорите, осъди Букинг да им плати около 75 000 евро за нелоялна конкуренция. И от Турция за Турция може да се резервира само през турски  туроператор.

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)
  На 9.01.2018 г. в 15:35, AlexandraKo каза:

И от Турция за Турция може да се резервира само през турски  туроператор.

Разшири  

Остава и вариантът "Обади се/свържи се по интернет с приятел в съседна България". :-)

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 5
Публикувано:
  На 9.01.2018 г. в 17:06, rik4o каза:

Остава и вариантът "Обади се/свържи се по интернет с приятел в съседна България". :-)

Разшири  

И това, ама ние си имаме приятелка в Истанбул, работи в туристическа агенция, която ползваме.

Цената, която получаваме от нея за хотела, който сме си избрали, до сега винаги е била по-ниска от тази, по разните сайтове.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Вместо да звъним тук и там, със сигурност си остава най-удобно да отворим телефона и да резервираме на секундата. Особено като говорим за неделя, 9 часа вечерта, проливен дъжд.

Не че не се справихме, но се разглезихме последните години с интернет и достъпност и такива преживявания действат шоково.

Преди години ехееее не без интернет, ами без мобилни телефони се оправяхме :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
  На 25.12.2017 г. в 22:34, noshtna_ptica каза:

Имам елементарен въпрос, но въпреки това ще попитам.

Стойността на късното настаняване е за цялата група, а не на човек, нали?

Разшири  

Да, за настаняването (цялата група).

Редактирано от eloena
  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам следното питане имам сега резервация за Барселона в хотел 17-20 януари,но ми се иска с един ден да удължа престоя.Някой правил ли го е от самата резервация виждам опция промяна на дати ако сменя на 17-21 дали ще стане или трябва да звънна в хотела? Проверих в самия хотел свободна е същата стая и за 21-ви.

Резервацията е с безплатно анулиране и плащане на място.

Публикувано:

От самата резервация влизаш, маркираш датите, които искаш сега и потвърждаваш новата цена, която ти показва. Резервацията след секунди е с новите дати в профила ти.

Публикувано:
  На 11.01.2018 г. в 7:10, Ivko каза:

Имам следното питане имам сега резервация за Барселона в хотел 17-20 януари,но ми се иска с един ден да удължа престоя.Някой правил ли го е от самата резервация виждам опция промяна на дати ако сменя на 17-21 дали ще стане или трябва да звънна в хотела? Проверих в самия хотел свободна е същата стая и за 21-ви.

Резервацията е с безплатно анулиране и плащане на място.

Разшири  

Ако стаята е свободна - може, правила съм го, но ако цената в моента е по-висока, това ще ти увеличи цената и на предишните 3 нощувки, така че по-добре си направи нова резервация за 1 ден, в хотела на място ще ти ги обединят и няма да се местиш.

Публикувано:

Ами днес даже е с 20лв по-евтина от когато буквах.А понеже е правена с линк от приятел за възнаграждение дали пак ще важи?

Публикувано:

В профила на дъщеря ми в букинг изчезна едната резервация, на първата страница където отчита броя докато станат 5 за гениус бяха 2 а от вчера се вижда само една:

image.png.1f4a4872d6fa0b44219215d0debb9b63.png

 

Но като вляза в резервации, си стоят двете които е правила:

image.png.fa0880f5fd18da0321595dda67dc543d.png

 

Нещо я прецакват ли, та след още 3 резервации щеше да е гениус, а сега трябва 4 ? То не ми е толкова за нивото, тъй като за едната резервация като я прави беше гениус, не знам защо.

Да взема им пиша ли, да оправят това което се вижда на сайта им, но на кой имейл?

А тия 5 резервации трябва в една година ли да са? То пък нейните две са в една година, не знам защо изчезна едната.

Публикувано: (редактирано)

А чисто информативно,когато плащането е на място кой метод предпочитате и избирате и има ли някакво значение с карта или в брой освен ако при превалутирането при картата се набутате някой цент?

И при плащане в брой изисквате ли някаква бележка или квитанция или са длъжни да дадът,че до сега в хотел не съм плащал на място

Редактирано от Ivko
Публикувано:
  На 11.01.2018 г. в 7:47, stani.m каза:

В профила на дъщеря ми в букинг изчезна едната резервация, на първата страница където отчита броя докато станат 5 за гениус бяха 2 а от вчера се вижда само една:

image.png.1f4a4872d6fa0b44219215d0debb9b63.png

 

Но като вляза в резервации, си стоят двете които е правила:

image.png.fa0880f5fd18da0321595dda67dc543d.png

 

Нещо я прецакват ли, та след още 3 резервации щеше да е гениус, а сега трябва 4 ? То не ми е толкова за нивото, тъй като за едната резервация като я прави беше гениус, не знам защо.

Да взема им пиша ли, да оправят това което се вижда на сайта им, но на кой имейл?

А тия 5 резервации трябва в една година ли да са? То пък нейните две са в една година, не знам защо изчезна едната.

Разшири  

5-те резервации, които се броят за Genius статуса, трябва да са в рамките на една година. От втория скрийншот се вижда, че първата резервация е била от 5-ти до 8-ми януари (днес е 11-ти), така че е нормално да изчезне от статистиката за Genius.

Публикувано:

Аз напр. предпочитам като правя резервация да ми дръпнат парите от картата, защото после не мисля на място дали трябва да имам пари в брой или с карта ще мине плащането. Но последно м.декември / но в България беше хотела/, трябваше на място да се плати. Платих с карта на терминала на хотела, дадоха ми касова бележка и ме питаха за фактура. Реших да си взема и фактура за всеки случай, защото беше с линк от приятел и да си имам черно на бяло документ за нощувката. 

Публикувано:
  На 11.01.2018 г. в 8:16, Ivko каза:

А чисто информативно,когато плащането е на място кой метод предпочитате и избирате и има ли някакво значение с карта или в брой освен ако при превалутирането при картата се набутате някой цент?

Разшири  

Различно - понякога, ако имам местна валута в брой, която искам да похарча - плащам в брой, друг път с карта. Преценяваш си кое ти е по-удобно.
 

  Цитат

И при плащане в брой изисквате ли някаква бележка или квитанция

Разшири  

Задлжително! Винагаги е по-добре да имаш документ черно на бяло, че си платил - при някакви спорове, при дублиране на плащането с теглене на пари от карта и др. подобни. 
Още повече, че се случва да платиш още при настаняването и е добре за чекаут да си имаш документ за плащането, че някой рецепционист може нещо да се е разсеял при регистриране на плащането, или нещо системата да се бъгне, абе всичко се случва.

 

Публикувано:
  На 11.01.2018 г. в 8:26, chandni каза:

5-те резервации, които се броят за Genius статуса, трябва да са в рамките на една година. От втория скрийншот се вижда, че първата резервация е била от 5-ти до 8-ми януари (днес е 11-ти), така че е нормално да изчезне от статистиката за Genius.

Разшири  

Да, ясно, значи е за една календарна година от датата на резервацията.

Публикувано:

Дори и да не ви дадат касов бон, искайте такъв. Имахме проблем с получаване на бонус за една резервация. Хостът написал, че гостите не са пристигнали. Обаче имаше неблагоразумието да си дръпне парите от сметката, въпреки нашето уточнение, че искаме да платим кеш. Пратих на б@кинг снимка на банковото извлечение и нещата се уредиха. Но се замислих за вероятността да платим в брой и да не получим касов бон / случвало се е/ и същата сума да се изтегли от сметката. При липсата на касов бон ходи доказвай, че вече си платил. Някой беше написал, че пази документи за плащания известно време след пътуването и мисля да последвам примера му. Явно има защо.

Публикувано:

Не миисля, че е така, защото като отразена резервация за гениуса е тая първата /доколкото виждам по картинката/. Вероятно тия от втория хотел нещо са мишкували.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.