noshtna_ptica Публикувано: 25 декември, 2017 Сподели Публикувано: 25 декември, 2017 Имам елементарен въпрос, но въпреки това ще попитам. Стойността на късното настаняване е за цялата група, а не на човек, нали? Връзка към коментар
Фил Публикувано: 3 януари, 2018 Сподели Публикувано: 3 януари, 2018 Не знам дали е дискутирано преди - защо не ми излиза отляво опцията да филтрирам по оценка на гостите? Само в моя телевизор ли е проблемът? 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 3 януари, 2018 Сподели Публикувано: 3 януари, 2018 преди 3 минути , Фичо каза: Не знам дали е дискутирано преди - защо не ми излиза отляво опцията да филтрирам по оценка на гостите? Само в моя телевизор ли е проблемът? Не е в твоя телевизор... Изчезна. Аз даже писах оплакване до Booking за това, но... Глас в пустиня! 1 1 Връзка към коментар
Щастливеца Публикувано: 3 януари, 2018 Сподели Публикувано: 3 януари, 2018 преди 7 минути , Фичо каза: Не знам дали е дискутирано преди - защо не ми излиза отляво опцията да филтрирам по оценка на гостите? Само в моя телевизор ли е проблемът? преди 7 минути , Фичо каза: Не знам дали е дискутирано преди - защо не ми излиза отляво опцията да филтрирам по оценка на гостите? Само в моя телевизор ли е проблемът? Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 3 януари, 2018 Сподели Публикувано: 3 януари, 2018 (редактирано) При мен опцията си я има. И отделно има и Оценка от гости за местоположението. Редактирано 3 януари, 2018 от rik4o 1 Връзка към коментар
jul Публикувано: 9 януари, 2018 Сподели Публикувано: 9 януари, 2018 При мен веднъж излиза, веднъж не. А понякога излиза комбинирано като подреди по "оценка от отзивите и цена", но не мога да задам поотделно. Може и да е писано някъде, но за всеки случай да предупредя, че НЕ МОЖЕ да се резервира през букинг от Турция за Турция. Наскоро имахме неприятно преживяване в един хотел - бяха дали резервираното от нас помещение (апартамент с 2 спални и хол) и се опитаха да ни настанят в някакъв коптор с 1 общо помещение, а ние бяхме 2 отделни семейства - 4 възрастни. Наложи се да се свържем с кастъмър сървис (което обаждане ми струваше половината от цената на хотела, предвид цената на роуминга в Турция). Беше късно вечерта и докато чаках да ми пратят мейл с алтернативни хотели, реших и аз да потърся - имаше доста в околността, буквално преди часове ги гледах от границата. Обаче - изненада!- няма никакви хотели, а после минава като банер надпис, че към момента не може да се резервира за Турция, а само за чужбина, и се извиняват за неудобството. 2 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 9 януари, 2018 Сподели Публикувано: 9 януари, 2018 преди 41 минути , jul каза: Може и да е писано някъде, но за всеки случай да предупредя, че НЕ МОЖЕ да се резервира през букинг от Турция за Турция. Това го коментирахме още миналата година.Нали турската асоциация / или там, както се казва/ , на туроператорите, осъди Букинг да им плати около 75 000 евро за нелоялна конкуренция. И от Турция за Турция може да се резервира само през турски туроператор. 3 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 9 януари, 2018 Сподели Публикувано: 9 януари, 2018 (редактирано) преди 1 час, AlexandraKo каза: И от Турция за Турция може да се резервира само през турски туроператор. Остава и вариантът "Обади се/свържи се по интернет с приятел в съседна България". :-) Редактирано 9 януари, 2018 от rik4o 5 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 9 януари, 2018 Сподели Публикувано: 9 януари, 2018 преди 1 час, rik4o каза: Остава и вариантът "Обади се/свържи се по интернет с приятел в съседна България". :-) И това, ама ние си имаме приятелка в Истанбул, работи в туристическа агенция, която ползваме. Цената, която получаваме от нея за хотела, който сме си избрали, до сега винаги е била по-ниска от тази, по разните сайтове. 2 Връзка към коментар
jul Публикувано: 10 януари, 2018 Сподели Публикувано: 10 януари, 2018 Вместо да звъним тук и там, със сигурност си остава най-удобно да отворим телефона и да резервираме на секундата. Особено като говорим за неделя, 9 часа вечерта, проливен дъжд. Не че не се справихме, но се разглезихме последните години с интернет и достъпност и такива преживявания действат шоково. Преди години ехееее не без интернет, ами без мобилни телефони се оправяхме 1 Връзка към коментар
eloena Публикувано: 10 януари, 2018 Сподели Публикувано: 10 януари, 2018 (редактирано) На 12/26/2017 в 0:34, noshtna_ptica каза: Имам елементарен въпрос, но въпреки това ще попитам. Стойността на късното настаняване е за цялата група, а не на човек, нали? Да, за настаняването (цялата група). Редактирано 10 януари, 2018 от eloena 1 Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 Имам следното питане имам сега резервация за Барселона в хотел 17-20 януари,но ми се иска с един ден да удължа престоя.Някой правил ли го е от самата резервация виждам опция промяна на дати ако сменя на 17-21 дали ще стане или трябва да звънна в хотела? Проверих в самия хотел свободна е същата стая и за 21-ви. Резервацията е с безплатно анулиране и плащане на място. Връзка към коментар
Тони Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 От самата резервация влизаш, маркираш датите, които искаш сега и потвърждаваш новата цена, която ти показва. Резервацията след секунди е с новите дати в профила ти. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 преди 1 минута , Ivko каза: Имам следното питане имам сега резервация за Барселона в хотел 17-20 януари,но ми се иска с един ден да удължа престоя.Някой правил ли го е от самата резервация виждам опция промяна на дати ако сменя на 17-21 дали ще стане или трябва да звънна в хотела? Проверих в самия хотел свободна е същата стая и за 21-ви. Резервацията е с безплатно анулиране и плащане на място. Ако стаята е свободна - може, правила съм го, но ако цената в моента е по-висока, това ще ти увеличи цената и на предишните 3 нощувки, така че по-добре си направи нова резервация за 1 ден, в хотела на място ще ти ги обединят и няма да се местиш. Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 Ами днес даже е с 20лв по-евтина от когато буквах.А понеже е правена с линк от приятел за възнаграждение дали пак ще важи? Връзка към коментар
Тони Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 Ще важи, защото ти няма да я отменяш, а ще я удължиш. 1 Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 Благодаря за информацията Връзка към коментар
stani.m Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 В профила на дъщеря ми в букинг изчезна едната резервация, на първата страница където отчита броя докато станат 5 за гениус бяха 2 а от вчера се вижда само една: Но като вляза в резервации, си стоят двете които е правила: Нещо я прецакват ли, та след още 3 резервации щеше да е гениус, а сега трябва 4 ? То не ми е толкова за нивото, тъй като за едната резервация като я прави беше гениус, не знам защо. Да взема им пиша ли, да оправят това което се вижда на сайта им, но на кой имейл? А тия 5 резервации трябва в една година ли да са? То пък нейните две са в една година, не знам защо изчезна едната. Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 (редактирано) А чисто информативно,когато плащането е на място кой метод предпочитате и избирате и има ли някакво значение с карта или в брой освен ако при превалутирането при картата се набутате някой цент? И при плащане в брой изисквате ли някаква бележка или квитанция или са длъжни да дадът,че до сега в хотел не съм плащал на място Редактирано 11 януари, 2018 от Ivko Връзка към коментар
chandni Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 преди 30 минути , stani.m каза: В профила на дъщеря ми в букинг изчезна едната резервация, на първата страница където отчита броя докато станат 5 за гениус бяха 2 а от вчера се вижда само една: Но като вляза в резервации, си стоят двете които е правила: Нещо я прецакват ли, та след още 3 резервации щеше да е гениус, а сега трябва 4 ? То не ми е толкова за нивото, тъй като за едната резервация като я прави беше гениус, не знам защо. Да взема им пиша ли, да оправят това което се вижда на сайта им, но на кой имейл? А тия 5 резервации трябва в една година ли да са? То пък нейните две са в една година, не знам защо изчезна едната. 5-те резервации, които се броят за Genius статуса, трябва да са в рамките на една година. От втория скрийншот се вижда, че първата резервация е била от 5-ти до 8-ми януари (днес е 11-ти), така че е нормално да изчезне от статистиката за Genius. Връзка към коментар
stani.m Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 Аз напр. предпочитам като правя резервация да ми дръпнат парите от картата, защото после не мисля на място дали трябва да имам пари в брой или с карта ще мине плащането. Но последно м.декември / но в България беше хотела/, трябваше на място да се плати. Платих с карта на терминала на хотела, дадоха ми касова бележка и ме питаха за фактура. Реших да си взема и фактура за всеки случай, защото беше с линк от приятел и да си имам черно на бяло документ за нощувката. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 преди 4 минути , Ivko каза: А чисто информативно,когато плащането е на място кой метод предпочитате и избирате и има ли някакво значение с карта или в брой освен ако при превалутирането при картата се набутате някой цент? Различно - понякога, ако имам местна валута в брой, която искам да похарча - плащам в брой, друг път с карта. Преценяваш си кое ти е по-удобно. Цитат И при плащане в брой изисквате ли някаква бележка или квитанция Задлжително! Винагаги е по-добре да имаш документ черно на бяло, че си платил - при някакви спорове, при дублиране на плащането с теглене на пари от карта и др. подобни. Още повече, че се случва да платиш още при настаняването и е добре за чекаут да си имаш документ за плащането, че някой рецепционист може нещо да се е разсеял при регистриране на плащането, или нещо системата да се бъгне, абе всичко се случва. Връзка към коментар
stani.m Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 преди 4 минути , chandni каза: 5-те резервации, които се броят за Genius статуса, трябва да са в рамките на една година. От втория скрийншот се вижда, че първата резервация е била от 5-ти до 8-ми януари (днес е 11-ти), така че е нормално да изчезне от статистиката за Genius. Да, ясно, значи е за една календарна година от датата на резервацията. Връзка към коментар
Ann Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 Дори и да не ви дадат касов бон, искайте такъв. Имахме проблем с получаване на бонус за една резервация. Хостът написал, че гостите не са пристигнали. Обаче имаше неблагоразумието да си дръпне парите от сметката, въпреки нашето уточнение, че искаме да платим кеш. Пратих на б@кинг снимка на банковото извлечение и нещата се уредиха. Но се замислих за вероятността да платим в брой и да не получим касов бон / случвало се е/ и същата сума да се изтегли от сметката. При липсата на касов бон ходи доказвай, че вече си платил. Някой беше написал, че пази документи за плащания известно време след пътуването и мисля да последвам примера му. Явно има защо. Връзка към коментар
Тони Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 Не миисля, че е така, защото като отразена резервация за гениуса е тая първата /доколкото виждам по картинката/. Вероятно тия от втория хотел нещо са мишкували. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега