Емика Публикувано: 14 август, 2018 Сподели Публикувано: 14 август, 2018 По-долу слагам извадка от резервацията, и да ви попитам: - как така не се приемат кредитни карти в хотела, а само пари в брой и едновременно с това пише, че ще се приспада автоматично сумата от картата с която гарантирах? - да разбирам ли, че на 11 окт. 100% плащане ще бъде взето от картата и аз на хотела не трябва да плащам в брой, или - на 11 окт. ще блокират 100 %, ако анулирам на 12 окт. ще ги върнат, - ако не анулирам и са блокирали 100% , пак ли трябва в брой да платя и да чакам блокираните да ги върнат? Всеки път различно ми пише в резервациите, на практика на място е друго. Веднъж пишеше, че на място не приемат пари в брой, само карти, а те се скъсаха да ми предлагат сто екстри и смяна на стаята с по-хубава, ако платя в брой, ясно е, че така крият нощувки, но защо слагат такива объркващи изисквания.... Към въпроса за последната ми резервация: "Информация за плащане You have guaranteed your booking with Visa. All payments will be deducted automatically according to the payment schedule. Your reservation is now confirmed. 11 окт. 2018 г. (100%) €....... Това място за настаняване приема следните форми на плащане: не се приемат кредитни карти, а само пари в брой Информация за валутата и обменния курс Ще платите на Black........(хотела) в EUR според обменния курс в деня на плащането. Показаната сума в BGN е само ориентировъчна и е изчислена на базата на днешния валутен курс за EUR. Вашата информация за плащане 11 окт. 2018 г. € ....... Ние ще обработим плащането ви, за да може безпроблемно да се насладите на своя престой. За да анулирате безплатно, трябва да го направите преди 12 окт. в 23:59 местно време." Връзка към коментар
antea Публикувано: 14 август, 2018 Сподели Публикувано: 14 август, 2018 аз имах подобна резервация за един апартамент във Варна, собственик частно лице, буквално пишеше точно същото като на твоята - че не приема карти, а само пари в брой, но графикът за плащането е 100% от картата ми на еди-коя си дата - и точно това се случи - букинг си взеха парите на съответната дата, а на място собственикът каза, че вече му е платено от тях, та за това предполагам, че "неприемането на карти" е в случай на някакви допълнителни услуги, които си договаряш със собственика на място и ще трябва да му платиш в брой 2 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 14 август, 2018 Сподели Публикувано: 14 август, 2018 Аз никога не съм имала илюзии за предаване на данни от Booking към собственици на хотели. Никакви! От друга страна нямам ресурс да се притеснявам дали дадена резервация няма да ми бъде анулирана - ако ползвам карти без нужното покритие. Затова държа на разположение - и плащам единствено чрез - кредитна(и) карта(и), която има сериозно покритие, но всяко неоторизирано плащане (кражба) би ми било върнато (доказано нееднократно). Въпрос на мой избор. За всеки той е различен... Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 14 август, 2018 Сподели Публикувано: 14 август, 2018 Искам да попитам важи ли best price гаранцията, когато сравнявам същата стая в хотела в orbitz ,но при тях е без възстановяване на парите при отказа, а в букинг е частично (10 % възстановяване)? Също така , ако ползвам код за намаление признават ли го? Някой тествал ли го е? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 14 август, 2018 Сподели Публикувано: 14 август, 2018 (редактирано) преди 26 минути , Jorro каза: Искам да попитам важи ли best price гаранцията, когато сравнявам същата стая в хотела в orbitz ,но при тях е без възстановяване на парите при отказа, а в букинг е частично (10 % възстановяване)? Не. Условията трябва да са напълно идентични. А за кода - поне на теория би трябвало да го признават. Редактирано 14 август, 2018 от Георги Матеев Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 14 август, 2018 Сподели Публикувано: 14 август, 2018 6 minutes ago, Георги Матеев said: Не. Условията трябва да са напълно идентични. А иначе, ако ползвам кода ще го признаят ли? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 17 август, 2018 Сподели Публикувано: 17 август, 2018 дискусията за картите е тук 1 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 27 август, 2018 Сподели Публикувано: 27 август, 2018 Някой може ли да помогне с тел.на българския офис на Букинг? Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 27 август, 2018 Сподели Публикувано: 27 август, 2018 1 minute ago, mamaivy said: Някой може ли да помогне с тел.на българския офис на Букинг? https://www.booking.com/content/offices.bg.html Телефон: + 359 2 425 3700 (работно време) Факс: +359 2 425 3749 2 1 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 27 август, 2018 Сподели Публикувано: 27 август, 2018 Искам да споделя защо ми трябваше телефонът на Букинг. Предстои ни пътуване до Италия и взех да подготвям документацията,че в момента имам малко свободно време.Част от резервациите ни са през Букинг. Пътуваме две семейства.С изненада установих,разпечатвайки от профилът си, потвърждението за едната нощувка,че от мястото за настаняване подличко са добавили текст за 300Е депозит в брой.В което няма лошо,но категорично го нямаше като условие към момента на резервация.В нашия случай това ни е последната нощувка от десетдневна обиколка и цялото това вземане-даване и носене на пари в брой е нежелано.От друга страна,апартаментът е много хубав и си струва определено 50-те евро.Вече хостът го е пуснал за 150 на вечер.Пазя си мейла от деня на резервацията и там текста с депозита липсва. Говорих с Букинг и реагираха много адекватно.Провериха си в системата,че условието е добавено по-късно и говориха със собственика.Потвърдиха ни,че от нас няма да бъде изискан депозит. Разпечатах си потвърждението от деня на резервацията и се надявам на място да няма проблеми. Обаче тази възможност в последствие да се правят промени,продължава да ме тревожи. 8 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 Моето не е точно въпрос, а по-скоро измрънкване. Винаги когато съм писал ревю за хотел се е одобрявало и публикувало най-късно до 24 часа. Само че до момента всичките ми ревюта са били положителни. Преди около 2 седмици за първи път ми се наложи да напиша лошо рево, при това напълно аргументирано, подкрепено с факти и тн. Ревюто още "се обработва" и въобще не е публикувано. Познайте до 3 пъти какъв извод си направих... 2 Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 Редовна практика. Или се появява след много настояване, или въобще няма и да го публикуват. Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 преди 8 минути , Георги Матеев каза: Ревюто още "се обработва" и въобще не е публикувано. Ами аз имам писани две ревюта на хотели от миналата седмица и мойте също са в процес и са ми положителни. Възможно е и те да са натоварени лятно 🙄😁 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) преди 2 минути , aleksandrina каза: Редовна практика. Или се появява след много настояване, или въобще няма и да го публикуват. Кажи ми после как да вярвам на ревюта 🙂 Усещам, че tripadvisor ще влезне в употреба. Там поне не съм забелязал да има цензура. Редактирано 29 август, 2018 от Георги Матеев 2 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 преди 11 минути , Георги Матеев каза: Моето не е точно въпрос, а по-скоро измрънкване. Винаги когато съм писал ревю за хотел се е одобрявало и публикувало най-късно до 24 часа. Само че до момента всичките ми ревюта са били положителни. Преди около 2 седмици за първи път ми се наложи да напиша лошо рево, при това напълно аргументирано, подкрепено с факти и тн. Ревюто още "се обработва" и въобще не е публикувано. Познайте до 3 пъти какъв извод си направих... Не бързай с изводите. Аз съм писал брутално негативно ревю пак там и излезе без забавяне. В интерес на истината, беше на български. Това може и да има значение, но не мисля. Виждал съм лоши ревюта предостатъчно - и на български, и на английски. 2 Връзка към коментар
antea Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 аз пък писах юни месец положително ревю и се появи след средата на юли Връзка към коментар
Polina Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 И аз съм писала негативни ревюта и са били публикувани. Вероятно имат някакъв проблем или просто са отпускари. 2 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) преди 23 минути , Георги Матеев каза: Кажи ми после как да вярвам на ревюта 🙂 Абсолютно! Аз веднъж така за един апартамент четох - няколко души бяха писали, че мирише на манджа от комшиите. Все пак престраших се и го наех. Когато пристигнах на място, истината се стовари върху мен без никакво предупреждение - миришеше на мусака! А аз ОБОЖАВАМ мусака! Вдигнах им десетка. Редактирано 29 август, 2018 от Goal & Boss 12 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 Преди 1 час, Георги Матеев каза: Преди около 2 седмици за първи път ми се наложи да напиша лошо рево, при това напълно аргументирано, подкрепено с факти и тн. Мен редовно не ми публикуват снимките... Ревюто се появява, снимки - йок! Връзка към коментар
Фил Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 преди 7 минути , chandni каза: Мен редовно не ми публикуват снимките... Да не са много разголени? 10 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) Аз съм написала два отзива, за Португалия, много положителни и двата, не са публикувани, още са в процес на обработка. Редактирано 29 август, 2018 от AlexandraKo 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 преди 9 минути , Фичо каза: Да не са много разголени? Знам ли...? Може проблемът да е точно, че не са... Ти твоите как ги качваш...? 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 преди 53 минути , chandni каза: Ти твоите как ги качваш...? Аз снимки не качвам , само ревюта пиша и то рядко . 1 Връзка към коментар
randi Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 Резервирах настаняване във вила със сгрешена цена. За 6 нощувки за 5 човека обща цена от 43 евро. Вече имам 3 мейла с извинения от хоста, че цената е объркана и всъщност е 430 евро. Какви са вариантите? Да приема или да откажа? Вероятност да се спи на цената от 43 евро има ли? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 преди 17 минути , randi каза: Резервирах настаняване във вила със сгрешена цена. За 6 нощувки за 5 човека обща цена от 43 евро. Вече имам 3 мейла с извинения от хоста, че цената е объркана и всъщност е 430 евро. Какви са вариантите? Да приема или да откажа? Вероятност да се спи на цената от 43 евро има ли? има една доста пространна дискусия тук но общо взето освен ако си готов да се бориш със зъби и нокти няма да остане тази цена 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега