neuromancer Публикувано: 9 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2018 преди 42 минути , Jorro каза: Добре де, но това не е ли ограничение за 1 профил. Ако я ползвам на различни профили ? Аз в момента за по удобно ползва 1 револют за всички канещи и друг за всички поканени. Ако правилно те разбирам трябва всеки поканен независимо , че са на различни профили трябва да са на различни карти така ли? явно не ги кефи, че всеки си прави по 10 профила и са решили да затегнат контрола 3 Връзка към коментар
Shlosera Публикувано: 9 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2018 Вчера направих резервация за Осло през линка на Wizzair за две единични стаи за 1455 лв. всяка, в едната от които ще спя аз, а в другата мой колега. По изчисления Wizzair сметката ми трябва да влязат 10% - 291 точки (лв) т.е. еквивалента им в евро, обаче в бонуса за лоялни клиенти, който ми показва резервацията е за само 149 точки. Някаква идея дали няма някакъв лимит или точки се начисляват само на стаята в която ще спи собственика на booking.com и Wizzair акаунта? Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 9 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2018 (редактирано) Ако гледаш какво пише в имейла с потвръждението не го гледай там не са дадени правилно точките. Смяташ си всяка резервация, която си направил през линка стойноста й без таксите и прибавяш 10%. По мой сметки трябва да получиш общо 291лв кредит. Редактирано 9 октомври, 2018 от Ivko 1 Връзка към коментар
stani.m Публикувано: 15 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2018 Вижте какъв имейл получих от букинг, но не мога да разбера точно колко ще получа? " Като знак на благодарност, че пътувате с нас, искаме да ви дадем € 100 обратно след втория ви престой. Резервиране с наградата ми *Минималната изразходвана сума е € 100. Резервирайте преди 29 октомври 2018. Оферта за 10% обратно на максимална стойност € 100. Често задавани въпроси За да приложите наградата си: · Кликнете върху „Резервиране с моята награда“, за да резервирате · Насладете се на пътуването и завършете престоя си · Получете € 100 обратно в кредитната си карта" Първо- в темата на писмото пише че ще получа ДО 100 евро Второ - Вече в този текст пише ИСКАМЕ ДА ВИ ДАДЕМ 100 ЕВРО Трето -Оферта за 10% обратно на максимална стойност € 100 Вие какво разбрахте? Някой от Вас получавал ли е такъв мейл? 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 15 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2018 аз съм получавала няколко пъти, аз поне го схванах като връщане на 10% при резервация от 100 и над 100 евро, но не повече от 100 евро, примерно при резервация за 1200 евро 3 Връзка към коментар
stani.m Публикувано: 15 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2018 И мен така ми се струва че ще да е - 10 % , а не както пише 100 евро , при минимална изразходвана сума 100 евро... Някак много неразбрано е написано. Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 15 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2018 (редактирано) Преди 1 час, stani.m каза: ...Някак много неразбрано е написано. ...и недотам коректно, според мен. И е същото като отговора на въпрос "Колко струва?". Отговарят ти с "2 по 20" вместо 40 (точно така ми казаха преди малко по телефона!). Звучи като добро предложение. Да, ама цената все пак си е 40 (а пък аз си я намерих за 2 по 15). Че и тук - да ти "дават" 100 евро си е по-добре отколкото само 10. Редактирано 15 октомври, 2018 от rik4o 1 Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 15 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2018 Превода, превода... При Ryanair доста смешно се получава понякога. 😉 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 15 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2018 (редактирано) Ами превода куца да, аз затова си го пуснах на английски и реално е така: получаваш 10% обратно, при минимална сума на резервацията 100 евро, но не може да получиш повече от 100 евро обратно. Тоест, ако резервираш хотел за 1100 евро, 10% са ти 110 евро, но ти ще получиш 100 евро обратно, защото надхвърляш максимума на кешбека. Също и ако резервираш за сума под 100 евро няма да получиш 10% обратно Редактирано 15 октомври, 2018 от boogy83 2 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 8 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 8 ноември, 2018 Това е получено по имейл. Как го тълкувате? An update to our privacy statement Hi ......, Here at Booking.com, we're all about experiences. We're here to give customers like you the power to make every trip unforgettable – and today we're getting in touch with some news that'll help you do exactly that. You might already know that, as a company, we don’t work totally on our own. We’re part of a group called Booking Holdings, which includes other brands you might have already used, such as Agoda for accommodation, Priceline for accommodation and other services, Kayak for booking flights, OpenTable for restaurant reservations and RentalCars.com. We would like to help improve the services of all Booking Holdings brands to help develop new brands and to offer the services that you need and want. We also want to prevent and detect fraud where possible. To do this, we're going to start sharing information between the Booking Holdings brands for the purposes described in our updated Privacy Statement. So as one of our customers, what does this mean for you? In short, it means a better experience for you across all Booking Holdings brands. We'll be able to offer you exactly the kind of accommodation that's right for you, along with providing a much more inclusive service when it comes to booking your next trip. This will be done through website personalisation, more personalised communications and improvements to our products and services. It's important for us to be open about what we're doing to develop a better experience for you. A full description of information that we share, such as your reviews and feedback, your preferences, fraud information and selected browsing information, can be found in our updated Privacy Statement. This Privacy Statement also includes information on your rights, including your right to object to the sharing of your information for certain purposes, such as personalisation. Thanks again for using us in the past, and look out for an even better Booking.com experience in the future. Booking.com Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 8 ноември, 2018 Букинг откога дават 15% отстъпка за Genius или е политика на конкретния хотел ? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 8 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 8 ноември, 2018 преди 2 часа, stanimir каза: Букинг откога дават 15% отстъпка за Genius или е политика на конкретния хотел ? Писала съм преди време за тези 15%... На 24.08.2018 г. в 17:37, chandni каза: Бях попаднала дори на 15 преди няколко дни за някакъв по-скъп хотел... Някакъв резорт (май на Малдиви). 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2018 На 8.11.2018 г. в 12:58, Дани Магелани каза: Това е получено по имейл. Как го тълкувате? Много талаш и малко конкретика. Общо взето ще почнат да споделят твоята информация между брандовете им - писали са за ревютата, което е очевидно и донякъде приемливо, но така като гледам ще споделят и всичко без задръжки. Видиш ли да пише персонализация имай предвид, че става деликатно. Ще търсиш хотел в Австрия, ще получаваш банери от rentalcars за кола под наем в Австрия и т.н. Ако те притеснява това, четеш privacy statement-а подробно. Ако продължи да те притеснява - спираш да ги ползваш и искаш да изтрият цялата информация 1 Връзка към коментар
luoni Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 Буукнах си един хотел през буукинг тази сутрин, но сега получих известие, че картата ми е невалидна и имам 24 часа да я сменя с друга. Проблемът е че картата ми изтича 12/18, а се опитах да направя резервация за февруари месец с нея. Хотелът е с безпатна канселация до 3ти февруари и идеята ми беше като си подновя картата януари просто да си обновя резервацията с новата карта. Какво значение има дали ми е валидна картата в момента като те няма да дърпат пари от нея чак до февруари месец? Явно има значение, хотелът беше много на оферта и не искам да го изпусна. В момента не мога да използвам друга карта на мое име. Мога ли да резервирам с чужда дебитна карта? Връзка към коментар
Zara Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 Може. После, когато си смените картата, давате новата. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 30 декември, 2018 Сподели Публикувано: 30 декември, 2018 Да похваля Букинг. Нощувката в Новотел Шарлероа платихме при настаняването,с една дебитна карта,на 17 дек. Като се прибрахме,установих,че сумата 118€ е изтеглена втори път от КК, с която съм гарантирала резервацията,без да е запаметена в профила ми в Букинг. Обадих се по телефона на съпорта.Много мила девойка,бързо разбра за какво иде реч,помоли ме да почакам на телефона,за да се свърже с хотела.Почаках,девойката каза,че се е свързала,наистина има двойно плащане.До няколко дни сумата ще ми бъде върната. Обадих се на 20 дек,на 27 парите ми бяха върнати в КК. 2 2 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 30 декември, 2018 Сподели Публикувано: 30 декември, 2018 Същото двойно плащане ми се случи преди месец, резервацията беше през индийците. Звъннах директно на хотела и на другият ден сумата беше възстановена. 1 1 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 30 декември, 2018 Сподели Публикувано: 30 декември, 2018 А аз за същото се борих с Viator почти 5 месеца. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 30 декември, 2018 Сподели Публикувано: 30 декември, 2018 (редактирано) преди 2 часа, stanislavpp каза: Същото двойно плащане ми се случи преди месец, резервацията беше през индийците. Звъннах директно на хотела и на другият ден сумата беше възстановена. Не звъннах на хотела, защото, трябваше да говоря с тях на френски. Че като бяхме там, на английски беше по -трудно. Не че нямаше да се справя, но ми беше по - лесно да си говоря на български, а пък, Букинг да се разправят с тях.:))))) Редактирано 30 декември, 2018 от AlexandraKo Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 9 януари, 2019 Сподели Публикувано: 9 януари, 2019 Вече стана месец, откакто чакам два превода от букинг - единия за надплатена сума по резервация, като в мейл ми обещаха връщане, а другия за анулирана резервация с право на безплатно анулиранея но изтеглени пари /както си беше и написано, де/ Засипах ги с мейли, но отговор - няма. Имате ли представа в какви срокове са длъжни да отговорят и в какви - да ми върнат парите? И какво ме съветвате да направя? Не съм говорила по телефона, защото от телефон следа няма, но може би трябва? 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 10 януари, 2019 Сподели Публикувано: 10 януари, 2019 Много са зле с комуникацията принципно, на мен миналата година два пъти ми връщаха пари по сходни случаи, единият път стана за седмица, вторият за 5 седмици... предполагам, че просто се бавят, ако искаш им се обади, за да проверят, дали е препратена към когото трабва инфорамацията за рифънд, но не очаквай да се ангажират със срокове Връзка към коментар
iMari Публикувано: 10 януари, 2019 Сподели Публикувано: 10 януари, 2019 преди 9 часа, noshtna_ptica каза: Вече стана месец, откакто чакам два превода от букинг - единия за надплатена сума по резервация, като в мейл ми обещаха връщане, а другия за анулирана резервация с право на безплатно анулиранея но изтеглени пари /както си беше и написано, де/ Засипах ги с мейли, но отговор - няма. Имате ли представа в какви срокове са длъжни да отговорят и в какви - да ми върнат парите? И какво ме съветвате да направя? Не съм говорила по телефона, защото от телефон следа няма, но може би трябва? Вече няколко пъти получавам адекватно обслужване по телефона (на български).Последно ми бавеха изплащането на разлика от "намери по-ниска цена".Писах на мейла, оттам получих много шашавият отговор,че трябвало да им изпратя и фактура от Експедия, където бях намерила по-ниска цена.Свързах се по телефона,даже беше празничен ден вечерта,момчето провери случая,каза ми да игнорирам полученият мейл,че колегата му се бил объркал.На следващият работен ден ми изплатиха разликата. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 10 януари, 2019 Сподели Публикувано: 10 януари, 2019 (редактирано) И аз имах два пъти изтеглена сума от хотел в Шарлероа , обадих се по телефона, веднага се разбрах и в рамките на няколко дни ми върнаха надвзетата сума. Мисля, че е по-добре да се обадиш на съпорта на български, отколкото с имейли. преди 9 часа, noshtna_ptica каза: Вече стана месец, откакто чакам два превода от букинг - единия за надплатена сума по резервация, като в мейл ми обещаха връщане, а другия за анулирана резервация с право на безплатно анулиранея но изтеглени пари /както си беше и написано, де/ Засипах ги с мейли, но отговор - няма. Имате ли представа в какви срокове са длъжни да отговорят и в какви - да ми върнат парите? И какво ме съветвате да направя? Не съм говорила по телефона, защото от телефон следа няма, но може би трябва? Трябва, ще стане по- лесно и по- бързо. Редактирано 10 януари, 2019 от AlexandraKo Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 По-големият превод дойде, сега ще чакам и по-малкия 😉 Пак с въпрос. Харесала съм си един апартамент, но е с допълнително заплащане на хавлиите и спалното бельо. Много ме дразни това, когато не става въпрос за хостел - е как ще отидеш в луксозен апартамент и ще спиш в спален чувал? Дразни ме и фактът, че не пише колко се доплаща, още повече, че е с неотменима резервация и мога да попитам, ама след като го наема. В отзивите няма нищо за това плащане, но какво да очаквам? И да рискувам ли или по-добре да си заложа на сигурното? 1 1 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 Имам резервация за м.май в Кападокия,като гест хаусът вече не се предлага в Букинг.Интересно ми е ако от мястото откажат да ни настанят,от Букинг как ще реагират,ще ни предложат ли алтернатива или ще се спасяваме сами. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега